Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
nietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef red_dot het volgende:
Hey, ik wordt vernoemd in een sig
Ik voel me meer aangetrokken tot dierenbeulen dan tot diervenvrienden, ik weet niet wat dat zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 12:26 schreef stinkie het volgende:
Nou dan posten wij deze maar vol he
Je beult je poes flink af?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik voel me meer aangetrokken tot dierenbeulen dan tot diervenvrienden, ik weet niet wat dat zijn![]()
Neuhquote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef red_dot het volgende:
[..]
Ahhhhh, waarom niet????
mijn naam is toch jouw inspiratie geweest?
toch?????
Had dat nog niet eens gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik voel me meer aangetrokken tot dierenbeulen dan tot diervenvrienden, ik weet niet wat dat zijn![]()
niet als je het zo kan repareren denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 12:32 schreef stinkie het volgende:
Niks mis met een kapotgescheurde poes he
We hadden het toch over dieren?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
niet als je het zo kan repareren denk ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We hadden het toch over dieren?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad
Wie, ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stemmetjes in hoofden praten alleen tegen de persoon die de stemmetjes huisvest. Het is strikt verboden om met andere stemmetjes in andermans hoofden te communicerenquote:
Oh.. my badquote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef R2-D2 het volgende:
aaaannnnddddeeeerrrreeee
[..]
Stemmetjes in hoofden praten alleen tegen de persoon die de stemmetjes huisvest. Het is strikt verboden om met andere stemmetjes in andermans hoofden te communiceren![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
Fulcrum, topic voor je >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/116059/1
Zelfs Raus komt erin voor
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef hicham het volgende:
Nou, hier dan maar verder he
Leuke icon Fulcrum*
*referert naar het middelste woordje in de zin
Oops.. al in gereageerdquote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
En als je thuis bent is het te donker om een proefritje te makenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
HOI HOI HOI, mijn vizier is binnen, beetje jammer dat ik nu op mijn werk zit en er dus niets mee kan behalve dan het melden dat het vizier thuis op me ligt te wachten
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[...]
HMM, misschien motor platter en jij meer op je motor proberen![]()
![]()
![]()
er uiteraard wel getest hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
"Maanden geleden", yeah rightquote:
Dan weten we nog niets, als het een trein van de NS is dan begrijp ik de frustraties daaro welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in de test omgeving werkt het als een trein![]()
Hmm, mij is altijd geleerd dat je ook een test op moet zetten die met de nieuwe omgeving werkt dan... Corrupte data bases is wel kut. Welke db gebruiken ze eigenlijk? de meeste dbms'en krijg je niet zo snel corrupt volgens mij (of er zit iets fundamenteel fout in de db, 1000 tabellen met 1000000 relaties of zoquote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er uiteraard wel getest hoormaar met de overgang naar een nieuwe omgeving is er iets in de database corrupt geraakt
en blijkt best moeilijk te zijn om uit te vinden waar de fout nou precies zit
in de test omgeving werkt het als een trein
![]()
Ghe, ik heb een punt tochquote:
Door de bocht rauzenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
Ach, je was wel vlot met je eerste knee down.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa toen had ik minder dan 2 maand mijn rijbewijs![]()
![]()
Daar was dit zeker niet mee gebeurt.quote:
En bij een test liet hij maar even 4 motoren uit ofzo, want hij had teveel last van spinning.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:
Iets voor de knutselaars onder ons Pep of Makster
12-Chainsaw-Powered 'Dolmette' Motorcycle
[afbeelding]
we gebruiken een SQL database, en we missen 1 tabel met meer dan 20.000 records die uiteraard heel belangrijk zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, mij is altijd geleerd dat je ook een test op moet zetten die met de nieuwe omgeving werkt dan... Corrupte data bases is wel kut. Welke db gebruiken ze eigenlijk? de meeste dbms'en krijg je niet zo snel corrupt volgens mij (of er zit iets fundamenteel fout in de db, 1000 tabellen met 1000000 relaties of zo)
Helaas...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mij ontgaat het leuke eraan
Tabel opnieuw opzetten en laten vullen vanuit een back-up.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we gebruiken een SQL database, en we missen 1 tabel met meer dan 20.000 records die uiteraard heel belangrijk zijn![]()
het komt goed hoorwe hebben het al gevonden wat het is en de oplossing is al bijna klaar
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nu klopt het![]()
[afbeelding]
Story of my life![]()
![]()
quote:Wat is je achtergrond?Ik zoek nog een sales engineer
kijk even op onze site. EDITSPAM
link verwijderd
quote:
Als je op gesprek wilt komen moet je snel zijn, want ik moet volgende week naar Noorwegen...
O per direct zei je? Zondag KLM vlucht naar Oslo graag, kan ik thuis blijven
Maare, ik zie je reactie wel per mail verschijnen en babbelen kan altijd he
EDIT: controleer je Lycos mail even
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nu klopt het![]()
[afbeelding]
Story of my life![]()
![]()
FX, wat je altijd hebt willen doen is nu mogelijkquote:
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
FX, wat je altijd hebt willen doen is nu mogelijk
Nu nog waarmaken.quote::}
Je kan morgen in Brielle je laptop ophalen en een hardware lock/software meenemen.
KLM1143 naar Oslo om 10:20 vertrekken.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb een mail van Floris?
Is dat Roadkill ofzo?
Ik heb het even doorgelezen, maar heb nog niet door of het nou serieus is of nietquote:Op donderdag 10 november 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Nu nog waarmaken.![]()
Eerst even een briefje sturen naar hem, even serieus.![]()
![]()
Volgens mij het vliegtuig gedeelte niet, de rest welquote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgelezen, maar heb nog niet door of het nou serieus is of niet
Ik ben diep gekwetstquote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb een mail van Floris?
Is dat Roadkill ofzo?
Floris == Roadkillquote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij het vliegtuig gedeelte niet, de rest wel
Floris = Roadkill
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
HOI HOI HOI, mijn vizier is binnen, beetje jammer dat ik nu op mijn werk zit en er dus niets mee kan behalve dan het melden dat het vizier thuis op me ligt te wachten
Kan me nog herinneren dat je op de meet zei dat je mijn leren binnenkant van de handschoen erg dun vond.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Sowiezo eigenlijk best matig die kwaliteit, veel te soepel spul.
Voor het veilige doet iedereen maar beter kisten of cross laarzen op de motor aan.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
niet als je het zo kan repareren denk ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:51 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Hahahahahahaha @ Pimber![]()
![]()
![]()
Welke debiel legt er nou een half dood konijn achteropWel RESPECT dat je dat beestje naar de wouten heb gesjeft, zou me ook schuldig voelen
![]()
Maara ik zou nooit een half dood konijn achter op mijn KLX leggen, misschien beter voor het konijnenbeesie om dan ff een burnout op zijn vachtje te doen
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
FX, wat je altijd hebt willen doen is nu mogelijk
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst(JA DAT BEN IK)
En trouwens , je breekt ook meteen de disclaimer in die mail, er staat in dat de info alleen voor de geadresseerde is![]()
Dan moet ik je knuppeltje vasthouden zekerquote:Op donderdag 10 november 2005 14:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jij dan mee?![]()
Ik hou je handje wel vast![]()
![]()
Peerke heet eigenlijk ook andersquote:Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]ok sorry, hoe moest ik dat nou weten
Die Peerke heeft ook gewoon een hele normale naam voor een Brabander met als nick PeerkeMikuni
![]()
![]()
Leuke konijntje in de iconen
Salaam Aleikoem![]()
![]()
Nee hoor, ik kan best romantisch zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan moet ik je knuppeltje vasthouden zeker![]()
Houd jij haar knuppeltje dan vastquote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan best romantisch zijn![]()
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dusquote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd jij haar knuppeltje dan vast
Ga je mailen, denk je na of heb je geen zin.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dus
Wordt een beetje krapjes in de cockpitquote:Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dus
Eiiquote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef RB het volgende:
![]()
Een helm met hersens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Je ondergaat regelmatig plastische chirurgie is het niet? Je ziet er telkens totaal anders uitquote:Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wordt een beetje krapjes in de cockpit
[afbeelding]
Helm voor mooi weer rijdersquote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef RB het volgende:
![]()
Een helm met hersens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En het word er niet beter op, pff, een AUTO tjonge jongequote:Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je ondergaat regelmatig plastische chirurgie is het niet? Je ziet er telkens totaal anders uit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb het even doorgelezen, maar heb nog niet door of het nou serieus is of niet
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Volgens mij het vliegtuig gedeelte niet, de rest wel
Niet mijn fout dat jullie steevast dat uitroepteken vergeten. Dat hoort nou eenmaal bij Fok!, dus ook in de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ik geef het op![]()
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eiiheb jij gisteren ineens teruggelezen of is dit een spontane actie?
![]()
Klopt, maar deze zijn net anders. Wel leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef RB het volgende:
nope heb ik net terug gelezen, geen spontane actie
![]()
Pics had ik begin september ook al een keer gepost![]()
Succesquote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best cool zo'n iemand.
Zo kan het dus ook.![]()
Heb een semi serieuze brief gestuurd, moet niet te grappig worden weet ik uit ervaring.![]()
[..]
![]()
We hebben ook al telefonisch contact gehad nadat hij mijn CV door heeft genomen.
Morgen even praten bij het bedrijf.. heb dus een uitnodiging.![]()
![]()
![]()
Conservatievelingen die zich niet aan de regels willen houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet mijn fout dat jullie steevast dat uitroepteken vergeten. Dat hoort nou eenmaal bij Fok!, dus ook in de TT
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:14 schreef stinkie het volgende:Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben de rust zelve.![]()
Deze gozer speelt daar een leuke variant op.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[quote]
Bright eyes, burning like fire
Bright eyes, how can you close and fail
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale
who de F*CK is youssef nou weerquote:
Geeeen wie de nuek in ieder geval.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
who de F*CK is youssef nou weer![]()
![]()
En of je in een kart pastquote:Op donderdag 10 november 2005 15:46 schreef RB het volgende:
Deelname is van mijn kant wel onder voorbehoud ivm werkzaamheden![]()
Ik ook niet, maar weet niet waarom dusquote:Op donderdag 10 november 2005 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Edit: Damn, kan nog steeds niet bij de user icon manager.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:41 schreef Slarioux het volgende:
Het komt doordat RDE geen nieuwe usericon mapjes aanmaakt voor nieuwe gebruikers, omdat RDE na de server verhuizing niet de goede rechten heeft gehad (dit laatste is een vermoeden).
Hoe dan ook; RDE (kan geen) maakt geen mapjes, en dus stopt de usericon uit veiligheidsoverwegingen ("het mapje is weg? dat klopt niet! je hebt hier niks te zoeken").
Ik ga straks Breuls even een seintje geven
Aleikoem a Salaamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]ok sorry, hoe moest ik dat nou weten
Die Peerke heeft ook gewoon een hele normale naam voor een Brabander met als nick PeerkeMikuni
![]()
![]()
Leuke konijntje in de iconen
Salaam Aleikoem![]()
![]()
Ik moet even oppassen wat ik zeg op MF.quote:
Lol!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:22 schreef bwt het volgende:
Tottaal zinloos spelletje
inloggen en spelen maar
Poulaga challenge
met de kip in de hand bewegen (niet te snel) en dan klikken om los te latenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lol!
Hoe moet je die kip veel snelheid geven?![]()
ik word eerder misselijk als ik die insecten zie zitten aan een stokkiequote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de laatste keer terugkomend op het konijn-incident:
[afbeelding]
Dit was een Wasbeertje
In China maken ze sate van alles wat ze aanrijden![]()
Nog meer smakelijke satesoorten
Ik heb ook zin in sate....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |