Of een medewerker van een Internetbedrijf die zijn macht misbruiktquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef kastanova het volgende:
Zie hier de toekomst van Nederland; een stel lelijke relmarokkanen met een zakje chips.
Ohja tuulek jullie zien natuurlijk alleen maar als een stelletje buitenlanders tegen 1 nederlander...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Het zijn buitenlanders, kon je ook wel even zeggen, nu is die 10 keer minder leuk.
die doen dit ongeveer elke dag
Nee inderdaad, dat gebeurt nooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ohja tuulek jullie zien natuurlijk alleen maar als een stelletje buitenlanders tegen 1 nederlander...
Als dit elke dag gebeurde zou er echt geen site voor worden gemaakt ofzo..![]()
ja inderdaad! de pauper!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef Herald het volgende:
dus als ik het goed begrijp eh
is dWc_RuffRyder die knaap die tegen het eind die mattie naar achteren duwt en staat er ineens zo'n blonde chick bij?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat gebeurt nooit.
Stel je voor, dat zou zelfs burgemeesters kunnen verleiden tot uitspraken als 'Kutmarokkanen', zo uniek is het!
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet VWO, de andere HAVOquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Zie hier de toekomstige vuilnismannen van Nederland.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef Herald het volgende:
dus als ik het goed begrijp eh
is dWc_RuffRyder die knaap die tegen het eind die mattie naar achteren duwt en staat er ineens zo'n blonde chick bij?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Zie hier de toekomstige vuilnismannen uitkeringstrekkers van Nederland.
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet VWO, de andere HAVO.
En je punt is?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ehm, dude. De ene helft van die gasten doet overvalt VWO-ers, de andere HAVO.
quote:
Weet ik veel, meeloperige crackhoer uit de 3e ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Jett het volgende:
mijn negert, wie is die blonde hoer, wat heeft dit te betekenen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef Jett het volgende:
mijn negert, wie is die blonde hoer, wat heeft dit te betekenen?
Dat neemt niet weg dat het BrEeZaH's zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
volgende keer, gooi je haar in de prullebak mmkay?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel, meeloperige crackhoer uit de 3e ofzo.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met zo'n opleiding zijn nou niet degenen die toekomstige vuilnismannen zijn. Duh.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met zo'n opleiding zijn nou niet degenen die toekomstige vuilnismannen zijn. Duh.
quote:Steeds meer allochtone leerlingen naar havo en hoger
Een onevenredig deel van de allochtone leerlingen haakt tussentijds af. Een onevenredig deel van
de zogeheten harde kern van de schoolverlaters behoort tot de allochtonen.
Bron: CBS
ik ken ook mensen die zijn vroegtijdig met vwo gestopt. die zitten nu elke dag aan de drugs en doen wat magazijnwerk af en toe bij wazige bedrijfjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ik vind jou stoer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef zibiehater het volgende:
OFNI JETT, JIJ WEET, FUCK AL DIE KANKER AUTOCHTONEN DIE DENKE DAT ZE WETE WIE WAHAKT VUILNISMAN WORD, JE MOEDER IS EEN KK SCHAAP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |