Da's de achternaam van die gozert die vechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:56 schreef skiczukie het volgende:
Volgende keer een geluidsman erbij; ik versta er geen reet van, en wat is 'Eijking' ofzo?
Als ik het in NL voor het zeggen had was ik er zo mee klaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:56 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat heet gewoon logisch nadenken. als zijn naam ''zibie hater'' is en hij iemand uitscheld voor zibie. kan je toch wel slim genoeg zijn om de conclusie te trekken dat het niet lief bedoelt is
Vechten??? Heb ik een ander filmpje geien ofzo? Ik zie iemand 2 keer een "chuck-norris-trap" maken die nog mis gaat ook????quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's de achternaam van die gozert die vecht.
Ik zie niemand vechten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's de achternaam van die gozert die vecht.
maar dat heb je dus niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik het in NL voor het zeggen had was ik er zo mee klaar
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef Nicje het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Praat gewoon eens nederlands, of donder op naar het schapenland waar je vandaan komt. Ga niet de mensen hier vertellen dat autochtonen op moeten rotten, wat denk je wel niet dat je bent mafketel. Met je 15 jarige vriendjes rappers na lopen doen, mannetjes zoals jij moeten in dienstplicht, en eens voelen hoe het is om opgevoed te worden (in het nederlands)
Op momenten als zulks, heb ik het daar af en toe best moeilijk meequote:
ja en nu?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Op momenten als zulks, heb ik het daar af en toe best moeilijk mee
Nu weet ik het; zibie is marokkaans voor kaaskopquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef zibiehater het volgende:
[..]
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)
GEEN SHIT IS DAARVAN WAAR LEKKER LEKKER
WUHAHAHAHAHAHHAHA
JIJ BENT KOULO DOM KK ZIBIE
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.quote:
ff een gaullie rokenquote:
Zijn dat klappen? Hij stond geloof ik nog of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.
Mijn Somalische homies wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je bloed zien ofzo? Die gast heeft klappen gehad in z'n gezicht toen 'ie vastgehouden werd en 2x een schop.
Jij kan 't natuurlijk beter he, relpool
Stoer hey!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan 't natuurlijk beter he, relpool
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef zibiehater het volgende:
[..]
EY KILL AL DIE BLA DIE JIJ DAAR TYPT HE IS ALLEMAAL BLA (JA TOG?)
GEEN SHIT IS DAARVAN WAAR LEKKER LEKKER
WUHAHAHAHAHAHHAHA
JIJ BENT KOULO DOM KK ZIBIE
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Die kastanova-taferelen gebeuren mij niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
Wat zijn jullie toch ook stom he
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
Op zich wel handig voor die kerel die zogenaamd klappen heeft gekregen. Die gaat morgen mooi aangifte doen met de url van dit topic als bewijs![]()
![]()
AANGIFTE LOL WUHAHAHAHAH wat denk je zelf manquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef vosss het volgende:
![]()
fitti whehehe.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
jodenvriend
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:04 schreef Nicje het volgende:
[..]
Zibie? WIJ ZIBBIES hebben jouw (groot) ouders wel werk gegeven zodat jij nu met je nep-armani shirt op het schoolplein van je allochtone school kan pronken.
Nee, ik zou dat niet doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
uhm. trust me on this one, zo een kleine fitti word echt geen aangifte voor gedaan hoor
jij zou dat wel doen he
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.quote:jodenvriend
Jett is idd een baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Das idd lelijk, en ook een zeer slimme doordachte opmerking waar ik waarschijnlijk nooit zelf op gekomen was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
yup, en nu zitten lekker al die allochtonen te leven op jou belastingsgeldDAS LELIJK!
Jij moet stil zijn want je hebt een jodenneusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
En spaceman ... voel je je nu stoer dat je nog op het VMBO zit terwijl je 16 bent ?
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
pussy
Ehmz....hallo.......er word hier ge-oppert dat dat toch echt geen vechten was en jullie beginnen allemaal met roepen dat jullie leip zijn en dat hij fiks in elkaar getrapt is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha die pussy van een vosss wordt 3x geowned.
als je het zelf niet zou doen, waarom verwacht je dat dan wel van andere?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat niet doen
[..]
Meiske toch, je komt net kijken en hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
Misschien komt dat ooit nog wel eens (al heb ik mn twijfels)
geloof mij,quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga nou niet praten over onderwerpen waar je geen verstand ván en bovenal geen ervaring méé hebt.
Nu nog wachten tot jij zwanger raakt van zo'n neger en dan krijg jij ook nog eens geld van het Rijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:06 schreef Jett het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |