Tafkar? Rob of Roel?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dit nieuws, de knuffels van Snaptnix en Lovebear... en dan straks ook nog de exit van tafkar.... Ik knap er helemaal van op![]()
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programma![]()
Lieske, Lieske en Lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon meequote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op het kan best op een teleurstelling uitlopen.
Lieske gaat haar eigenwegquote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.
Snap out of it Lieske, anders mag je niet meer winnen!
![]()
Met dank aan scan:quote:
Alles is goed, als het maar geen mensen zijn die spelletjes gaan spelen. Daar word ik echt helemaal onpasselijk van. Menno of Joost mag best overblijven, maar zeker niet beide!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Het is toch elke keer weer schrikken. brrrrrquote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje dooie boel hier in dit topic....
[afbeelding]
Stormlooptopic?
ja en dat gebeurt dan zo:quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.
Okiquote:Op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Met dank aan scan:
The Asshole Formely Known as Rob
Ik waarschuw alleen maar om dat het anders kan aflopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon mee![]()
Met een positieve instelling is het leven ook nog eens veeeeel leuker.
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Sorry, maar die combi die Lieske vandaag aan heeft kan echt niet!
(nee, ik word geen Lieske-bashe, maar er gebeurt geen moer)
Hi-la-rischquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
[verhaal]
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Jij wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
mis chantal en dido op deze capturequote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Een Lieske capture voor de afwisseling
[afbeelding]
Menno en Joost zitten de hele dag tric trac te spelen en Roel hangt de hele dag in de jacuzzi of in bed. En dat zeg ik ECHT zonder enige twijfel. Daar kun je echt op wachten. Roel gaat die twee dan uit de weg en Menno en Joost gaan speletjes doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo: (knip)
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
-heel verhaal-
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
nou nouquote:
lieske gaat een 1/2 uur van de tv uitzending zich omkleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...
Dus mochten die 3 echt overblijven, hoop ik dat Hummie eens gaat ingrijpen met dat tric-tracgedoe.. dwing ze door opdrachten veel tijd met elkaar door te brengen..dan hebben we nog een kleine kans op leuke streams..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno en Joost zitten de hele dag tric trac te spelen en Roel hangt de hele dag in de jacuzzi of in bed. En dat zeg ik ECHT zonder enige twijfel. Daar kun je echt op wachten. Roel gaat die twee dan uit de weg en Menno en Joost gaan speletjes doen.
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BBquote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig!!! Jij mag de volgende BB de scripts schrijven wat mij betreft![]()
Alleen als Menno eruit gaat zou ik dat als een teleurstelling beschouwen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op het kan best op een teleurstelling uitlopen.
Ik kijk wel liever naar hun dan naar Dido en Roel.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Menno en Ingrid zijn weer heerlik close met elkaar
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BB
*zich al verheugt op 1 op 1 gesprek
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
En nou afwassen, bitch
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Ik ben een man, daar kan het aan liggen... maar ik vind het wel een prettige combiquote:Op donderdag 10 november 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Sorry, maar die combi die Lieske vandaag aan heeft kan echt niet!
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
neenee... muizemeis moet in de jaccuzi zitten de volgende BB
*zich al verheugt op 1 op 1 gesprek
Ik hoop alleen dat Rob er nu wel uitgehoerd wordt en dat het weer niet zo'n afgang wordt als 14 dagen geleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Tering hé...Fok wordt nu al traag...
Zijn jullie ook al zenuwachtig?
Wordt het Rob, Dido of toch Roel? Ik denk zelf Rob, maar na de uitzending van gisteren kan ik me voorstellen dat Roel wel eens afgerekend zou kunnen worden op zijn agressieve gedrag.
We gaan het zien...
Dus jij gelooft ook dat de bewoners alleen bij de live-uitzendingen in beeld zijn?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske gaat een 1/2 uur van de tv uitzending zich omkleden.
En dan wordt het zeker een korte rok en een blouse met inkijk.
Het is haar keuze niet de mijne.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Rob gaat.. en ik weiger iets anders te geloven....quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Wordt het Rob, Dido of toch Roel? Ik denk zelf Rob, maar na de uitzending van gisteren kan ik me voorstellen dat Roel wel eens afgerekend zou kunnen worden op zijn agressieve gedrag.
We gaan het zien...
Ik denk dat Menno zeer zeker ook nog risico looptquote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Mike1964 het volgende:
Wordt het Rob, Dido of toch Roel?
Ja Scan, daar ligt het écht aan!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een man, daar kan het aan liggen... maar ik vind het wel een prettige combi
Als rob blijft dat zou ik een grote teleurstellingen vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Alleen als Menno eruit gaat zou ik dat als een teleurstelling beschouwen.![]()
Worden ze een paar dagen op elkaars lip gezet, in een klein hokje.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dus mochten die 3 echt overblijven, hoop ik dat Hummie eens gaat ingrijpen met dat tric-tracgedoe.. dwing ze door opdrachten veel tijd met elkaar door te brengen..dan hebben we nog een kleine kans op leuke streams..
ow the joy, the pleasure...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.
Heb echt zin in vanavond als Rob de benen neemt!
ja de rest van de week zit ik ergens anders na te kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat de bewoners alleen bij de live-uitzendingen in beeld zijn?
Fatale risico denk ik helaasquote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno zeer zeker ook nog risico loopt
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij er uit gaat, hij speelt het spel goed en heeft de "Bart" functie een beetje in het huis, maar ik kan me vergissen...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |