Weeniet, stabieler file system of zo dacht ikquote:
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, stabieler file system of zo dacht ik
ik zal eerst de layout nog eens doorlopen vanavond. Alle andere opmaak-fouten zijn er inmiddels uit. Ik moet wel pagina per pagina alles doorlopenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vreemd, ik weet er zelf ook 't fijne er niet vanaf.. wellicht in DIG vragen?
dag indaquote:
heb het maar gewoon gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.
sjongequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
nou fles:
dat mailtje maken kost veel moeite en tijd
hopelijk geniet je er straks van
nouquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjonge
Nou ja kijk maar, heb het hele weekend nog
Ook pech voor z'n stats dan.. Tijdens het schoffelen kun je niet internettenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef WEST het volgende:
AMD krijgt pechze willen voorstellen om de WW in te korte.., aangezien AMD in de WW zit moet hij dus snel werk zoeken
![]()
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook pech voor z'n stats dan.. Tijdens het schoffelen kun je niet internetten![]()
goeiemorgenquote:
ja weet ik, maar die zou toch doodgaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
_moder8tor_, AMD.. whatever. allemaal hetzelfde![]()
als ie zonder uitkering en baan moet overleven wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik, maar die zou toch doodgaan?
echt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef qu63 het volgende:
ik ga toch dat notepad icoontje weghalen denk ik
ik werk liever met acces dan met excel. ik ben het boekhoudprogramma voor de ouderraad ook om aan het bouwen naar acces.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hondje, sorry. Ik snap er geen kut vanik zie wat tabellen, maar waar de velddefinities of de relaties etc in Access zitten, geen flauw idee
Ik vind Access ook best vrij KUT eigenlijk. Gewoon omdat ik er niet uit wijs kom
Ik ben het op zich wel met je eens dat je sommige dingen veel beter in een database kan doen dan in een spreadsheet. Maar ik werk veel liever met een database-pakket wat ik WEL begrijpquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik werk liever met acces dan met excel. ik ben het boekhoudprogramma voor de ouderraad ook om aan het bouwen naar acces.
anders volg je toch een paar lesjes ecdl op de school waar je nu werkt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben het op zich wel met je eens dat je sommige dingen veel beter in een database kan doen dan in een spreadsheet. Maar ik werk veel liever met een database-pakket wat ik WEL begrijp
Access forceert je te denken in querys en rapporten en formulieren. Dat wil ik niet. Ik wil zelf mogen denkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
anders volg je toch een paar lesjes ecdl op de school waar je nu werkt?
Acces is heel eenvoudig mee te werken alsje weet hoe het werkt namelijk.
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemtquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Access forceert je te denken in querys en rapporten en formulieren. Dat wil ik niet. Ik wil zelf mogen denkenAls ik met Access wil werken vraag ik wel asiel aan in Noord-Korea
Yet another reason not to use Accessquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemt![]()
of nieuwssite's bekijktquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar laten ze je vast niet toe als je je fotocamera's meeneemt![]()
de relaties vind je in EXTRA - RELATIESquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hondje, sorry. Ik snap er geen kut vanik zie wat tabellen, maar waar de velddefinities of de relaties etc in Access zitten, geen flauw idee
Ik vind Access ook best vrij KUT eigenlijk. Gewoon omdat ik er niet uit wijs kom
Het toppunt van anti-stalinisme.. of waar doen ze daar aan..quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yet another reason not to use Access
geinig trouwens, een associatie tussen Noord-Korea en een Amerikaans product, dat zich nog "Toegang" noemt ook
of niet meezingt met propagandaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
of nieuwssite's bekijkt
of nogal een eigen mening hebt
Eigen mening heb ik niet, dus dat scheeltquote:
volgens mij scoor je dan best hoog op de lijst van mensen die wellicht naar binnen mogen daar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen mening heb ik niet, dus dat scheelt![]()
mja, nu een beetje laat om weer terug je nest in te duikenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Owh, sta ik vandaag 7 uur op, blijkt het dat ik vrij ben.
kom je ook lekker op tijd achterquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Owh, sta ik vandaag 7 uur op, blijkt het dat ik vrij ben.
die dozen schuiven doet het hem he...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
eerst dozen schuiven tot de lunch, en vanmiddag wat storingen lopen. EN het hele weekend aan databases klooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |