Dat zijn z'n buurmeisjes vertelde hij laatstquote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe komt berends toch aan al die foto's van welgevormde vreemde vrouwen?
Wie zou dat moeten zijn?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:46 schreef Monidique het volgende:
Die Mohammed Rasoel, dat is toch allemaal nep? Een soort Protocollen van Zion?
http://tinypic.com/fjmivl.jpgquote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe komt berends toch aan al die foto's van welgevormde vreemde vrouwen?
Ik dacht dat het een of andere blanke snuiter was die zich voordeed als een islamitische vluchteling en vanwege zijn oorsprong een autoriteit was op het gebied van islamitische gevaren en hij voorspelde dus een of andere burgeroorlog en wat al niet meer.quote:
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of andere blanke snuiter was die zich voordeed als een islamitische vluchteling en vanwege zijn oorsprong een autoriteit was op het gebied van islamitische gevaren en hij voorspelde dus een of andere burgeroorlog en wat al niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
http://tinypic.com/fjmivl.jpg
Niet klikken, smeerlap!
In Nederland in 2007, Pamela Hemelrijk verwijst er naar zoals je kunt lezen. Verder weet ik er niets over.quote:
Wat kan er nou mis mee zijn om tuig uit te zetten. Dat was alles wat de joden niet waren. Ik zie de connectie totaal niet. Het is zelfs 180 graden omgekeerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:56 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cjo.nl/
vrij toepasselijk, als je dit zo leest, en dat parijs zn relschoppers uit het land wil zetten, blijkbaar.
Frankrijk in brand - 16
Ik zie maar 1 lip.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Sapperdeflap wat een lippen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarop je gaat/ denkt te promoveren?
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vraag het me nog eens in de POL slowchat!
ik 3quote:
Birkenau was voor relschoppers?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:56 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cjo.nl/
vrij toepasselijk, als je dit zo leest, en dat parijs zn relschoppers uit het land wil zetten, blijkbaar.
Frankrijk in brand - 16
Ik ga promoveren op de internationale Karelepiek, en wel specifiek één onderdeel daarvan, de cycle des Barons Revoltés, die Karel de Grote opvoeren als een slechterik. Dit in relatie tot Latijnse kronieken en pseudo-kronieken.quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:06 schreef Monidique het volgende:
De poedel is vernederd. Zeer mooi.
Nee joh, dat was juist voor die mensen die tegen de gelooftradities ageerdenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Birkenau was voor relschoppers?
De poedel, de poedel!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Busta Rhymes - Make It Clap?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg van wie is dat liedje met
"clap clap clapaclap"
"holland clapaclap clap clap
"gemany clap clap"
erin.
Dat is met Sean Paulquote:
Hij is een joodquote:Op woensdag 9 november 2005 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is met Sean Paul. Dus dat is em niet.
quote:
quote:Sean Paul (real name Sean Paul Henriques, born January 8, 1973) is a Jamaican Dancehall singer of Sephardi Jewish, Chinese and African lineage.
Iemand die Karelepiek aan zich ondergeschikt weet te maken, kan toch zeker wel hedendaagse satire herkennen?quote:
Mozes, bij het verhaal dacht ik eerst dit staat op een grappige sarcastische pagina.quote:
Nee, de schooiers van nu vergelijken met Anne Frank, dat is accuraat.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:33 schreef Yildiz het volgende:
En dan zeggen ze dat ze in de USA zo goed opgeleid worden, ze kennen niet eens hun eigen geschiedenis, dit is echt diep triest.
Leuke avatarquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Yildiz, zie de immense kop op http://news.bbc.co.uk
quote:Ha! Rellen, immigranten en buitenwijken. Extreem rechts wrijft zich opzichtig in de handjes. Dat wordt massaal stemmen winnen bij al die autochtonen die vrezen dat hun autootje er binnenkort ook aan moet geloven. Jean-Marie Le Pen is, ondanks gevorderde leeftijd en de officiële opvolging door zijn dochter aan het hoofd van het Front National, nog immer coq le devant zo gauw er een rood-wit-blauw slaatje uit de actualiteit te slaan valt. Zijn voornaamste rivaal Philippe de Villiers zag de kans schoon om de slogan die hem in 2007 president moet maken ten doop te houden: “La France: tu l’aime ou tu la quitte”. Vrij vertaald, ‘Frankrijk: houd ervan of rot op’.
Let vooral op het tutoyeren, waarmee zijn partij MPF denkt de gedachten van de gemiddelde Fransman en –vrouw te verwoorden. Maar er is weinig intellect voor nodig om te beseffen dat de impliciete betekenis van die slagzin is dat onder De Villiers elke vorm van kritiek op de staat beloond gaat worden met deportatie.
Zij die graag met de nationale driekleur wapperen om zich politieke legitimiteit te verschaffen (maar tegelijkertijd roepen dat het onder de Duitse bezetting zo slecht nog niet was), vergisten zich echter. Het was iedereen meteen al duidelijk dat het overheidsbeleid en in het bijzonder de hard-tegen-hard filosofie van minister van binnenlandse zaken Nicolas Sarkozy (voor wie Le Pen “een zeker aanzien” zegt te hebben) minstens zo veel invloed op de situatie hebben gehad als de vermeende criminele inborst van het “racaille” (“uitvaagsel”, volgens mijn oude Prisma Frans/Nederlands). Het mea culpa van premier De Villepin op het avondjournaal nam menig extremist de wind uit de zeilen.
Luiheid, baldadigheid of inherent crimineel zijn; geen van die dingen is genoeg voedingsbodem voor twee weken durende, massale rellen, die zich in een recordtijd als een supergriep over het land verspreiden. Of het nu gaat om de Franse Revolutie, mei 1968, of de banlieue vandaag, er is jarenlang structureel wanbeleid van bovenaf nodig voordat het zo ver komt. De suggestie dat het geweld zou worden aangewakkerd door moslimfundamentalisten of drugdealers werd ook al snel naar het rijk der fabelen verwezen. Hoe stompzinnig of verwerpelijk het ook wordt geuit, de woede is oprecht. Zoals het dat ook was in Los Angeles in 1992 en in Londen in 1976.
Nicolas Sarkozy was ooit de golden boy van de regering, de enige die gevrijwaard leek van de stormen van kritiek die de kabinetten Raffarin en De Villepin hebben getroffen. Zijn opmars leek onstuitbaar en hij heeft er vanaf dag 1 geen geheim van gemaakt dat het zijn doel is de volgende president van Frankrijk te worden. Dat die ambitie door deze hele geschiedenis, het uitvaagsel en de hogedrukspuit spaak dreigt te lopen, hebben zelfs zijn eigen supporters in de gaten. Ze hebben zelfs Google ingezet om te voorkomen dat hun kroonprins van zijn voetstuk valt. Gaat u maar eens naar google.fr en typ ‘sarkozy’ en ‘racaille’. Alleen ‘sarkozy’, ‘chirac’ of ‘banlieue’ mag ook. In alle gevallen verschijnt er rechts een gesponsorde link naar een petitie ter ondersteuning van de wankelende minister. Volgens Le Monde werken ‘villepin’, ‘violence’ en, toe maar, ‘de villiers’ ook.
Tom Mes
Tom Mes komt oorspronkelijk uit Rotterdam, maar woont inmiddels al weer enkele jaren binnen de peripherique van Parijs. Hij is auteur van drie boeken over Japanse Cinema en een vierde boek is in de maak. Tevens is hij één van de oprichters van Midnight Eye, een online magazine over Japanse Cinema.
YEAHHHHHHHHHHHH!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Yildiz, zie de immense kop op http://news.bbc.co.uk
quote:Blair defeated over terror laws
Tony Blair suffers his first defeat as prime minister as MPs reject plans to hold terror suspects without charge for up to 90 days, but he insists his authority is intact.
URL laat toch anders denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |