quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef MaxPower het volgende:
oh ok... zag een stelletje op de TvL zitten waarvan ik dacht dat zijn Noca en Clauwheee...Gelukkig niet aangesproken dus...

Ik besefte recent pas dat Kaalheide echt voorbij was, toen 'onze' tribune gesloopt werd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef The_Verve het volgende:
Nou, dat was het dan. Nooit meer Oosterpark...![]()
Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat het nu echt voorbij is. Zal waarschijnlijk pas tot me doordringen na de eerste wedstrijd(en) in de Euroborg...

idemquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij stonden op ZO, ter hoogte van de middellijn.

rechts, jij? (David was ook mee, dus die had je kunnen herkennen als je em had gezien)quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Nog links of rechts van het hek in het midden?
Toch nog mooie foto's heinl

Wij ook rechtsquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
rechts, jij? (David was ook mee, dus die had je kunnen herkennen als je em had gezien)
Twas mooi trouwens, ouderwets in de regen.![]()

Daar stonden wij ook, maar ik heb David niet zien staan... we stonden echt zo'n beetje bij het hek en dan ongeveer op de middelste rij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
rechts, jij? (David was ook mee, dus die had je kunnen herkennen als je em had gezien)

Inderdaad. De man naast me (voorzien van capuchon): "Wil jij mijn paraplu even lenen, jongeman?"quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Gollemrulez het volgende:

Geen idee, maar ik dacht misschien omdat het beelden van SBS zijn dat dat dan niet mag op FOK! ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt
Van wie mag dat niet dan?

Dat kwam eerder doordat jij met een broodje bezig was waar je een hele week van kan eten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Joagertjeeee!![]()
Alleen beetje jammer dat Noca en jij zo snel liepen (nou ja, de heule groep eigenlijk). Kon het amper bijhouden

quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:28 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dat kwam eerder doordat jij met een broodje bezig was waar je een hele week van kan eten.![]()

Gelukkig bakken jullie er buitenshuis helemaal niks van, dus we hoeven niks te vrezen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Als we morgen winnen of gelijkspelen blijven we er erg goed bij staan. Verliezen is geen ramp trouwens, maar toch. Makkelijk zal het vast niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |