Of een medewerker van een Internetbedrijf die zijn macht misbruiktquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef kastanova het volgende:
Zie hier de toekomst van Nederland; een stel lelijke relmarokkanen met een zakje chips.
Ohja tuulek jullie zien natuurlijk alleen maar als een stelletje buitenlanders tegen 1 nederlander...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Het zijn buitenlanders, kon je ook wel even zeggen, nu is die 10 keer minder leuk.
die doen dit ongeveer elke dag
Nee inderdaad, dat gebeurt nooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ohja tuulek jullie zien natuurlijk alleen maar als een stelletje buitenlanders tegen 1 nederlander...
Als dit elke dag gebeurde zou er echt geen site voor worden gemaakt ofzo..![]()
ja inderdaad! de pauper!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef Herald het volgende:
dus als ik het goed begrijp eh
is dWc_RuffRyder die knaap die tegen het eind die mattie naar achteren duwt en staat er ineens zo'n blonde chick bij?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat gebeurt nooit.
Stel je voor, dat zou zelfs burgemeesters kunnen verleiden tot uitspraken als 'Kutmarokkanen', zo uniek is het!
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet VWO, de andere HAVOquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Zie hier de toekomstige vuilnismannen van Nederland.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef Herald het volgende:
dus als ik het goed begrijp eh
is dWc_RuffRyder die knaap die tegen het eind die mattie naar achteren duwt en staat er ineens zo'n blonde chick bij?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Zie hier de toekomstige vuilnismannen uitkeringstrekkers van Nederland.
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet VWO, de andere HAVO.
En je punt is?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet overvalt VWO-ers, de andere HAVO.
quote:
Weet ik veel, meeloperige crackhoer uit de 3e ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Jett het volgende:
mijn negert, wie is die blonde hoer, wat heeft dit te betekenen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Jett het volgende:
mijn negert, wie is die blonde hoer, wat heeft dit te betekenen?
Dat neemt niet weg dat het BrEeZaH's zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
volgende keer, gooi je haar in de prullebak mmkay?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel, meeloperige crackhoer uit de 3e ofzo.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met zo'n opleiding zijn nou niet degenen die toekomstige vuilnismannen zijn. Duh.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met zo'n opleiding zijn nou niet degenen die toekomstige vuilnismannen zijn. Duh.
quote:Steeds meer allochtone leerlingen naar havo en hoger
Een onevenredig deel van de allochtone leerlingen haakt tussentijds af. Een onevenredig deel van
de zogeheten harde kern van de schoolverlaters behoort tot de allochtonen.
Bron: CBS
ik ken ook mensen die zijn vroegtijdig met vwo gestopt. die zitten nu elke dag aan de drugs en doen wat magazijnwerk af en toe bij wazige bedrijfjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ik vind jou stoer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
OFNI JETT, JIJ WEET, FUCK AL DIE KANKER AUTOCHTONEN DIE DENKE DAT ZE WETE WIE WAHAKT VUILNISMAN WORD, JE MOEDER IS EEN KK SCHAAP.
Die tandenstoker met een te grote jas bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef zibiehater het volgende:
YASSIN IS DIE KANKER GEKKE MOKER, WACHT MAAR TOT HIJ KOMT MET ZE POSSE OM JULLIE TE BAKSEN.
Hoerige clone.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
OFNI JETT, JIJ WEET, FUCK AL DIE KANKER AUTOCHTONEN DIE DENKE DAT ZE WETE WIE WAHAKT VUILNISMAN WORD, JE MOEDER IS EEN KK SCHAAP.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die tandenstoker met een te grote jas bedoel je?![]()
Je maakt een carrieremove en wilt houthakker worden, begrijp ik dat goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
WAHAKT
Zet jij je capslock eens uit en je IQ aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef zibiehater het volgende:
YASSIN IS DIE KANKER GEKKE MOKER, WACHT MAAR TOT HIJ KOMT MET ZE POSSE OM JULLIE TE BAKSEN.
GA eens van die gekke dingen roepen in marokko en kom maar terug als je normaal ABN kan pratenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef zibiehater het volgende:
AH JULLIE WETEN NIKS KK ZIBIE'S
JULLIE ZIJN GEWOON HATERS KLAAR
DEZE MENSEN VAN FONS VITAE ZIJN KANKER PIMP AL DIE LEIPE MOCRO'S DAAR KILL
WAAROM NOU HATEN
Jij bent echt een stoere jongen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef zibiehater het volgende:
GA JE KONTJE UITGEVE, ME CAPS LOCK ZIT LEKKER AAN LEKKER LEEEEEEEEEEEEEEEEKKKER
WAT WIL JE KOME DOEN KK ZIBIE
iets niet zo liefs.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:52 schreef vosss het volgende:
WTF is een KK ZIBIE? Lamlul; praat nederlands ofzo
Je moet je neef even vertellen dat hij de UWV formulieren van je vader heeft laten vallen naast onze grijze container.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef zibiehater het volgende:
GA JE KONTJE UITGEVE, ME CAPS LOCK ZIT LEKKER AAN LEKKER LEEEEEEEEEEEEEEEEKKKER
WAT WIL JE KOME DOEN KK ZIBIE
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die tandenstoker met een te grote jas bedoel je?![]()
Ow tuurlijk; jett de slet weet het.......dat kon ook niet missenquote:
Volgens mij houd je ons voor de gek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef zibiehater het volgende:
DIE FILMPJE DOET KEIHARD NIET HATEN KILLSZ NOG 1 KEER EN IK KOM DIE SHIT BIJ JOU DOEN EN IK NEEM OP SWA WOELAH KMAAK GEEN FA2'S
Ik pis je onder klein kind.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef zibiehater het volgende:
WUHAHAHAHA
KK NERDJES
JE MOEDER IS GEVINGERD DOOR KAPITEIN HAAK, KK FLIKKER JE KALE KK KUTJE SKAAPIE BEFFENDE HOND
nee dat heet gewoon logisch nadenken. als zijn naam ''zibie hater'' is en hij iemand uitscheld voor zibie. kan je toch wel slim genoeg zijn om de conclusie te trekken dat het niet lief bedoelt isquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow tuurlijk; jett de slet weet het.......dat kon ook niet missen
Je komt bij me poepen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef zibiehater het volgende:
DIE FILMPJE DOET KEIHARD NIET HATEN KILLSZ NOG 1 KEER EN IK KOM DIE SHIT BIJ JOU DOEN
Mijn moeder hoeft iig geen toestemming te vragen of ze naar buiten mag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:56 schreef zibiehater het volgende:
EY SJAKIE GA JE MOEDER BAKSE OFZO KK ZEHMEL
BLIJF PRATEN DAN BITCH
Da's de achternaam van die gozert die vechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:56 schreef skiczukie het volgende:
Volgende keer een geluidsman erbij; ik versta er geen reet van, en wat is 'Eijking' ofzo?
Als ik het in NL voor het zeggen had was ik er zo mee klaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:56 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat heet gewoon logisch nadenken. als zijn naam ''zibie hater'' is en hij iemand uitscheld voor zibie. kan je toch wel slim genoeg zijn om de conclusie te trekken dat het niet lief bedoelt is
Vechten??? Heb ik een ander filmpje geien ofzo? Ik zie iemand 2 keer een "chuck-norris-trap" maken die nog mis gaat ook????quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's de achternaam van die gozert die vecht.
Ik zie niemand vechten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's de achternaam van die gozert die vecht.
maar dat heb je dus niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik het in NL voor het zeggen had was ik er zo mee klaar
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef Nicje het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Praat gewoon eens nederlands, of donder op naar het schapenland waar je vandaan komt. Ga niet de mensen hier vertellen dat autochtonen op moeten rotten, wat denk je wel niet dat je bent mafketel. Met je 15 jarige vriendjes rappers na lopen doen, mannetjes zoals jij moeten in dienstplicht, en eens voelen hoe het is om opgevoed te worden (in het nederlands)
Op momenten als zulks, heb ik het daar af en toe best moeilijk meequote:
ja en nu?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Op momenten als zulks, heb ik het daar af en toe best moeilijk mee
Nu weet ik het; zibie is marokkaans voor kaaskopquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef zibiehater het volgende:
[..]
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)
GEEN SHIT IS DAARVAN WAAR LEKKER LEKKER
WUHAHAHAHAHAHHAHA
JIJ BENT KOULO DOM KK ZIBIE
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.quote:
ff een gaullie rokenquote:
Zijn dat klappen? Hij stond geloof ik nog of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.
Mijn Somalische homies wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.
Jij kan 't natuurlijk beter he, relpool
Stoer hey!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan 't natuurlijk beter he, relpool
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef zibiehater het volgende:
[..]
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)
GEEN SHIT IS DAARVAN WAAR LEKKER LEKKER
WUHAHAHAHAHAHHAHA
JIJ BENT KOULO DOM KK ZIBIE
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Die kastanova-taferelen gebeuren mij niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
Wat zijn jullie toch ook stom he
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
AANGIFTE LOL WUHAHAHAHAH wat denk je zelf manquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
![]()
fitti whehehe.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
jodenvriend
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Nee, ik zou dat niet doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.quote:jodenvriend
Jett is idd een baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Das idd lelijk, en ook een zeer slimme doordachte opmerking waar ik waarschijnlijk nooit zelf op gekomen was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
En spaceman ... voel je je nu stoer dat je nog op het VMBO zit terwijl je 16 bent ?
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
pussy
Ehmz....hallo.......er word hier ge-oppert dat dat toch echt geen vechten was en jullie beginnen allemaal met roepen dat jullie leip zijn en dat hij fiks in elkaar getrapt is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha die pussy van een vosss wordt 3x geowned.
als je het zelf niet zou doen, waarom verwacht je dat dan wel van andere?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat niet doen
[..]
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Misschien komt dat ooit nog wel eens (al heb ik mn twijfels)
geloof mij,quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebt.
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Jij zeker wel hè, met zo'n dood hoofdquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebt.
oh opeens zit ik in het VMBOquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
En spaceman ... voel je je nu stoer dat je nog op het VMBO zit terwijl je 16 bent ?
staat wel in mn planning ja, wie gaat er nou werkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.
Originele Amsterdamse taal ya hurrquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef CasB het volgende:
Die gasten kunnen echt niet normaal praten
Je eikel lafjes dippen in een moslimreet telt niet, ik herhaal níet, als sekservaring...quote:
En lekker mee met manlief op vakantie naar marokko. Enkele reis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
En lekker mee met manlief op vakantie naar marokko. Enkele reis.
Die burka zal haar goed staan denk ik
Stop alsjeblieftquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneus.
Tamelijk hequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.
get your priorities straight
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zeker wel hè, met zo'n dood hoofd.
Op Ebay heb ik gezien dat je potjes zelfvertrouwen kunt kopen, iets voor jou Jett? Je komt tamelijk onzeker en puberaal over als je overal tegenin gaat. Ga eerst eens proberen met jezelf te leven voordat je hier probeert andere mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.
get your priorities straight
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
Zibie zien we overigens niet meer terug.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...
Als je nog iets lelijker zou zijn, zouden je ouders een boete krijgen.
Whehe wel een goeie gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...
Whehehequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
als jij gelooft in pillen die je een ego-boost geven, zegt dat meer over jou minderwardigheidscomplex dan over de mijnequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef Nicje het volgende:
[..]
Op Ebay heb ik gezien dat je potjes zelfvertrouwen kunt kopen, iets voor jou Jett? Je komt tamelijk onzeker en puberaal over als je overal tegenin gaat. Ga eerst eens proberen met jezelf te leven voordat je hier probeert andere mensen te verbeteren.
Maar voel je je niet een beetje stoer dat dit bij jou school is opgenomen ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:18 schreef Spaceman89 het volgende:
OMG mensen kraken elkaar af hiero op een f****** hoog niveauff dimme jongens
we meer mensen als zibiehater nodig
dat mijn beste jongeman, zullen we dan wel zien, ik loop graag niet op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Jett je bent een dom meelopend relteefje.
Kijken of je als moslim vrouw nog zo'n baas bent.
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar voel je je niet een beetje stoer dat dit bij jou school is opgenomen ?
En waar staat hij dan precies voor als ik vragen mag?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Van al dat geraaskal van hem werd ik maar weinig wijzer.
jij bent er ook vroeg bijquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:28 schreef phuck het volgende:
yay, wat een leipe school.
tof topic! *bookmarked*
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al die huilies hier.
"KneusTriest
Pauper
"
Amsterdam Zuid de geksteuhhh.
haha ik zo vaak dat ik je al wat tijde kan opnoemenquote:
Word het vervolg nog gefilmd als Lennart nog terugkomt met zijn posse?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:26 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ik ook
DAT is em juistIedereen probeert hier serieus een punt te maken ofzo, maar ik verveelde me gewoon op een dinsdagavond
![]()
Ik al 40 keer, nu ben ik stoerquote:
Ya hurr...is dat het broertje van Ben Hurquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Originele Amsterdamse taal ya hurr.
Negert.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef zibiehater het volgende:
het einde, he hoe laat is 'tquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
haha ik zo vaak dat ik je al wat tijde kan opnoemen
en ik ga nog steeds elke keer helemaal stuk
zekerste wetequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef XiChico het volgende:
[..]
Word het vervolg nog gefilmd als Lennart nog terugkomt met zijn posse?
om even in de allochtoonse spirit te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij woont in Capelle a/d IJssel dus stil.
ja kk droogquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
whahahahh alsof et normaalste zaak van de wereld is ofnie
je bedoelt; om even in [b[die[/b] allochtoonse spirit te blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Jett het volgende:
[..]
om even in de allochtoonse spirit te blijven
JAJAJA HAHAHA GRAPPIG JIJ! DIJKLETSERquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef phuck het volgende:
[..]
je bedoelt; om even in [b[die[/b] allochtoonse spirit te blijven
![]()
Ik sta naar die Lennart te wijzen terwijl ik om Alex heen hang en helemaal stuk gaquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
ja kk droog
en mijn negert natuurlijkook geweldig
is goed schat, jij bent tenslotte de baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
JAJAJA HAHAHA GRAPPIG JIJ! DIJKLETSER
rol nu maar weer op dikzak.
ik weetquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta naar die Lennart te wijzen terwijl ik om Alex heen hang en helemaal stuk ga.
nog een keeerrrr!!!!11quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Spaceman89 het volgende:
nieuwe info![]()
Lennart vraagt hoe laat et is p et einde
trek zelf maar je conclusie's
hij weetquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:37 schreef dady het volgende:
Wat the fuck is dit man, echt allemaal freakerds hier. Jongens vechten nu gewoon om alles, ook al is het per ongeluk op je tenen staan.
Een container naar je toe gechopt krijgen, zijn er toch genoeg jongens die hier een klap voor uitdelen, het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld.
hihihihi, mijn mattie heeft een kansloze nerd op ze bek geslagen terwijl die vastgehouden werd. Hij is kk stoer, je weet toch hihihihi Ik krijg er geloof ik een strakke plasser van, je weet tochquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Spaceman89 het volgende:
nieuwe info![]()
Lennart vraagt hoe laat et is p et einde
trek zelf maar je conclusie's
Daar heb je zeker geen filmpje van?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
Is dit alles?![]()
Heb wel leukere/ergere dingen gezien/meegemaakt![]()
Jongen, dit is ruw materiaal rechtstreeks from da hood in Amsterdam Zuid! Uniek man! Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Er gebeurt geen kanker in dat filmpje.
Zoiets is dan 15+ en dus nog niet voor jouw ogen geschiktquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had stiekem op een vechtpartij met lonsdaler's gehoopt, misschien een ideetje voor het volgende filmpje?
Ik wil bloed zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets is dan 15+ en dus nog niet voor jouw ogen geschikt.
hou je bek en leer nederlands.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
Is dit nou het gebrabbel waarmee men hedendage lelijke kut-BrEeZaHs aan de haak slaat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:54 schreef Spaceman89 het volgende:
woooo
mensen,
niet haten, niet praten, maar laten
FV-systeem strak op je beeldscherm
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef DrieMaalDrie het volgende:
[..]
Is dit nou het gebrabbel waarmee men hedendage lelijke kut-BrEeZaHs aan de haak slaat?
quote:
Sommige wel ja, maar dat is materiaal voor een select groepje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Daar heb je zeker geen filmpje van?![]()
ok, pm het dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar dat is materiaal voor een select groepje.
YO dWc nofi, maar die gast wordt vastgehouden door die mocro en dan krijgt hij toch klappen in het gezicht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
jonge die gast krijgt niet eens slaag !?!! wtf !!!
Dit is gewoon grappig manquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
YO dWc nofi, maar die gast wordt vastgehouden door die mocro en dan krijgt hij toch klappen in het gezicht.
Is deze manier van bitchfight normaal in Damsco Zuid. Waarom niet 1 tegen 1.
Een vriend van me werd laatst afgevoerd met de ambulance voor de Febo. Hij schopte een gast van zijn scooter af. Vervolgens ging-ie de stoep proeven. Liwwadden weest wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is gewoon grappig man. Soms doen we ook blinde code (ken je dat?
)
1 vs. 1 is zeldzaam man, misschien 2x per jaar ofzo. Maar dan wel goed.
OMFGquote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef patty het volgende:
Korte samenvatting van het filmpje gemaakt :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bek dicht loederquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef CasB het volgende:
[..]
Ya hurr...is dat het broertje van Ben Hur
Amsterdams is geen taal, het is een accent...en een hele vieze.
Dat wordt op FOK al jaren gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 02:20 schreef Rampestamper het volgende:
Ben ik nou ouderwets, of heb ik een verouderde editie van de Van Dale? Ik snap er geen reet van.
En is het tegenwoordig normaal om bij het minste of het geringste in scheld- dan wel "vecht"-partijen uit te barsten?
[afbeelding]
Zonder jouw oude usericon ben je maar een nietszeggende user, bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een vriend van me werd laatst afgevoerd met de ambulance voor de Febo. Hij schopte een gast van zijn scooter af. Vervolgens ging-ie de stoep proeven. Liwwadden weest wel.
Okee. En nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonder jouw oude usericon ben je maar een nietszeggende user, bedenk ik me net. [afbeelding]
Ah, prima.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, bedenk ik me net. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |