quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dit vind ik gemeen
dit moet niet kunnen
Das waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet gemeen. Moeders denken al veel te weinig aan zichzelf....
Zo komt het er wel uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik zoiets zou kunnen ? Bij mijn schatjes?![]()
En wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet gemeen. Moeders denken al veel te weinig aan zichzelf....
Gezellig tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een drukte hier..
Ik draai niets terug, die komen echt niets tekort.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo komt het er wel uiten nu zit je snel weer terug te draaien, hmmz zal je schatjes het wel even na vragen
Als ze niet weten dat het er isquote:
cpatainhentai.nl?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef classpc het volgende:
Mijn site is nog steeds down...
Moppie zegt net dat ik lief ben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Je bent gemeen en je weet het
Hij is volgens mij maar half up. De helft van de pagina's en de helft van de plaatjes doet het. De andere helft doet het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
cpatainhentai.nl?
die is hier gewoon up hoor
Vergissen is menselijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef classpc het volgende:
Ik ben er weer.
Op school gekomen bleek dat ik al om 10 uur had moeten beginnen... nouja, niks aan te doen.
liefquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie zegt net dat ik lief ben.wat is het nou...
Je bent een lieverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie zegt net dat ik lief ben.wat is het nou...
Zo gaat het hier ook,quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze niet weten dat het er is. Ze zorgen zelf ook wel dat ze aan hun trekken komen (ah, mam... mag ik je laatste stukje van die stroopwafel??? Please???? Dan ben je de allerliefste mama
).
ik mis alleen maar de plaatjes aan de bovenkant van je site, en dat komt omdat je je forum verwijderd hebt geloof ik..quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij is volgens mij maar half up. De helft van de pagina's en de helft van de plaatjes doet het. De andere helft doet het niet.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Je bent een lieverdEen lekkere lieverd zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |