abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 15:07:49 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32118386
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

TWEE kanten idd.
En jjij kunt mij nog steeds niet wijsmaken dat jij serieus mensen op gesprek krijgt met een minachtende houding naar jou toe. Wat doen ze dan? Nemen ze met een vies gezicht jouw hand aan? Zeuren ze dat je naar ham stinkt?
Nogmaals, hoe merkt die Marokkaan dat zijn afwijzing op discriminatie is gestoeld en dat er niet ECHT een betere kandidaat is?

Je wilt werkelijk beweren dat je het niet merkt wanneer iemand je veracht?
quote:
Marokkanen die solliciteren willen alleen maar geld verdienden. Gut.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je me hier zo aggressief benaderd.
Ik zei er ook bij dat ik dat prima vind. Maar NIET wanneer hij mij veracht.
quote:
Maar op grond van een gevoel stel jij dan dat ze jou en jouw achtergrond minachten en neem je ze niet aan. Niet omdat ze de kwalificaties niet hadden. Nee, je voelde aan dat ze daar kwamen om kaffer-geld te verdienen.
Kaffer geld:? Wat probeer je toch allemaal voor uitdrukkingen in mijn mond te leggen
Nee ik neem ze niet aan omdat ik merk dat ze niets met mij hebben. Vervolgens moet ik wel met deze persoon werken. Dat komt dus niet goed.
quote:
En dan ook nog stellen dat "zij" met hun minachtende houding "ons" wantrouwen verdiend hebben.

Wederom woorden in mijn mond leggen.
quote:
Chapeau, je hebt het hele probleem toch knap samen weten te vatten. Vanuit Marokkaans standpunt dan.
Je blijft hier glashard beweren dat de hele problematiek maar gevoed wordt vanuit 1 zijde?

Maar ik verbaas me een beetje over je zeer aggressieve houding tov mijn posts eigenlijk.
pi_32118431
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef DarkDancer het volgende:

verschil is dat zij de schuld leggen bij de moslims die voor dat negatieve beeld zorgen...
Ik weet niet waar je dit op baseert, maar volgens mij klopt dit niet. Ja, nu misschien, na alles wat er de afgelopen 5 jaar is gebeurd. Maar zoals ik net al zei, ik eet regelmatig bij mijn Turkse buurvrouw, aardig mens, al op leeftijd maar gewoon een leuk mens. Regelmatig heb ik het met haar over integratie, tolerantie en alles wat er omheen speelt - gewoon omdat het actueel is. En ze vertelde me dat toen ze hier kwam wonen met haar man, ze in eerste instantie overdonderd waren door de ontvangst. Het leek de hemel wel. Alles kon en mocht, er was werk in overvloed en men leek werkelijk blij te zijn met de 'gasten' (wat het toen nog echt waren).

Ondertussen is ze erachter dat het veelal schijntolerantie betrof. Eigenlijk komt het woord tolerantie wel dicht in de buurt bij de beleving: men tolereert elkaar, men leeft niet samen. Zoals je een mug in je slaapkamer tolereert omdat je eigenlijk te lam bent om te gaan zoeken omdat je zo lekker ligt. Tuurlijk, vanuit de overheid was alles koek en ei. Alles werd vertaald, geen berg was te hoog. Het gekke is dat 'men' dit zelf helemaal niet wilde! Ze wilde juist dat alle borden in het gemeentehuis Nederlands bleven, evenmin had ze behoefte aan Arabische folders. Ze was toch niet voor niets Nederlandse geworden?

Nee (en vanaf hier is het weer mijn mening ipv die van mijn buurvrouw), de Nederlander is nooit écht geinteresseerd geweest in integratie. De immigranten worden getolereerd, ze mogen bij Allah's gratie ons land bewonen maar ze moeten absoluut niet verwachten dat ze ooit écht Nederlands (mogen) worden. Nouja, tegen al die mensen die op die manier behandeld worden zeg ik, wees trots op je afkomst. Wees blij dat je geen zure calvinist geworden bent, die om 8 uur de luiken van zijn vesting sluit, om 6 uur geen bezoek wenst te ontvangen omdat men dan aan de aardappels zit. Wees gelukkig dat jullie sociale gevoel ver uitstijgt boven dat van ons. Wat al deze zaken betreft kunnen de zogenaamd echte Nederlanders nog wat leren van jullie. Over integreren gesproken.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32118448
en toch blijft het een feit dat wanneer moslims niet worden aangenomen of iets niet voor elkaar krijgen dit meteen discriminatie is...

(vroeger werkte die drogreden nog wel in hun voordeel...)
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 15:11:00 #5
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32118493
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef DarkDancer het volgende:
en toch blijft het een feit dat wanneer moslims niet worden aangenomen of iets niet voor elkaar krijgen dit meteen discriminatie is...

(vroeger werkte die drogreden nog wel in hun voordeel...)
Net als dat het niet altijd discriminatie is, is het ook zeker niet nooit discriminatie.
Was de wereld maar zo simpel, jong.

Wil je trouwens nog één keer uitleggen wat er mis is met de genetische structuur van Marokkanen?
pi_32118566
Zo deel 16 alweer (TVP)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32118603
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef kippenek het volgende:

KNIP
ik neem dus aan dat je buurvrouw gewoon geintegreerd was en nederlands sprak (aangezien ze zich ergerde aan die folders).

waarom hebben we die folders in het arabisch eigenlijk nodig?
of waarom zijn politieberichten (wanneer het een turk/maroc betrefd) arabisch ondertiteld.
of waarom zijn veel multi-culti programma's (ook die van de moslim omroep) arabisch ondertiteld/gesproken?

als het een minderheid was die NIET geintegreerd was dan waren er niet zoveel problemen en irritaties.

ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen dat turken en marokkanen niet de kans krijgen om nederlander te worden en te zijn...
een linkse uitgemolken manier om rechts de mond te snoeren.
Islam=facisme
pi_32118656
De verwachting voor morgen:

pi_32118758
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Net als dat het niet altijd discriminatie is, is het ook zeker niet nooit discriminatie.
Was de wereld maar zo simpel, jong.

Wil je trouwens nog één keer uitleggen wat er mis is met de genetische structuur van Marokkanen?
Men gaat er te vaak van uit dat gedrag voornamelijk voortkomt door opvoeding/omgeving (nurture).
Ik denk dat genetica, dus nature ook een belangrijke rol zou kunnen spelen.
Misschien zit het wel in de genen dat bepaalde volkeren agressiever zijn dan anderen...

(en die theorie is niet door Hitler bedacht maar door Plato en anderen...)
Hitler heeft die theorie misbruikt en dat blijft tot op de dag van vandaag de manier van linksen om anderen de mond te snoeren...
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 15:20:29 #10
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32118764
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef DarkDancer het volgende:

of waarom zijn politieberichten (wanneer het een turk/maroc betrefd) arabisch ondertiteld.
of waarom zijn veel multi-culti programma's (ook die van de moslim omroep) arabisch ondertiteld/gesproken?
Goeie vraag hoor! Wat mij betreft (en geloof me, ook wat veel moslims betreft), is dit helemaal niet nodig. Je staat er de integratie mee in de weg. Maar we zitten met een erfenis van overheden die dat wel nodig achtten (zonder ooit aan de mensen om wie het ging gevraagd te hebben wat zíj wilden!),
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32118830
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja wat wil je hier nou mee zeggen?
Je wilt hiermee ontkennen dat het mogelijk is dat Nederlanders welke zich 100% marokkaan voelen uit overtuiging dit niet kunnen uitstralen?
Je wilt hiermee ontkennen dat Marokkanen kunnen discrimineren?
Je wilt hiermee ontkennen dat de instelling van BSB averechts werkt voor de integratie problematiek, en zelfs discriminatie van autochtonen tov allochtonen versterkt?
Wat ik hier mee wil zeggen is dat het hele zich niet Nederlanders / het zich 100% Marokkaan voelen bullshit is. Dat er een hele hoop elementen wel roepen dat de integratie mislukt is en dat men moet integreren en aanpassen. Maar er in feite juist alles aan doet om dat proces tegen te gaan. Dat wij, als autochtonen ook eens een flinke hand in eigen boezem moet steken in plaat van het eeuwige wijzen met de vingers en het zoeken naar stokken om mee te slaan.

En ik wil ook gewoon dom weg uitleggen dat je het zich Marokkaan voelen vaak niet eens voort komt uit minachtig voor ons land, maar gewoon uit het afgewezen worden als Nederlander. Marokkanen zullen zich nooit Nederlander voelen, iig niet de komende jaren, omdat ze domweg niet geaccepteerd worden als Nederlander. Dat jij dat interpreteert als minachting is waarschijnlijk in de meeste gevallen een inschattingsfout van jouw kant.

Daarnaast is het onzin om naar aanleiding van mijn verhaal te sugereren dat ik zeg Marokkanen niets fout doen (in tegendeel) of dat ik het eens ben met het regelmatig domme gebrabbel van BSB. Daar ging mijn stuk helemaal niet over.
quote:
Zoals 'men' maar blijven benadrukken dat de integratie problemen voor een (groot) gedeelte veroorzaakt wordt door hoe de autochone bevolking de allochtonen bejegenen, zo geef ik aan dat die bejegening ook gevoed wordt doordat mensen welke feitelijk helemaal geen allochtoon zijn, maar gewoon Nederlander zich WEL profileren als allochtoon.
Je mag je toch ook profileren als allochtoon? Net alsof dat een belemmering is voor je dagelijks functioneren: als jij je aan de regels en wetten houdt, gewoon je werk doet en je zegje kan doen bij je buren dan mag je jezelf wat mij betreft profileren als een pigmee of een eskimo. Of ben je soms bang voor kleurtjes en variatie?
quote:
Integenstelling tot de meeste hier, leg ik niet de schuld bij 1 van de partijen, maar bij beide partijen.
Lijkt me een stuk gezonder dan gewoon simpelweg een zondebok zoeken.... of die nou allochtoon of autochtoon is.
Kijk en dat is precies wat ik doe. Maar zodra je ook maar iets van kritiek hebt op de autochtone fokkers dan staan ze gelijk op hun achterste poten en schijn je gelijk alles wat de allochtone kant doet goed te keuren.

In tegendeel, ik weet dondersgoed wat er aan de kant van de allochtonen/Marokkanen/Moslims anders moet. En ik ben ook absoluut niet te beroerd om ze daar op te wijzen. Maar goed men schijnt het heel gewoon te vinden dat de allochtone gemeenschap verantwoording neemt voor de daden van anderen en ze daar op aanspreekt. Ik doe niets anders dan mijn autochtone gemeenschap aanspreken op hun fouten, vooroordelen en verantwoordelijkheden.....maar dat schijnt dan weer niet te mogen en allochtonenknuffelarij te zijn. Pot...ketel...zwart?

(Dit slaat trouwens niet [geheel] op jou....)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32118844
Heeft dat mens een doorkijkjurk aan? Geil!
geen
pi_32118941
quote:
Ik geloof dat vrijwel iedereen het er over eens is dat in een ideale wereld iedereen in Nederland ook onze taal spreekt. Maar dat is niet het geval, jammer genoeg. En dan is het toch wel handig dat mensen weten wat ze moeten doen in noodgevallen, dat ze weten hoe en wat er van ze verwacht wordt bij de diverse overheidsinstellingen. En het zou toch ook wel lullig zijn dat die ene moord bij opsporing verzocht niet opgelost wordt omdat wij zo nodig onze principes moeten handhaven.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32119059
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:20 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Men gaat er te vaak van uit dat gedrag voornamelijk voortkomt door opvoeding/omgeving (nurture).
Ik denk dat genetica, dus nature ook een belangrijke rol zou kunnen spelen.
Misschien zit het wel in de genen dat bepaalde volkeren agressiever zijn dan anderen...

(en die theorie is niet door Hitler bedacht maar door Plato en anderen...)
Hitler heeft die theorie misbruikt en dat blijft tot op de dag van vandaag de manier van linksen om anderen de mond te snoeren...
Goh, dan zouden die joden (je weet wel die van die vlag van in je avatar) ook van nature agressiever moeten zijn. Wat het zogenaamde Joodse volk is qua genetica vrijwel identiek aan de Arabieren en nauw verwant aan de Noord-Afrikanen....

Of bedoelde je juist dat het Arische volk wat agressiever is? Ik bedoel, 60 jaar geleden is wel gebleken dat wij wat oorlogzuchtiger zijn dan de Joden, niet?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2005 @ 15:35:57 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32119178
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat ik hier mee wil zeggen is dat het hele zich niet Nederlanders / het zich 100% Marokkaan voelen bullshit is. Dat er een hele hoop elementen wel roepen dat de integratie mislukt is en dat men moet integreren en aanpassen. Maar er in feite juist alles aan doet om dat proces tegen te gaan. Dat wij, als autochtonen ook eens een flinke hand in eigen boezem moet steken in plaat van het eeuwige wijzen met de vingers en het zoeken naar stokken om mee te slaan.
Naar mijn idee wordt er meer gezocht naar stokken om de autochtone bevolking mee te slaan dan andersom.
quote:
En ik wil ook gewoon dom weg uitleggen dat je het zich Marokkaan voelen vaak niet eens voort komt uit minachtig voor ons land, maar gewoon uit het afgewezen worden als Nederlander. Marokkanen zullen zich nooit Nederlander voelen, iig niet de komende jaren, omdat ze domweg niet geaccepteerd worden als Nederlander. Dat jij dat interpreteert als minachting is waarschijnlijk in de meeste gevallen een inschattingsfout van jouw kant.
Nee, dat baseer ik op de post van een van de Marokkanen hier en wat ik merk in het dagelijks leven.
Wanneer jij je profileert als Marokkaan, moet je niet verwachten dat ik je benader als Nederlander. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik je op een negatieve manier zal benaderen, maar wel ANDERS.

BSB geeft hierbij nog eens aan dat hij helemaal NIETS met nederland en nederlanders heeft, maar hier slechts blijft om te profiteren van het voor hem gunstige klimaat.
Al mijn posts welke daar op volgde zijn een reactie op die stelling. Ik stel dat er meer Nederlanders zijn zoals BSB welke zich uit overtuiging marokkaan voelen (en niet omdat ze gediscrimineerd voelen) en dat uitdragen. Waarop IK zeg dat je dan niet raar moet opkijken als 'de nederlander' ook niets met JOU heeft.

Nu niet zaken gaan verdraaien en woorden in mijn mond leggen. Beetje jammer.
quote:
Daarnaast is het onzin om naar aanleiding van mijn verhaal te sugereren dat ik zeg Marokkanen niets fout doen (in tegendeel) of dat ik het eens ben met het regelmatig domme gebrabbel van BSB. Daar ging mijn stuk helemaal niet over.
Jouw reactie was anders een opmerking nav MIJN reactie op BSB. Hoe moet ik het anders interpreteren dan? Als een bevestiging van BSB's gebrabbel. Anders had je dat toch echt duidelijker moeten maken.
quote:
Je mag je toch ook profileren als allochtoon? Net alsof dat een belemmering is voor je dagelijks functioneren: als jij je aan de regels en wetten houdt, gewoon je werk doet en je zegje kan doen bij je buren dan mag je jezelf wat mij betreft profileren als een pigmee of een eskimo. Of ben je soms bang voor kleurtjes en variatie?
En wederom woorden in mijn mond leggen. Ik heb nergens gezegd dat dat niet mag. Ik zeg je alleen dat wanneer ik het idee heb dat je mij en alles waar ik voor sta minacht ik je niet aanneem. Dat is toch ook MIJN goed recht?
quote:
Kijk en dat is precies wat ik doe. Maar zodra je ook maar iets van kritiek hebt op de autochtone fokkers dan staan ze gelijk op hun achterste poten en schijn je gelijk alles wat de allochtone kant doet goed te keuren.
En adnersom gebeurt dat niet denk je? Ik word regelmatig voor nazi en xenofoob uitgemaakt voor mijn posts op fok. En die zijn echt niet schokkender dan mijn voorgaande posts.
quote:
In tegendeel, ik weet dondersgoed wat er aan de kant van de allochtonen/Marokkanen/Moslims anders moet. En ik ben ook absoluut niet te beroerd om ze daar op te wijzen. Maar goed men schijnt het heel gewoon te vinden dat de allochtone gemeenschap verantwoording neemt voor de daden van anderen en ze daar op aanspreekt. Ik doe niets anders dan mijn autochtone gemeenschap aanspreken op hun fouten, vooroordelen en verantwoordelijkheden.....maar dat schijnt dan weer niet te mogen en allochtonenknuffelarij te zijn. Pot...ketel...zwart?
(Dit slaat trouwens niet [geheel] op jou....)
[/quote]
Prima.
pi_32119256
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe merkt die Marokkaan dat zijn afwijzing op discriminatie is gestoeld en dat er niet ECHT een betere kandidaat is?

Je wilt werkelijk beweren dat je het niet merkt wanneer iemand je veracht?
[..]

Ik begrijp werkelijk niet waarom je me hier zo aggressief benaderd.
Ik zei er ook bij dat ik dat prima vind. Maar NIET wanneer hij mij veracht.
[..]

Kaffer geld:? Wat probeer je toch allemaal voor uitdrukkingen in mijn mond te leggen
Nee ik neem ze niet aan omdat ik merk dat ze niets met mij hebben. Vervolgens moet ik wel met deze persoon werken. Dat komt dus niet goed.
[..]

Wederom woorden in mijn mond leggen.
[..]

Je blijft hier glashard beweren dat de hele problematiek maar gevoed wordt vanuit 1 zijde?

Maar ik verbaas me een beetje over je zeer aggressieve houding tov mijn posts eigenlijk.
Ik ben niet agressief maar fel, omdat jij blijkbaar op grond van een gevoel mensen niet aanneemt. Ik heb de nodige no-go's gezien tijdens de sollicitatierondes, maar minachtende houdingen? Ga toch weg.
En ik leg je geen woorden in de mond:
quote:
In beide gevallen is de afwijzing puur te wijten aan een eigen keuze van de sollicitant. Dat heeft geen moer met discriminatie te maken maar met onaangepastheid van de sollicitant.
En gek genoeg kan je gewoon een parallel trekken tussen sollicitatie en maatschappij.

Als je uitstraalt de maatschappij en het land te verachten, moet je niet raar opkijken dat je dezelfde attitude terug krijgt. Oogsten wat je zaait geldt natuurlijk OOK twee kanten op.
Dan denk ik echt: wtf? Een eigen keuze? Meldt Ahmed bij binnenkomst in een djellaba dat hij niks met je op heeft?
Leg het dan eens uit, Swets: hoe merk jij die houding?

Uiteraard ben ik het helemaal eens met de meerzijdigheid die jij ziet in het verhaal.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32119468
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef Sputnik het volgende:
De verwachting voor morgen:

[afbeelding]
!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32119617
quote:
Omdat de politie een zo groot mogelijk groep wil bereiken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
pi_32119638
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, dan zouden die joden (je weet wel die van die vlag van in je avatar) ook van nature agressiever moeten zijn. Wat het zogenaamde Joodse volk is qua genetica vrijwel identiek aan de Arabieren en nauw verwant aan de Noord-Afrikanen....

Of bedoelde je juist dat het Arische volk wat agressiever is? Ik bedoel, 60 jaar geleden is wel gebleken dat wij wat oorlogzuchtiger zijn dan de Joden, niet?
door de eeuwen heen zijn joden vaak zondebok geweest. als ik kijk naar WO2 hebben ze ook niet veel verzet geboden terwijl ze volgens mij wel wisten dat hun einde naderde.

Volgens mij is WO2 de druppel geweest voor joden en hebben ze nadien een behoorlijke agressief standpunt ingenomen (oog om oog, tand om tand). een houding die door de geschiedenis heen is aangeleerd.

WO2, waarin de duitsers flink agressief waren was een momentopname, verkeerde leider die geweld stimuleerde. over het algemeen zijn westerlingen niet zo agressief.

Afrika, en arabieren liggen altijd al te rotzooien. bij het minste of geringste word een maroc al uitermate agressief.
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 15:54:37 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32119647
Ik heb even nagedacht, en ik heb wel degelijk wat met Nederland, ik ben blij dat in Nederland alles goed is geregeld wat betreft infrastructuur, ik ben voor het Nederlands elftal. Bergkamp, van Persie en Robben zijn toppers. Alleen op ideologisch vlak kan Nederland niets voor mij betekenen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32119663
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Omdat de politie een zo groot mogelijk groep wil bereiken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
dus als je 40 jaar in nederland bent en de kinderen hier geboren dan is het normaal dat je geen nederlands beheerst?
Islam=facisme
pi_32119686
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dus als je 40 jaar in nederland bent en de kinderen hier geboren dan is het normaal dat je geen nederlands beheerst?
Nee, maar dat is geen reden om een misdaad onopgelost te laten, vind je niet?
pi_32119687
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb even nagedacht, en ik heb wel degelijk wat met Nederland, ik ben blij dat in Nederland alles goed is geregeld wat betreft infrastructuur, ik ben voor het Nederlands elftal. Bergkamp, van Persie en Robben zijn toppers. Alleen op ideologisch vlak kan Nederland niets voor mij betekenen.

²
oke, van wie ben je een kloon?
Islam=facisme
pi_32119717
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, maar dat is geen reden om een misdaad onopgelost te laten, vind je niet?
daar gaat het niet om...

het is te zot voor woorden dat je na 40 jaar de taal nog niet beheerst!
Islam=facisme
  woensdag 9 november 2005 @ 15:58:21 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32119735
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen op ideologisch vlak kan Nederland niets voor mij betekenen.

²
hoezo niet. wat is er zo mis met onze ideologie? is die zoveel slechter dan in andere landen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')