Je was me voorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:27 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoor Menno's of Ing's hart kloppen.![]()
cheeft neit hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
sorry voor de taalfouten zat half te slapen.
Doegquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga er vandoor... ben er later weer!
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Moet je die nek van menno zien (effe het scherm groot maken)![]()
je ziet het helemaal kloppen. (en hoort z'n hart ook maar goed).
Menno? Uitspraken?quote:Dan heb ik nog meer respect voor Menno die komt nog enigszins met uitspraken in iemands gezicht.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:34 schreef mazaru het volgende:
Walgelijke Nathalie met haar walgelijke nepstem.![]()
Walgelijke Dido en Roel met hun walgelijke geslijm naar elkaar.![]()
Walgelijke Ingrid, dan weer wel met Menno, dan weer niet met Menno.![]()
quote:
Wat zal ik de BB-Fokkers missen als het afgelopen is bedoel jequote:Op donderdag 10 november 2005 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk!
Wat zal ik ze missen als het afgelopen is![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zal ik de BB-Fokkers missen als het afgelopen is bedoel je![]()
Check je fotoboekquote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
laatste voyeur: BONG4002
en ik heb pas net een fotoboek!
Ach gossie, niet depri worden he.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat ga ik idd erg missen.. iedereen weer verspreid over allerlei vage forums, geen servival games meer.... ik zie er nu al tegenop
![]()
en hem direct een goeie holtrap nageven, zo de studio uit. Tis wel haar one woman show vanavond, wegwezen Robquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, niet depri worden he.![]()
* Snaptnix geeft teamlead dikke knuffel
Komt goed hoor, we kicken gewoon even rustig af na BB![]()
3 geeft idd geen sjoegenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef redhair het volgende:
[quote]Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 dood?
[/quote
ja bij mij ook
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachen
moet je nu eens kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
laatste voyeur: BONG4002
en ik heb pas net een fotoboek!
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..quote:
Nou niet sip worden hequote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat ga ik idd erg missen.. iedereen weer verspreid over allerlei vage forums, geen servival games meer.... ik zie er nu al tegenop
![]()
Klopt, ligt er ongeveer 42min uit (ergens in die geest), denk dat ie het na een uurtje ofzo wel weer zal doen verwacht ikquote:
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hèquote:
1 & 2 zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..
Breng ze even op het ideequote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]tanja die het golfkarretje bestuurt
![]()
nee.. op 3 is het beel bevrorenquote:
Dat durft Menno alleen niet meer. Die durft niets meer sinds hij een paar keer op zijn donder heeft gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:50 schreef frizti het volgende:
Weet je wat ik stoer zou vinden? Als Menno zijn koffer niet inpakt.
Toafc [bij] yahoo . com is ook al door iemand geregistreerd hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hè
[afbeelding]
Dat ís er ook elk jaar. Prima afkick-manier, en het bloedt vanzelf een keertje dood.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er moet gewoon ergens een SC topic komen
dat zou mooi zijn...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
![]()
stream 3 is dood en de snelheid van fok valt nog mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Volgens mij wordt het 1 gekkenhuis vanavond, zowel op de streams (die bufferen als gekken nu) als op Fok!
Misschien handig om toch ergens anders af te spreken?
Kommaarkommaarkommaaarquote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ís er ook elk jaar. Prima afkick-manier, en het bloedt vanzelf een keertje dood.
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programmaquote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
Kots... Kunnen er niet gewoon drie vanavond uitflikkeren?
En ja, als je wil weten wie.
1. Dido; omdat ze nu weer met Roel loopt te lijmen i.v.m. populariteitsverwerfing.
2. Ingrid, smerig stuk schijnheil. Over Menno zeggen dat ze het een eikel en een etterjong vindt, terwijl ze dan wel weer duimend tegen hem aan ligt.
3. Rob, schijnheil die werkelijk denkt dat hij iedereen in zijn achterzak heeft.
Zo.. dan zouden we eindelijk weer eens wat leuks te doen hebben in BB5.
lieske loopt achter niemand aan.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Day het volgende:
Lieske loopt als een hondje achter Dido aan de laatste dagen.
tipquote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske loopt achter niemand aan.
Scanman, sorry hoor... maar denk jij dat het uberhaupt leuk wordt om naar te kijken als er maar drie over blijven uit dit groepje??quote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Lekker de hele dagen naar Menno en Joost kijken die een spelletje tric trac spelen. Lijkt me inderdaad enig en helemaal niet dodelijk voor het programma![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |