Tafkar? Rob of Roel?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dit nieuws, de knuffels van Snaptnix en Lovebear... en dan straks ook nog de exit van tafkar.... Ik knap er helemaal van op![]()
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programma![]()
Lieske, Lieske en Lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon meequote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas op het kan best op een teleurstelling uitlopen.
Lieske gaat haar eigenwegquote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik dus wel, ze loopt continue Channie en Died te pleasen.
Snap out of it Lieske, anders mag je niet meer winnen!
![]()
Met dank aan scan:quote:
Alles is goed, als het maar geen mensen zijn die spelletjes gaan spelen. Daar word ik echt helemaal onpasselijk van. Menno of Joost mag best overblijven, maar zeker niet beide!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??
Van welke drie verwacht jij vuurwerk dan de laatste week??
Het is toch elke keer weer schrikken. brrrrrquote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje dooie boel hier in dit topic....
[afbeelding]
Stormlooptopic?
ja en dat gebeurt dan zo:quote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och.. Ik hoop dan heel stiekum dat Menno en Roel ruzie krijgen.... En dat Roel hard op z'n bek getikt wordt.
Okiquote:Op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Met dank aan scan:
The Asshole Formely Known as Rob
Ik waarschuw alleen maar om dat het anders kan aflopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe nou eens een keertje niet zo negatief joh. Feest gewoon mee![]()
Met een positieve instelling is het leven ook nog eens veeeeel leuker.
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Sorry, maar die combi die Lieske vandaag aan heeft kan echt niet!
(nee, ik word geen Lieske-bashe, maar er gebeurt geen moer)
Hi-la-rischquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
[verhaal]
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Jij wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
mis chantal en dido op deze capturequote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Een Lieske capture voor de afwisseling
[afbeelding]
Menno en Joost zitten de hele dag tric trac te spelen en Roel hangt de hele dag in de jacuzzi of in bed. En dat zeg ik ECHT zonder enige twijfel. Daar kun je echt op wachten. Roel gaat die twee dan uit de weg en Menno en Joost gaan speletjes doen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo: (knip)
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
-heel verhaal-
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
nou nouquote:
lieske gaat een 1/2 uur van de tv uitzending zich omkleden.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze kledingkeuze is niet de beste keuze die ze kon maken nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |