droomscenarioquote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja en dat gebeurt dan zo:
Roel, Menno en Joost blijven alledrie achter. Joost klrijgt een adhd buitje. Roel flipt en gaat heel stoper lopen schreeuwen en tegen deuren trappen en op dingen slaan. Als Joost bibberend en al in een hoekje gedoken is, heeft Roel voldoende moed vergaard om Joost een klap proberen te geven.
Dit gaat Menno te ver. Van een afstandje heeft hij hoofdschuddend het hele gebeuren bekeken, maar een Roel die een angstige Joost in elkaar timmert en daarmee Menno berooft van een partner om de laatste avond tric trac mee te spelen??
Dat Nooit!!
Menno stapt op Roel af, tikt hem op de schouder, en vraagt vriendelijk: Roel, jongen, waar ben je nou mee bezig??
Roel duikt opzij: he ik had het tegen Joost ja ga jij je er niet tegenaan bemoeien!!
En loopt vervolgens vervaarlijk met zijn vuist zwaaiend op de immer bibberende Joost af. Menno onderneemt nu actie, pakt Roel bij zijn schouder en draait hem een kwartslag. Roel probeert een tik uit te delen, schrikt halverwege dat hij Menno wil gaan slaan, verliest zijn evenwicht en slaat in het luchtledige.
Menno deelt een welverdiende tik uit aan Roel, die over de tafel vliegt tegen de keukenkastjes aan.
Menno, gebiedender wijs:
En nou afwassen, bitch
Zie je??
Vuurwerk![]()
![]()
![]()
Roel gaat er vanavond uitquote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Prima, heb ook zo'n idee dat Menno, Roel en Joost of Lieske bij de laatste 3/4 ziten dat zorgt echt nog wel voor genoeg spanning.
Heb echt zin in vanavond als Rob de benen neemt!
Volgens onze 'waarzegger' lopen Lieske en Menno de grootste kans eruit te vliegen. aangezien Lieske niet genpmineerd is, zal het Menno zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fatale risico denk ik helaashoop het niet, verwacht het wel dus aan degene die denkt dat Rob gaat, maak jezelf geen illusies!
Ach gut....wil je er over praten?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef Giggio het volgende:
blijf stemmen voor MENNO!!!!
0909 03 02
SMS 1010 MENNO
kan het niet live zien en wil niet dat ik vanavond om 12 uur naar de video kijk en de % zo zie veranderen.... dan ben ik echt niet te genieten morgen (vandaag ook al niet maar dat om andere redenen.....)
Ja, half hoeraatje voor Chantal :quote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
amsterdamse Chantal B is aan de schoonmaak
zou goed kunnenquote:
Waar baseer je dit op? De uitspraak over het zogenaamnde BB script van Tanjalies.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno zeer zeker ook nog risico loopt
pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach gut....wil je er over praten?![]()
Je bent niet slecht, je bent liefquote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Jongens ik moet echt gaan zo ondertussen, heb verdorie de hele dag weer geen flikker uitgevoerd... man komt zo thuis na dag hard werken en de keuken is nog zo een bende dat ik niet eens voor hem kan koken
ik ben slecht
nouja nog 1 sigaretje dan (alweer) en dan ga ik echt ff wat doen hier
Omdat het verschil op de meeste polls tussen Menno, Rob en Roel niet zo groot is. Dido staat wel dik bovenaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? De uitspraak over het zogenaamnde BB script van Tanjalies.
En jij dan? De hele dag streams volgen is ook hard werken hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Jongens ik moet echt gaan zo ondertussen, heb verdorie de hele dag weer geen flikker uitgevoerd... man komt zo thuis na dag hard werken en de keuken is nog zo een bende dat ik niet eens voor hem kan koken
ik ben slecht
wat lief van je!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent niet slecht, je bent lief![]()
Enne ik heb dat ook hooralles op het laatste moment, nouja als je zo gaat geniet iig van de LIVE en ik duim voor je dat Rob eruitgaat ok?
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef muizemeis het volgende:
ik ben slecht
Eerst Rob daarna Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef teamlead het volgende:
het kan me niet verdommen als Menno er de volgende keer uit moet.. .Maar EERST Rob exit![]()
dank voor het aanbodquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach gut....wil je er over praten?![]()
echt?? wat leuk!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En jij dan? De hele dag streams volgen is ook hard werken hoor!
*altijd vrolijk wordt van muizemeis d'r foto'tje*
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat het verschil op de meeste polls tussen Menno, Rob en Roel niet zo groot is. Dido staat wel dik bovenaan.
tis wel te merken dat je niet bij mij in huis woont, dan zou je wel anders pratenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent niet slecht... je bent gewoon al in feeststemming.. zal je man best wel begrijpen
wij houden van je hoor.. of je nu wel of niet iets in huis doet![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.
[afbeelding]
Stem nog even als je dit nog niet hebt gedaan
Dat is inmiddels alweer een paar weken geleden, het kan best zijn dat bepaalde ontwikkelingen het scenario veranderd hebben.....quote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Volgens onze 'waarzegger' lopen Lieske en Menno de grootste kans eruit te vliegen. aangezien Lieske niet genpmineerd is, zal het Menno zijn.
Ik geloof het ook niet, maar wie weet.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tis wel te merken dat je niet bij mij in huis woont, dan zou je wel anders praten![]()
Nou ben dr vandoor hoor, iedereen heel veel plezier vanavond bij de exit van Rob!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fok poll wijkt idd heel erg af. We zullen zien vanavond welke poll er het dichst bij zatquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Op de Fok poll staat Menno anders flink bovenaan. Maar weet ook wel dat dit niet zoveel zegt. De meeste stemmen komen toch van de TV kijkers.
[afbeelding]
Maar wel fijn om naar te kijken! Ik geloof in FOK!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Polls op internet zijn niet representatief aangezien dan iedereen maar 1 keer mag stemmen
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb het (voor mij) ongemakkelijke gevoel dat Hummie Roel er uit wil hebben..
Dat is op tv ook goed te merken inderdaad. Soms wordt een bepaald persoon tijden lang genegeerd of negatief in beeld gebracht... en dan van de een op de andere dag slaat dat om. Dan heben ze bij talpa blijkbaar een nieuw scenario bedacht. Joost werd ook een tijd lang alleen maar positief in beeld gebracht. Gelukkig is dat ook voorbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is inmiddels alweer een paar weken geleden, het kan best zijn dat bepaalde ontwikkelingen het scenario veranderd hebben.....
:s ik blijf hopen dat wat hier al weken geroepen wordt klopt: de stemmen tijdens de live-uitzending hebben weinig invloed...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.
Zou eigenlijk wel mooi zijn. Denk dat een flink aantal mensen zich dan tegen Joost gaat keren (nieuwe pispaal), want hij heeft er dan wel voor gezorgd dat hun lieveling eruit is. Denk dat Dido, Chantal, Rob en ook Nathalie (die loopt achter Dido aan) dat niet echt zullen waarderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij dus ook. En de uitzending straks zal haar daar ook bij helpen.
Leuk, maar waarom is die poll gereset tussendoor?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Focus nou niet teveel op de polls, Scan... dan schrik je je straks wéer de tandjes en roepen dat je niet meer gaat kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fok poll wijkt idd heel erg af. We zullen zien vanavond welke poll er het dichst bij zat
Als roel negatief gebracht wordt in de tv uitzending dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
tot later lieverdquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
ik ga me voorbereiden op het feestgedruis
tot laters
Dát denk ik ook de hele tijd, dat 'ie eruit moet maar nog wel z'n geld mag meenemen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Door dat gedonder met het geld van Roel heb ik ook het idee dat Roel enorm risico loopt vanavond.
Alsof ze dat wisten en nog op de valreep even iets met dat geld wilden uithalen.
Zou niet weten wie er op dit moment de favorieten zijn bij talpa,quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is op tv ook goed te merken inderdaad. Soms wordt een bepaald persoon tijden lang genegeerd of negatief in beeld gebracht... en dan van de een op de andere dag slaat dat om. Dan heben ze bij talpa blijkbaar een nieuw scenario bedacht. Joost werd ook een tijd lang alleen maar positief in beeld gebracht. Gelukkig is dat ook voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |