Starwarsquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
vizier effe gepast(hij past)
[afbeelding]
KCCChHHHH, I am your father (NOT)quote:
Ik zou zweren dat ik de kip goed tegenhoud, maar dan is het wel steeds een goalquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
met de kip in de hand bewegen (niet te snel) en dan klikken om los te laten
gaat ie vanzelf tegen de zijkant stuiteren
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer opquote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik de kip goed tegenhoud, maar dan is het wel steeds een goal![]()
Hmm heb ik ook al geprobeerd, maar dan deed ik het niet goed blijkbaar.. nog maar eens proberenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer op(duurde bij mij ook effe)
Ziet er echt wel beter uitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
vizier effe gepast(hij past)
[afbeelding]
IDD, heb een kut hekel aan lachen op foto'squote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ziet er echt wel beter uit, zal zeker goed uitkomen vergeleken met die foto's nu
(moet je ook nog lachen op de foto's
nu hoeft dat niet meer
)
En over wat voor een soort functie gaat het eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best cool zo'n iemand.
Zo kan het dus ook.![]()
Heb een semi serieuze brief gestuurd, moet niet te grappig worden weet ik uit ervaring.![]()
[..]
![]()
We hebben ook al telefonisch contact gehad nadat hij mijn CV door heeft genomen.
Morgen even praten bij het bedrijf.. heb dus een uitnodiging.![]()
![]()
![]()
We hebben de Fok! regels even buiten schot gehouden, en de MC regels in acht genomen. Dat betekent dus dat Pepijn's topic gesloten werd en dat jouw topic de nieuwe werd. Tevens betekent het dat er geen uitroepteken achter Fok moetquote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet mijn fout dat jullie steevast dat uitroepteken vergeten. Dat hoort nou eenmaal bij Fok!, dus ook in de TT
Het is een rotdag vandaag op het werk, de koffie is opquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
@R2-D2, wat heb jij met plaatjes? Werk jij soms op de afdeling "Google afbeeldingen search" ofzo?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutspel, ik ga naar school![]()
![]()
Ja zoiets, vaag spelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef worldpimber het volgende:
Moest je hem soms ingedrukt houden om hem te vangen? (ik klikte gewoon achter elkaar anders kwam ie in me gezicht)
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En vandaag ook nog te horen gekregen dat Roadkill niet mijn vader is![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja zoiets, vaag spel
[..]
Ik ga eten
KCHHH, you're damn right woman!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En vandaag ook nog te horen gekregen dat Roadkill niet mijn vader is![]()
en zo ist maar netquote:Op donderdag 10 november 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijders onder de gewichtsnorm krijgen extra lood op het lichaam.![]()
We zullen eens kijken of je in harderwijk nog zo`n grote mond hebtquote:
Ik heb hem nu in de pan liggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer op(duurde bij mij ook effe)
Sales Engineer Benelux.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
En over wat voor een soort functie gaat het eigenlijk?
Smakelijk gezichtquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de laatste keer terugkomend op het konijn-incident:
[afbeelding]
Dit was een Wasbeertje
In China maken ze sate van alles wat ze aanrijden![]()
Nog meer smakelijke satesoorten
Ik heb ook zin in sate....
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op straat onstond er gelijk commotie als hij een cigaretje opstak, mensen deden extra nederig of maakten zich uit de voeten. In het restaurant wezen alle obers naar hem zodra hij ging roken en het pakje op tafel legde.
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef hicham het volgende:Ik ga ook maar eens naar China, welk merk was dat? Ik heb het gevoel dat ik hier niet gewaardeerd word namelijk
Maar voor hetzelfde geld loop je door de verkeerde buurt waar een andere maffia de baas is, dan ben je de lul
![]()
Dat hebben ze vast eerder gedaan .. zal maar misgaan.quote:
Dat strikte gedoe is typisch aziatisch jaquote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook heel veel binnenlandse vluchten gehad, en die hierarchie van het instappen is ook wel eens grappig. Soms moet iedereen blijven staan tot een bepaalde functionaris plaats heeft genomen.![]()
Achterover gevallen bedoel je?quote:[..]
Bij een nationale SM wedstrijd mochten er wat bobo's uit het wegracen meerijden.
Menige supersport coureur vond het wheelien op die SM machines zo leuk dat ze over de kop sloegen.
Prof's dus.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Toffe docent trouwens, <slijmverhaal voor hogere cijfers>
Beep you matched with a 1 not a 0.quote:Achterover gevallen bedoel je?
Over de kop slaan doe je toch als je iets te enthousiast een stoppie maakt
Wat heb jij met de search, die gebruik ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef RB het volgende:
Fok search is verhuist
http://forumtools.phserver.net/search_lite/![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beep you matched with a 1 not a 0.
That means you got my drift.![]()
Achter'over'over de kop dan.![]()
![]()
Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf... elke keer als ik een topic aanklik op MF, kapt mijn internet ermee![]()
Ik gebruik hem welquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb jij met de search, die gebruik ik nooit
Met het tempo waar jullie een topic vol gooien is het wel eens handigquote:Of zoek jij na een weekendje boortorenwerk alle voorbijgekomen Fok!MC topics op om bij te lezen?
[..]
![]()
quote:
Daar heb ik vorig jaar vlak voor de Fok! MC wintermeet op gereden omdat de eigenaar misschien intresse had om met de Beemer te ruilen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Vaajurstorm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das nou jammer, kun je 'm nie meer inpakken in sintpapier voor Nickquote:Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben nu klaar voor een minibike, komen die dingen pas eind of ergens december.![]()
[afbeelding]
Daar was ik sowiezo niet mee weggekomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Das nou jammer, kun je 'm nie meer inpakken in sintpapier voor Nick![]()
Hmm ohnee.. internet kapt er mee na een korte tijd.. kan ik zeker elke 10 minuten de modem resettenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeen
Denk er aan hequote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef RB het volgende:
[..]
Ik gebruik hem welaf en toe
[..]
Met het tempo waar jullie een topic vol gooien is het wel eens handig![]()
[..]
geel [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb altijd al gemengde gevoelens gehad bij die Firestormsquote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar vlak voor de Fok! MC wintermeet op gereden omdat de eigenaar misschien intresse had om met de Beemer te ruilen. Best grappig, maar niet echt super zo'n ding. Ik had er geen zin in .. en hij uiteindelijk financieel ook niet.![]()
Da`s jou probleemquote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Denk er aan he, die van mijn is ook geel............
![]()
Hee, die heb ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
De regen komt echt met bakken naar beneden momenteel.![]()
Ik wilde nog even met het supersport laarsje naar de schoenmaker in het dorp.![]()
[afbeelding]
Sowiezo eigenlijk best matig die kwaliteit, veel te soepel spul.
Voor het veilige doet iedereen maar beter kisten of cross laarzen op de motor aan.![]()
Maar ja even kijken of de 1 jaar oude Oxtartjes nog te maken zijn.. ben toch een Hollander.![]()
En zo niet gooien we ze weg, ruimt weer lekker op.
Mijn lampen kunnen niet uit, dus ik knal overal overheenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja van dat licht wilde ik ook nog zeggen. Vergeten...Op de een of andere manier worden dieren in 'licht' gevangen. Volgens mij heeft het een soort hypnotische werking of zo. Pas als je je lichten dooft, kunnen ze weer verder. Waarom dat precies is, weet ik eigenlijk niet.
![]()
Weet jij dat Roadkill?
Zal wel door de bewolking komen, antenne beetje verplaatsen misschien?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm ohnee.. internet kapt er mee na een korte tijd.. kan ik zeker elke 10 minuten de modem resetten![]()
Nouja ik ga maar studeren dan
In dat park kon je trouwens ook niet je licht uit doen, de lampen waren kapot en dan zie je echt geen drol.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:35 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Mijn lampen kunnen niet uit, dus ik knal overal overheen![]()
Ik zal jou is je nek omdraaien als je je been breektquote:Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef ondeugend het volgende:
@Pimp
Heel lief van jemaar volgende keer toch maar het nekkie omdraaien hoor.
Helaas, ik moet het gewoon doen met mijn talent en +45 kilo.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef worldpimber het volgende:
Is dat van dat verzwaren van karts waar?![]()
Maakt het wel eerlijker, want anders ben je als lichter persoon echt dik in het voordeel op rechte stukken![]()
Hicham doet zijn licht bij avondmeetings ook wel eens uit heb ik gehoord.quote:In dat park kon je trouwens ook niet je licht uit doen, de lampen waren kapot en dan zie je echt geen drol.
Errug veeleisend zeg.....quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar was ik sowiezo niet mee weggekomen.![]()
Is allemaal extra.![]()
Kreeg van de week ook nog een mailtje of ik even een mobiel voor hem wilde kopen, want ze zijn deze week in de aanbieding bij Bartje Smit.![]()
Net wel inkoopjes gedaan voor in de schoen.![]()
Was gewaarschuwd dat de sint er zaterdag al isen dan staat die geurvreter weer open en bloot voor de deur. Aan de binnenkant uiteraard.
![]()
Valt wel mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
Errug veeleisend zeg.....
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuke herinneringen met schoen verplaatsen, kaartjes tussen de deur alsof de pieten overhaast vertrokken zijn omdat ik nèt naar het toilet ging enzo..verstandige pieten die plastic zakjes om het snoepgoed doen ivm bacterien..en de kleine is er allemaal van onder de indruk.
![]()
![]()
Yeah, I Know....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt wel mee.![]()
![]()
Het is ieder jaar wel weer lachen met die sint perikelen.
Leuke herinneringen met schoen verplaatsen, kaartjes tussen de deur alsof de pieten overhaast vertrokken zijn omdat ik nèt naar het toilet ging enzo..verstandige pieten die plastic zakjes om het snoepgoed doen ivm bacterien..en de kleine is er allemaal van onder de indruk.
![]()
![]()
Je weet wat het is.![]()
www.jihad-hicham.nl soort van GI Joe maar dan andersquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeen
Iemand trouwens nog een leuke naam voor een URL, het liefst iets wat bij me past?Ik wil nog steeds wat hostingruimte nemen voor mijn programmeerprutswerkjes en voor testdoeleinden. Maar ik weet niet op welke naam ik dat moet gaan registreren, het moet wel een beetje neutraal zijn zodat het 'later' ook nog nuttig gebruikt kan worden
Voordat je je suggestie doorgeeft eerst even op http://www.sidn.nl controleren of het niet al bestaat
Foto komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Hier groet Fulcrum de persoon waar ik morgen een jobinterview mee heb.![]()
Machtig spul toch dat internet.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een idee om hem dit jaar z'n eigen scheerspullen te geven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
Yeah, I Know....
vorig jaar stonden alle kado's op het toilet gestapeld, kids hard laten zingen, zodat we nog ff e.e.a konden regelen, pepernoten werpen, op de ramen bonken e.d., moest Nick nog ff gaan zeiken....hé mam, de kadoos staan op de plee, hoe ken da nou![]()
Eisen is een groot woordquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
Een mailtje naar pappa om een telefoontje te eisen
Moet niet gekker worden
Ach ja, toch alweer bijna 4 maanden geleden.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
KCHHH, you're damn right woman!
[pimp mode]
I may be yo daddy, but I'm not yo fatha'
[/pimp mode]
Heeft ie nog geluk gehad, ik kreeg vlees te eten en daarna lieten ze zien dat ik een puppy op hadquote:In restaurants werden ze steevast mee naar achteren genomen voor een blik in de tuin welk lammetje ze op hun bord wilden hebbben.
Dat is nog eens wat anders dan je visje uitzoeken in het zeeaquarium, wat sommige visrestauranten hier doen.
Telepathie werkt dus...quote:Wtf... elke keer als ik een topic aanklik op MF, kapt mijn internet ermee
Mooi hoor! In het groen van het merk Kawasakiquote:Vaajurstorm
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Oude herinneringmoest de getuigschriften weer ritueel optrommelen vanavond.
Ik had ze goed verstopt.![]()
Goodnight all, even when you are allready.![]()
Probaly 99%![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft ie nog geluk gehad, ik kreeg vlees te eten en daarna lieten ze zien dat ik een puppy op had![]()
Was in Indonesie
Wordt het nou 4/12? Volgens mij kan dan iederenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tot morgen
En laat eens wat merken over dat karten slettebakZelfde geld voor richardgie en stinkie, stelletje lijers
hier kan ik niets mee.
![]()
4/12 lijkt me leuk als ook alle twijfelaars dan kunnen komenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Wordt het nou 4/12? Volgens mij kan dan iederen
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Oude herinneringmoest de getuigschriften weer ritueel optrommelen vanavond.
Ik had ze goed verstopt.![]()
Goodnight all, even when you are allready.![]()
Probaly 99%![]()
Goedemorgen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh bijna vergetenMorgen mensen op deze mooie vrijdag
![]()
Check, gestruikeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
Is alweer een tijd geleden dat hij daarover had gepost
Oh ja, jullie mogen best eens over mijn verkooptopic op MF struikelen hoor
-edit
Pimber met een leuke kickThanx
Good luckquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ga eens kijken of ik het vrijdagpluspuntje om kan buigen in een mega geslaagde dag.
Het had om te starten droog mogen zijn, dat wel.![]()
Laters.Going for a job interview..
Succesquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ga eens kijken of ik het vrijdagpluspuntje om kan buigen in een mega geslaagde dag.
Succes !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Hmm, das kut zeg, met de alp?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie belde net... hij is geraakt bij de aansluiting A16-A20.
Vrachtwagen raakte auto'tje, dat begon te slingeren tegen hem aan.
Niets ernstigs geloof ik, pijnlijke knie en motor op zijn kant, maar toch...
Hij zou later nog een keer bellen, want hij wist niet of de motor nog kon/zou rijden...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hij zou later nog een keer bellen, want hij wist niet of de motor nog kon/zou rijden...
Poepquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
ikke 8 weken rond gelopen met een gebroken pink zonder het te wetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, das kut zeg, met de alp?
Hopen dat er niets ernstigs is met die knie, als je net een ongeluk hebt gehad merk je niet zo snel dat er wat is met je ledematen.
Ik heb na een ongeluk nog een uur met een gebroken elleboog gezeten, pas toen de adrenaline op was merkte ik het.
dat is balenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Idd met de alp...
Dat van die spierpijn had ik me ook al bedacht.
Het liefst sprong ik nu al gelijk in de auto om hem daar van de vluchtstrook te vissen en zelf te zien dat het in orde is.
Maar goed, ik wacht nog wel even.
Ik hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ai dat is minder.. hopelijk valt het wat mee met zijn knie (en zijn nieuwe moteur)quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Poeheequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
En wat gaat u doen op deze druilerige morgen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
7:00 uur opstaan, 7:30 bus, 8:30 toets, 9:00 klaar, 9:24 bus, 10:00 thuis![]()
Weekend![]()
En dan? Ik zie nergens een programmaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hint: Windows XP Powertoy: Image Resizer
© Mede mogelijk gemaakt door M. Symbol
Druilerig is het inderdaad, allemaal motregenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En wat gaat u doen op deze druilerige morgen?![]()
Ut liefst was je nou tuurlijk bij hem...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sms'te net waar hij was, of hij nog aan de kant stond.
Hij is inmiddels in het ziekenhuis dus... Zal wel routine-check zijn, maar toch...![]()
Wordt automatisch geinstalleerd op je pcquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En dan? Ik zie nergens een programma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |