quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
flikker jij helemaal maar op met je labiele gezeik
Heeee leukquote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn 1e post gezet in K&W. Op weg naar een betere Jag aangezien slowchatten niet goed voor je "reputatie" op fok is.
Noemt 'ie mij labielquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
rot toch ook een end in mekaar met die schijt awards
quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg fles, volgens mij ben jij ook de persoon op fok die desmilie het meest gebruikt.
olaquote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat pleit toch niet voor je![]()
hai trouwens![]()
Jaja, ik heb vanavond even te horen gekregen dat ik niet veel constructiefs toevoeg op Fok dus ik werk aan wat meer kwaliteitsposts.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jag nog een post!!
En wat voor één![]()
Je kwam net binnenvallen gisternacht toen ik het licht uit deed.quote:
En ik ben al nachtblindquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kwam net binnenvallen gisternacht toen ik het licht uit deed.![]()
chicá!quote:
En die nachtlenzen hielpen ook al niet veel zeker...quote:
Heb ik niet... volgens mij is het gewoon een hersenfoutje (dat er al toe heeft geleid dat ik twee keer al bijna een fietser heb doodgereden. Gelukkig is bijna helemaal niks)quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die nachtlenzen hielpen ook al niet veel zeker...![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb ik niet... volgens mij is het gewoon een hersenfoutje (dat er al toe heeft geleid dat ik twee keer al bijna een fietser heb doodgereden. Gelukkig is bijna helemaal niks)![]()
En het licht is aan...quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Je bent vandaag een stuk eerder en komt waarempel nog mensen tegen ook.
![]()
Heel opmerkelijk allemaal.quote:
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk allemaal.Zat jij vroeger niet veel in BeF?
You don’t rule me, you’re no surprisequote:
Bij sommige personen wellicht wel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?![]()
Mits je niet krikt is er geen enkel probleemquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
You don’t rule me, you’re no surprise
You’re telling lies, you don’t fool me
Ben ik heel raar als ik dit niet begrijp? Seks is bij jou een no-no???quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mits je niet krikt is er geen enkel probleem
Slaap lekker sjowhan en tot morgenquote:
Verre van. Ik bedoelde postopkrikken menquote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik dit niet begrijp? Seks is bij jou een no-no???![]()
![]()
![]()
Iemand die dat niet begrijpt is 'goed volluk'quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Verre van. Ik bedoelde postopkrikken men
Get down, make lovequote:
Dat zien minsen mit wee ik kin proatenquote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iemand die dat niet begrijpt is 'goed volluk'
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkendquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zien minsen mit wee ik kin proaten
Dat klopt misschien niet helemaal qua grammatica maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
SC is ervoor om banden te leggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkend![]()
Ach, is het heus?quote:
Die bint niet van de dagrekoorsquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Elke post brengt je postaantal omhoog jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |