Ssst Bong roep de goden niet op wil jequote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat vanavond FOK zo traag is dat posten bijna onmogelijk word
2 minuten maar, toen ik terug op fok wilde zag ik bijna 10 minuten helemaal niets. Raakte al compleet in paniek.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo... ik dacht, ik kom ff kijken hoe het hier stond...
Het duurde 2 minuten eer het forum was geladen
Ik heb de goden al min of meer verzocht want ineens knalde zoeven S3 doodquote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ssst Bong roep de goden niet op wil je![]()
Fok gaat gewoon als een treintje vanaaf![]()
Ik neem vanaaf de telefoon niet opquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. kan ik nu eindelijk ongestoord op fok blijven en BB volgen
Even onverwachte visite buiten de deur moeten werken
Tuurlijk. Fok is zich nu ook gewoon even rustig voor aan het bereiden voor het grote Rob-exit feestquote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ssst Bong roep de goden niet op wil je![]()
Fok gaat gewoon als een treintje vanaaf![]()
Zie je nu wat ervan komtquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de goden al min of meer verzocht want ineens knalde zoeven S3 dood
Doe ik ook nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik neem vanaaf de telefoon niet op![]()
Goede tipquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik neem vanaaf de telefoon niet op![]()
Jep dan word het een knallend feest hierquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Fok is zich nu ook gewoon even rustig voor aan het bereiden voor het grote Rob-exit feest![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie je nu wat ervan komt![]()
Positief blijven denken![]()
Zet je ook gelijk de deurbel afquote:Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goede tip![]()
* Snaptnix haalt alvast de stekker eruit en zet gsm op stil
tot laterquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga er vandoor... ben er later weer!
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef Kleintje het volgende:
KUS
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
[..]
Stil maar meisje, papa komt vanavond weer thuis.![]()
sorry voor de taalfouten zat half te slapen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik hoop dat ze een keer beelden van Joost laten zien hoe hij iedereen stiekem afzeikt en dan gisteravond ineens zogenaamd nooit iets gezechd hebben. Wat een stiekeme slang zeg. Dan heb ik nog meer respect voor Menno die komt nog enigszins met uitspraken in iemands gezicht. Hoop vooral dat ze laten zien wat Joost over Menno zij, dan is hun alliance snel ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |