Starwarsquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
vizier effe gepast(hij past)
[afbeelding]
KCCChHHHH, I am your father (NOT)quote:
Ik zou zweren dat ik de kip goed tegenhoud, maar dan is het wel steeds een goalquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
met de kip in de hand bewegen (niet te snel) en dan klikken om los te laten
gaat ie vanzelf tegen de zijkant stuiteren
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer opquote:Op donderdag 10 november 2005 17:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik de kip goed tegenhoud, maar dan is het wel steeds een goal![]()
Hmm heb ik ook al geprobeerd, maar dan deed ik het niet goed blijkbaar.. nog maar eens proberenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer op(duurde bij mij ook effe)
Ziet er echt wel beter uitquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
vizier effe gepast(hij past)
[afbeelding]
IDD, heb een kut hekel aan lachen op foto'squote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ziet er echt wel beter uit, zal zeker goed uitkomen vergeleken met die foto's nu
(moet je ook nog lachen op de foto's
nu hoeft dat niet meer
)
En over wat voor een soort functie gaat het eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best cool zo'n iemand.
Zo kan het dus ook.![]()
Heb een semi serieuze brief gestuurd, moet niet te grappig worden weet ik uit ervaring.![]()
[..]
![]()
We hebben ook al telefonisch contact gehad nadat hij mijn CV door heeft genomen.
Morgen even praten bij het bedrijf.. heb dus een uitnodiging.![]()
![]()
![]()
We hebben de Fok! regels even buiten schot gehouden, en de MC regels in acht genomen. Dat betekent dus dat Pepijn's topic gesloten werd en dat jouw topic de nieuwe werd. Tevens betekent het dat er geen uitroepteken achter Fok moetquote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet mijn fout dat jullie steevast dat uitroepteken vergeten. Dat hoort nou eenmaal bij Fok!, dus ook in de TT
Het is een rotdag vandaag op het werk, de koffie is opquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
@R2-D2, wat heb jij met plaatjes? Werk jij soms op de afdeling "Google afbeeldingen search" ofzo?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Wat een kutspel, ik ga naar school![]()
![]()
Ja zoiets, vaag spelquote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef worldpimber het volgende:
Moest je hem soms ingedrukt houden om hem te vangen? (ik klikte gewoon achter elkaar anders kwam ie in me gezicht)
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En vandaag ook nog te horen gekregen dat Roadkill niet mijn vader is![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja zoiets, vaag spel
[..]
Ik ga eten
KCHHH, you're damn right woman!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En vandaag ook nog te horen gekregen dat Roadkill niet mijn vader is![]()
en zo ist maar netquote:Op donderdag 10 november 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijders onder de gewichtsnorm krijgen extra lood op het lichaam.![]()
We zullen eens kijken of je in harderwijk nog zo`n grote mond hebtquote:
Ik heb hem nu in de pan liggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
Je moet KLIKKEN als de kip binnen bereik is, dan vang je hem weer op(duurde bij mij ook effe)
Sales Engineer Benelux.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
En over wat voor een soort functie gaat het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |