Zijn er nog kaarten beschikbaar? En NAC-uit is toch geen SCC-verplichting? Misschien ga ik ook die kant nog even op..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Grunner het volgende:
Vervelend dat de wedstrijd nu op woensdag wordt ingehaald. Scheelt altijd wel wat supporters die gewoon door de week moeten werken. Voor mij maar geen school woensdag, ik ben er uiteraard weer bij.
Nee was afgelast nu vanavond proberen. De punten gaan weer mee naar Enschedequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Kaarten al binnen?
Je snapt natuurlijk wel dat de punten in Groningen blijven.
Jullie spelen gelijk?quote:
Mogelijk.quote:
Volgens dit bericht zou Luirink er dus nog niet bij zitten...Jammer. Maar geen grote ramp, afgaande op de wedstrijd tegen AZ.quote:Opstelling FC Groningen ongewijzigd
GRONINGEN - Ron Jans heeft de opstelling van FC Groningen niet gewijzigd voor de inhaalwedstrijd tegen NAC woensdagavond in Breda.
Het duel werd vorige week afgelast door het noodweer in grote delen van het land. Ook Breda bleek toen een veld te ver.
Gijs Luirink en Kiran Bechan zijn geblesseerd. Stefano Seedorf is geschorst.
De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Buijs, Levchenko, Matthijs en Fledderus. De aanvallers zijn Nevland en Cornelisse.
Bron: RTV Noord
We zijn vast niet te beroerd om even terug te zwaaienquote:Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Dos37 het volgende:
Kaarten voor zondag zijn binnen. Was het maar zover ik zal wel even zwaaien naar jullie zondag.
Het is écht niet zijn seizoen...quote:Erik Nevland weken uitgeschakeld
BREDA - FC Groningen-aanvaller Erik Nevland is vermoedelijk weken uitgeschakeld vanwege een ernstige enkelblessure.
Nevland viel in het duel met NAC uit nadat Jenner van de thuisclub de enkel van de Noor torpedeerde. De enkel klapte helemaal dubbel.
Het is de tweede keer dat de Noor ernstig geblesseerd raakt dit seizoen. Eerder was hij lang uitgeschakeld door een achillespeesblessure.
Dat zeg je goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Een punt gewonnen
75 euro is toch ook geen geld hoor. Zeker als je het gaat vergelijken met de prijs die je moet betalen voor een seizoenkaart bij MPC Capitals (Donar), namelijk 250 euro! Maar goed om te lezen dat de kaartverkoop zo goed gaat.quote:Run op seizoenskaarten FC
GRONINGEN - Het gaat hard met de seizoenskaarten van FC Groningen.
Van de 15000 beschikbare seizoenskaarten zijn er al bijna 13000 verkocht. Ze kosten 75 euro per stuk. Elke dag gaan er tientallen als warme broodjes over de toonbank.
In totaal is er in het nieuwe stadion plek voor 20.000 bezoekers.
Aldus TV Noord
Oja, dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Vergeet niet dat het slechts voor een half seizoen is, Hans..
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
FC Groningen - FC Twente, nog 3 keer rennen in het Oosterpark?
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:10 schreef The_Verve het volgende:
Morgen nog 1 keer winnen van Twente in het Oosterpark...
Je zat er dichtbij.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
FC Groningen - FC Twente, nog 3 keer rennen in het Oosterpark?
Had via via iets gehoordquote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je zat er dichtbij.
Nog drie keer rellen in het park hing er dit keer.
Nee was verder niets gebeurd. Viel wel tegen was zelf met een bus van Twente een paar rookbommen en een paar jongens van een jaar of 16 die heel hard konden lopenquote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Had via via iets gehoord. Waren er nog wat relletjes na afloop, ik kon zelf niet in het park zijn en had gehoord dat er wat acties gepland waren tegen de Twente supporters?
quote:GRONINGEN - De enkelblessure van Erik Nevland lijkt minder ernstig te zijn dan eerst werd gedacht.
De spits van FC Groningen werd afgelopen woensdag in de uitwedstrijd tegen NAC uit de wedstrijd geschopt door Jenner.
De verwachting was dat de Noorse spits een aantal weken uit de roulatie zou zijn, maar de kans bestaat dat hij volgende week zondag in de uitwedstrijd tegen Utrecht al weer kan spelen.
Ja die actie komt er. Ik hou me er zelf trouwens niet zoveel meer mee bezig als voorheen, mocht ik die indruk eens gewekt hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Cruoninga, is er al een TiFo actie geplanned voor de laatste wedstrijd in het Oosterpark? Ik neem aan van wel...
Haha, ach had van een kennis (16 jrquote:Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee was verder niets gebeurd. Viel wel tegen was zelf met een bus van Twente een paar rookbommen en een paar jongens van een jaar of 16 die heel hard konden lopen
Ik vind het alledrie goeiequote:Op maandag 5 december 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Yuri Cornelisse is volgens mij de fijnste aankoop tot nu toe of vergis ik me dan? Bruno Silva ook wel goed natuurlijk, Levchenko vooral degelijk?
En volgens mij is er veel draagvlak bij de FCG supporters dusquote:Supporters in zwart bij duel Utrecht-Groningen
UTRECHT - De supportersvereniging van FC Utrecht heeft de supportersvereniging van FC Groningen gevraagd zondag in zwarte kleding naar de wedstrijd Utrecht-Groningen te gaan. Dit in verband met de dood van FC Utrechts-speler David di Tomasso.
Het duel Utrecht-Groningen is voor de ploeg uit de Domstad de eerste wedstrijd na het overlijden van de Franse verdediger.
De supportersvereniging van FC Groningen ondersteunt de actie en heeft het verzoek bij de meereizende fans neergelegd.
Bedank Ton Lokhoff maar even.quote:Op maandag 5 december 2005 19:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie goeiePrecies jongens die er ook inpassen heb ik het idee, fanatiek (had ik vantevoren van Cornelisse niet verwacht bijvoorbeeld). Veel interactie met supporters. 'Ik ga zo wel lekker' zei Yuri vanavond op de plaatselijke tv
Hij doet het goed
Ja hun tweetjes waren niet echt vriendjes hè heb ik begrepen. Yuri vind het wel prima zo nu heb ik het ideequote:
Ja hij had (terecht) commentaar en toen mocht hij dus maar oprotten. Kut lokhoffquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hun tweetjes waren niet echt vriendjes hè heb ik begrepen. Yuri vind het wel prima zo nu heb ik het ideeWij ook wel
Hij heeft mij in ieder geval positief verrastquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja hij had (terecht) commentaar en toen mocht ik dus maar oprotten. Kut lokhoff, was en is een prima speler, ook voor NAC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |