abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32069892
Welkom bij het 7e deel van het centrale topic van dé Trots van het Noorden.

Linkjes naar de vorige topics:
[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje
Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
[Centraal] FC Groningen #4
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
[Centraal] FC Groningen #6 3x op rij winnen in de Kuip
quote:
Selectie 2005/2006

Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda

Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva

Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Mark-Jan Fledderus
Evgeniy Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Rasmus Lindgren

Aanval:
Yuri Cornelisse
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Aanwinsten:

Stadion

Het Oosterpark Stadion wordt door de hoge, steile tribunes en dankzij de trouwe Groningse supporters beschouwd als een sfeervol en klassiek voetbalstadion. Halverwege het seizoen zal FC Groningen echter het Oosterpark Stadion gaan verlaten en in een nieuw multifunctioneel stadion zijn thuiswedstrijden spelen.

Het afscheidsshirt...

En de sjaal...

De Euroborg.

Van Trotsvanhetnoorden.nl

FOK!-users in de Euroborg
Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak H rij 14
Noca : vak H rij 14
Prosac: Vak CC rij 2
MalachiGroningen: vak E

Hoogtepunten *
1982/1983: 5e plaats Eredivisie
1983/1984: 2e ronde Europacup III (1e ronde: Atletico Madrid, 2e ronde: Internazionale)
1984/1985: 5e plaats Eredivisie
1985/1986: 4e plaats Eredivisie
1986/1987: 3e ronde Europacup III (1e ronde: Galway United, 2e ronde: Xamax Neuchâtel, 3e ronde: Vitoria Guimaraes)
1988/1989: Finale KNVB-beker (1-4 verlies tegen PSV), 3e ronde Europcup III (1e ronde: Atletico Madrid, 2e ronde: Servette, 3e ronde: VfB Stuttgart)
1989/1990: 2e ronde Europacup II (1e ronde: Ikast FS, 2e ronde: Partizan Belgrado)
1990/1991: 3e plaats Eredivisie
1991/1992: 5e plaats Eredivisie, 1e ronde Europacup III (Rot-Weiss Erfurt)
1992/1993: 1e ronde Europacup III (Vac Izzo Samsung)

* Eredivisie 5e plaats of hoger (top 5)

Dit seizoen gaat er weer een stap omhoog gemaakt worden met deze selectie:

Cruoninga vroeg of Noca of ik een nieuwe zouden willen openen, i.v.m. gebrek aan tijd van zijn kant

[ Bericht 1% gewijzigd door -Vaduz- op 13-11-2005 13:55:31 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32070165
Plus:
quote:
Groots vierdaags afscheid van Oosterpark

FC Groningen zal van woensdag 14 december tot en met zondag 18 december 2005 in stijl afscheid nemen van het Stadion Oosterpark. Er is in deze periode in samenwerking met de supportersverenigingen, de buurtbewoners en de gemeente een vierdaags programma opgesteld.

Centraal staat natuurlijk de zondag, als tegen NEC de laatste officiële competitiewedstrijd wordt gespeeld en er na afloop een groot feest zal worden gehouden.

Op de bijvelden van het stadion wordt medio december een grote feesttent opgezet, die plaats biedt aan vijfduizend mensen. Elke dag zal een ander thema hebben en bestemd zijn voor de diverse doelgroepen van FC Groningen.

Woensdag 14 december:
Kindermiddag vanaf 14.00 uur (kinderen tot 14 jaar uit de Oosterparkwijk en de FC Groningen Junior Clubleden)

- Mevrouw Janssen met liedjes en verhalen van Annie M.G. Schmidt
- Circus Santelli met de voorstelling “RaRaplu”
- Diverse kinderattracties waaronder een groot springkussen
- Strafschoppen jeugdleden van GVAV/Rapiditas en VV Oosterparkers

Voor deze middag geldt een open instuif voor de jongste jeugd.

Soundmix- en playbackshow vanaf 19.00 uur (jeugd Oosterparkwijk vanaf 14 jaar)
Met in de jury onder anderen FC Groningen-trainer Ron Jans, spits Erik Nevland en jawel, Victoria Koblenko volgens de berichten.
Aanmelden voor deze avond is alleen mogelijk via de uitnodigingen die worden verstuurd door de buurtvereniging.

Donderdag 15 december:
Forum “Café Oosterpark” vanaf 20.00 uur
- Renze de Vries
- Theo Verlangen
- Han Berger
- Peter Houtman
- Erwin Koeman

Een gerenommeerd gezelschap zal anekdotes, verhalen en herinneringen aan het Oosterpark ophalen. De forumavond zal onder leiding staan van Romke Hoogstra (ex-sportjournalist en momenteel werkzaam voor RTV Noord).

FC Groningen verwacht gezien de samenstelling van het forum een enorme aanloop op donderdag 15 december. Daarom is er een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Deze toegangsbewijzen kosten ¤ 5,- per stuk, hierbij zijn dan twee consumpties inbegrepen.

De kaarten voor deze avond zijn verkrijgbaar direct na de competitiewedstrijd FC Groningen – FC Twente, op zondag 4 december bij de kassa’s van de hoofdtribune aan de Zaagmuldersweg. Ook in de week daarna kunnen toegangsbewijzen worden gekocht, bij de FC-Receptie (geopend op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur). Voor de forumavond geldt echter het principe: op = op en vol = vol. De netto-opbrengst van deze avond wordt aangewend voor sfeeracties rond het afscheidsduel met NEC, de zondag daarop volgend.

Vrijdag 16 december:
Besloten buurtfeest (voor de wijkbewoners van het Oosterpark)
De mensen ontvangen hiervoor een persoonlijke uitnodiging.

Op zaterdag zijn er geen activiteiten gepland en wordt alles in gereedheid gebracht voor De Grote Dag. Immers, op zondag 18 december zal FC Groningen officieel afscheid nemen van het Stadion Oosterpark.

Zondag 18 december:
Voor deze historische dag zijn alle oud-spelers en -trainers uit de periode GVAV (1954 – 1971) en FC Groningen uitgenodigd. Hierop is massaal gereageerd. Deze speciale gasten zullen voorafgaand aan de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark een ereronde lopen. Jeugdspelers van VV Oosterparkers en GVAV/Rapiditas vormen voor het duel een erehaag. In de rust van de wedstrijd FC Groningen – NEC zullen vijf prominente oud-spelers deelnemen aan de traditionele shoot-out.

Direct na afloop van de laatste fluitsignaal in het Oosterpark zal een imposante vuurwerkshow beginnen. Alle bezoekers van de wedstrijd ontvangen bij het verlaten van het stadion een cd-single als afscheidscadeau. Daarna vindt in de grote partytent op de bijvelden van het stadion het daverende slotfeest plaats. Op deze avond zullen onder meer de volgende artiesten optreden: Jannes, Lucas & Gea, Theo Driessen, Jan Ottens, Martin Groenewold, Springen!, DiepTriest en diverse DJ’s.

Toegang
Om (gratis) toegang te krijgen tot de partytent voor de afsluitende feestavond dient men in het bezit te zijn van een geldige seizoenkaart of clubcard van FC Groningen, dan wel een toegangsbewijs van de wedstrijd FC Groningen – NEC van die middag. Om 22.00 uur sluit de tent en zit het officiële afscheid van het Stadion Oosterpark erop.

Bron: FC Groningen
Ik ben er bij, die feestavond
pi_32070246
En tot slot, een bericht van vandaag:
quote:
Seedorf mogelijk vier duels geschorst
ZEIST - De aanklager betaald voetbal eist een schorsing van vier duels voor FC Groningen-middenvelder Stefano Seedorf.

Seedorf deelde vorige week in de thuiswedstrijd tegen Roda JC een elleboogstoot uit aan Bodor. De aanklager kwam tot zijn beslissing na het bestuderen van de televisiebeelden.

FC Groningen gaat niet akkoord met het voorstel en zal de zaak laten voorkomen bij de tuchtcommissie.

Bron: RTV Noord

Vier duels lijkt mij erg overdreven. Zo ernstig was die elleboog nu ook weer niet.
pi_32070386
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
En tot slot, een bericht van vandaag:
[..]

Vier duels lijkt mij erg overdreven. Zo ernstig was die elleboog nu ook weer niet.
Ik vond het een 'elleboog' zonder opzet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 7 november 2005 @ 22:01:41 #5
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32070478
Een schorsing van 4 wedstrijden is overdreven. Pienaar kreeg er maar 3 voor zijn veel bewustere schop.
pi_32073339
quote:
Cruoninga: vak D of E
'E' it is.
pi_32088672
Pinaar 3 voor een veel bewustere trap inderdaad. En toch zal het me niks verbazen wanneer Seedorf er 4 krijgt... Tja, hoe komt dat toch?
pi_32090452
tvp

en een klein nagenietmomentje
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:54:50 #10
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_32091854
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Grunner het volgende:
Pinaar 3 voor een veel bewustere trap inderdaad. En toch zal het me niks verbazen wanneer Seedorf er 4 krijgt... Tja, hoe komt dat toch?
Bossen is de aanklager
pi_32097797
quote:
FC Groningen wil Boersma van Sneek
GRONINGEN - FC Groningen wil spits Age Hains Boersma van hoofdklasser Sneek aantrekken.

Boersma kan met ingang van 1 januari een contract voor anderhalf jaar tekenen en heeft de toezegging dat hij wordt opgenomen in de A-selectie. Boersma maakte dit seizoen voor Sneek in de hoofdklasse, in 9 wedstrijden 9 doelpunten.

Het vorig seizoen was hij ook in dienst van Sneek en was hij topscorer van de eerste klasse met maar liefst 36 doelpunten.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:58:50 #12
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32098506
Zou een fries niet liever naar Cambuur of H'veen gaan?
Van mij mag ie komen, als hij zich net zo aanpast als Bombarda vind ik het best
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 22:10:20 #13
862 Arcee
Look closer
pi_32100804
Da-haag, lelijk kutstadion.

Euroborg
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32102775
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
Zou een fries niet liever naar Cambuur of H'veen gaan?
Van mij mag ie komen, als hij zich net zo aanpast als Bombarda vind ik het best
Hij heeft een gesprek met Heerenveen gehad, maar die konden/wilden hem geen plaats in de A-selectie garanderen. Groningen kon dat wel. Erg jammer, hoewel ik me afvraag of het op lange termijn een basisspeler zou worden. Je laat wel een man uit de regio lopen...

Verder komt ie van Sneek, waar Groningen nu met Hans Schrijver een voormalig assistent heeft zitten, en dus zullen de contacten met Groningen makkelijk gelegd zijn.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:38:37 #15
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32103950
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]
Verder komt ie van Sneek, waar Groningen nu met Hans Schrijver een voormalig assistent heeft zitten, en dus zullen de contacten met Groningen makkelijk gelegd zijn.
Klopt ja, ben benieuwd wat er gaat gebeuren...we zullen zien.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:04:53 #16
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32124599
Runström zal in ieder geval niet naar de FC komen, hij kon het financieel niet eens worden met de FC.
Ben benieuwd of ze naast Boersma nog achter een andere spits aangaan.
pi_32125579
Noca, weet jij wat meer over Koert Thalen en Marcel Pannekoek qua geboorteplaats en vorige clubs?

Voor http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/groning.htm
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 19:50:27 #18
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32126123
Thalen weet ik sowieso niet. Zover ik weet is Pannekoek een geboren Groninger... Misschien dat The_Verve, Cruoninga, Prosac of iemand anders wat meer weet.
  woensdag 9 november 2005 @ 19:53:15 #19
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32126210
Leuke site trouwens. Hou jij die pagina bij ?
pi_32126469
Ik doe de ere- en eerstedivisie inderdaad. Althans, geef de data door.
www.thuisuiteten.nl
pi_32131136
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef Noca het volgende:
Runström zal in ieder geval niet naar de FC komen, hij kon het financieel niet eens worden met de FC.
Ben benieuwd of ze naast Boersma nog achter een andere spits aangaan.
Ze blijven scouten in binnen en buitenland.. aldus Nijland.
Goed dat ze gewoon bij een max bedrag blijven, geen NAC/Vitesse toestanden hier. Het is jammer, mja..
Next, bovendien lijkt Salmon weer in vorm te komen en komt Koentje er weer aan.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:03:04 #22
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32132722
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef Noca het volgende:
Misschien dat The_Verve, Cruoninga, Prosac of iemand anders wat meer weet.
Ik weet het niet in ieder geval. Misschien even een mailtje naar info@fcgroningen.nl ?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_32132916
Geen idee..

Mocht je Tom Hiariej ooit opnemen, die komt uit Zuidbroek
pi_32141224
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Noca, weet jij wat meer over Koert Thalen en Marcel Pannekoek qua geboorteplaats en vorige clubs?

Voor http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/groning.htm
Rogier (niet Roger) Krohne moet je ook nog hebben zie ik. Kan er wel even naar informeren bij iemand die de officiële site bijhoudt.

Fledderus, Bechan, Buijs en Seedorf kwamen overigens niet rechtstreeks van de club die vermeld staat, maar waren verhuurd. Seedorf was zelfs helemaal eigendom van NAC voordat die hierheen kwam, dacht ik.

Verder heeft Levchenko sinds kort Evgeniy als officiële Cyrillische naam aangenomen, staat Cornelisse er twee keer in en is Klompe weg bij FCG.

Bruno Silva heb je er ook niet bij staan.
pi_32154607
Whehe, zo goed had ik er nog niet naar gekeken
  donderdag 10 november 2005 @ 18:40:28 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32155139
Oosterpark

Heb 't stadion onlangs, in een door Roda met 1-0 verloren match, mijn laatste groet gebracht...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 10 november 2005 @ 18:43:37 #27
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32155229
Man, was ik vandaag op school met m'n groningen sjaal werd ik zowaar achterna gezeten door een stelletje barbaarse Heerenveen fans.
Bernie en ik zijn tof.
pi_32156422
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Rogier (niet Roger) Krohne moet je ook nog hebben zie ik. Kan er wel even naar informeren bij iemand die de officiële site bijhoudt.

Fledderus, Bechan, Buijs en Seedorf kwamen overigens niet rechtstreeks van de club die vermeld staat, maar waren verhuurd. Seedorf was zelfs helemaal eigendom van NAC voordat die hierheen kwam, dacht ik.

Verder heeft Levchenko sinds kort Evgeniy als officiële Cyrillische naam aangenomen, staat Cornelisse er twee keer in en is Klompe weg bij FCG.

Bruno Silva heb je er ook niet bij staan.
Ha, Silva inderdaad.

Seedorf was nog wel Ajacied, huurperiodes tellen we niet mee, alleen vaste contracten. En als je even na wilt vragen, dank alvast!
www.thuisuiteten.nl
pi_32156660
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
Man, was ik vandaag op school met m'n groningen sjaal werd ik zowaar achterna gezeten door een stelletje barbaarse Heerenveen fans.
In Leeuwarden!?!?!!

Is de cirkel weer rond.
  donderdag 10 november 2005 @ 19:48:59 #30
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32157014
Ja, die supporters van Cambuur zijn best hard-to-find bij mij op school... veelal dorpslui die voor Heerenveen zijn overigens (ongetijfeld successupporters )
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 21:15:21 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32159952
de fans van Cambuur zijn nu aan het collecteren, vandaar dat je ze niet ziet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:58:18 #32
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_32173202
Nog voor de officiële opening is stadion Euroborg al toe aan een nieuwe grasmat. Aan de zuidzijde van het nieuwe stadion is de mat op sommige plekken te dun om er gedurende een lange periode wedstrijden op te spelen.
Bouwcombinatie Euroborg, dat verantwoordelijk is voor de bouw, heeft na overleg met FC Groningen en Euroborg NV besloten een deel van de grasmas te vervangen. Dit om te voorkomen dat na enkele wedstrijden er geen behoorlijk voetbalveld meer ligt. Deze reparatie moet gebeuren voor het eerste duel op vrijdag 13 januari 2006, als SC Heerenveen op bezoek komt.

De problemen zijn vooral aan de zuidzijde. Dat komt omdat een flink deel van de mat daar te weinig zon krijgt vanwege de schaduw. Bovendien komt er door het gesloten stadion te weinig lucht. Met behulp van enkele ventilatoren hopen de grasexperts dat laatste probleem te ondervangen.

Bron: VI

En dan is er nog niet eens op gespeeld
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:02:58 #33
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32173319
komt nu wel dichtbij, het nieuwe stadion

Krijgt de grasmatsoap van de ArenA nu een vervolg in Groningen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 november 2005 @ 11:24:18 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32173846
gewoon dezelfde instalatie gaan gebruiken als PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:32:53 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32174069
quote:
Seedorf moet vier duels toekijken

11/11/2005 11:28

FC Groningen kan vier wedstrijden niet beschikken over Stefano Seedorf. De middenvelder kreeg van de tuchtcommissie van de KNVB een schorsing van vijf duels, waarvan één voorwaardelijk, opgelegd naar aanleiding van zijn elleboogstoot ten opzichte van Roda-speler Boldizsár Bodor.

De straf voor Seedorf is zwaarder dan de eis van vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, die de aanklager betaald voetbal eerder deed. De aanklager kwam tot zijn eis na bestudering van televisiebeelden en verklaringen van betrokkenen.

FC Groningen is teleurgesteld over de uitspraak en overweegt een verweer in te dienen bij de Commissie van Beroep.
Had geen zin om te kijken of dit al geplaatst was
pi_32175007
Het wordt weer een drama met het gras vrees ik.
That's all folks!
pi_32175215
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
komt nu wel dichtbij, het nieuwe stadion

Krijgt de grasmatsoap van de ArenA nu een vervolg in Groningen?
denk het niet, het is maar een klein gedeelte van het gras, dat niet voldoende zonlicht krijgt, de rest staat gedurende dag wel voldoende in het licht en lucht.
ach en de arena was een mooi pilotprojectje natuurlijk
pi_32175474
Die schorsing gaat echt nergens over.. Stefano had die aansteller van Roda beter een trap in de zak kunnen geven, had tie minder wedstrijden gekregen.. (pienaar)

klassejustitie KnvB
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:32:35 #39
26251 Eilanden
pi_32177168
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

denk het niet, het is maar een klein gedeelte van het gras, dat niet voldoende zonlicht krijgt, de rest staat gedurende dag wel voldoende in het licht en lucht.
ach en de arena was een mooi pilotprojectje natuurlijk
Als het echt zo'n klein stukje is, dan hoeft men toch niet een hele mat te vervangen?
pi_32177334
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Als het echt zo'n klein stukje is, dan hoeft men toch niet een hele mat te vervangen?
en dat doen ze ook niet
quote:
heeft na overleg met FC Groningen en Euroborg NV besloten een deel van de grasmas te vervangen.
pi_32178601
Er is al wel op gespeeld Eilanden, juist om het te testen. De junioren hebben er getraind. En inderdaad, er zal maar een klein deel worden vervangen.

En dat van Seedorf...belachelijk.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:43:48 #42
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32179332
Een strook voor het doel gaat idd vervangen worden. Klein stuk dus maar

Belachelijke straf voor Seedorf, slaat echt nergens op...
pi_32179987
schandalige straf door de KvnB, ze laten zich hiermee wel erg kennen hoor.. Tukkers die vrijgesproken worden omdat de scheidsrechter het niks vond.. ook bij deze actie zegt Jol niks bijzonders gezien te hebben (had ik begrepen) en dan wel een schorsing.. beetje vreemd allemaal
De schorsing voor Pienaar is wat mij betreft in vergelijking met deze 'elleboog' ook veel te laag..
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:16:39 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32182115
Van mij mogen ze best een zware straf opleggen alleen tov andere gevallen is dit natuurlijk erg oneerlijk
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 13 november 2005 @ 13:22:29 #45
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_32229333
Tsja geen voetbal dit weekend...wondenlikken na de deceptie in H'veen. Verschrikkelijk, wat een drama. Hopen op eerherstel tegen AZ komende zondag. Forza Grunn!
quote:
Cruoninga: vak D of E
MalachiGroningen: E
pi_32229681
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef MalachiGroningen het volgende:
Tsja geen voetbal dit weekend...wondenlikken na de deceptie in H'veen. Verschrikkelijk, wat een drama. Hopen op eerherstel tegen AZ komende zondag. Forza Grunn!
Ach ja, FCG heeft nou eenmaal de neiging om soms flink op de bek te gaan in een uitwedstrijd. Af en toe moet je gewoon even een wat grotere nederlaag slikken. Utrecht, PSV, NAC, Willem II, Roda, nog eens Roda, AZ, nog eens PSV en nog wel wat vervelende dagen waar je ongewild in de functie wordt gezet waarbij het thuispubliek zijn opgekropte frustraties lekker op je kan botvieren.
Bij SCH-uit was ons dat steeds bespaard met een kleine nederlaag, maar uit dat oogpunt was afgelopen zondag niet eens zo speciaal. We winnen wel weer eens, volgende week of die erna.
  zondag 13 november 2005 @ 13:43:41 #47
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_32229842
Altijd zullen we wel weer een keer winnen. Misschien was wondenlikken en deceptie wel een te groot woord: als FCG supporter moet je maar wennen aan de teleurstelling. Dat komt ook wel, met de jaren
pi_32229911
Cruoninga en Malachi ik kan de OP niet meer wijzigen...
pi_32230051
Ik wel.
That's all folks!
pi_32230757
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wel.

Dank
pi_32327426
Bij iedereen vast al wel bekend:
quote:
GRONINGEN - FC Groningen gaat in beroep tegen de schorsing van vier wedstrijden plus één voorwaardelijk die is opgelegd aan Stefano Seedorf. De tuchtcommissie van de KNVB strafte Seedorf vorige week vanwege een elleboogstoot.

Seedorf moet boeten vanwege een vermeende elleboogstoot. Seedorf zou die hebben uitgedeeld aan Roda-speler Bodor.

Het is nog onduidelijk wanneer het beroep behandeld gaat worden.
En:
quote:
GRONINGEN - De Euroborg is door de KNVB aangewezen als een van de stadions voor het EK kampioenschap in 2007 voor spelers tot 23 jaar.

In totaal zijn twaalf stadions door de voetbalbond geselecteerd. Dat aantal wordt volgende week teruggebracht tot vier stadions.

Veertien landen hadden zich aangemeld voor de organisatie van het EK. Er zijn nog vier landen kandidaat: Nederland, Turkije, Zweden en Engeland.
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:23:16 #52
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32377881
quote:
GRONINGEN - Stefano Seedorf en Mathias Florén zijn door trainer Ron Jans gepasseerd voor de thuiswedstrijd van zondag tegen AZ.

Mark-Jan Fledderus en Antoine van der Linden nemen hun plaats in het elftal in. Daarnaast zullen Gijs Luirink, Kiran Bechan en Yuri Cornelisse niet in actie komen. Cornelisse is geschorst, Bechan geblesseerd aan zijn hamstring en Luirink heeft nog steeds te veel last van zijn enkel. Bovendien is het meespelen van Bruno Silva hoogst onzeker; hij heeft problemen met zijn knie. Silva zal hooguit op de bank plaats kunnen nemen.

De opstelling:
Roorda; Van der Linden, Kruiswijk, Sankoh, Matthijs; Fledderus, Lindgren, Levchenko, Buijs; Salmon en Nevland.

En Paula Matthijs mag wéér blijven staan?!?
Of Jans heeft gewoon stront in z'n ogen of er is sprake van vriendjespolitiek!
pi_32378275
Oei, ik ga maar eens wat geld op AZ inzetten denk ik.
pi_32378397
Mjah ik had ook Matthijs lekker op de bank gezet en Floren laten spelen

Ik hoop stiekem toch echt dat Luirink en Silva wel inzetbaar zijn. In de nieuwsbrief staat dat Gijs zich richt op NAC volgende week, maar op de site staat tot nu toe nog dat morgen zal worden bekeken (net als Silva) of hij mee kan doen.
pi_32428804
0-0, heel netjes. Ondanks die bal op de paal van Perez maakten wij de meeste aanspraak op een doelpunt, maar jammer dat o.a. Buijs en Nevland ongelukkig waren in de afronding. Toch knap, zonder Luirink, Silva en Cornelisse

Salmon krabbelt er ook weer bovenop heb ik het idee.
  zondag 20 november 2005 @ 17:55:41 #56
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32430273
Volgende week hoop ik toch dat VD Laak de plaats van Salmon mag innemen. Ik blijf erbij dat Salmon niet goed genoeg is voor de Eredivisie.

Sankoh speelde weer sterk vandaag. Volgende week dus gegarandeerd Paul Matthijs op de bank.
  zondag 20 november 2005 @ 18:22:56 #57
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32431059
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef The_Verve het volgende:
Volgende week hoop ik toch dat VD Laak de plaats van Salmon mag innemen. Ik blijf erbij dat Salmon niet goed genoeg is voor de Eredivisie.

Sankoh speelde weer sterk vandaag. Volgende week dus gegarandeerd Paul Matthijs op de bank.
Salmon vond ik vandaag goed spelen, een van de beteren. Beter dan Nevland ook.
Vam mij mag hij blijven staan.
pi_32431102
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef The_Verve het volgende:
Nah weet niet, heb het idee dat ie er weer beter bij zit de laatste 2/3 wedstrijden. Laat ze het maar lekker onderling uitvechten, veel doelpunten maken enzo
quote:
Ik hoop het
  zondag 20 november 2005 @ 18:52:00 #59
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32431849
Voor zijn doen speelde Salmon niet slecht inderdaad. Denk dat VD Laak op termijn ook op '10' zal komen te spelen. Maar dan moet er in de 'winterstop' wel een spits bij...
pi_32431983
We zullen zien. Ik hoop ook dat vd Laak het goed gaat doen, we hebben tenslotte nog niks/weinig van hem kunnen zien dit seizoen. Al hoop ik toch ook dat er een luxe situatie ontstaat: Salmon die echt de geest krijgt en vd Laak die zich bewijst
pi_32432311
Mooi voetbalgevecht lijkt me. Groningen was zeker niet minder dan AZ.
pi_32432360
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:10 schreef Cruoninga het volgende:
Mooi voetbalgevecht lijkt me. Groningen was zeker niet minder dan AZ.
Mooi samengevat in 2 zinnen
pi_32432472
quote:
"We moeten niet te veel van dit soort wedstrijden spelen, anders worden we geen kampioen'', beaamde AZ-trainer Louis van Gaal. "Maar ik vind niet dat we nu al daarover moeten gaan praten. Deze wedstrijd was van een goed niveau.

De fysieke en mentale weerstand van FC Groningen mag je daarbij niet onderschatten. Ik denk dat het publiek heeft genoten van een heerlijke wedstrijd, ondanks die 0-0.''
Louis
pi_32446251
quote:
Cruoninga: vak E
MalachiGroningen: E
Grunner: vak E
pi_32459571
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef MaxPower het volgende:
Oei, ik ga maar eens wat geld op AZ inzetten denk ik.
En, nog iets gewonnen?
pi_32459605
Grunner, ik denk dat we Vaduzje of Golfer even lief aan moeten kijken
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:40:53 #67
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32473347
Vrijdag NAC Breda - FC Groningen Live op RTL5 .

NAC moet te verslaan zijn en een uit wedstrijd winnen is ook al een tijd geleden, dus vrijdag maar weer eens!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 22 november 2005 @ 09:46:30 #68
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32473453
nog maar een paar wedstrijden ....
pi_32474533
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef clauwheee het volgende:

[..]

En, nog iets gewonnen?
Ik heb inderdaad 5 euro ingezet op de combi winst van Heerenveen en winst van AZ...

5 euro
pi_32484390
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrijdag NAC Breda - FC Groningen Live op RTL5 .

NAC moet te verslaan zijn en een uit wedstrijd winnen is ook al een tijd geleden, dus vrijdag maar weer eens!
Zou erg fijn zijn!
pi_32484414
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad 5 euro ingezet op de combi winst van Heerenveen en winst van AZ...

5 euro
Moet je ook niet doen hè
pi_32513100
quote:
Ook vier duels Stefano Seedorf na beroep

23/11/2005 11:28

Het beroep heeft Stefano Seedorf geen verlichting van zijn straf opgeleverd. De schorsing voor de middenvelder van FC Groningen bleef gehandhaafd.
Seedorf moest zich verantwoorden voor zijn vermeende elleboogstoot in de wedstrijd tegen Roda JC. Scheidsrechter Dick Jol ontging de onreglementaire actie. Maar op basis van televisiebeelden stelde de aanklager een straf voor van vijf duels, waarvan één voorwaardelijk.

De tuchtcommissie, en nu dus ook de beroepscommissie, zagen geen reden de straf af te zwakken. Seedorf moet daarom de wedstrijden tegen NAC Breda, FC Twente, FC Utrecht en NEC missen.
Echt zwaar overdreven als je het mij vraagt. Maar goed. Geen competitiewedstrijden meer voor hem in het Oosterpark, hoogstens het bekerduel tegen Volendam.
pi_32513777
Vergelijken we het met Pienaar, Feher, Hooijdonk (ook tegen Roda), N'Kufo etc etc is dit een belachelijke straf natuurlijk
pi_32513845
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:13 schreef Prosac het volgende:
Vergelijken we het met Pienaar, Feher, Hooijdonk (ook tegen Roda), N'Kufo etc etc is dit een belachelijke straf natuurlijk
Ja inderdaad.
pi_32514713
Belachelijk, waar zijn ze mee bezig in Zeist.
That's all folks!
pi_32514782
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijk, waar zijn ze mee bezig in Zeist.
Of zoals een spandoek het omschreef zondag in het stadion:
Rechtlijnigheid KNVB: zo krom als een elleboog.

Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil
pi_32514847
Daar zeg je voldoende mee hoor.
That's all folks!
  donderdag 24 november 2005 @ 02:50:26 #78
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32527460
Zag net pas voor het eerst beelden van jullie nieuwe stadion, maar dat ziet er echt super uit. Dicht op het veld dat is altijd goed. Hopen ( ) dat wij volgend jaar weer tegen jullie moeten, dan ga ik zeker de lange reis naar Groningen eens maken.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:10:05 #79
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32541449
quote:
GRONINGEN - FC Groningen-trainer Ron Jans zegt Glen Salmon en Rasmus Lindgren niet te hebben gepasseerd, maar beide spelers moeten vrijdagavond wel op de bank plaatsnemen in de uitwedstrijd tegen NAC.

Salmon en Lindgren speelden een prima wedstrijd tegen AZ, maar door de terugkeer van Silva en Cornelisse in het elftal spelen ze niet. Jans kan in Breda geen gebruik maken van de diensten van Luirink, Lambers, Bechan en Seedorf. Deze laatste is geschorst, de rest is geblesseerd.

De opstelling: Roorda; Van der Linden, Kruiswijk, Sankoh, Silva; Levchenko, Matthijs, Fledderus, Buijs; Cornelisse en Nevland.

24 november 2005 15:24
RTV Noord.nl
Natuurlijk. Matthijs op de positie van controlerende middenvelder en niet Lindgren die zich daar keer op keer heeft bewezen.

Matthijs heeft onbeperkt krediet bij Jans...
pi_32543007
Ik baal er ook wel van eigenlijk. Plus dat ik stiekem had gehoopt dat Luirink wel weer fit zou zijn.
pi_32543033
Klopt The_Verve, maar op de positie als controlerende middenvelder heeft hij het dit seizoen niet slecht gedaan. Achterin is het echt bagger met hem. Kan me nog voorstellen dat hij eerst met Matthijs op het middenveld begint, mocht hij daar ook slecht spelen dan is het wieberen.
pi_32544758
Matthijs is per slot van rekening wel de aanvoerder en man met ervaring.. ik kan het ergens wel begrijpen.
pi_32545263
Nou, hij speelt op het middenveld in elk geval beter dan helemaal achterin, dus als ie dat morgen ook doet dan is het wel ok.
pi_32546293
true.. alleen jammer dat een op dreef zijnde lindgren daarvoor moet wijken..
pi_32546960
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef Prosac het volgende:
true.. alleen jammer dat een op dreef zijnde lindgren daarvoor moet wijken..
Ja, eens. Aan de andere kant, ik ga er vanuit dat ie vast nog wel een invalbeurt maakt, en dan is het wel fijn als je wat betere bankzitters hebt, ipv net aan.
  donderdag 24 november 2005 @ 23:22:56 #86
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32552342
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef Noca het volgende:
Klopt The_Verve, maar op de positie als controlerende middenvelder heeft hij het dit seizoen niet slecht gedaan.
Ik vind dus van wel. Zijn fouten vallen dan minder op en zijn minder fataal. Maar ik zie hem nooit eens even een gaatje dichtlopen bijvoorbeeld.

Disclaimer: The_Verve is absoluut geen Matthijs-fan. Deze post kan dus enigzins minder objectief zijn dan normaal. The_Verve is niet aansprakelijk voor geleden mentale schade of wat voor schade dan ook.
  donderdag 24 november 2005 @ 23:24:28 #87
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32552410
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef clauwheee het volgende:
Nou, hij speelt op het middenveld in elk geval beter dan helemaal achterin.
Maar 'goed' wil je het nog niet noemen of wel?
pi_32552641
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef The_Verve het volgende:
Disclaimer: The_Verve is absoluut geen Matthijs-fan. Deze post kan dus enigzins minder objectief zijn dan normaal. The_Verve is niet aansprakelijk voor geleden mentale schade of wat voor schade dan ook.

Ik ben ook niet echt een Matthijs fan. Hij heeft wat pech gehad dat hij achterin moest spelen en daar echt amateur fouten heeft gemaakt in mijn ogen. Daarom moet hij zich nu ook wel bewijzen op het middenveld, anders mag hij daar ook weg van mij. Lindgren heeft het erg goed gedaan in ieder geval, dus Matthijs mag vrezen voor zijn plek!
maar jans is wel erg matthijs fan geloof ik
  donderdag 24 november 2005 @ 23:41:29 #89
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32553031
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef Noca het volgende:
maar jans is wel erg matthijs fan geloof ik
Tja, misschien herkent hij zichzelf in Matthijs. Ikzelf heb alleen mooie beelden van Jans de voetballer gezien (de 5-5 tegen Ajax in De Meer waar hij 2x scoorde en Europacup beelden) maar Johan Derksen noemde Jans de voetballer in Voetbal Insite ooit eens een 'kutje' als ik het me goed herriner. En Matthijs verdiend in deze selectie met recht deze titel als je het mij vraagt.
pi_32553160
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Maar 'goed' wil je het nog niet noemen of wel?
Dat heb ik ook niet gezegd
pi_32553925
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Tja, misschien herkent hij zichzelf in Matthijs. Ikzelf heb alleen mooie beelden van Jans de voetballer gezien (de 5-5 tegen Ajax in De Meer waar hij 2x scoorde en Europacup beelden) maar Johan Derksen noemde Jans de voetballer in Voetbal Insite ooit eens een 'kutje' als ik het me goed herriner. En Matthijs verdiend in deze selectie met recht deze titel als je het mij vraagt.
Jans was een echte buitenspeler. De meeste buitenspelers zijn kutjes. Als verdedigende middenveler moet je echter een kerel zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:23:43 #92
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32554400
Heb je gelijk in El_Bassie. Paultje heeft duidelijk zijn roeping gemist.
pi_32558888
gezien de tentoonspreide snelheid als rechtsachter, lijkt het me uitermate verstandig dat hij in de middelste linie behoort te verkeren
pi_32567795
Heb vertrouwen, NAC stelt weinig voor hoor dit seizoen. Gewoon een regelmatige 1-2.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:06:01 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32569612
Volgende week jullie even een goed afscheidsfeest geven.

Vanavond even kaarten ophalen laatste keer door het oosterpark. Het zal een spektakel worden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32573058
Balen van vanavond
pi_32574461
quote:
De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u
Van NAC punt nl. Maar komt dan niet live op tv natuurlijk
pi_32591516
quote:
De KNVB wilde aanvankelijk dat de wedstrijd al zaterdag gespeeld zou worden, maar FC Groningen zag dat niet zitten.
RTV Noord
Daar hebben ze gelijk in gehad..was niet echt een ideale voorbereiding geweest denk ik.
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:21:21 #99
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32591956
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef Dos37 het volgende:
Volgende week jullie even een goed afscheidsfeest geven.

Vanavond even kaarten ophalen laatste keer door het oosterpark. Het zal een spektakel worden
Kaarten al binnen?
Je snapt natuurlijk wel dat de punten in Groningen blijven.
pi_32597750
quote:
Ron Jans: “We zijn toe aan de vijfde film”
26 november, 13:23 uur

Gisteren was de selectie van FC Groningen een half etmaal onderweg naar Breda om vervolgens toch onverrichter zake terug te keren in Groningen. Ook volgende tegenstander FC Groningen, FC Twente, komt dit weekend niet in actie. Het duel van Twente met Sparta werd afgelast wegens de aanwezige laag sneeuw in het Enschede.

Ron Jans kwam enkele minuten voor elf uur gisteravond aan het woord in Langs de Lijn op Radio 1. Toen had de bus nog een slordige 125 kilometer af te leggen richting het Stadion Oosterpark. Hij vertelde: “Toen wij hoorden dat het was afgelast, zaten we bij ’s-Hertogenbosch. Dat was rond half vijf. Toen hadden we toch al zo’n beetje vijf uur in de bus gezeten en in Oisterwijk wat gegeten.
Vanmiddag om kwart over twaalf zijn we weggegaan. We zitten nu (rond elf uur – red.) bij Nunspeet op de A28 en hebben nu negen en een half uur in de bus doorgebracht. Op dit moment is de weg goed begaanbaar en het weer prima. Maar we hebben wel in een file van 48 kilometer gestaan. We zijn toe aan de vijfde film, Enemy of the State, maar die hebben we volgens mij al een keer gezien. Verder wordt er gekaart en gelezen. Als je vandaag nadenkt over de zin van het leven, dan is dat om in de bus te zitten. En meer niet. De eerste anderhalf uur was er nog niets aan de hand. Toen kwamen we in files terecht en werd het slecht weer. Maar in Breda was het nog rustig. Pas rond vier uur werd het daar slecht weer. Het is wel eerste keer dit seizoen dat we zonder nederlaag naar huis gaan. Het duurt lang, maar eigenlijk is het wel gezellig.”

Grapjas Woensdag ook graag, Ron!
pi_32598182
We zaten al in Almere met de supportersbussen en hadden achteraf dus geluk dat we nog thuis zijn gekomen. Had ook echt niet langer moeten duren. De mensen die achter ons zaten stonken, dat wil je niet weten wat een meur. Echt niet te harden.
Er ligt blijkbaar een vloek op NAC-uit. Twee jaar geleden ook al na een paar minuten gestaakt vanwege sneeuw. En dan hebben ze het op De Rat altijd over Elanden in Zuid-Scandinavisch Groningen.
pi_32655943
Luirink heeft vanochtend weer met de groep getraind, morgen zal worden bekeken of ie bij de selectie zit voor woensdag. Zou wel lekker zijn.
pi_32668285
Vervelend dat de wedstrijd nu op woensdag wordt ingehaald. Scheelt altijd wel wat supporters die gewoon door de week moeten werken. Voor mij maar geen school woensdag, ik ben er uiteraard weer bij.
pi_32668607
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Grunner het volgende:
Vervelend dat de wedstrijd nu op woensdag wordt ingehaald. Scheelt altijd wel wat supporters die gewoon door de week moeten werken. Voor mij maar geen school woensdag, ik ben er uiteraard weer bij.
Zijn er nog kaarten beschikbaar? En NAC-uit is toch geen SCC-verplichting? Misschien ga ik ook die kant nog even op..
pi_32668645
Jawel. Verplichte buscombi en pasfotoregistratie. Tsja, ze maken het er niet makkelijker op...
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:52:39 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32668685
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Noca het volgende:

[..]

Kaarten al binnen?
Je snapt natuurlijk wel dat de punten in Groningen blijven.
Nee was afgelast nu vanavond proberen. De punten gaan weer mee naar Enschede
pi_32672936
Het Z-side motief is aangebracht:

dinsdag 29 november 2005 @ 18:24:28 #108
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32676953
Motief zit er nog niet helemaal in geloof ik, maar komt er gaaf uit te zien

Morgen 3 punten en we gaan lekker mee.
pi_32677020
Die 3 punten gaan nergens heen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32677124
Komt er steeds beter uit te zien

Nou dat hoop ik toch wel Superheld, we gaan voor onze lol twee keer richting Breda deze week.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:35:02 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32677209
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:27 schreef Superheld het volgende:
Die 3 punten gaan nergens heen.
Jullie spelen gelijk?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32677416
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jullie spelen gelijk?
Mogelijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32677809
quote:
Opstelling FC Groningen ongewijzigd

GRONINGEN - Ron Jans heeft de opstelling van FC Groningen niet gewijzigd voor de inhaalwedstrijd tegen NAC woensdagavond in Breda.

Het duel werd vorige week afgelast door het noodweer in grote delen van het land. Ook Breda bleek toen een veld te ver.

Gijs Luirink en Kiran Bechan zijn geblesseerd. Stefano Seedorf is geschorst.

De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Levchenko, Matthijs en Fledderus. De aanvallers zijn Nevland en Cornelisse.
Volgens dit bericht zou Luirink er dus nog niet bij zitten...Jammer. Maar geen grote ramp, afgaande op de wedstrijd tegen AZ.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:48:16 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32698577
Kaarten voor zondag zijn binnen. Was het maar zover ik zal wel even zwaaien naar jullie zondag.
pi_32701932
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Dos37 het volgende:
Kaarten voor zondag zijn binnen. Was het maar zover ik zal wel even zwaaien naar jullie zondag.
We zijn vast niet te beroerd om even terug te zwaaien
pi_32712854
Een punt gewonnen vanavond, het eerste uit-punt

Weer Nevland verloren, na een vieze overtreding van Jenner:
quote:
Erik Nevland weken uitgeschakeld

BREDA - FC Groningen-aanvaller Erik Nevland is vermoedelijk weken uitgeschakeld vanwege een ernstige enkelblessure.

Nevland viel in het duel met NAC uit nadat Jenner van de thuisclub de enkel van de Noor torpedeerde. De enkel klapte helemaal dubbel.

Het is de tweede keer dat de Noor ernstig geblesseerd raakt dit seizoen. Eerder was hij lang uitgeschakeld door een achillespeesblessure.
Het is écht niet zijn seizoen...
  donderdag 1 december 2005 @ 00:17:36 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_32715168
een overtreding die overigens niet te zien was in de goed nieuws show
pi_32719007
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Een punt gewonnen
Dat zeg je goed.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:57:51 #119
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32737133
FC Groningen - FC Twente, nog 3 keer rennen in het Oosterpark?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:45:40 #120
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_32750865
quote:
Run op seizoenskaarten FC

GRONINGEN - Het gaat hard met de seizoenskaarten van FC Groningen.

Van de 15000 beschikbare seizoenskaarten zijn er al bijna 13000 verkocht. Ze kosten 75 euro per stuk. Elke dag gaan er tientallen als warme broodjes over de toonbank.

In totaal is er in het nieuwe stadion plek voor 20.000 bezoekers.

Aldus TV Noord
75 euro is toch ook geen geld hoor. Zeker als je het gaat vergelijken met de prijs die je moet betalen voor een seizoenkaart bij MPC Capitals (Donar), namelijk 250 euro! Maar goed om te lezen dat de kaartverkoop zo goed gaat.
pi_32751092
Vergeet niet dat het slechts voor een half seizoen is, Hans..
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:59:04 #122
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_32751202
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Vergeet niet dat het slechts voor een half seizoen is, Hans..
Oja, dat is inderdaad zo.
pi_32751684
is dr een nummer over het Oosterpark? Ik zapte gister langs eoa Nederlandstalige zender en zag een clip voorbijkomen met wat voetbalbeelden
pi_32751834
Ja, 2 zelfs.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:15:38 #125
73274 Prosac
Bedankt Ray
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:20:09 #126
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32761096
Morgen toch maar op de foto voor de pasfotoregistratie bij uitwedstrijden.. anders komt het er niet van.

Idd 3 nummers over Oosterpark, ken maar 1 clip die best mooi is overigens.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:33:03 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32761380
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:10:39 #128
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_32781053
Morgen nog 1 keer winnen van Twente in het Oosterpark...
pi_32797372
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:10 schreef The_Verve het volgende:
Morgen nog 1 keer winnen van Twente in het Oosterpark...
Ik hoop het!

Bis morgen int Oosterpark
  zondag 4 december 2005 @ 17:19:24 #130
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32811762
Cornelisse
Bernie en ik zijn tof.
pi_32816293
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je zat er dichtbij.

Nog drie keer rellen in het park hing er dit keer.
  zondag 4 december 2005 @ 20:27:53 #132
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32817072
Cruoninga, is er al een TiFo actie geplanned voor de laatste wedstrijd in het Oosterpark? Ik neem aan van wel...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 4 december 2005 @ 21:42:20 #133
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32819391
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je zat er dichtbij.

Nog drie keer rellen in het park hing er dit keer.
Had via via iets gehoord . Waren er nog wat relletjes na afloop, ik kon zelf niet in het park zijn en had gehoord dat er wat acties gepland waren tegen de Twente supporters?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 4 december 2005 @ 21:44:31 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32819463
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Had via via iets gehoord . Waren er nog wat relletjes na afloop, ik kon zelf niet in het park zijn en had gehoord dat er wat acties gepland waren tegen de Twente supporters?
Nee was verder niets gebeurd. Viel wel tegen was zelf met een bus van Twente een paar rookbommen en een paar jongens van een jaar of 16 die heel hard konden lopen
  zondag 4 december 2005 @ 22:31:18 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32821114
Mooi werk. De drie punten waren wel nodig om bij te blijven

Ik heb er geen twijfel over dat er een mooie tifo actie komt Franky.
pi_32821754

Mooi zo, drie punten tegen de Tukkers in een matige wedstrijd. Dat is denk ik ook wel een beetje het verschil met voorgaande seizoenen, nu winnen we ze wel, al is het vaak nipt.

Nog nieuws:
quote:
GRONINGEN - De enkelblessure van Erik Nevland lijkt minder ernstig te zijn dan eerst werd gedacht.

De spits van FC Groningen werd afgelopen woensdag in de uitwedstrijd tegen NAC uit de wedstrijd geschopt door Jenner.

De verwachting was dat de Noorse spits een aantal weken uit de roulatie zou zijn, maar de kans bestaat dat hij volgende week zondag in de uitwedstrijd tegen Utrecht al weer kan spelen.
  zondag 4 december 2005 @ 23:44:34 #137
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_32823490
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Cruoninga, is er al een TiFo actie geplanned voor de laatste wedstrijd in het Oosterpark? Ik neem aan van wel...
Ja die actie komt er. Ik hou me er zelf trouwens niet zoveel meer mee bezig als voorheen, mocht ik die indruk eens gewekt hebben.
  maandag 5 december 2005 @ 14:58:43 #138
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32835844
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee was verder niets gebeurd. Viel wel tegen was zelf met een bus van Twente een paar rookbommen en een paar jongens van een jaar of 16 die heel hard konden lopen
Haha, ach had van een kennis (16 jr ) vernomen dat er traangas granaten gegooid zouden worden op het moment dat de supportersbus van Twente moest stoppen voor een gekantelde auto in een bocht waarna er een aantal klinkers door de ruiten moesten vliegen. Zoals verwacht niet meer dan grootspraak.
Laatste keer Twente in het Oosterpark, toch weer een triest afscheid.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_32843029
Yuri Cornelisse is volgens mij de fijnste aankoop tot nu toe of vergis ik me dan? Bruno Silva ook wel goed natuurlijk, Levchenko vooral degelijk?
www.thuisuiteten.nl
pi_32843173
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Yuri Cornelisse is volgens mij de fijnste aankoop tot nu toe of vergis ik me dan? Bruno Silva ook wel goed natuurlijk, Levchenko vooral degelijk?
Ik vind het alledrie goeie Precies jongens die er ook inpassen heb ik het idee, fanatiek (had ik vantevoren van Cornelisse niet verwacht bijvoorbeeld). Veel interactie met supporters. 'Ik ga zo wel lekker' zei Yuri vanavond op de plaatselijke tv Hij doet het goed
  maandag 5 december 2005 @ 19:38:05 #141
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32843343
Levchenko valt niet altijd evenveel op en dat is vaak omdat hij degelijk speelt. Goede speler vind ik het, stille kracht op het middenveld. Silva doet het goed op rechts, kan als back zijnde erg goed mee opkomen. Yuri is toch wel een erg belangrijke speler op het moment, scoort veel belangrijke goals.

Luirink speelt eigenlijk ook dit seizoen voor het eerst regelmatig en hij is toch ook zeker een goede aankoop geweest. Lindgren, de huurling van Ajax, mag van mij vaker in de basis starten. Mag ik wel zien voetballen.
pi_32869348
quote:
Supporters in zwart bij duel Utrecht-Groningen
UTRECHT - De supportersvereniging van FC Utrecht heeft de supportersvereniging van FC Groningen gevraagd zondag in zwarte kleding naar de wedstrijd Utrecht-Groningen te gaan. Dit in verband met de dood van FC Utrechts-speler David di Tomasso.

Het duel Utrecht-Groningen is voor de ploeg uit de Domstad de eerste wedstrijd na het overlijden van de Franse verdediger.

De supportersvereniging van FC Groningen ondersteunt de actie en heeft het verzoek bij de meereizende fans neergelegd.

En volgens mij is er veel draagvlak bij de FCG supporters dus
pi_32869666
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:32 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik vind het alledrie goeie Precies jongens die er ook inpassen heb ik het idee, fanatiek (had ik vantevoren van Cornelisse niet verwacht bijvoorbeeld). Veel interactie met supporters. 'Ik ga zo wel lekker' zei Yuri vanavond op de plaatselijke tv Hij doet het goed
Bedank Ton Lokhoff maar even.
pi_32869717
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:13 schreef Superheld het volgende:

[..]

Bedank Ton Lokhoff maar even.
Ja hun tweetjes waren niet echt vriendjes hè heb ik begrepen. Yuri vind het wel prima zo nu heb ik het idee Wij ook wel
pi_32869778
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja hun tweetjes waren niet echt vriendjes hè heb ik begrepen. Yuri vind het wel prima zo nu heb ik het idee Wij ook wel
Ja hij had (terecht) commentaar en toen mocht hij dus maar oprotten. Kut lokhoff , was en is een prima speler, ook voor NAC.

[ Bericht 2% gewijzigd door Superheld op 06-12-2005 20:27:03 ]
pi_32871506
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:18 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja hij had (terecht) commentaar en toen mocht ik dus maar oprotten. Kut lokhoff , was en is een prima speler, ook voor NAC.
Hij heeft mij in ieder geval positief verrast
pi_32871690
Veel plezier er iig mee
  donderdag 8 december 2005 @ 09:14:46 #148
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_32911653
7 december, 15:52 uur

Vanaf donderdag 8 december zal de Chinees Liu Jian Ye voor onbepaalde tijd stage lopen bij FC Groningen. Hij zal meetrainen met de eerste selectie van Ron Jans.

De 18-jarige allround middenvelder speelde het voorbije seizoen, dat in China nu is afgelopen, voor Ginde Football Club. Bij die club uit de Chinese stad Shen Yang was voormalig assistent-trainer van FC Groningen Martin Koopman het afgelopen jaar trainer. Liu Jian Ye behoort tot de nationale Olympische ploeg van China. Hij werd onlangs ook geselecteerd voor de A-selectie van de republiek.

Technisch manager Henk Veldmate ging in op de tip die hij kreeg. “We zijn nieuwsgierig naar zijn kwaliteiten. De berichten zijn goed. We hebben geen termijn aan zijn verblijf gekoppeld. Hij gaat meetrainen met de eerste selectie en dan zullen we zien welke indruk hij achterlaat. Mocht Liu Jian Ye interessant voor ons zijn, dan weten we dat een overgang haalbaar is. Maar zover zijn we nog niet.”

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 8 december 2005 @ 12:30:41 #149
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_32915549
poeh... ik hoor net dat ik naar FC- volendam en Ajax-FC ga... en dat terwijl ik eigenlijk nooit naar onze FC ga... (ik lijk welhaast een fan).
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32924184
Commercieel zou die Chinees een goeie aanwinst zijn.
That's all folks!
pi_32925754
Ze kijken ook niet zo nauw in Groningen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 december 2005 @ 21:26:46 #153
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32928815
Middenvelders hebben we imo genoeg, maar een jonge goede speler is nooit weg natuurlijk. Daarbij zou het commercieel idd handig kunnen zijn. Maar dan zal die gast toch echt moeten spelen denk ik....kan paultje eruit
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:17:20 #154
26251 Eilanden
pi_32968517
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef clauwheee het volgende:

[..]

En volgens mij is er veel draagvlak bij de FCG supporters dus
  zondag 11 december 2005 @ 17:20:50 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32991761
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=6569926&postcount=374

Erg mooie foto's van Euroborg in het donker
pi_32991969
We staan er goed bij nu!

nieuw stadion (al is de laatste keer Oosterpark wel )
pi_32991993
Eerste uitoverwinning is binnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 11 december 2005 @ 17:39:45 #158
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32992200
wederom een goaltje van Cornelisse
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 11 december 2005 @ 17:55:22 #159
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32992581
En Bassie wederom de nul. Doet ie toch netjes samen met zijn verdediging.
  zondag 11 december 2005 @ 20:07:30 #160
26251 Eilanden
pi_32996285
Complimenten voor Groningen en de fans vandaag
pi_32996307
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Eilanden het volgende:
Complimenten voor Groningen en de fans vandaag
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:06 #162
26251 Eilanden
pi_32996591
De wijze waarop Groningen ermee omging werd ook door de Utrecht-fans gewaardeerd.

Een stukje van een FCU0fansite:
quote:
Utrecht verloor dus belangrijke punten maar eigenlijk accepteerden de supporters dat vandaag voor een keertje. De zwart geklede fans gaven beiden teams na afloop een applaus. Woensdag moeten de Utrechtsers alsnog naar Tilburg voor de uitwedstrijd tegen Willem II.

Broerse: "Zo in de week merk je dat je wel eens op die positie terecht kan komen en dan denk je er al heel veel aan. Je bent er mee bezig. Je probeert dat gevoel even uit te sluiten als de wedstrijd begint.
We wilden heel graag op z'n Utregs spelen. Vol vuur maar dat ging niet."

Yuri Cornelisse: "Je weet niet wat je moet verwachten. We wisten wel van te voren dat het een beladen en emotionele wedstrijd zou worden. We werden goed ontvangen door het Utrecht publiek. De eerste helft hebben we weinig weggegeven maar we kwamen er ook niet echt uit. In de tweede helft ging het wat beter. Echte kansen hebben ze niet gehad. Dan maken wij het dan toch goed af."
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:37 #163
26251 Eilanden
pi_32996611
Maar de volgende keer blijven de punten gewoon weer in Utreg hoor Noca en Clau!!
pi_32996800
Fijn om te zien/te lezen inderdaad, de supporters onderling. Zag er ook al een aantal van jullie op het FCG forum

En die volgende keer zien we dan wel weer
  maandag 12 december 2005 @ 14:45:49 #165
113593 kodro
i love tomatos
pi_33014699
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef Noca het volgende:
Thalen weet ik sowieso niet. Zover ik weet is Pannekoek een geboren Groninger... Misschien dat The_Verve, Cruoninga, Prosac of iemand anders wat meer weet.
Volgens mij komt Pannekoek uit Winsum(tenminste daar wonen zijn ouders op dit moment) en heeft de jeugd bij FC Groningen doorlopen, hij zal daarvoor bij VIBOA of Hunsingo hebben gevoetbald.
  maandag 12 december 2005 @ 23:03:51 #166
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33030556
Mooie beelden vandaag van Milko Djurovski in Holland Sport.
pi_33084440
Vandaag is de 'feestweek' gestart. Begint nu toch echt wel dichtbij te komen, die twee laatste wedstrijden int Oosterpark...ik hoop dat we er met z'n allen een feest van kunnen maken zondag en volgende week donderdag
pi_33109180
Komt Fandi Ahmad ook nog langs?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 15 december 2005 @ 19:25:22 #169
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33110236
Volgende week donderdag zit de H.K.A.S. op west! De kaarten zijn gehaald en we gaan er zeker een feest van maken. Nu nog ff regelen dat er een paar bekenden van de GF bij ons komen met wat bengaals vuur .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 15 december 2005 @ 19:41:24 #170
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33110771
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu nog ff regelen dat er een paar bekenden van de GF bij ons komen met wat bengaals vuur .
Ik denk dat er niemand van de GF met bengaals vuur op de tribune gaat staan eerlijk gezegd..

En wat de neuk is h.k.a.s.
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:24:52 #171
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33137625
Dat zullen we zien . HKAS is een grapje, gewoon mijn vrienden
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:43:14 #172
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33141176
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
HKAS is een grapje, gewoon mijn vrienden
Ah ok
pi_33158632
quote:
16 december, 16:17 uur

De stageperiode van de Chinees Liu Jian Ye zit erop. Alle partijen spreken van een geslaagde periode. De 18-jarige allround middenvelder keert terug naar China.

Liu Jian Ye trainde sinds vorige week donderdag met de eerste selectie van Ron Jans. Hij liet een prima indruk achter. “Voor zijn leeftijd is hij al heel ver in zijn ontwikkeling”, aldus Jans. “Technisch en fysiek is hij uitstekend. De communicatie was wel een probleem. We hebben hem dan ook meegegeven dat hij zo snel mogelijk Engels moet leren. Toch verliepen de trainingen zonder dat de tolk er aan te pas hoefde te komen. Alle oefeningen wist hij vlot op te pikken, dus dat zegt ook veel.”

Technisch manager Henk Veldmate kan nog niets zeggen over een eventueel vervolg-traject. “We zien hem op dit moment nog niet als een directe versterking voor ons eerste elftal. We zullen op enigerlei wijze contact houden. Waartoe dit zal leiden, is nu nog niet te zeggen. Zijn stage is in ieder geval voor alle betrokkenen zeer positief verlopen.”

Liu Jian Ye speelde het afgelopen seizoen voor Ginde Football Club. Hij behoort tot de nationale Olympische ploeg van China. Hij werd onlangs ook geselecteerd voor de A-selectie van de republiek.

Komt dus hoogstwaarschijnlijk niet (op korte termijn) naar de FC...
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:49:08 #174
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33165462
De logica van Veldmate...
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:00:55 #175
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_33165825
Zodadelijk bij twee vandaag een item over de FC Groningen en het stadion.
pi_33185552
nog 2,5 uur en dan is het zover. De laatste competitie wedstrijd in het Oosterpark. Moet zeggen dat ik er ontzettend zin in heb. En met een volle bak en een geweldige sfeer blijven die punten hier ook wel
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_33185790
Veel plezier bij de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark.. Maak er een mooi feest van
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 18 december 2005 @ 12:00:17 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33185849
Vanmiddag dan het afscheid van het laatste echte stadion
Planning:
-
  zondag 18 december 2005 @ 12:08:01 #179
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33186028
Jups....en nog staan op Zuid vandaag, das dan wel weer

Joagertje miejong, komt wel goed
pi_33186256
* clauwheee er ook zin in heeft!

Dat feestje komt wel goed

Hyper! Kriebels! Raar!

Zou fijn zijn als de jongens mee willen werken en er een goede wedstrijd van maken en winnen
pi_33186932
Ik heb d'r ook zin an Maar wel even twee truien pakken, want tis behoorlijk fris...
pi_33188341
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat zullen we zien . HKAS is een grapje, gewoon mijn vrienden
dan zit je waarschijnlijk op t Praedinius?>
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 18 december 2005 @ 14:04:49 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33189102
Inderdaad . Ben jij een bekende?

Oh ja, kom op FC!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33193540
Mooi einde Groningers!!
www.thuisuiteten.nl
pi_33193614
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Inderdaad . Ben jij een bekende?

Oh ja, kom op FC!
Me vriendin zit daar op school, ik hoorde "HKAS" wel eens voorbij komen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 18 december 2005 @ 16:37:14 #186
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33193708
Prachtig! Woon op 15 minuten afstand fietsen van het Oosterpark maar ik heb de aanhang echt goed kunnen horen (wind staat ook gunstig). Ze zongen bij de 2 - 0 o.a. kampioenen ole ole en na afloop was duidelijk het FC FC Groningen te horen. Straks vuurwerk, even kijken of ik dat vanaf hier kan zien/horen.

Gaaf afscheid van het Oosterpark, prima overwinning!! Vuurwerk is nu duidelijk te horen!

Jammer dat het al zo snel uitverkocht was.. had dit graag willen meemaken.
pi_33197655
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Ze zongen bij de 2 - 0 o.a. kampioenen ole ole en na afloop was duidelijk het FC FC Groningen te horen.
Boeren... Boeren... Boeren... geen kampioenen.
quote:
Jammer dat het al zo snel uitverkocht was.. had dit graag willen meemaken.

Als je het echt graag had gewild heb je zat tijd om aan een kaartje te komen gehad. Heb zelf pas na een week verkoop een kaartje gehaald.
  zondag 18 december 2005 @ 19:22:04 #188
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33198550
MaxPower:

FC Groningen nu op Talpa!
  zondag 18 december 2005 @ 19:28:01 #189
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33198751
leuk dat stukje ervoor
Bernie en ik zijn tof.
pi_33199073
Huilies!
  zondag 18 december 2005 @ 19:38:47 #191
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33199116
en nu op naar het Piet Fransen stadion want zo gaat het heten
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 18 december 2005 @ 19:40:07 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33199155
Vind die Euroborg toch wel een prachtig stadion hoor. Geen schande om naar zo'n stadion te moeten gaan
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2005 @ 20:22:20 #193
862 Arcee
Look closer
pi_33200059
quote:
900Kb.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33200480
trekt je breedbandje dat niet Arcee?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2005 @ 20:40:33 #195
862 Arcee
Look closer
pi_33200571
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef MaxPower het volgende:
trekt je breedbandje dat niet Arcee?
Makkelijk.
pi_33200883
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:00 schreef DarkShine het volgende:
Vanmiddag dan het afscheid van het laatste echte stadion
Vergeet de Alkmaarderhout niet. Daar kunnen we nog een half jaartje van genieten .

Mooi afscheid gehad zo te zien/lezen. Jammer dat ik er nooit ben geweest .
pi_33200948
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Vind die Euroborg toch wel een prachtig stadion hoor. Geen schande om naar zo'n stadion te moeten gaan
Eens!

Al is de arena nu ook groen .

http://www.ajaxfotoside.nl/nac/DSC09171.jpg
slettebak [@] gmail.com
pi_33201467
* clauwheee is net terug uit de feesttent

Oosterpark
FC
Vanmiddag
Feestje

* clauwheee geen stem meer heeft maar o het was heul goed te doen vandaag!!!!!

zondag 18 december 2005 @ 21:34:35 #199
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33202203
pi_33202459
Ik wilde net gaan vragen... is Noca zich nog steeds aan het bezatten?
pi_33202546
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef JaWi het volgende:

[..]

Eens!

Al is de arena nu ook groen .

http://www.ajaxfotoside.nl/nac/DSC09171.jpg
Ziet er echt vet uit in het donker hoor
pi_33202585
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ziet er echt vet uit in het donker hoor
Dan hadden ze het op zn minst rood kunnen doen .
slettebak [@] gmail.com
pi_33202709
Vet stadion hoor... hoop dat het nieuwe Ado stadion net zo mooi word
pi_33202748
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Ludacriss het volgende:
Vet stadion hoor... hoop dat het nieuwe Ado stadion net zo mooi word
We hebben het over de Arena .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 18 december 2005 @ 21:49:39 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33202750
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net gaan vragen... is Noca zich nog steeds aan het bezatten?
Toen we bij het stampende muziek aankwamen hebben we het hazepad gekozen
Erg geslaagd feestje, leuke wedstrijd, goede sfeer en mooi afscheid!
pi_33202826
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan hadden ze het op zn minst rood kunnen doen .
Ja...maarja Heel groot die Philips dingen in een Ajaxstadion vinden veel Ajaxfans ook niet tof
pi_33202941
[mod-mode]
Ga ergens anders die Arena-discussie houden aub .
[/mod-mode]

Nu is alleen de harde gabber-kern nog over dus Noca?
  zondag 18 december 2005 @ 21:55:35 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33202960
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Nu is alleen de harde gabber-kern nog over dus Noca?
Juistem

Daarvoor Jannes, Lucas en gea, Dieptriest en meer!
pi_33203057
Jannes .

Maar dinsdag ofzo wordt er toch ook nog gebekerd tegen Volendam?
pi_33203251

FC GRUNN

Kijken wat we volgende week tegen Ajakkes kunnen
pi_33203279
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Jannes .

Maar dinsdag ofzo wordt er toch ook nog gebekerd tegen Volendam?
Donderdag
  zondag 18 december 2005 @ 22:06:26 #212
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33203338
3 goals van Jack Tuyp ondanks het verlies van Volendam..... omg ik lijk wel zo'n slechte voorspeller
Bernie en ik zijn tof.
pi_33203341
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
Kijken wat we volgende week tegen Ajax kunnen
Op een dinsdag .

Is het een buscombi voor Groningen eigenlijk?
slettebak [@] gmail.com
  zondag 18 december 2005 @ 22:08:26 #214
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33203420
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef JaWi het volgende:
Is het een buscombi voor Groningen eigenlijk?
Jup, is een verplichte buscombi. Moet die week werken, dus dat ga ik niet redden.
  zondag 18 december 2005 @ 22:30:07 #215
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33204246
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Noca het volgende:
Daarvoor Jannes, Lucas en gea, Dieptriest en meer!
Dat was voor mij de reden om niet te gaan.

Dieptepunt van de dag was trouwens wel Burdy die YNWA meezong met Lee Towers...
  zondag 18 december 2005 @ 22:31:30 #216
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33204298
was het niet YMCA?
Bernie en ik zijn tof.
pi_33204300
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:30 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dat was voor mij de reden om niet te gaan.

Dieptepunt van de dag was trouwens wel Burdy die YNWA meezong met Lee Towers...
Ja dat ben ik met je eens
pi_33204323
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
was het niet YMCA?
Nee
  zondag 18 december 2005 @ 22:36:36 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33204460
dan heb ik echt wat gemist
Bernie en ik zijn tof.
pi_33204547
Waar was eigenlijk het feest en hoeveel mensen waren er?
That's all folks!
pi_33204742
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar was eigenlijk het feest en hoeveel mensen waren er?
In een tent op het trainingsveld, was tamelijk vol
pi_33204798
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

En gezellig

Van de controle voor toegang heb ik weinig gemerkt trouwens
pi_33204904
Mooi afscheid voor het Oosterpark. Die bekerwedstrijd zal wel in een half gesloopt stadion moeten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33204925
Oke. Ik probeer een beetje een beeld te vormen, maar kan het al bijna wel raden.
That's all folks!
pi_33205014
Gewoon een heeeele grote feesttent met veel FC supporters en wat van die artiesten hierboven, bier en goede sfeer en je hebt een redelijk beeld

Ik stond naast Kruiswijk, Luirink, vd Linden en Fledderus, die hadden ook wel zin in een feestje
  zondag 18 december 2005 @ 22:52:23 #226
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33205070
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Mooi dagje he
pi_33205168
Toen ik hoorde dat Lucas en Gea en Jannes kwamen heb ik definitief besloten niet naar de feesttent te gaan.
  zondag 18 december 2005 @ 22:56:25 #228
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33205227
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
Toen ik hoorde dat Lucas en Gea en Jannes kwamen heb ik definitief besloten niet naar de feesttent te gaan.
Je hebt wat gemist man! Jannes was mooi
pi_33205260
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
Verkeerde beslissing
  zondag 18 december 2005 @ 23:40:02 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33206742
MaxPower, je sig Eikel!
  maandag 19 december 2005 @ 00:26:58 #231
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_33208075
geweldige middag gehad in het Oosterpark.. supersfeer.
Maar ik krijg jeuk van Lucas en Gea, dus ik heb gepast voor de feesttent. daarnaast had ik het stervenskoud en hongeR!
pi_33208203
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:

FC GRUNN

Kijken wat we volgende week tegen Ajakkes kunnen
Ajax Clauw

Maar goed, mooie wedstrijd, weer een goede overwinning van Groningen. Bezig aan een erg goede serie

Oosterpark
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 19 december 2005 @ 00:38:41 #233
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_33208631
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ajax Clauw
quote:
Maar goed, mooie wedstrijd, weer een goede overwinning van Groningen. Bezig aan een erg goede serie
quote:
Oosterpark
pi_33210959
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Noca het volgende:
MaxPower, je sig Eikel!
pi_33223023
Ik denk dat ik mijn nieuwe column over Het Oosterpark ga doen, deels.
www.thuisuiteten.nl
pi_33223780
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
pi_33225412
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
De andere helft gaat over Jannes (in de feesttent)?
pi_33225717
Komt er nog een rituele laatste veldbestorming/stadionsloping?
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:21:36 #240
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33239650
Ik kan niet wachten tot donderdag! Met een optocht van een aantal supporters van de Grote Markt naar het stadion en dan Volendam afslachten.

Heb er zin in, feest op west!

edit:

De wandeling zal de volgende route hebben: Grote markt, Poelestraat, Tuinstraat, Oostersingel, Hanzeplein, Dirk Huizingastraat, Linaeusplein, Zaagmuldersweg.

We zullen om 19.00 starten vanaf de Grote Markt en voor de allerlaatste keer gezamenlijk naar het stadion lopen. Als jij ook afscheid wilt nemen van dit ritueel, dan ben je van harte welkom!

Bron: Groningen Fanatics

[ Bericht 15% gewijzigd door Bullet-tooth op 20-12-2005 11:38:08 ]
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:54:41 #241
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_33240595
ik denk dat ik wel even meewandel..
pi_33243862
Zou zonde zijn als het stadion donderdag gesloopt wordt (door de fans) .

FC Groningen blijft er immers in trainen, en de jeugd speelt er nog geloof ik?
pi_33250557
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat ik wel even meewandel..
Wij lopen ook mee
pi_33252022
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

De andere helft gaat over Jannes (in de feesttent)?
Nee, lees maar: Het VBL-columnhoekje deel 7
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:05:42 #245
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33252448
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:00 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Wij lopen ook mee
Jups, hopen dat er veel mensen komen
pi_33252725
Prachtig om die huilende FCG-fans te zien .

Donderdag tegen 10en zullen er ongetwijfeld (nog veel meer) gaan volgen...
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:17:37 #247
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33252799
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Yeahinho het volgende:

Denk dat donderdag het besef van de allerlaatste keer er nog wel meer is... Hopelijk gaan we er een groot feest van maken en kunnen we de sfeer van afgelopen zondag evenaren of zelfs overtreffen.
Heb al wel zin in donderdag.
pi_33252803
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Yeahinho het volgende:

Zondag had ik het nog niet zo sterk, dacht steeds: ik kom hier donderdag nog terug. En het was gewoon een groot (sfeer)feest. Maar nu..niks aan als ik er aan denk, dat het dan echt klaar is daar. Of nou ja niks aan..meer raar. Hopen op nog zo'n sfeerfeest!
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:53:11 #249
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33253972
ik zag dit topic in v&a staan... misschien wil iemand nog die nog geen kaartje heeft
[TK] Kaartje FC Groningen - FC Volendam
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:07:03 #250
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33285423
Behalve Prosac, clauwheee, Joagertje en ik nog andere FOK!kers die morgen meelopen?
pi_33285781
Kan er morgen nog worden verloren? Hoe zijn de kansen?

Ik denk 70 % vs 30 %
  woensdag 21 december 2005 @ 20:21:36 #252
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33285929
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef versteegrob het volgende:
Kan er morgen nog worden verloren? Hoe zijn de kansen?

Ik denk 70 % vs 30 %
Verliezen kan altijd, maar ik zou er niet op gokken dat Volendam wint
pi_33287068
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef Noca het volgende:
Behalve Prosac, clauwheee, Joagertje en ik nog andere FOK!kers die morgen meelopen?
Ik kijk vanuit m'n raam wel even hoe de stoet voorbij trekt .
pi_33287109
Hoop echt voor groningen dat ze het kunnen vast houden in het nieuwe stadium.
Doncaster Arsenal 1-0 6 1st Half
pi_33287813
quote:
Aanwezig
pi_33291679
quote:
Ook aanwezig .
  woensdag 21 december 2005 @ 23:06:37 #257
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33292362
Klinkt goed, hoop dat er ontzettend veel mensen komen!
pi_33292450
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
Klinkt goed, hoop dat er ontzettend veel mensen komen!
Reken daar maar wel op..

Heb nog nooit eerder meegelopen, dus heb geen idee wat normaal is, maar ik denk dat als er nu een man of 500 staan, je niet raar moet opkijken..
pi_33292468
Ik kom ook en de andere FCG'ers die ik van dit forum ken ook, Fok! is goed vertegenwoordigd dus.
pi_33292636
Ok dan
  donderdag 22 december 2005 @ 00:13:35 #261
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33294881
Stond maandag nog een mooi gedicht in het DVHN over het Oosterpark. Geschreven door Diek van Wissen, Dichter des Vaderlands.

Afscheid van het Oosterpark

Hier stond ik, door mijn vader vergezeld
Die ik de kaartjes netjes liet betalen
Als jongetje ontelbaar vele malen
Op zondag een staanplaats langs het veld.

Toen stonden nog elf stadjers opgesteld
Met Otto Roffel tussen beide palen
Die af en toe vermakelijk kon falen
En Neuze als de antivoetbalheld.

Toen was er nog geen sprake van gescheld
Al maakten we de scheids soms uit voor 'kale'
En waren de fans nog geen vandalen
Die zin hadden in zinneloos geweld.

Het Oosterpark bestaat straks uit verhalen
Die telkens moeten worden naverteld.
  donderdag 22 december 2005 @ 10:01:53 #262
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33300749
Ik ben natuurlijk ook van de partij, met 16 man totaal .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33303450
Uiteraard zal ik niet ontbreken vanavond. Zelfs een fan uit Basel zal ons vergezellen!
pi_33314661
Volgens mij gaan we straks best nog een redelijk grote groep vormen!

Ik heb weer rare kriebels. Want nu is het wél écht de laatste keer!

Winnen, sfeer en feest wil ik!
pi_33315509
Ik loop misschien ook wel mee, mocht ik het redden. Anders vertrek ik hier gewoon van de korreweg.
pi_33329767
Mooie tocht, meer mensen dan verwacht, heerlijke sfeer.

En weer een thuisloting

We gaan goed, op naar de Euroborg waar we dat hopelijk door kunnen zetten!
pi_33329934
clauwheee... waar zaten jullie op de tribune vandaag?
pi_33329967
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef MaxPower het volgende:
clauwheee... waar zaten jullie op de tribune vandaag?
Wij stonden op ZO, ter hoogte van de middellijn.
pi_33330019
oh ok... zag een stelletje op de TvL zitten waarvan ik dacht dat zijn Noca en Clauwheee... Gelukkig niet aangesproken dus...
pi_33330096
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef MaxPower het volgende:
oh ok... zag een stelletje op de TvL zitten waarvan ik dacht dat zijn Noca en Clauwheee... Gelukkig niet aangesproken dus...

We waren met meerdere mensen op ZO, daar stonden/zaten we altijd.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:05:27 #271
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33330146
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef MaxPower het volgende:

We zijn meestal ook met wat meer en staan dan niet naast elkaar
Niet een net stel dat rustig voetbal zit te kijken iig
pi_33330208
Woensdag 1 februari dus FC Grunn-PSV
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:52:39 #273
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33331558
Nou, dat was het dan. Nooit meer Oosterpark...

Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat het nu echt voorbij is. Zal waarschijnlijk pas tot me doordringen na de eerste wedstrijd(en) in de Euroborg...
pi_33334057
Het valt nu toch wel zwaar met het beluisteren van Martin Groenewolds 'Oosterpark 2011', geweldig nummer is dat. Die tocht vooraf was fantastisch.
  vrijdag 23 december 2005 @ 04:54:42 #275
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_33335236
Oosterpark 2011 is het enige juiste nummer voor het vaarwel.

De andere zijn bagger.

Waarvan akte.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_33337008
Succes in de EuroBorg jongens...

Leuk dat mijn cluppie er dit seizoen nog een keertje mag spelen en de kans heeft op revanche...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:05:55 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33337281
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef The_Verve het volgende:
Nou, dat was het dan. Nooit meer Oosterpark...

Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat het nu echt voorbij is. Zal waarschijnlijk pas tot me doordringen na de eerste wedstrijd(en) in de Euroborg...
Ik besefte recent pas dat Kaalheide echt voorbij was, toen 'onze' tribune gesloopt werd...
Planning:
-
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:40:34 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33339166
Oosterpark 2011 vind ik ook het mooiste nummer.
Mooie clip zit er ook bij trouwens.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:09:43 #279
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_33343016
2011 is verreweg het beste nummer idd..
Vaarwel mijn oosterpark is daarentegen een lekkere meebruller, maar qua alles (zang, clip e.d.) is 2011 nog altijd beter.

Over Adieu zullen we het maar niet hebben, schaam me nog altijd dat ik aan die clip heb meegewerkt, wat een k$t nummer
pi_33348771
Ik zag de tocht voorbijkomen. Zag er goed uit! Wel pokkeweer.
pi_33351227
Supermooie tocht, echt niet zoveel man verwacht!

Westrijd was matig, had 8-1 moeten wezen. Trouwens ook matig ge-edit door SBS6, hadden ze een stuk leukere samenvatting/reportage van kunnen (en moeten imo) maken.
pi_33351698
De tocht was geweldig. Vooral het aantal. Dacht eerst dat er maar een paar man zouden lopen maar gaanddeweg werd de groep groter en groter. En dan al dat gezang in de kleine straatjes. Daar gaat het nog mooier van klinken.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_33351790
Joagertjeeee!

Alleen beetje jammer dat Noca en jij zo snel liepen (nou ja, de heule groep eigenlijk). Kon het amper bijhouden
pi_33351912
Wat foto'tjes (1 megapixel ):
Wandeling:

Fakkels:

Afsluiting:
pi_33354269
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Wij stonden op ZO, ter hoogte van de middellijn.
idem
  vrijdag 23 december 2005 @ 21:18:14 #286
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33354568
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

idem
Nog links of rechts van het hek in het midden?

Toch nog mooie foto's heinl
pi_33354789
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

idem
Waarom zwaaide je niet even!
pi_33356903
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef Noca het volgende:

[..]

Nog links of rechts van het hek in het midden?

Toch nog mooie foto's heinl
rechts, jij? (David was ook mee, dus die had je kunnen herkennen als je em had gezien)

Twas mooi trouwens, ouderwets in de regen.
pi_33357327
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

rechts, jij? (David was ook mee, dus die had je kunnen herkennen als je em had gezien)

Wij ook rechts
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:05:06 #290
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33357352
quote:

[..]

Daar stonden wij ook, maar ik heb David niet zien staan... we stonden echt zo'n beetje bij het hek en dan ongeveer op de middelste rij.

Heerlijk he in de regen, lekker zonder pluutje
pi_33357398
Noca pass mij ook eens die laatste oosterpak beelden?
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:09:26 #292
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33357470
quote:
Inderdaad. De man naast me (voorzien van capuchon): "Wil jij mijn paraplu even lenen, jongeman?"
Nee, vriendelijk bedankt...
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:11:38 #293
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33357539
http://www.fcgforum.com/viewtopic.php?p=111840#111840

Check daar! Ik weet niet of ik de directe link naar de download hier neer mag zetten, dus ik link nu gewoon naar een site

Staan wel wat meer linkjes naar beelden.
pi_33357652
Bedankt

Van wie mag dat niet dan?
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:16:16 #295
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33357693
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt

Van wie mag dat niet dan?
Geen idee, maar ik dacht misschien omdat het beelden van SBS zijn dat dat dan niet mag op FOK! ofzo.
pi_33364556
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Joagertjeeee!

Alleen beetje jammer dat Noca en jij zo snel liepen (nou ja, de heule groep eigenlijk). Kon het amper bijhouden
Dat kwam eerder doordat jij met een broodje bezig was waar je een hele week van kan eten. Maar als we een beetje mee wouden komen moesten we inderdaad ook wel zo hard lopen. Anders zouden we ergens achteraan komen. Maar achteraf zou dat wel meevallen want volgens mij kwam er geen einde aan die stoet
pi_33365908
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:28 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Dat kwam eerder doordat jij met een broodje bezig was waar je een hele week van kan eten.
Viel wel mee toch
pi_33371884
http://frontpage.fok.nl/column/3581/1

Voor de fans van de FC.
www.thuisuiteten.nl
pi_33425133
Als we morgen winnen of gelijkspelen blijven we er erg goed bij staan. Verliezen is geen ramp trouwens, maar toch. Makkelijk zal het vast niet worden.
pi_33425816
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Als we morgen winnen of gelijkspelen blijven we er erg goed bij staan. Verliezen is geen ramp trouwens, maar toch. Makkelijk zal het vast niet worden.
Gelukkig bakken jullie er buitenshuis helemaal niks van, dus we hoeven niks te vrezen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33426077
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gelukkig bakken jullie er buitenshuis helemaal niks van, dus we hoeven niks te vrezen.
Das waar Maar dat ging de laatste twee uitwedstrijden iets beter
We zullen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')