dat mijn beste jongeman, zullen we dan wel zien, ik loop graag niet op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Jett je bent een dom meelopend relteefje.
Kijken of je als moslim vrouw nog zo'n baas bent.
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar voel je je niet een beetje stoer dat dit bij jou school is opgenomen ?
En waar staat hij dan precies voor als ik vragen mag?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Van al dat geraaskal van hem werd ik maar weinig wijzer.
jij bent er ook vroeg bijquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:28 schreef phuck het volgende:
yay, wat een leipe school.
tof topic! *bookmarked*
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al die huilies hier.
"KneusTriest
Pauper
"
Amsterdam Zuid de geksteuhhh.
haha ik zo vaak dat ik je al wat tijde kan opnoemenquote:
Word het vervolg nog gefilmd als Lennart nog terugkomt met zijn posse?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:26 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Ik ook
DAT is em juistIedereen probeert hier serieus een punt te maken ofzo, maar ik verveelde me gewoon op een dinsdagavond
![]()
Ik al 40 keer, nu ben ik stoerquote:
Ya hurr...is dat het broertje van Ben Hurquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Originele Amsterdamse taal ya hurr.
Negert.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef zibiehater het volgende:
YASSIN IS DIE KANKER GEKKE MOKER, WACHT MAAR TOT HIJ KOMT MET ZE POSSE OM JULLIE TE BAKSEN.
het einde, he hoe laat is 'tquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
haha ik zo vaak dat ik je al wat tijde kan opnoemen
en ik ga nog steeds elke keer helemaal stuk
zekerste wetequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef XiChico het volgende:
[..]
Word het vervolg nog gefilmd als Lennart nog terugkomt met zijn posse?
om even in de allochtoonse spirit te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij woont in Capelle a/d IJssel dus stil.
ja kk droogquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
whahahahh alsof et normaalste zaak van de wereld is ofnie
je bedoelt; om even in [b[die[/b] allochtoonse spirit te blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Jett het volgende:
[..]
om even in de allochtoonse spirit te blijven
JAJAJA HAHAHA GRAPPIG JIJ! DIJKLETSERquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef phuck het volgende:
[..]
je bedoelt; om even in [b[die[/b] allochtoonse spirit te blijven
![]()
Ik sta naar die Lennart te wijzen terwijl ik om Alex heen hang en helemaal stuk gaquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
ja kk droog
en mijn negert natuurlijkook geweldig
is goed schat, jij bent tenslotte de baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
JAJAJA HAHAHA GRAPPIG JIJ! DIJKLETSER
rol nu maar weer op dikzak.
ik weetquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta naar die Lennart te wijzen terwijl ik om Alex heen hang en helemaal stuk ga.
nog een keeerrrr!!!!11quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Spaceman89 het volgende:
nieuwe info![]()
Lennart vraagt hoe laat et is p et einde
trek zelf maar je conclusie's
hij weetquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:37 schreef dady het volgende:
Wat the fuck is dit man, echt allemaal freakerds hier. Jongens vechten nu gewoon om alles, ook al is het per ongeluk op je tenen staan.
Een container naar je toe gechopt krijgen, zijn er toch genoeg jongens die hier een klap voor uitdelen, het is inderdaad de normaalste zaak van de wereld.
hihihihi, mijn mattie heeft een kansloze nerd op ze bek geslagen terwijl die vastgehouden werd. Hij is kk stoer, je weet toch hihihihi Ik krijg er geloof ik een strakke plasser van, je weet tochquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:39 schreef Spaceman89 het volgende:
nieuwe info![]()
Lennart vraagt hoe laat et is p et einde
trek zelf maar je conclusie's
Daar heb je zeker geen filmpje van?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
Is dit alles?![]()
Heb wel leukere/ergere dingen gezien/meegemaakt![]()
Jongen, dit is ruw materiaal rechtstreeks from da hood in Amsterdam Zuid! Uniek man! Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Er gebeurt geen kanker in dat filmpje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |