Ik al helemaal me tas inpakken enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom je ook lekker op tijd achter![]()
templates?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef WEST het volgende:
die verekte kut database.., waarom maakt die geen database aan zoals ik dat wil![]()
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te makenquote:
nee, klagen is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik al helemaal me tas inpakken enzo., mjah boeie dan slaap ik morgen wel uit. Ik mag natuurlijk eigenlijk helemaal niet klagen over zo'n vrij dagje.
Mambo?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te maken![]()
jupquote:
wat gebruik je?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef WEST het volgende:
[..]
jup
maar ik moet eerst een database aanmaken maar dat werkt gewoon niet![]()
daar ga ik me ook eens in verdiepen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een CMS aan het installeren.., maar ik zit in de database en moet een database aanmaken zodat die aan het werk kan gaan. alleen hij weigerd een database aan te maken![]()
lunch zequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en alweer 2 PC's omgewisseld
Lunchtijd
aan het afkicken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag gewoon braaf bruin brood met snijworst
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom zijn er maar 3 mensen online
ik denk dat hij nog steeds terug denkt aan die nare kroket-ervaring.quote:
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohostedquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef classpc het volgende:
Nou lekker, mijn site is weer eens down. Way to go, Sohosted.
discriminatie is hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohosted
Ik heb server 4. En jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die van mij is nog wel up hoor, ook bij sohosted
Waarvoor gebruik je de pc?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben bij de MediaMarkt een leuke computer:Pentium 4 3.06 Ghz 1024 MB DDR geheugen 250 GB Sata harddisk ATI moederbord 256 MB videokaart 16x/48x DVD rewriter onboard geluidskaart card-readers input netwerkkaart toetsenbord muis WinXP SP2 M'soft Works 8.0
Wie zou daar 699 euro voor betalen? Ik zit er hard aan te denken deze op te pikken. Mijn huidige PC is uit zomer 2002, dus een beetje vernieuwing kan geen kwaad![]()
15, maar dat lees je straks welquote:
ik kan die 250gb wel gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan die 250gb wel gebruiken
zij niet
ze heeft genoeg aan 1 á2 gig
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]sommige leren het ook nooit
Hoe groter de hd's hoe meer ze kunnen opvallen (Vooral bij de jongeren)
Hoe volle de hd's, hoe trager hij wordt.
1 maal crash,spul van 200 gig
Zelfs van 80 gig ben ik al niet echt blij, geef mij maar 4X 50 gig
ik maak dan ook regelmatig backups. op zich zit ik wel redelijk veilig op die manier. Ik heb er al 1 keer voordeel van gehad toen ik wat weggeflikkerd had wat ik nog nodig had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]sommige leren het ook nooit
1 maal crash,spul van 200 gig
Zelfs van 80 gig ben ik al niet echt blij, geef mij maar 4X 50 gig
dat gaat dus minder lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef AmyLee het volgende:middag alles goed? met mij niet heb de zoveelste toets verpest deze week
Klopt dan heb je er ook geen donder aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef AmyLee het volgende:middag alles goed? met mij niet heb de zoveelste toets verpest deze week
ik heb wel veel data van mijn websites, ook foto's en dergelijke. Ik geloof dat mijn schijf van 120 gig nu wel 60% vol zit. ook wat games geinstalleerd, dan gaat het rap volquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar een schijf van 250gb voor iemand die alleen maar internetbankiert, af en toe wat spelltjes (spider, patience, etc) speelt en office gebruikt is wel erg veul!
Allebei onzinquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
nou, dan kom ik straks in de buurt met mijn 250 gig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei onzin
Boejje als je kan opvallenDaar is toch niet iets slecht aan of zo?
En mijn![]()
![]()
Pimp Jackass Motherfucker van een 500 GB schijf
![]()
![]()
is nu ongeveer half vol, en nog net zo snel als toen hij leeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |