quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben oversext, okee, kan ik voor de rest ook niets aan doen('t is gewoon zo
)
goeiemorgenquote:
lastig inderdaad. Ik heb een tijdje geleden al de grote fouten eruit gehaald, maar nu wil ik het nog beter, te beginnen met mijn forum.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
w3c standaard.. lastig, maar als je alles volgt, gaat 't wel lukken
Goeiemorgen Flashquote:
quote:
en waarom wel eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee weet iemand of het een goed idee is om een USBstick als NTFS te formatteren? En waarom (niet)?
Vreemd, ik weet er zelf ook 't fijne er niet vanaf.. wellicht in DIG vragen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lastig inderdaad. Ik heb een tijdje geleden al de grote fouten eruit gehaald, maar nu wil ik het nog beter, te beginnen met mijn forum.Ik kom nogal wat vreemde dingen tegen, zo lijkt W3C het principe van 'directory' niet helemaal lekker te vinden
![]()
Links als /active/ lijkt hij niet goed te pakken....
Weeniet, stabieler file system of zo dacht ikquote:
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, stabieler file system of zo dacht ik
ik zal eerst de layout nog eens doorlopen vanavond. Alle andere opmaak-fouten zijn er inmiddels uit. Ik moet wel pagina per pagina alles doorlopenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vreemd, ik weet er zelf ook 't fijne er niet vanaf.. wellicht in DIG vragen?
dag indaquote:
heb het maar gewoon gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Googlen levert ook niets negatiefs op geloof ik.
sjongequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
nou fles:
dat mailtje maken kost veel moeite en tijd
hopelijk geniet je er straks van
nouquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sjonge
Nou ja kijk maar, heb het hele weekend nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |