De meeste blondjes doen dat graag hoor, als er een spiegel in de buurt isquote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef ChantalC het volgende:
Ach ja naar je zelf kijken is moeilijk voor een blondine...
En wie is calimero?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop dat [afbeelding] vanavond ook op de bank komt!
is het vanavond gelijk weer nomineren ???quote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop dat [afbeelding] vanavond ook op de bank komt!
Precies. En niemand, echt niemand kan *zo'n* ongelovelijk watje zijn. Menno weet dondersgoed waar hij mee bezig is.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef bloebert het volgende:
Menno helpt ook zelf mee aan het gebash tegen hem; hij geeft de bashers min of meer gelijk. Hij zegt zelf dat hij verandert is en maakt de op hem bashende bewoners niet uit voor randdebielen (wat ze wel verdienen)
quote:
Ik twijfelde, maar ben nu gerust gesteldquote:Op donderdag 10 november 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Je gat toch niet zeggen dat jij niet merkt dat er iemand met een calimerostem in het huis zit...
Wat een trieste foto van Menno...quote:
Klopt helemaal, en Rob zijn puzzelstukje past buiten het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:50 schreef egmo het volgende:
Rob: "alle puzzels moeten in stukjes vallen vanavond"![]()
![]()
Je dacht aan L....ke ???quote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar ben nu gerust gesteld
medelijden met iemand hebben is nooit een goed gevoelquote:Op donderdag 10 november 2005 15:46 schreef Sassefras het volgende:
ik vind het echt sneu vor menno...
Hehehe, Scanman dacht dat je Lieske bedoelde :pquote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar ben nu gerust gesteld
Jij had toch ook zn medelijden met Robquote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef yantjes het volgende:
[..]
medelijden met iemand hebben is nooit een goed gevoel
dan ga je bij voorbaat al uit dat iemand niet goed voor zichzelf kan zorgen en opkomen
in wezen is het een negatief gevoel wat je over een ander uit.
Hey Michelle.. nog niet op weg naar de studio?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef yantjes het volgende:
[..]
medelijden met iemand hebben is nooit een goed gevoel
dan ga je bij voorbaat al uit dat iemand niet goed voor zichzelf kan zorgen en opkomen
in wezen is het een negatief gevoel wat je over een ander uit.
Geweldige Scan !quote:
De bewoners zullen hem ongetwijfeld missen... ik geen secondequote:Op donderdag 10 november 2005 15:58 schreef yantjes het volgende:
zal blij zijn als rob eruit zou gaan vanavond
ze zullen hem nog gaan missen
Als kiespijnquote:Op donderdag 10 november 2005 15:58 schreef yantjes het volgende:
Als kiespijnquote:Op donderdag 10 november 2005 15:58 schreef yantjes het volgende:
Ja, vannacht tegen een onzin uitkramende Chantal was hij ook erg sterkquote:Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb géén medelijden met Menno, vind hem wel sterk [afbeelding]
wel met de rest, wat een losers[afbeelding]
Stil maar meisje, papa komt vanavond weer thuis.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:01 schreef yantjes het volgende:
deze bb5 heeft toch niets meer met de echte Bog Brother te maken,het is een slap aftreksel van wat het ooit was
laat de saaien en de eentonigen het maar afmaken
programma is toch al ten dode opgeschreven
Een stream met Nathalie en Joost?? Die heb ik sowieso niet aanstaanquote:Op donderdag 10 november 2005 16:01 schreef Gert het volgende:
Scanman, ik neem aan dat jij het geluid op mute hebt staan?
Dat "leuke" stemmetje dat Nathalie nu steeds opzet, bracht hele slechte gedachten bij mij naar boven.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
[..]
Stil maar meisje, papa komt vanavond weer thuis.![]()
[..]
En wat doet mijn brave meisje dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat doet mijn brave meisje dan?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat doet mijn brave meisje dan?
[afbeelding]
Ssst Bong roep de goden niet op wil jequote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat vanavond FOK zo traag is dat posten bijna onmogelijk word
2 minuten maar, toen ik terug op fok wilde zag ik bijna 10 minuten helemaal niets. Raakte al compleet in paniek.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo... ik dacht, ik kom ff kijken hoe het hier stond...
Het duurde 2 minuten eer het forum was geladen
Ik heb de goden al min of meer verzocht want ineens knalde zoeven S3 doodquote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ssst Bong roep de goden niet op wil je![]()
Fok gaat gewoon als een treintje vanaaf![]()
Ik neem vanaaf de telefoon niet opquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. kan ik nu eindelijk ongestoord op fok blijven en BB volgen
Even onverwachte visite buiten de deur moeten werken
Tuurlijk. Fok is zich nu ook gewoon even rustig voor aan het bereiden voor het grote Rob-exit feestquote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ssst Bong roep de goden niet op wil je![]()
Fok gaat gewoon als een treintje vanaaf![]()
Zie je nu wat ervan komtquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de goden al min of meer verzocht want ineens knalde zoeven S3 dood
Doe ik ook nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik neem vanaaf de telefoon niet op![]()
Goede tipquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik neem vanaaf de telefoon niet op![]()
Jep dan word het een knallend feest hierquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Fok is zich nu ook gewoon even rustig voor aan het bereiden voor het grote Rob-exit feest![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie je nu wat ervan komt![]()
Positief blijven denken![]()
Zet je ook gelijk de deurbel afquote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goede tip![]()
* Snaptnix haalt alvast de stekker eruit en zet gsm op stil
tot laterquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga er vandoor... ben er later weer!
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
KUS
[..]
sorry voor de taalfouten zat half te slapen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik hoop dat ze een keer beelden van Joost laten zien hoe hij iedereen stiekem afzeikt en dan gisteravond ineens zogenaamd nooit iets gezechd hebben. Wat een stiekeme slang zeg. Dan heb ik nog meer respect voor Menno die komt nog enigszins met uitspraken in iemands gezicht. Hoop vooral dat ze laten zien wat Joost over Menno zij, dan is hun alliance snel ten einde.
Je was me voorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoor Menno's of Ing's hart kloppen.![]()
cheeft neit hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
sorry voor de taalfouten zat half te slapen.
Doegquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Moet je die nek van menno zien (effe het scherm groot maken)![]()
je ziet het helemaal kloppen. (en hoort z'n hart ook maar goed).
Menno? Uitspraken?quote:Dan heb ik nog meer respect voor Menno die komt nog enigszins met uitspraken in iemands gezicht.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:34 schreef mazaru het volgende:
Walgelijke Nathalie met haar walgelijke nepstem.![]()
Walgelijke Dido en Roel met hun walgelijke geslijm naar elkaar.![]()
Walgelijke Ingrid, dan weer wel met Menno, dan weer niet met Menno.![]()
quote:
Wat zal ik de BB-Fokkers missen als het afgelopen is bedoel jequote:Op donderdag 10 november 2005 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk!
Wat zal ik ze missen als het afgelopen is![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal ik de BB-Fokkers missen als het afgelopen is bedoel je![]()
Check je fotoboekquote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
laatste voyeur: BONG4002
en ik heb pas net een fotoboek!
Ach gossie, niet depri worden he.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat ga ik idd erg missen.. iedereen weer verspreid over allerlei vage forums, geen servival games meer.... ik zie er nu al tegenop
![]()
en hem direct een goeie holtrap nageven, zo de studio uit. Tis wel haar one woman show vanavond, wegwezen Robquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, niet depri worden he.![]()
* Snaptnix geeft teamlead dikke knuffel
Komt goed hoor, we kicken gewoon even rustig af na BB![]()
3 geeft idd geen sjoegenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef redhair het volgende:
[quote]Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 dood?
[/quote
ja bij mij ook
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachen
moet je nu eens kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
laatste voyeur: BONG4002
en ik heb pas net een fotoboek!
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..quote:
Nou niet sip worden hequote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat ga ik idd erg missen.. iedereen weer verspreid over allerlei vage forums, geen servival games meer.... ik zie er nu al tegenop
![]()
Klopt, ligt er ongeveer 42min uit (ergens in die geest), denk dat ie het na een uurtje ofzo wel weer zal doen verwacht ikquote:
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hèquote:
1 & 2 zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..
Breng ze even op het ideequote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]tanja die het golfkarretje bestuurt
![]()
nee.. op 3 is het beel bevrorenquote:
Dat durft Menno alleen niet meer. Die durft niets meer sinds hij een paar keer op zijn donder heeft gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:50 schreef frizti het volgende:
Weet je wat ik stoer zou vinden? Als Menno zijn koffer niet inpakt.
Toafc [bij] yahoo . com is ook al door iemand geregistreerd hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hè
[afbeelding]
Dat ís er ook elk jaar. Prima afkick-manier, en het bloedt vanzelf een keertje dood.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er moet gewoon ergens een SC topic komen
dat zou mooi zijn...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
![]()
stream 3 is dood en de snelheid van fok valt nog mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Volgens mij wordt het 1 gekkenhuis vanavond, zowel op de streams (die bufferen als gekken nu) als op Fok!
Misschien handig om toch ergens anders af te spreken?
Kommaarkommaarkommaaarquote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ís er ook elk jaar. Prima afkick-manier, en het bloedt vanzelf een keertje dood.
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programmaquote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
Kots... Kunnen er niet gewoon drie vanavond uitflikkeren?
En ja, als je wil weten wie.
1. Dido; omdat ze nu weer met Roel loopt te lijmen i.v.m. populariteitsverwerfing.
2. Ingrid, smerig stuk schijnheil. Over Menno zeggen dat ze het een eikel en een etterjong vindt, terwijl ze dan wel weer duimend tegen hem aan ligt.
3. Rob, schijnheil die werkelijk denkt dat hij iedereen in zijn achterzak heeft.
Zo.. dan zouden we eindelijk weer eens wat leuks te doen hebben in BB5.
lieske loopt achter niemand aan.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Day het volgende:
Lieske loopt als een hondje achter Dido aan de laatste dagen.
tipquote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programma![]()
Tafkar? Rob of Roel?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dit nieuws, de knuffels van Snaptnix en Lovebear... en dan straks ook nog de exit van tafkar.... Ik knap er helemaal van op![]()
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programma![]()
Lieske, Lieske en Lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon meequote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op het kan best op een teleurstelling uitlopen.
Lieske gaat haar eigenwegquote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.
Snap out of it Lieske, anders mag je niet meer winnen!
![]()
Met dank aan scan:quote:
Alles is goed, als het maar geen mensen zijn die spelletjes gaan spelen. Daar word ik echt helemaal onpasselijk van. Menno of Joost mag best overblijven, maar zeker niet beide!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Het is toch elke keer weer schrikken. brrrrrquote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje dooie boel hier in dit topic....
[afbeelding]
Stormlooptopic?
ja en dat gebeurt dan zo:quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.
Okiquote:Op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Met dank aan scan:
The Asshole Formely Known as Rob
Ik waarschuw alleen maar om dat het anders kan aflopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon mee![]()
Met een positieve instelling is het leven ook nog eens veeeeel leuker.
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Sorry, maar die combi die Lieske vandaag aan heeft kan echt niet!
(nee, ik word geen Lieske-bashe, maar er gebeurt geen moer)
Hi-la-rischquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
[verhaal]
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Jij wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
mis chantal en dido op deze capturequote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Een Lieske capture voor de afwisseling
[afbeelding]
Menno en Joost zitten de hele dag tric trac te spelen en Roel hangt de hele dag in de jacuzzi of in bed. En dat zeg ik ECHT zonder enige twijfel. Daar kun je echt op wachten. Roel gaat die twee dan uit de weg en Menno en Joost gaan speletjes doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo: (knip)
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
-heel verhaal-
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
nou nouquote:
lieske gaat een 1/2 uur van de tv uitzending zich omkleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...
Dus mochten die 3 echt overblijven, hoop ik dat Hummie eens gaat ingrijpen met dat tric-tracgedoe.. dwing ze door opdrachten veel tijd met elkaar door te brengen..dan hebben we nog een kleine kans op leuke streams..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno en Joost zitten de hele dag tric trac te spelen en Roel hangt de hele dag in de jacuzzi of in bed. En dat zeg ik ECHT zonder enige twijfel. Daar kun je echt op wachten. Roel gaat die twee dan uit de weg en Menno en Joost gaan speletjes doen.
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BBquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig!!! Jij mag de volgende BB de scripts schrijven wat mij betreft![]()
Alleen als Menno eruit gaat zou ik dat als een teleurstelling beschouwen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op het kan best op een teleurstelling uitlopen.
Ik kijk wel liever naar hun dan naar Dido en Roel.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Menno en Ingrid zijn weer heerlik close met elkaar
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BB
*zich al verheugt op 1 op 1 gesprek
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
En nou afwassen, bitch
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Ik ben een man, daar kan het aan liggen... maar ik vind het wel een prettige combiquote:Op donderdag 10 november 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Sorry, maar die combi die Lieske vandaag aan heeft kan echt niet!
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BB
*zich al verheugt op 1 op 1 gesprek
Ik hoop alleen dat Rob er nu wel uitgehoerd wordt en dat het weer niet zo'n afgang wordt als 14 dagen geleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Tering hé...Fok wordt nu al traag...
Zijn jullie ook al zenuwachtig?
Wordt het Rob, Dido of toch Roel? Ik denk zelf Rob, maar na de uitzending van gisteren kan ik me voorstellen dat Roel wel eens afgerekend zou kunnen worden op zijn agressieve gedrag.
We gaan het zien...
Dus jij gelooft ook dat de bewoners alleen bij de live-uitzendingen in beeld zijn?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske gaat een 1/2 uur van de tv uitzending zich omkleden.
En dan wordt het zeker een korte rok en een blouse met inkijk.
Het is haar keuze niet de mijne.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Rob gaat.. en ik weiger iets anders te geloven....quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Wordt het Rob, Dido of toch Roel? Ik denk zelf Rob, maar na de uitzending van gisteren kan ik me voorstellen dat Roel wel eens afgerekend zou kunnen worden op zijn agressieve gedrag.
We gaan het zien...
Ik denk dat Menno zeer zeker ook nog risico looptquote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Wordt het Rob, Dido of toch Roel?
Ja Scan, daar ligt het écht aan!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een man, daar kan het aan liggen... maar ik vind het wel een prettige combi
Als rob blijft dat zou ik een grote teleurstellingen vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Alleen als Menno eruit gaat zou ik dat als een teleurstelling beschouwen.![]()
Worden ze een paar dagen op elkaars lip gezet, in een klein hokje.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dus mochten die 3 echt overblijven, hoop ik dat Hummie eens gaat ingrijpen met dat tric-tracgedoe.. dwing ze door opdrachten veel tijd met elkaar door te brengen..dan hebben we nog een kleine kans op leuke streams..
ow the joy, the pleasure...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.
Heb echt zin in vanavond als Rob de benen neemt!
ja de rest van de week zit ik ergens anders na te kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat de bewoners alleen bij de live-uitzendingen in beeld zijn?
Fatale risico denk ik helaasquote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno zeer zeker ook nog risico loopt
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij er uit gaat, hij speelt het spel goed en heeft de "Bart" functie een beetje in het huis, maar ik kan me vergissen...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
droomscenarioquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel, Menno en Joost blijven alledrie achter. Joost klrijgt een adhd buitje. Roel flipt en gaat heel stoper lopen schreeuwen en tegen deuren trappen en op dingen slaan. Als Joost bibberend en al in een hoekje gedoken is, heeft Roel voldoende moed vergaard om Joost een klap proberen te geven.
Dit gaat Menno te ver. Van een afstandje heeft hij hoofdschuddend het hele gebeuren bekeken, maar een Roel die een angstige Joost in elkaar timmert en daarmee Menno berooft van een partner om de laatste avond tric trac mee te spelen??
Dat Nooit!!
Menno stapt op Roel af, tikt hem op de schouder, en vraagt vriendelijk: Roel, jongen, waar ben je nou mee bezig??
Roel duikt opzij: he ik had het tegen Joost ja ga jij je er niet tegenaan bemoeien!!
En loopt vervolgens vervaarlijk met zijn vuist zwaaiend op de immer bibberende Joost af. Menno onderneemt nu actie, pakt Roel bij zijn schouder en draait hem een kwartslag. Roel probeert een tik uit te delen, schrikt halverwege dat hij Menno wil gaan slaan, verliest zijn evenwicht en slaat in het luchtledige.
Menno deelt een welverdiende tik uit aan Roel, die over de tafel vliegt tegen de keukenkastjes aan.
Menno, gebiedender wijs:
En nou afwassen, bitch
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Roel gaat er vanavond uitquote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.
Heb echt zin in vanavond als Rob de benen neemt!
Volgens onze 'waarzegger' lopen Lieske en Menno de grootste kans eruit te vliegen. aangezien Lieske niet genpmineerd is, zal het Menno zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fatale risico denk ik helaashoop het niet, verwacht het wel dus aan degene die denkt dat Rob gaat, maak jezelf geen illusies!
Ach gut....wil je er over praten?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef Giggio het volgende:
blijf stemmen voor MENNO!!!!
0909 03 02
SMS 1010 MENNO
kan het niet live zien en wil niet dat ik vanavond om 12 uur naar de video kijk en de % zo zie veranderen.... dan ben ik echt niet te genieten morgen (vandaag ook al niet maar dat om andere redenen.....)
Ja, half hoeraatje voor Chantal :quote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
amsterdamse Chantal B is aan de schoonmaak
zou goed kunnenquote:
Waar baseer je dit op? De uitspraak over het zogenaamnde BB script van Tanjalies.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach gut....wil je er over praten?![]()
Je bent niet slecht, je bent liefquote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Jongens ik moet echt gaan zo ondertussen, heb verdorie de hele dag weer geen flikker uitgevoerd... man komt zo thuis na dag hard werken en de keuken is nog zo een bende dat ik niet eens voor hem kan koken
ik ben slecht
nouja nog 1 sigaretje dan (alweer) en dan ga ik echt ff wat doen hier
Omdat het verschil op de meeste polls tussen Menno, Rob en Roel niet zo groot is. Dido staat wel dik bovenaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? De uitspraak over het zogenaamnde BB script van Tanjalies.
En jij dan? De hele dag streams volgen is ook hard werken hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Jongens ik moet echt gaan zo ondertussen, heb verdorie de hele dag weer geen flikker uitgevoerd... man komt zo thuis na dag hard werken en de keuken is nog zo een bende dat ik niet eens voor hem kan koken
ik ben slecht
wat lief van je!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent niet slecht, je bent lief![]()
Enne ik heb dat ook hooralles op het laatste moment, nouja als je zo gaat geniet iig van de LIVE en ik duim voor je dat Rob eruitgaat ok?
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
ik ben slecht
Eerst Rob daarna Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef teamlead het volgende:
het kan me niet verdommen als Menno er de volgende keer uit moet.. .Maar EERST Rob exit![]()
dank voor het aanbodquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach gut....wil je er over praten?![]()
echt?? wat leuk!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En jij dan? De hele dag streams volgen is ook hard werken hoor!
*altijd vrolijk wordt van muizemeis d'r foto'tje*
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat het verschil op de meeste polls tussen Menno, Rob en Roel niet zo groot is. Dido staat wel dik bovenaan.
tis wel te merken dat je niet bij mij in huis woont, dan zou je wel anders pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent niet slecht... je bent gewoon al in feeststemming.. zal je man best wel begrijpen
wij houden van je hoor.. of je nu wel of niet iets in huis doet![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.
[afbeelding]
Stem nog even als je dit nog niet hebt gedaan
Dat is inmiddels alweer een paar weken geleden, het kan best zijn dat bepaalde ontwikkelingen het scenario veranderd hebben.....quote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Volgens onze 'waarzegger' lopen Lieske en Menno de grootste kans eruit te vliegen. aangezien Lieske niet genpmineerd is, zal het Menno zijn.
Ik geloof het ook niet, maar wie weet.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tis wel te merken dat je niet bij mij in huis woont, dan zou je wel anders praten![]()
Nou ben dr vandoor hoor, iedereen heel veel plezier vanavond bij de exit van Rob!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fok poll wijkt idd heel erg af. We zullen zien vanavond welke poll er het dichst bij zatquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.
[afbeelding]
Maar wel fijn om naar te kijken! Ik geloof in FOK!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Polls op internet zijn niet representatief aangezien dan iedereen maar 1 keer mag stemmen
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb het (voor mij) ongemakkelijke gevoel dat Hummie Roel er uit wil hebben..
Dat is op tv ook goed te merken inderdaad. Soms wordt een bepaald persoon tijden lang genegeerd of negatief in beeld gebracht... en dan van de een op de andere dag slaat dat om. Dan heben ze bij talpa blijkbaar een nieuw scenario bedacht. Joost werd ook een tijd lang alleen maar positief in beeld gebracht. Gelukkig is dat ook voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is inmiddels alweer een paar weken geleden, het kan best zijn dat bepaalde ontwikkelingen het scenario veranderd hebben.....
:s ik blijf hopen dat wat hier al weken geroepen wordt klopt: de stemmen tijdens de live-uitzending hebben weinig invloed...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.
Zou eigenlijk wel mooi zijn. Denk dat een flink aantal mensen zich dan tegen Joost gaat keren (nieuwe pispaal), want hij heeft er dan wel voor gezorgd dat hun lieveling eruit is. Denk dat Dido, Chantal, Rob en ook Nathalie (die loopt achter Dido aan) dat niet echt zullen waarderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.
Leuk, maar waarom is die poll gereset tussendoor?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Focus nou niet teveel op de polls, Scan... dan schrik je je straks wéer de tandjes en roepen dat je niet meer gaat kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll wijkt idd heel erg af. We zullen zien vanavond welke poll er het dichst bij zat
Als roel negatief gebracht wordt in de tv uitzending dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
tot later lieverdquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
ik ga me voorbereiden op het feestgedruis
tot laters
Dát denk ik ook de hele tijd, dat 'ie eruit moet maar nog wel z'n geld mag meenemen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Door dat gedonder met het geld van Roel heb ik ook het idee dat Roel enorm risico loopt vanavond.
Alsof ze dat wisten en nog op de valreep even iets met dat geld wilden uithalen.
Zou niet weten wie er op dit moment de favorieten zijn bij talpa,quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is op tv ook goed te merken inderdaad. Soms wordt een bepaald persoon tijden lang genegeerd of negatief in beeld gebracht... en dan van de een op de andere dag slaat dat om. Dan heben ze bij talpa blijkbaar een nieuw scenario bedacht. Joost werd ook een tijd lang alleen maar positief in beeld gebracht. Gelukkig is dat ook voorbij.
De tussenstand wordt dichter na elkaar getrokken om het spannend te makenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef PH52 het volgende:
Ze zullen best aan de tussenstanden kunnen zien wie er "verloren"is, dus het zou best kunnen dat ze aan het manipuleren zijn.
Die uitbarsting is haast niet positief te brengenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als roel negatief gebracht wordt in de tv uitzending dan weet ik genoeg.
Huh?? Waar komt die vandaan CW? Het boeit mij weinig wie eruit gaat hoor. Ik zie het liefst dat Roel mag blijven, maar als hij er wel uit vliegt zal dat wel een shock teweeg brengen. Dat is dan het enige positieve daaraan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Focus nou niet teveel op de polls, Scan... dan schrik je je straks wéer de tandjes en roepen dat je niet meer gaat kijken.![]()
Wanneer is dat dan gebeurd?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die uitbarsting is haast niet positief te brengen
Tot latersquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
ik ga me voorbereiden op het feestgedruis
tot laters
Zoals je ziet maakt het vrij weinig uit of je nou een poll neemt met 300 stemmen of een met 3000 stemmen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef Knut het volgende:
De blogpoll (meer stemmen)
[afbeelding]
Het ligt er wel een béétje aan hoe je het brengt.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus Menno eruit halen, want die zorgt voor helemaal niets meer in het huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:33 schreef BBscanner het volgende:
Lijkt me niet als ze echt met een script werken dat ze dan Roel er niet uit halen. Het Dido- Roel koppel zorgt nog voor genoeg kijkers. Als ik het script zou bepalen zou ik juist Rob er uit halen. De kook/schoonmaak factor weg halen kan juist voor fricties zorgen. Tevens ondersteund Rob ook een aantal zoals Ingrid als dit weg valt kan er zich ook nog wel wat ontwikkelen,
O die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef Knut het volgende:
De blogpoll (meer stemmen)
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk, mij is het nu wel duidelijk roel vertrekt.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ligt er wel een béétje aan hoe je het brengt.
Je kunt wat begrip kweken voor zijn uitbarsting, door vooraf aan te geven dat de verstop-actie van tevoren niet was afgesproken met Roel, en door het gesprekje te laten zien waarin hij aangeeft dolgraag een wereldreis te willen gaan maken...
Of.....
Je brengt het op een andere manier, door de voice over te laten zeggen dat er een "angstaanjagende kant van Roel zichtbaar wordt".... de cliffhanger dus van de uitzending van gisteren.
Roel is nog steeds mijn nummer 2, maar ik vond het ook best beangstigend hoe hij reageerde moet ik eerlijk zeggen. Dan ga ik er ook nog vanuit dat hij zich inhield omdat hij weet dat hij in een tv programma zit.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Je brengt het op een andere manier, door de voice over te laten zeggen dat er een "angstaanjagende kant van Roel zichtbaar wordt".... de cliffhanger dus van de uitzending van gisteren.
Ik denk dat de exit van Roel de meeste commotie in het huis zou betekenen....quote:Op donderdag 10 november 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus Menno eruit halen, want die zorgt voor helemaal niets meer in het huis.
Alleen dat de bewoners over hem kletsen, maar dat is al lang niet boeiend meer.
Als ze het aan het begin van het programma uitzenden en daarna op andere dingen focussen (zoals het roddelen) maakt hij misschien nog een kans...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Denk het niet. Na vanavond zijn er totaan de laatste week (als bb inderdaad eindigt op 29 December) nog 6 donderdagen te gaan. 8 - 6 = 2 ... en ik denk dat ze de finaleweek toch met minstens 3 personen willen ingaan. Dan gaan ze dus nog 1 keer een week overslaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
En nogmaals: meteen vanavon de volgende nominaties graag. Onvoorbereid, live.
De váárt er in.![]()
Als dat inhouden was , wil ik m niet echt boos zien.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is nog steeds mijn nummer 2, maar ik vond het ook best beangstigend hoe hij reageerde moet ik eerlijk zeggen. Dan ga ik er ook nog vanuit dat hij zich inhield omdat hij weet dat hij in een tv programma zit.
Ik weet het weer, dat was toen Rob er tóch in mocht blijven vorige keer, toen was je heerlijk woest.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Waar komt die vandaan CW? Het boeit mij weinig wie eruit gaat hoor. Ik zie het liefst dat Roel mag blijven, maar als hij er wel uit vliegt zal dat wel een shock teweeg brengen. Dat is dan het enige positieve daaraan.
Maar de polls zijn vaak wél een aardige indicatie trouwens. Zeker die op talpa wel.
Het geeft altijd een hoop spanning die nominaties.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
En nogmaals: meteen vanavon de volgende nominaties graag. Onvoorbereid, live.
De váárt er in.![]()
Ik denk niet dat hij zich inhield, hij was m.i. te zeer overmand door woede om nog zo calculerend te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is nog steeds mijn nummer 2, maar ik vond het ook best beangstigend hoe hij reageerde moet ik eerlijk zeggen. Dan ga ik er ook nog vanuit dat hij zich inhield omdat hij weet dat hij in een tv programma zit.
Er komt een kleinere, wanneer weet ik helaas ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
O die had ik nog niet gezien.
Maar ja, ik kom dan ook niet meer op de bblog totdat die achterlijke banner weg is.![]()
Er staat me wel iets van een exit bij die belachelijk was inderdaad. Was dat niet die van Linda?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik weet het weer, dat was toen Rob er tóch in mocht blijven vorige keer, toen was je heerlijk woest.
En je enorme verbazing over een uitslag vergeleken met de polls(ook die van Talpa), maar ik heb een geheugen als een zeef dus haal vast dingen door elkaar.
Dat meen je toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 17:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als dat inhouden was , wil ik m niet echt boos zien.
Schok me echt helemaal lam en beangstigend was t zeker![]()
dat roel een agressief ventje is verbaasd mij niks.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel dat het allemaal fake isquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dát denk ik ook de hele tijd, dat 'ie eruit moet maar nog wel z'n geld mag meenemen.
Ook belangrijk: hoe reageren de stemmers op z'n agressie straks in de uitzending?
Als ze nu Menno er uit halen denkt de anti-Menno-groep dat ze gewonnen hebben. Lijkt me juist leuk om te zien hoe die groep het opvat als Menno er weer in blijft en Rob of Roel vertrekt.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus Menno eruit halen, want die zorgt voor helemaal niets meer in het huis.
Alleen dat de bewoners over hem kletsen, maar dat is al lang niet boeiend meer.
Zo'n blik bruine bonen opwarmen is toch zo gebeurd?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Coos het volgende:
alvast voorbereidingen treffen voor het eten zodat ik tussen de 19.29 uitzending en de 20.37 uitzending snel kan eten.
later![]()
Jaaa, dat was 'm. En toen klopten de polls dus van geen kanten, daar kwam dus m'n waarschuwing voor de polls vandaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Er staat me wel iets van een exit bij die belachelijk was inderdaad. Was dat niet die van Linda?
Die knal op de muur vond ik anders niet niksquote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Jappie het volgende:
wanneer je echt door het lint gaatdan sla je overal op en niet alleen met je vuist op de muur......dit was zeg maar..."gekanaliseerde woede"![]()
quote:Carl uit Expeditie Robinson vrijdag in de chat
Carl uit Expeditie Robinson maakte zich niet bepaald geliefd bij zijn mede-eilandbewoners in Expeditie Robinson. Toen zij de kans kregen keerden ze zich als één man tegen de 43-jarige huisvader. De vrouwen op het eiland hadden er al hun stemmen voor over om Carl te verbannen, ook al hadden ze aan zes stemmen genoeg. Zo diep zat de wrok tegen Carl, die zelf alles op alles zette om Robinson van het jaar 2005 te worden. Al met al een omstreden kandidaat dus. Des te moediger dat hij zich blootstelt aan een spervuur van vragen in de chat, aanstaande vrijdag om 20.30 uur.
bron: Talpanieuwsbrief
En ik denk dus dat dat idd een paar uurtjes leuk is en dat het daarna geheel is verdwenen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ze nu Menno er uit halen denkt de anti-Menno-groep dat ze gewonnen hebben. Lijkt me juist leuk om te zien hoe die groep het opvat als Menno er weer in blijft en Rob of Roel vertrekt.
Vond t toch nixquote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet...hahaha...ik denk dat je mij dan ook niet boos zou willen zien
![]()
![]()
ff sereneus...het leek helemaal nergens naar dat boos zijn van Roel...ik bedoel ja hij was pissed...maar hij was nog pienter genoeg om duidelijk zelf zijn boosheidsreacties te sturen...wanneer je echt door het lint gaatdan sla je overal op en niet alleen met je vuist op de muur......dit was zeg maar..."gekanaliseerde woede"![]()
Het voordeel van het zo doen is wel dat je het in een keer kwijt bent...het doet naderhand zo'n verrekte pijn dat je het wel uit je hoofd haalt om nog zo'n stunt uit te halenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die knal op de muur vond ik anders niet niks![]()
Héél herkenbaarquote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het voordeel van het zo doen is wel dat je het in een keer kwijt bent...het doet naderhand zo'n verrekte pijn dat je het wel uit je hoofd haalt om nog zo'n stunt uit te halen
Dat denk ik ook...dat hij in staat is om anderen in elkaar te slaan...maar 1 ding weet ik bij dit heerschap vrij zeker...het is een macho, maar wel het echte prototype...die komen met lafheid en al...hij zal uitsluitend slaan wanneer hij ervan overtuigd is dat ie van die ander kan winnen ...alleen de vrouwen kinderen en slappelingen hoeven dus slechts op hun tellen te passen daar in het huisquote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vond t toch nix![]()
Denk wel eens als Roel pissig is of Agressief dat hij echt imand inelkaar gaat timmeren.
ipv de muur
bijna goedquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eerst Rob dan Chantal daarna Nathalie> Ingrid > Dido > Roel
Over Menno, Joost, Lieske!![]()
Dat zou echt laag zijn als hij een vrouw zou slaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...dat hij in staat is om anderen in elkaar te slaan...maar 1 ding weet ik bij dit heerschap vrij zeker...het is een macho, maar wel het echte prototype...die komen met lafheid en al...hij zal uitsluitend slaan wanneer hij ervan overtuigd is dat ie van die ander kan winnen ...de vrouwen kinderen en slappelingen moeten dus oppassen daar in het huis![]()
![]()
Roel is iemand die ondanks zijn psychologiestudie veel chaos in zijn hoofd heeft, met teveel prikkels.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:59 schreef Ferdii het volgende:
dido heeft de tijd voor roel in het huis makkelijker gemaatk maar niet simpeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |