Anders hadden we geen rellen toch...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef du_ke het volgende:
Zozo Darkdancer dat 'die naffers' niet tot tien kunnen tellen. Fijne uitspraak van je...
Zou jij diploma's gaan halen als je daarna toch werkloos thuis zou komen te zitten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:25 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar misschien zijn er ook oorzaken te vinden die discriminatie in de hand werken .... Daarnaast blijft het zo dat je gewoon normaal gedrag moet vertonen en diploma's moeten behalen.
Wat, rellen worden veroorzaakt door het feit dat mensen niet kunnen tellen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:38 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
Anders hadden we geen rellen toch...
mijn topic was btw een minuutje eerder
Moslims rellen in Frankrijk - Deel 14 -
'Een linkse visie op de feiten'quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef RZero het volgende:
Misleidende titel veroorzaakt door een linkse visie op de feiten.
Vooral moslims kunnen niet tellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, rellen worden veroorzaakt door het feit dat mensen niet kunnen tellen?
Heb je hier bewijs voor?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef highway101 het volgende:
Over de topictitel: Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan nemen, maar vrijwel alle rellen zijn door moslims. Daar kun je niet omheen. Hoeft van mij dus niet per se veranderd te worden. Evt veranderen in relnacht 12 - 1.200 auto's verbrand.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat percentage is klein.
de MEERDERHEID is moslim!
waar staat trouwens dat joden mee rellen?
Ze zijn wat donkerder gekleurd dus Moslimquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Daar heb je geen enkel bewijs voor.
Ja want, heu...joden zijn geen mensen heu...dus ze kunnen ook niet rellen....heu....quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer niets geleerd van 40-45....
een beetje joden beschuldigen ..
.ga je diep zitten schamen
Op jou, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef MrDrako het volgende:
Mja toch maar een groepje soldaten target practice laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |