quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En volgens mij is er veel draagvlak bij de FCG supporters dus
quote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Eilanden het volgende:
Complimenten voor Groningen en de fans vandaag
quote:Utrecht verloor dus belangrijke punten maar eigenlijk accepteerden de supporters dat vandaag voor een keertje. De zwart geklede fans gaven beiden teams na afloop een applaus. Woensdag moeten de Utrechtsers alsnog naar Tilburg voor de uitwedstrijd tegen Willem II.
Broerse: "Zo in de week merk je dat je wel eens op die positie terecht kan komen en dan denk je er al heel veel aan. Je bent er mee bezig. Je probeert dat gevoel even uit te sluiten als de wedstrijd begint.
We wilden heel graag op z'n Utregs spelen. Vol vuur maar dat ging niet."
Yuri Cornelisse: "Je weet niet wat je moet verwachten. We wisten wel van te voren dat het een beladen en emotionele wedstrijd zou worden. We werden goed ontvangen door het Utrecht publiek. De eerste helft hebben we weinig weggegeven maar we kwamen er ook niet echt uit. In de tweede helft ging het wat beter. Echte kansen hebben ze niet gehad. Dan maken wij het dan toch goed af."
Volgens mij komt Pannekoek uit Winsum(tenminste daar wonen zijn ouders op dit moment) en heeft de jeugd bij FC Groningen doorlopen, hij zal daarvoor bij VIBOA of Hunsingo hebben gevoetbald.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef Noca het volgende:
Thalen weet ik sowieso niet. Zover ik weet is Pannekoek een geboren Groninger... Misschien dat The_Verve, Cruoninga, Prosac of iemand anders wat meer weet.
Ik denk dat er niemand van de GF met bengaals vuur op de tribune gaat staan eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 15 december 2005 19:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu nog ff regelen dat er een paar bekenden van de GF bij ons komen met wat bengaals vuur.
Ah okquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
HKAS is een grapje, gewoon mijn vrienden
Komt dus hoogstwaarschijnlijk niet (op korte termijn) naar de FC...quote:16 december, 16:17 uur
De stageperiode van de Chinees Liu Jian Ye zit erop. Alle partijen spreken van een geslaagde periode. De 18-jarige allround middenvelder keert terug naar China.
Liu Jian Ye trainde sinds vorige week donderdag met de eerste selectie van Ron Jans. Hij liet een prima indruk achter. “Voor zijn leeftijd is hij al heel ver in zijn ontwikkeling”, aldus Jans. “Technisch en fysiek is hij uitstekend. De communicatie was wel een probleem. We hebben hem dan ook meegegeven dat hij zo snel mogelijk Engels moet leren. Toch verliepen de trainingen zonder dat de tolk er aan te pas hoefde te komen. Alle oefeningen wist hij vlot op te pikken, dus dat zegt ook veel.”
Technisch manager Henk Veldmate kan nog niets zeggen over een eventueel vervolg-traject. “We zien hem op dit moment nog niet als een directe versterking voor ons eerste elftal. We zullen op enigerlei wijze contact houden. Waartoe dit zal leiden, is nu nog niet te zeggen. Zijn stage is in ieder geval voor alle betrokkenen zeer positief verlopen.”
Liu Jian Ye speelde het afgelopen seizoen voor Ginde Football Club. Hij behoort tot de nationale Olympische ploeg van China. Hij werd onlangs ook geselecteerd voor de A-selectie van de republiek.
Bron: FC Groningen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat zullen we zien. HKAS is een grapje, gewoon mijn vrienden
Me vriendin zit daar op school, ik hoorde "HKAS" wel eens voorbij komenquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Inderdaad. Ben jij een bekende?
Oh ja, kom op FC!
Boeren... Boeren... Boeren... geen kampioenen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Ze zongen bij de 2 - 0 o.a. kampioenen ole ole en na afloop was duidelijk het FC FC Groningen te horen.
quote:Jammer dat het al zo snel uitverkocht was.. had dit graag willen meemaken.
900Kb.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef MaxPower het volgende:
http://x11.putfile.com/11/31113201190.gif
Makkelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef MaxPower het volgende:
trekt je breedbandje dat niet Arcee?
Vergeet de Alkmaarderhout niet. Daar kunnen we nog een half jaartje van genietenquote:Op zondag 18 december 2005 12:00 schreef DarkShine het volgende:
Vanmiddag dan het afscheid van het laatste echte stadion
Eens!quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef twi het volgende:
Vind die Euroborg toch wel een prachtig stadion hoor. Geen schande om naar zo'n stadion te moeten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |