Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef zibiehater het volgende:
[..]
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)
GEEN SHIT IS DAARVAN WAAR LEKKER LEKKER
WUHAHAHAHAHAHHAHA
JIJ BENT KOULO DOM KK ZIBIE
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Die kastanova-taferelen gebeuren mij niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
Wat zijn jullie toch ook stom he
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
AANGIFTE LOL WUHAHAHAHAH wat denk je zelf manquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
![]()
fitti whehehe.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
jodenvriend
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Nee, ik zou dat niet doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.quote:jodenvriend
Jett is idd een baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Das idd lelijk, en ook een zeer slimme doordachte opmerking waar ik waarschijnlijk nooit zelf op gekomen was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
En spaceman ... voel je je nu stoer dat je nog op het VMBO zit terwijl je 16 bent ?
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
pussy
Ehmz....hallo.......er word hier ge-oppert dat dat toch echt geen vechten was en jullie beginnen allemaal met roepen dat jullie leip zijn en dat hij fiks in elkaar getrapt is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha die pussy van een vosss wordt 3x geowned.
als je het zelf niet zou doen, waarom verwacht je dat dan wel van andere?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat niet doen
[..]
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Misschien komt dat ooit nog wel eens (al heb ik mn twijfels)
geloof mij,quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebt.
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
Jij zeker wel hè, met zo'n dood hoofdquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebt.
oh opeens zit ik in het VMBOquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
En spaceman ... voel je je nu stoer dat je nog op het VMBO zit terwijl je 16 bent ?
staat wel in mn planning ja, wie gaat er nou werkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.
Originele Amsterdamse taal ya hurrquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef CasB het volgende:
Die gasten kunnen echt niet normaal praten
Je eikel lafjes dippen in een moslimreet telt niet, ik herhaal níet, als sekservaring...quote:
En lekker mee met manlief op vakantie naar marokko. Enkele reis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef vosss het volgende:
[..]
En lekker mee met manlief op vakantie naar marokko. Enkele reis.
Die burka zal haar goed staan denk ik
Stop alsjeblieftquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneus.
Tamelijk hequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneus.
Allemaal hetzelfde. Buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.
get your priorities straight
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zeker wel hè, met zo'n dood hoofd.
Op Ebay heb ik gezien dat je potjes zelfvertrouwen kunt kopen, iets voor jou Jett? Je komt tamelijk onzeker en puberaal over als je overal tegenin gaat. Ga eerst eens proberen met jezelf te leven voordat je hier probeert andere mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft het over negers, en jij over marokkanen.
get your priorities straight
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
Zibie zien we overigens niet meer terug.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...
Als je nog iets lelijker zou zijn, zouden je ouders een boete krijgen.
Whehe wel een goeie gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat notabene jíj me lelijk noemt is toch wel lachwekkend...
Whehehequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
als jij gelooft in pillen die je een ego-boost geven, zegt dat meer over jou minderwardigheidscomplex dan over de mijnequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef Nicje het volgende:
[..]
Op Ebay heb ik gezien dat je potjes zelfvertrouwen kunt kopen, iets voor jou Jett? Je komt tamelijk onzeker en puberaal over als je overal tegenin gaat. Ga eerst eens proberen met jezelf te leven voordat je hier probeert andere mensen te verbeteren.
Maar voel je je niet een beetje stoer dat dit bij jou school is opgenomen ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:18 schreef Spaceman89 het volgende:
OMG mensen kraken elkaar af hiero op een f****** hoog niveauff dimme jongens
we meer mensen als zibiehater nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |