Yeah, I Know....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt wel mee.![]()
![]()
Het is ieder jaar wel weer lachen met die sint perikelen.
Leuke herinneringen met schoen verplaatsen, kaartjes tussen de deur alsof de pieten overhaast vertrokken zijn omdat ik nèt naar het toilet ging enzo..verstandige pieten die plastic zakjes om het snoepgoed doen ivm bacterien..en de kleine is er allemaal van onder de indruk.
![]()
![]()
Je weet wat het is.![]()
www.jihad-hicham.nl soort van GI Joe maar dan andersquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeen
Iemand trouwens nog een leuke naam voor een URL, het liefst iets wat bij me past?Ik wil nog steeds wat hostingruimte nemen voor mijn programmeerprutswerkjes en voor testdoeleinden. Maar ik weet niet op welke naam ik dat moet gaan registreren, het moet wel een beetje neutraal zijn zodat het 'later' ook nog nuttig gebruikt kan worden
Voordat je je suggestie doorgeeft eerst even op http://www.sidn.nl controleren of het niet al bestaat
Foto komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
Hier groet Fulcrum de persoon waar ik morgen een jobinterview mee heb.![]()
Machtig spul toch dat internet.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een idee om hem dit jaar z'n eigen scheerspullen te geven?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
Yeah, I Know....
vorig jaar stonden alle kado's op het toilet gestapeld, kids hard laten zingen, zodat we nog ff e.e.a konden regelen, pepernoten werpen, op de ramen bonken e.d., moest Nick nog ff gaan zeiken....hé mam, de kadoos staan op de plee, hoe ken da nou![]()
Eisen is een groot woordquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
Een mailtje naar pappa om een telefoontje te eisen
Moet niet gekker worden
Ach ja, toch alweer bijna 4 maanden geleden.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
KCHHH, you're damn right woman!
[pimp mode]
I may be yo daddy, but I'm not yo fatha'
[/pimp mode]
Heeft ie nog geluk gehad, ik kreeg vlees te eten en daarna lieten ze zien dat ik een puppy op hadquote:In restaurants werden ze steevast mee naar achteren genomen voor een blik in de tuin welk lammetje ze op hun bord wilden hebbben.
Dat is nog eens wat anders dan je visje uitzoeken in het zeeaquarium, wat sommige visrestauranten hier doen.
Telepathie werkt dus...quote:Wtf... elke keer als ik een topic aanklik op MF, kapt mijn internet ermee
Mooi hoor! In het groen van het merk Kawasakiquote:Vaajurstorm
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Oude herinneringmoest de getuigschriften weer ritueel optrommelen vanavond.
Ik had ze goed verstopt.![]()
Goodnight all, even when you are allready.![]()
Probaly 99%![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft ie nog geluk gehad, ik kreeg vlees te eten en daarna lieten ze zien dat ik een puppy op had![]()
Was in Indonesie
Wordt het nou 4/12? Volgens mij kan dan iederenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tot morgen
En laat eens wat merken over dat karten slettebakZelfde geld voor richardgie en stinkie, stelletje lijers
hier kan ik niets mee.
![]()
4/12 lijkt me leuk als ook alle twijfelaars dan kunnen komenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Wordt het nou 4/12? Volgens mij kan dan iederen
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Oude herinneringmoest de getuigschriften weer ritueel optrommelen vanavond.
Ik had ze goed verstopt.![]()
Goodnight all, even when you are allready.![]()
Probaly 99%![]()
Goedemorgen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh bijna vergetenMorgen mensen op deze mooie vrijdag
![]()
Check, gestruikeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
Is alweer een tijd geleden dat hij daarover had gepost
Oh ja, jullie mogen best eens over mijn verkooptopic op MF struikelen hoor
-edit
Pimber met een leuke kickThanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |