Peerke heet eigenlijk ook andersquote:Op donderdag 10 november 2005 14:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]ok sorry, hoe moest ik dat nou weten
Die Peerke heeft ook gewoon een hele normale naam voor een Brabander met als nick PeerkeMikuni
![]()
![]()
Leuke konijntje in de iconen
Salaam Aleikoem![]()
![]()
Nee hoor, ik kan best romantisch zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan moet ik je knuppeltje vasthouden zeker![]()
Houd jij haar knuppeltje dan vastquote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan best romantisch zijn![]()
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dusquote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd jij haar knuppeltje dan vast
Ga je mailen, denk je na of heb je geen zin.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dus
Wordt een beetje krapjes in de cockpitquote:Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aan d'r tieten zitten dus
Eiiquote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef RB het volgende:
![]()
Een helm met hersens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Je ondergaat regelmatig plastische chirurgie is het niet? Je ziet er telkens totaal anders uitquote:Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wordt een beetje krapjes in de cockpit
[afbeelding]
Helm voor mooi weer rijdersquote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef RB het volgende:
![]()
Een helm met hersens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En het word er niet beter op, pff, een AUTO tjonge jongequote:Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je ondergaat regelmatig plastische chirurgie is het niet? Je ziet er telkens totaal anders uit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb het even doorgelezen, maar heb nog niet door of het nou serieus is of niet
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Volgens mij het vliegtuig gedeelte niet, de rest wel
Niet mijn fout dat jullie steevast dat uitroepteken vergeten. Dat hoort nou eenmaal bij Fok!, dus ook in de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ik geef het op![]()
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eiiheb jij gisteren ineens teruggelezen of is dit een spontane actie?
![]()
Klopt, maar deze zijn net anders. Wel leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef RB het volgende:
nope heb ik net terug gelezen, geen spontane actie
![]()
Pics had ik begin september ook al een keer gepost![]()
Succesquote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best cool zo'n iemand.
Zo kan het dus ook.![]()
Heb een semi serieuze brief gestuurd, moet niet te grappig worden weet ik uit ervaring.![]()
[..]
![]()
We hebben ook al telefonisch contact gehad nadat hij mijn CV door heeft genomen.
Morgen even praten bij het bedrijf.. heb dus een uitnodiging.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |