wat lief...quote:op zondag 25 december 2005 21:19 schreef chantalc het volgende:
gewoon bij elkaar blijven. liefde (met een hoofdletter l) staat boven alles. dat gaat dieper dan een lichaam, wat maar een omhulsel is...
niet persoonlijk bedoeld hoor (voor anderen die zo reageren geldt precies hetzelfde):quote:op zondag 25 december 2005 21:29 schreef godlike02 het volgende:
dan maar oppervlakkig
maar ik zou het niet trekken denk ik
het is iets wat nu gezegd wordt en nu (op wat uitzonderingen na) gewoon niet te zeggen is. je komt er pas achter of je op dat moment iemand verlaat als dat moment ooit mocht komen.quote:op zondag 25 december 2005 22:08 schreef chantalc het volgende:
[..]
niet persoonlijk bedoeld hoor (voor anderen die zo reageren geldt precies hetzelfde):
is dat niet een hele egoistische gedachte?
je zet jezelf op de eerste plaats. je kan er niet mee leven, dus geef je het maar op. dan zou er helemaal geen sprake van liefde zijn... toch?
hoezo ook? inhoud mis je al, bedoel je?quote:op zondag 25 december 2005 23:09 schreef i.r.baboon het volgende:
misschien ben ik ook wel ledematen kwijt, weet jij veel.
quote:op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef fuifduif het volgende:
respect voor de mensen? alsof het een hele opgave is. alsof het bijna niet te geloven is dat iemand bij zo'n persoon blijft als partner. ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend en het is geen enkele kwestie van respect.
het zou me verbazen als mijn alcoholgebruik me nog compleet intact heeft gelaten.quote:op zondag 25 december 2005 23:12 schreef adelante het volgende:
[..]
hoezo ook? inhoud mis je al, bedoel je?
liefde is de ander op de eerste plaats zetten?quote:op zondag 25 december 2005 22:08 schreef chantalc het volgende:
je zet jezelf op de eerste plaats. je kan er niet mee leven, dus geef je het maar op. dan zou er helemaal geen sprake van liefde zijn... toch?
naiefquote:op zondag 25 december 2005 21:19 schreef chantalc het volgende:
gewoon bij elkaar blijven. liefde (met een hoofdletter l) staat boven alles. dat gaat dieper dan een lichaam, wat maar een omhulsel is...
lees de op eens goed zou ik zeggen.quote:op maandag 26 december 2005 01:40 schreef maanvis het volgende:
ligt eraan.. zou denk ik wel blijven.. als een mooi meisje een been mist is het nog steeds een mooi meisje hoor
een beetje moeite met lezen?quote:op maandag 26 december 2005 11:21 schreef boekenworm het volgende:
waarschijnlijk ben ik heel gemeen. maar bij verminking of een ernstige ziekte ga ik ervandoor. en dan natuurlijk geen kanker, maar wel aids/hiv of ziektes zonder uitzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |