Zoiets is dan 15+ en dus nog niet voor jouw ogen geschiktquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had stiekem op een vechtpartij met lonsdaler's gehoopt, misschien een ideetje voor het volgende filmpje?
Ik wil bloed zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets is dan 15+ en dus nog niet voor jouw ogen geschikt.
hou je bek en leer nederlands.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
OFNI JETT, JIJ WEET, FUCK AL DIE KANKER AUTOCHTONEN DIE DENKE DAT ZE WETE WIE WAHAKT VUILNISMAN WORD, JE MOEDER IS EEN KK SCHAAP.
Is dit nou het gebrabbel waarmee men hedendage lelijke kut-BrEeZaHs aan de haak slaat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:54 schreef Spaceman89 het volgende:
woooo
mensen,
niet haten, niet praten, maar laten
FV-systeem strak op je beeldscherm
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef DrieMaalDrie het volgende:
[..]
Is dit nou het gebrabbel waarmee men hedendage lelijke kut-BrEeZaHs aan de haak slaat?
quote:
Sommige wel ja, maar dat is materiaal voor een select groepje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Daar heb je zeker geen filmpje van?![]()
ok, pm het dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar dat is materiaal voor een select groepje.
YO dWc nofi, maar die gast wordt vastgehouden door die mocro en dan krijgt hij toch klappen in het gezicht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
jonge die gast krijgt niet eens slaag !?!! wtf !!!
Dit is gewoon grappig manquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
YO dWc nofi, maar die gast wordt vastgehouden door die mocro en dan krijgt hij toch klappen in het gezicht.
Is deze manier van bitchfight normaal in Damsco Zuid. Waarom niet 1 tegen 1.
Een vriend van me werd laatst afgevoerd met de ambulance voor de Febo. Hij schopte een gast van zijn scooter af. Vervolgens ging-ie de stoep proeven. Liwwadden weest wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is gewoon grappig man. Soms doen we ook blinde code (ken je dat?
)
1 vs. 1 is zeldzaam man, misschien 2x per jaar ofzo. Maar dan wel goed.
OMFGquote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef patty het volgende:
Korte samenvatting van het filmpje gemaakt :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneus.
Bek dicht loederquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef CasB het volgende:
[..]
Ya hurr...is dat het broertje van Ben Hur
Amsterdams is geen taal, het is een accent...en een hele vieze.
Dat wordt op FOK al jaren gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 02:20 schreef Rampestamper het volgende:
Ben ik nou ouderwets, of heb ik een verouderde editie van de Van Dale? Ik snap er geen reet van.
En is het tegenwoordig normaal om bij het minste of het geringste in scheld- dan wel "vecht"-partijen uit te barsten?
[afbeelding]
Zonder jouw oude usericon ben je maar een nietszeggende user, bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een vriend van me werd laatst afgevoerd met de ambulance voor de Febo. Hij schopte een gast van zijn scooter af. Vervolgens ging-ie de stoep proeven. Liwwadden weest wel.
Okee. En nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonder jouw oude usericon ben je maar een nietszeggende user, bedenk ik me net. [afbeelding]
Ah, prima.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, bedenk ik me net. [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |