Doet u er mij maar eentje, mijn waarde Floripasquote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe-ra!!!!
Daar pakt Floripas een pilsje op, het is tenslotte alweer bijna donker.
Kan ik iemand voorzien van een *rommel, rommel* herfstbok van Grolsch?
Vandaag in de telegraaf inderdaad, dat het er flink aan schort bij trauma-hulp.quote:
Gesundheid!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Datta. Dayadhvam. Damyata.
Hara Krishna Mahatma Ghandi.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Datta. Dayadhvam. Damyata.
't wordt bijna BeF (Bier en Frituur van ONZ (onzin))quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Floripas het volgende:
Tast toe, jongens, ze staan koud, en de kachel loeit al lekker. Floripas' Engels wordt *hips* altijd wat beter van drank.
Cincin!
Onzin daar komen wij nietquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
't wordt bijna BeF (Bier en Frituur van ONZ (onzin))
Wie heeft n frituur?
Proost!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Floripas het volgende:
Tast toe, jongens, ze staan koud, en de kachel loeit al lekker. Floripas' Engels wordt *hips* altijd wat beter van drank.
Cincin!
Het waren gewoon vreemde tijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is prachtig Engels. Ik heb slechts een aanmerking; some three-hundred odd years lijkt me dubbelop, aangezien ''odd'' al vervat is in ''some''.
Dankquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is prachtig Engels. Ik heb slechts een aanmerking; some three-hundred odd years lijkt me dubbelop, aangezien ''odd'' al vervat is in ''some''.
Ik waag mij af en toe wel eens in NWS, en gelijk krijg ik persoonlijke aanvallen, minimaal 10 reacties omdat ik n woordje vergeet te lezen, etc.quote:
Alleen Caesar mag zo over zichzelf spreken, vindt Johan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:07 schreef Floripas het volgende:
Als Floripas daar een beetje bang van wordt, is ze dan meteen oud-links?
Ja, als jij 300 jaar wacht voordat je de liberty bell luidt wel, ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het waren gewoon vreemde tijden.
Brand? Da's museumbier.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Chewie het volgende:
Waar komt die populariteit voor Grolsch (Heineken uit het oosten) toch vandaan hier![]()
Ik bedoel er is ook gewoon goed bier te koop in Nederland, allemaal afkomstig uit de provincie waar verder eigenlijk weinig goeds vandaan komt. Gulpener, Brand, Hertog Jan en Lindeboom om maar een paar te noemen zijn toch stukken prettiger om te consumeren.
Schrijf je in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het waren gewoon vreemde tijden.
Brand dat is gewoon Heineken maar dan uit Limburg.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Chewie het volgende:
Waar komt die populariteit voor Grolsch (Heineken uit het oosten) toch vandaan hier![]()
Ik bedoel er is ook gewoon goed bier te koop in Nederland, allemaal afkomstig uit de provincie waar verder eigenlijk weinig goeds vandaan komt. Gulpener, Brand, Hertog Jan en Lindeboom om maar een paar te noemen zijn toch stukken prettiger om te consumeren.
Ach, man, wees blij dat Floripas nog niet in meervoud over zichzelf praten.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen Caesar mag zo over zichzelf spreken, vindt Johan.
Ik ga er ook niet meer in, net wat ik zeg hierboven, als je n woordje vergeet omdat je meent dat er andere mensen dan moslims ook zouden kunnen rellen, wordt je tekstueel zoveel mogelijk afgemaakt, en liefst nog persoonlijk aangevallen ook. Oudzeer noemen ze dat hier, in mijn omgeving dan, niet op FOK!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank![]()
Hee, ik durf de Frankrijkdiscussie van NWS niet meer in. Men is al overgestapt op frenologie van Berbers als verlaringsmodel.![]()
Zag het ook inderdaad. Wat precies de reden is weet ik niet maar dit soort praat is al tijden populair op fok zeker wanneer er weer wat FP usertjes overstappen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank![]()
Hee, ik durf de Frankrijkdiscussie van NWS niet meer in. Men is al overgestapt op frenologie van Berbers als verlaringsmodel.![]()
Omdat het selectieve, bloedirritante huilebalken zijn. Zoals sommige van hun tegenstanders.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Yildiz het volgende:
BansheeBoy en SCH worden ook nog eens altijd persoonlijk aangevallen, waarom men dat zo graag doet weet ik ook niet meer.
Vertelquote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Floripas het volgende:
MrX weet toch wel dat dat héúl línks bier is?
Nee, rechts. Vraag maar aan Hairy.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar zo'n opgeblazen gevoel van krijgquote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Logisch jaquote:Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef Monidique het volgende:
Omdat het dopje zo leuk aan de fles blijft hangen = conservatisme = links
ja, ik weet wel dat SCH en BSB ook flink door gaan, maar waarom blijft men dan daarop keer op keer persoonlijk op aanvallen, zodat hun daarop weer reageren? zo blijft het doorgaanquote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat het selectieve, bloedirritante huilebalken zijn. Zoals sommige van hun tegenstanders.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb dan ook filosofie gestudeerd, zoals je kunt lezen in mijn profiel. Men noemde mij destijds ook wel Koning Logica.quote:
Dat merk je aan de overkant, dan is alle pit er snel uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:11 schreef Yildiz het volgende:
als ze lekker fijn bij elkaar willen zitten kissebissen en elkaar gelijk willen geven dat moslims zo slecht zijn, dan doen ze dat maar.
Ik word er altijd heel sociaal en progressief van.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:14 schreef Chewie het volgende:
Vandaar dat ik daar zo'n opgeblazen gevoel van krijg![]()
Alfa smaakt wel goed maar iets teveel bubbels
Dan drink ik vanaf nu geen Alfa bier meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb dan ook filosofie gestudeerd, zoals je kunt lezen in mijn profiel. Men noemde mij destijds ook wel Koning Logica.
Dat komt doordat het middelpuntvliedend is.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik word er altijd heel sociaal en progressief van.![]()
Daarom drink ik liever whisky, rechts tot op de bodem.
Echt ecologisch is het niet volgens mij. Ze zijn wel hofleverancier dus toch rechtsquote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef Floripas het volgende:
Alfa is eco-bier, en het wordt om die reden in kraakpanden geschonken, waar Floripas nog wel eens de starende wat-doet-die-rechtse-trut-daar-in-haar-rokje-blikken trotseer voor 50 ct. het pilsje en een gratis praktijkcollege sociologie.
Oud zeer.quote:Dat SCH gehaat is weet ik nu wel.
Maar waarom zoveel negativiteit over Lord_Vetinari en Ryan3? Voor mijn gevoel zijn die twee nog redelijker dan ik, zeg.
Je hebt zeker natuurkunde gestudeerd?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat komt doordat het middelpuntvliedend is..
El Che dronk graag whisky.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik word er altijd heel sociaal en progressief van.![]()
Daarom drink ik liever whisky, rechts tot op de bodem.
Zuipen voor de vrede, toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:18 schreef Floripas het volgende:
Alfa is eco-bier, en het wordt om die reden in kraakpanden geschonken, waar Floripas nog wel eens de starende wat-doet-die-rechtse-trut-daar-in-haar-rokje-blikken trotseer voor 50 ct. het pilsje en een gratis praktijkcollege sociologie.
Dat SCH gehaat is weet ik nu wel.
Maar waarom zoveel negativiteit over Lord_Vetinari en Ryan3? Voor mijn gevoel zijn die twee nog redelijker dan ik, zeg.
Ik heb het erbij gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt zeker natuurkunde gestudeerd?
Ecologisch/Biologisch voer en drinken is toch tegenwoordig "rechts", het zijn voornamelijk de kapitalistische 2 verdieners zonder koters die dit kopen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt ecologisch is het niet volgens mij. Ze zijn wel hofleverancier dus toch rechts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |