en hem direct een goeie holtrap nageven, zo de studio uit. Tis wel haar one woman show vanavond, wegwezen Robquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef nachtzuster het volgende:
Ah gelukkig, Tan is er vanavond![]()
Kan ze Robbie opvangen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, niet depri worden he.![]()
* Snaptnix geeft teamlead dikke knuffel
Komt goed hoor, we kicken gewoon even rustig af na BB![]()
3 geeft idd geen sjoegenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef redhair het volgende:
[quote]Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 dood?
[/quote
ja bij mij ook
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan weet ik hast wel zeker dat rob eruit gaat!! ultieme vernedering, tanja die hem in de studio komt uitlachen
moet je nu eens kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
laatste voyeur: BONG4002
en ik heb pas net een fotoboek!
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..quote:
Nou niet sip worden hequote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat ga ik idd erg missen.. iedereen weer verspreid over allerlei vage forums, geen servival games meer.... ik zie er nu al tegenop
![]()
Klopt, ligt er ongeveer 42min uit (ergens in die geest), denk dat ie het na een uurtje ofzo wel weer zal doen verwacht ikquote:
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hèquote:
1 & 2 zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
op 3 zie ik nog steeds natte lie en joost in bad zitten..
Breng ze even op het ideequote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]tanja die het golfkarretje bestuurt
![]()
nee.. op 3 is het beel bevrorenquote:
Dat durft Menno alleen niet meer. Die durft niets meer sinds hij een paar keer op zijn donder heeft gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:50 schreef frizti het volgende:
Weet je wat ik stoer zou vinden? Als Menno zijn koffer niet inpakt.
Toafc [bij] yahoo . com is ook al door iemand geregistreerd hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Turn of a friendly card trouwens beter, maar die naam is zo lang hè
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |