Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ook klote weer en erg donker ookmoet hier gewoon de licht aan gooien
Nietus!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iets nuttigs aan het doen, zeg ik toch
Ik kan er ook weinig aan doenquote:
WELUS! dus niet zeurenquote:
Hoe eerder het donker is, hoe eerder je met je lampion de straat op kanquote:
schandalig inderdaad, is zeker ook ieder jaar op dezelfde datum?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe eerder het donker is, hoe eerder je met je lampion de straat op kan.
Rond 5 uur komt de eerste visite al. Visite, continue de deurbel en ook nog iets eetbaars op tafel zien te krijgen... Wie verzint het in vredesnaam om om 11 november jarig te zijn
![]()
Ook nog iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schandalig inderdaad, is zeker ook ieder jaar op dezelfde datum?
misschien komt het ooit nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook nog idd. Heb dan tenminste het fatsoen om het te verplaatsen, maar nee
, de 11de van de 11de moet het zijn... Zou toch denken dat ik er na zo'n 14 jaar wel een keer aan gewend zou zijn, maar het blijft me irriteren
.
Dank U, zal de felicitatie's doorspelen naar mijn wederhelftquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
nog gefeliciteerd Es!
*smak* *smak* *smak*
Inderdaad zeg. Dé 11e van de 11equote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook nog idd. Heb dan tenminste het fatsoen om het te verplaatsen, maar nee
, de 11de van de 11de moet het zijn... Zou toch denken dat ik er na zo'n 14 jaar wel een keer aan gewend zou zijn, maar het blijft me irriteren
.
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 decemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien komt het ooit nog.
maar wel gefeliciteerd hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 december. Jarig is hij overigens op 28 november, hebben we meteen maar ingevoerd
.
haha.. dat is helemaal goed gemiktquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 december. Jarig is hij overigens op 28 november, hebben we meteen maar ingevoerd
.
Met het feit dat hij op 5 december geboren werdquote:
Daar is geen mikken aan te pas gekomenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. dat is helemaal goed gemikt![]()
![]()
hehe.. ik lees het net ja..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar is geen mikken aan te pas gekomen.
Niet 'nog' hoor, het is nog steeds de elfdequote:
is dit een melding dat je thuis bent?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gooi jij de licht eens aan speedy, en vergeet niet de raam en het deur dicht te doen, anders komen het muggen je straks helemaal lek prikken. En dan zit je de hele weekend onder het bulten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |