er uiteraard wel getest hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oude baan als software tester weer oppakken. Wel een stelletje on proffersionele knuppels als ze (ongeteste) software inzetten die dag 1 meteen klapt, wat voor opleiding hebben die gasten
"Maanden geleden", yeah rightquote:
Dan weten we nog niets, als het een trein van de NS is dan begrijp ik de frustraties daaro welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in de test omgeving werkt het als een trein![]()
Hmm, mij is altijd geleerd dat je ook een test op moet zetten die met de nieuwe omgeving werkt dan... Corrupte data bases is wel kut. Welke db gebruiken ze eigenlijk? de meeste dbms'en krijg je niet zo snel corrupt volgens mij (of er zit iets fundamenteel fout in de db, 1000 tabellen met 1000000 relaties of zoquote:Op donderdag 10 november 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er uiteraard wel getest hoormaar met de overgang naar een nieuwe omgeving is er iets in de database corrupt geraakt
en blijkt best moeilijk te zijn om uit te vinden waar de fout nou precies zit
in de test omgeving werkt het als een trein
![]()
Ghe, ik heb een punt tochquote:
Door de bocht rauzenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
Fulcrum, topic voor je >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/116059/1
Zelfs Raus komt erin voor
Ach, je was wel vlot met je eerste knee down.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa toen had ik minder dan 2 maand mijn rijbewijs![]()
![]()
Daar was dit zeker niet mee gebeurt.quote:
En bij een test liet hij maar even 4 motoren uit ofzo, want hij had teveel last van spinning.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:
Iets voor de knutselaars onder ons Pep of Makster
12-Chainsaw-Powered 'Dolmette' Motorcycle
[afbeelding]
we gebruiken een SQL database, en we missen 1 tabel met meer dan 20.000 records die uiteraard heel belangrijk zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, mij is altijd geleerd dat je ook een test op moet zetten die met de nieuwe omgeving werkt dan... Corrupte data bases is wel kut. Welke db gebruiken ze eigenlijk? de meeste dbms'en krijg je niet zo snel corrupt volgens mij (of er zit iets fundamenteel fout in de db, 1000 tabellen met 1000000 relaties of zo)
Helaas...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mij ontgaat het leuke eraan
Tabel opnieuw opzetten en laten vullen vanuit een back-up.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we gebruiken een SQL database, en we missen 1 tabel met meer dan 20.000 records die uiteraard heel belangrijk zijn![]()
het komt goed hoorwe hebben het al gevonden wat het is en de oplossing is al bijna klaar
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nu klopt het![]()
[afbeelding]
Story of my life![]()
![]()
quote:Wat is je achtergrond?Ik zoek nog een sales engineer
kijk even op onze site. EDITSPAM
link verwijderd
quote:
Als je op gesprek wilt komen moet je snel zijn, want ik moet volgende week naar Noorwegen...
O per direct zei je? Zondag KLM vlucht naar Oslo graag, kan ik thuis blijven
Maare, ik zie je reactie wel per mail verschijnen en babbelen kan altijd he
EDIT: controleer je Lycos mail even
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nu klopt het![]()
[afbeelding]
Story of my life![]()
![]()
FX, wat je altijd hebt willen doen is nu mogelijkquote:
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
FX, wat je altijd hebt willen doen is nu mogelijk
Nu nog waarmaken.quote::}
Je kan morgen in Brielle je laptop ophalen en een hardware lock/software meenemen.
KLM1143 naar Oslo om 10:20 vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |