abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 18:23:05 #121
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32154676
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de laatste keer terugkomend op het konijn-incident:

[afbeelding]

Dit was een Wasbeertje

In China maken ze sate van alles wat ze aanrijden
Nog meer smakelijke satesoorten

Ik heb ook zin in sate....
Smakelijk gezicht die Schorpioenen ook.

Vorige maand waren er 2 collega's op zakenreis naar China voor 2 weken.
Nou wat die hebben meegemaakt kan je ook zo een boek schrijven.

In restaurants werden ze steevast mee naar achteren genomen voor een blik in de tuin welk lammetje ze op hun bord wilden hebbben.
Dat is nog eens wat anders dan je visje uitzoeken in het zeeaquarium, wat sommige visrestauranten hier doen.
Daar is het een beleefheidsvorm naar de klant zeker als ze van buitenlandse komaf zijn.

Ander verhaal is wel grappig ,maar niet minder verbazend, completly out of this world..
Die collega steekt een cigaret op na een rondleiding bij een fabriek, en prompt pakt de betreffende directeur van de fabriek die ze bezochten zijn pakje Marlboro af.
Hij krijg er 5 pakjes Chinese cigaretten voor terug.
Nou ja goede deal toch dacht hij zo.

Op straat onstond er gelijk commotie als hij een cigaretje opstak, mensen deden extra nederig of maakten zich uit de voeten. In het restaurant wezen alle obers naar hem zodra hij ging roken en het pakje op tafel legde.

Bleek het een speciaal merk te zijn die alleen bij een soort van maffia Chinezen werd gerookt.
pi_32154862
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef RB het volgende:

[..]
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Op straat onstond er gelijk commotie als hij een cigaretje opstak, mensen deden extra nederig of maakten zich uit de voeten. In het restaurant wezen alle obers naar hem zodra hij ging roken en het pakje op tafel legde.
Ik ga ook maar eens naar China, welk merk was dat? Ik heb het gevoel dat ik hier niet gewaardeerd word namelijk Maar voor hetzelfde geld loop je door de verkeerde buurt waar een andere maffia de baas is, dan ben je de lul

Heb nog een filmpje van Mercy en Raus op de fireblade kliK!
  donderdag 10 november 2005 @ 18:49:24 #123
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32155398
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef hicham het volgende:
Ik ga ook maar eens naar China, welk merk was dat? Ik heb het gevoel dat ik hier niet gewaardeerd word namelijk Maar voor hetzelfde geld loop je door de verkeerde buurt waar een andere maffia de baas is, dan ben je de lul

Ze hebben daar ook heel veel binnenlandse vluchten gehad, en die hierarchie van het instappen is ook wel eens grappig. Soms moet iedereen blijven staan tot een bepaalde functionaris plaats heeft genomen.

Ik zou het daar niet eens aandurven al dat binnenlands gedoe.
Het land is veel te groot.

En vaste gids hadden ze ook niet.

Op een gegeven moment belde er zo'n Chinees naar de zaak dat hij die collega wilde spreken , want hij stond te wachten op het vliegveld, maar hij wist niet waar die collega stond.
Was ook precies het enige Engels wat die man opstamelde.. op terugpraten en uitleggen reageerde hij niet.
Het hele gesprek had totaal geen zin.
quote:
Heb nog een filmpje van Mercy en Raus op de fireblade kliK!
Dat hebben ze vast eerder gedaan .. zal maar misgaan.

Bij een nationale SM wedstrijd mochten er wat bobo's uit het wegracen meerijden.
Menige supersport coureur vond het wheelien op die SM machines zo leuk dat ze over de kop sloegen.
Prof's dus.
  donderdag 10 november 2005 @ 18:55:09 #124
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32155811
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ze hebben daar ook heel veel binnenlandse vluchten gehad, en die hierarchie van het instappen is ook wel eens grappig. Soms moet iedereen blijven staan tot een bepaalde functionaris plaats heeft genomen.
Dat strikte gedoe is typisch aziatisch ja

Een docent was nog maar net begonnen nog een jonkie dus was naar Japan geweest voor z'n stage. Hij is vroeger weg gegaan dan dat de bedoeling was. Had het helemaal gehad daar met al die strikte regeltjes. Die man is zelf namelijk echt zo een typetje.. euhm, hoe noemen ze dat. Altijd vrolijk en lachen enzo Liep ie bij z'n baan in Japan vrolijk fluitend door de gangen, moest ie gelijk bij de baas op gesprek en werd ie op z'n vingers getikt

Toffe docent trouwens, was nog maar net begonnen dus had nog een studentenmentaliteit. Plus bij m'n keuzevak Arabisch was hij m'n klasgenoot. Dan veranderen de rollen ineens troggelde ik z'n lunchpakketje af enzo Bovendien moest ik bij het vak dat ik van hem kreeg (programmeertaal Java) soms dingen aan hem uitleggen ipv andersom
quote:
[..]

Bij een nationale SM wedstrijd mochten er wat bobo's uit het wegracen meerijden.
Menige supersport coureur vond het wheelien op die SM machines zo leuk dat ze over de kop sloegen.
Prof's dus.
Achterover gevallen bedoel je?
Over de kop slaan doe je toch als je iets te enthousiast een stoppie maakt
pi_32156318
Yippie Chello doet het weer
  donderdag 10 november 2005 @ 19:28:00 #127
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32156395
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32156691
Damn wat gaat het hier hard.

Genoeg om op te reageren uit vorige topic maar daar begin ik niet meer aan hoor.
Alleen dat konijntje..............

@Pimp
Heel lief van je maar volgende keer toch maar het nekkie omdraaien hoor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 10 november 2005 @ 19:51:35 #129
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32157096
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Toffe docent trouwens, <slijmverhaal voor hogere cijfers>

Toffe docent/kerel.

Ik heb wel eens overwogen om te emigreren, maar van sommige verhalen uit het buitenland wordt je ook niet vrolijk. Niet eens tegen de baas mogen praten bijvoorbeeld.
(notabene het "vrijste" land van de wereld met de onbegrenste mogelijkheden)
quote:
Achterover gevallen bedoel je?
Over de kop slaan doe je toch als je iets te enthousiast een stoppie maakt
Beep you matched with a 1 not a 0.

That means you got my drift.

Achter'over'over de kop dan.
pi_32157123
Wtf... elke keer als ik een topic aanklik op MF, kapt mijn internet ermee
pi_32157249
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef RB het volgende:
Fok search is verhuist
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Wat heb jij met de search, die gebruik ik nooit
Of zoek jij na een weekendje boortorenwerk alle voorbijgekomen Fok!MC topics op om bij te lezen?
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:51 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Beep you matched with a 1 not a 0.

That means you got my drift.

Achter'over'over de kop dan.

Vaajurstorm

pi_32157399
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf... elke keer als ik een topic aanklik op MF, kapt mijn internet ermee
Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeen

Iemand trouwens nog een leuke naam voor een URL, het liefst iets wat bij me past? Ik wil nog steeds wat hostingruimte nemen voor mijn programmeerprutswerkjes en voor testdoeleinden. Maar ik weet niet op welke naam ik dat moet gaan registreren, het moet wel een beetje neutraal zijn zodat het 'later' ook nog nuttig gebruikt kan worden

Voordat je je suggestie doorgeeft eerst even op http://www.sidn.nl controleren of het niet al bestaat
  donderdag 10 november 2005 @ 20:08:14 #133
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32157593
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat heb jij met de search, die gebruik ik nooit
Ik gebruik hem wel af en toe
quote:
Of zoek jij na een weekendje boortorenwerk alle voorbijgekomen Fok!MC topics op om bij te lezen?
[..]

Met het tempo waar jullie een topic vol gooien is het wel eens handig
quote:

geel
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
  donderdag 10 november 2005 @ 20:15:25 #134
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32157805
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Vaajurstorm

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar heb ik vorig jaar vlak voor de Fok! MC wintermeet op gereden omdat de eigenaar misschien intresse had om met de Beemer te ruilen.
Best grappig, maar niet echt super zo'n ding. Ik had er geen zin in .. en hij uiteindelijk financieel ook niet.

Die lite search is ook niet geweldig.

Best triest trouwens die meest populaire topics.

donderdag 10 november 2005 @ 20:16:58 #135
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32158021
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben nu klaar voor een minibike, komen die dingen pas eind of ergens december.

[afbeelding]
Das nou jammer, kun je 'm nie meer inpakken in sintpapier voor Nick
*I'll do what I want, cuz I can*
  donderdag 10 november 2005 @ 20:23:58 #137
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32158080
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Das nou jammer, kun je 'm nie meer inpakken in sintpapier voor Nick
Daar was ik sowiezo niet mee weggekomen.

Is allemaal extra.

Kreeg van de week ook nog een mailtje of ik even een mobiel voor hem wilde kopen, want ze zijn deze week in de aanbieding bij Bartje Smit.

Net wel inkoopjes gedaan voor in de schoen.
Was gewaarschuwd dat de sint er zaterdag al is en dan staat die geurvreter weer open en bloot voor de deur. Aan de binnenkant uiteraard.
pi_32158211
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:

[..]

Een specifiek topic die je aanklikt, of MF in het algemeen
Hmm ohnee.. internet kapt er mee na een korte tijd.. kan ik zeker elke 10 minuten de modem resetten

Nouja ik ga maar studeren dan
  donderdag 10 november 2005 @ 20:29:40 #139
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32158287
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef RB het volgende:

[..]

Ik gebruik hem wel af en toe
[..]

Met het tempo waar jullie een topic vol gooien is het wel eens handig
[..]

geel [afbeelding]
Denk er aan he , die van mijn is ook geel............
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
pi_32158446
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Daar heb ik vorig jaar vlak voor de Fok! MC wintermeet op gereden omdat de eigenaar misschien intresse had om met de Beemer te ruilen. Best grappig, maar niet echt super zo'n ding. Ik had er geen zin in .. en hij uiteindelijk financieel ook niet.
Heb altijd al gemengde gevoelens gehad bij die Firestorms Soms vind ik het heel wat, soms vind ik het niks Maar deze foto's met een mooie gele RB moest ik hier gewoon even posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')