De Dongle van nintendo zelf (nog) nietquote:Op maandag 7 november 2005 12:58 schreef tonks het volgende:
Werkt het met een mac?
Volgenms mij kun je zelfs nu al online, nu de site gelanceert isquote:Op maandag 7 november 2005 12:57 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, ik heb eindelijk een draadloos netwerk thuis, dus ik ben helemaal klaar voor Nintendo Wi-fi!
Trouwens, op de site van de FRS staat de mariokart release voor 11 november. ALS hij dan uitkomt kun je dus nog niet online spelen?
idd, het enige nadeel is dat de PC moet aanstaan om online te kunnen, maar die staat hier toch altijd wel aanquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon de wifi stick van Nintendo kopen. Die werkt immers met de DS en de Revolution en dan ben ik gemakkelijk klaar. Mijn 360 laat ik lekker via de kabel die nu in de Xbox zit online gaan. Geen gedoe met instellingen en shit.
PS3 en PSP hoeven van mij niet online.
Ik hoop dat het bereik van dat stickje een beetje fatsoenlijk isquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon de wifi stick van Nintendo kopen. Die werkt immers met de DS en de Revolution en dan ben ik gemakkelijk klaar. Mijn 360 laat ik lekker via de kabel die nu in de Xbox zit online gaan. Geen gedoe met instellingen en shit.
PS3 en PSP hoeven van mij niet online.
het mooie is dat de PC beneden staat, en mijn slaapkamer recht boven de PC zitquote:Op maandag 7 november 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het stickje is vast voldoende voor mijn 4x4 studentenkamer en mijn PC staat altijd aan als ik wakker ben.
Ik hoop het, dan kan ik ook op school onlinequote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef tonks het volgende:
Komt vast wel een tweak for de mac!
1up heeft een hands on van de usb stick.quote:Op maandag 7 november 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bereik van dat stickje een beetje fatsoenlijk is![]()
quote:"How far does the signal reach? Also, Will it be compatable with the Revolution as well? And one more...Does anyone know how much it will cost?"
Nintendo says the adapter has a range of up to thirty feet, although real-world experience suggests it's actually better. While sitting all the way across my apartment from the adapter, with a wall and a closed door in between, my signal strength was still two bars out of three and I experienced no lag. As for Revolution compatibility, Nintendo has said nothing... but it doesn't seem unreasonable. The adapter will cost $35, initially available only through Nintendo's website.
30 feet, hoeveel meter is datquote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef mikando18 het volgende:
[..]
1up heeft een hands on van de usb stick.
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
http://press.nintendowifi.com
Mensen die bekend zijn met het password/username van press.nintendo.com komen er nu ook wel weer in.
* ingelogdquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:
http://www.press.nintendowifi.com/
Mensen die bekend zijn met het password/username van press.nintendo.com komen er nu ook wel weer in.
quote:3Com 3CRWE554G72TU Recommended
Apple Airport Express Recommended
Belkin F5D7231-4 Compatibility Problems
Belkin F5D6231-4 Recommended
Belkin F5D7230-4 Recommended
Belkin F5D8230-4 Recommended
D-Link DGL-4300 Recommended
D-Link DI-514 Not Compatible with Nintendo WFC
D-Link DI-624 Recommended
D-Link DI-784 Recommended
D-Link DI-524 Recommended
Hawking HWR54G Compatibility Problems
Linksys WRT54GC Compatibility problems with Nintendo WFC
Linksys WRT54G Recommended![]()
Linksys WRT54GX Set to "G" with basic rate 1.2MPS
Linksys BEFW11S4 Recommended
Microsoft MN-500 Recommended
Netgear WGT624 Compatibility Problems
Netgear WPN824 Compatibility Problems
Netgear WGR614v5 Compatibility Problems
Netgear MR814v3 Works only when set to static IP
SMC SMC7004VWBR Recommended
SMC SMC2304WBR-AG Recommended
SMC SMC2804WBR Recommended
US Robotics USR5462 Recommended
Zyxel P-334W Recommended
quote:Letters from Nintendo, including gifts
"Periodically, Nintendo will send out communications to all Animal Crossing Wild World players. These can be messages from game designers, Nintendo Power staff, and even the president of Nintendo himself. Letters may also contain exclusive items that can't be obtained anywhere else in the game."
Niemand die het weer?quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef Tomasso het volgende:
Hmm, een aantal vraagjes:
Ik heb een Wireless PCI Card van Sweex, kan mijn DS hiermee de 25e verbinding maken?
Kan er dan ook nog een ander apparaat, een laptop, ook verbinding maken op hetzelfde moment als mijn DS?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:50 schreef BMH het volgende:
Router compatibility list:
Linksys BEFW11S4 Recommended
als ik dit zo zie:quote:
Ik wil NL handsonsquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN hands-on: http://ds.ign.com/articles/665/665128p1.html
Duidelijk
Komt asap natuurlijk op de dag dat ik dat ding gekocht hebquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt asap natuurlijk op de dag dat ik dat ding gekocht heb
detailsquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Games.fok
Ook al heb ik hem dan zelf ook al![]()
Maar ik moet deze maand me zelf wel vverhongeren in het weekend hoor, om die adapter te kunnen halenquote:
Ik heb ook al een begroting zitten makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik moet deze maand me zelf wel vverhongeren in het weekend hoor, om die adapter te kunnen halen![]()
Ik koop hem niet. Wat is er nou zo bijzonder aan die adapter op het Nintendo logo naquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik moet deze maand me zelf wel vverhongeren in het weekend hoor, om die adapter te kunnen halen![]()
Ik ook, ik hoop dat ik me kan inhouden om nog geen Mario DDR te halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook al een begroting zitten maken
Eigelijk niets, ik koop hem daarom ook niet. Het zou nogal dom zijn m te kopen voor mij aangezien ik ook al een draadloze router heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik koop hem niet. Wat is er nou zo bijzonder aan die adapter op het Nintendo logo na
+5 Koffie @ Schoolquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je houdt 5 euro over. Immers, 40 + 45 = 85 , en dat zijn de adviesprijzen. Als je een beetje kijkt en evt oude games weer inruild kost het minder.
Het is ook nog van Nintendoquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik koop hem niet. Wat is er nou zo bijzonder aan die adapter op het Nintendo logo na
Dat boeit op zich niet zo. Ze hebben daar volgens mij gewoon de meest populaire routers neergezet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Eigelijk niets, ik koop hem daarom ook niet. Het zou nogal dom zijn m te kopen voor mij aangezien ik ook al een draadloze router heb.
edit:
Mijn router staat niet tussen het lijstje met werkend of niet werkend![]()
Mijn router is impopulairquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat boeit op zich niet zo. Ze hebben daar volgens mij gewoon de meest populaire routers neergezet.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
¤ 165,- loon
40,- drank (p weekend, 10 euro)
15.- fitness
10,- Ray-man.nl
10.- Koffie @ school
_________________+
¤ 75,-
¤165,- - ¤ 75,- = ¤90,-
¤90,- = MARIOKART DS + NINTENDO WIFI ADAPTER GELD NAAR DE KLOTEN DING ! !!!![]()
![]()
Net voor de finish een rode schild tegen mijn kanis krijgen = Onbetaalbaar
Geen idee of dit bevestigd is, maar het zou dus betekenen dat wij pas volgend jaar de adapter in de winkels hebben liggen en dat iedereen hier in europa hem moet bestellen vanaf de Nintendo website in Amerika.quote:Currently the wireless adapter will only be available for purchase from the Nintendo.com website, but when Metroid Prime Hunters is ready to go Nintendo will reportedly back that launch up by releasing the USB adapter to retail.
Eindelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 08:26 schreef Tomasso het volgende:
NintendoWiFi.nl zal binnenkort ook wel de lucht in gaan
Er staat nu ook "Netherlands" bij de Regions op de site NintendoWiFi.com
Er stond eerst toch alleen maar "Belgium"?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Die stond er al, maar waar hij naartoe linkt is nu wel anders!
http://ms.nintendo-europe.com/wifiredirect/nlNL/
Neuh, gisteren stond er ook al nederland maar werd ik naar de algemene Nintendo site gelinked.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er stond eerst toch alleen maar "Belgium"?
WiFi routers hebben genoeg bereik. Ik heb mijn router op de 1e verdieping hangen en ik kan zelf in de tuin (2 muren & 10 meter verder) nog lagloos internetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb mijn PC op zolder staan en ik wil zo'n stickie gaan kopen maar ik weet niet zeker of ik dan ook beneden een goede verbinding krijg. Wie kan hier wat meer over zeggen? Anders moet ik een draadloze router kopen maar ik weet zelfs niet of die wel zo'n groot bereik heeft.
Blergh koffiequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
¤ 165,- loon
40,- drank (p weekend, 10 euro)
15.- fitness
10,- Ray-man.nl
10.- Koffie @ school
_________________+
¤ 75,-
¤165,- - ¤ 75,- = ¤90,-
¤90,- = MARIOKART DS + NINTENDO WIFI ADAPTER GELD NAAR DE KLOTEN DING ! !!!![]()
![]()
Mario verkoop Kart psp DSquote:Op woensdag 9 november 2005 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blergh koffie.
Gvd ik zit nu wel te twijfelen om die Mario Kart DS pack te halen. Zou ik m'n psp verkopen
Daar deed je niet lang over om dat te bedenken..quote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben eruit, de PSP gaat weg, DS here I come
NEEE. Blijf dan liever modden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben eruit, de PSP gaat weg, DS here I come
rofl ik ga je vet inmaken met MKquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik maak iedereen hier in met MK(en ja dat is een uitdaging
)
Jij zult alleen het stofspoor nog zien dat mijn kart achterlaatquote:Op donderdag 10 november 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neen...
Toch accepteer ik je uitdaging wel, kijken hoelang jij het vol houdt![]()
![]()
Nog maar 15 dagenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij zult alleen het stofspoor nog zien dat mijn kart achterlaat![]()
![]()
Ik ga geen AC kopen denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso, Roy en King_Of_Cubes, zullen we met z'n 3en een dorp maken in Animal Crossing straks?
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga geen AC kopen denk ikLijkt me vreselijk saai...
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
Miss koop ik het ook.. in dat gevalquote:Op donderdag 10 november 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso, Roy en King_Of_Cubes, zullen we met z'n 3en een dorp maken in Animal Crossing straks?
In mario kartquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er eigenlijk al iets meer bekend over de eventuele browser die er misschien zou komen?
JA HALLOquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je geen e-mails krijgen van Miyamoto of Iwataquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wil je geen e-mails krijgen van Miyamoto of Iwata![]()
quote:“It looks like the Wi-Fi Settings entered into Mario Kart DS are actually written directly to the DS system hardware.
I popped in Tony Hawk’s American Sk8land, and went into the Wi-Fi Settings function. My settings on Tony Hawk are identical to what I set up in Mario Kart DS without me doing any configuring whatsoever.
I was originally under the impression that each game needed to be configured individually, and that the settings were only resident on the card’s SRAM. I was apparently wrong…looks like Nintendo’s updating internal hardware memory with the Wi-Fi stuff.”
- Craig (IGN editor)
Nintendoquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef mikando18 het volgende:
Je hoeft niet voor elk spel opnieuw alle settings in te stellen.
[..]
Het is alleen maar een lijstje van mesnen die de laatste 20 minuten zijn ingelogd.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat ik niet snap !
Op die site van NintendoWiFi staat bij de gaming hub rechts een lijstje met ''Now Online'' Maar word dat straks niet een heel lang lijstje?
Ok'equote:Op zondag 13 november 2005 20:28 schreef Reverse het volgende:
[..]
Het is alleen maar een lijstje van mesnen die de laatste 20 minuten zijn ingelogd.
Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:16 schreef BMH het volgende:
Mijn locale gamesboer wist mij te vertellen dat ze Mariokart de 18e hebben.
Vraag: Zijn import games compatible met eu releases in wirreless lan modes?
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kun je ook iets met dat draadloze netwerk zonder games?
beetje piccochatten ofzo?
Iemand anders?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Thank you and come again.![]()
Het gaat meer om de toekomst. Nintendo gaat nu eindelijk officeel online. + Mariokart DSquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:51 schreef Kontiki het volgende:
Wat is er precies zo bijzonder aan dat Nintendo-netwerk? Of het draadloos is of niet zegt alleen maar iets over de verbinding tussen de DS en internet. Maar wat voor goodies brengt die online service?
*edit* even op de website kijken helpt ook natuurlijk![]()
Ik opende net het BS foldertje en daar staat ook de 18equote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nedgame beweert hem volgens de site ook vanaf de 18e te hebben. zaterdag toch maar even langsgaan om te kijken of ze mariokart hebben liggen.
Het zal wel niet..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef basalphenaar het volgende:
Nedgame zegt ook 18eZeg me godverdomme dat het waar is
quote:If it has been more than a few months since you have connected with the Nintendo Wi-Fi Connection, it is possible that your Nintendo WFC ID has been erased.
If your WFC ID has been erased, you will need to create a new one. To create a new WFC ID, simply connect to the Nintendo Wi-Fi Connection with any wi-fi compatible game. Once the connection is made, a new Nintendo WFC ID will be created.
Ze wilden van 90% (het liefst 100%) van de gamers online gingen, dan moeten ze zoiets toch wel verwachtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot de 25e, doe het me niet aan
Ik kan ook niet meer wachten maar we hebben geen keus..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot de 25e, doe het me niet aan
Ik wil oooooooook mariokartenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer wachten maar we hebben geen keus..
De dixons gaat gewoon de dongle verkopen vanaf volgender week vrijdagquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie nog nergens op internet iets staan over die Dongle, bijvoorbeeld bij Dixons.nl of FRS![]()
En dat terwijl dat ding volgende week al in de winkels ligt![]()
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1572_998 dongle los voor 40 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie nog nergens op internet iets staan over die Dongle, bijvoorbeeld bij Dixons.nl of FRS![]()
En dat terwijl dat ding volgende week al in de winkels ligt![]()
Klik onder dat invoerding aan: "Not US."quote:
Geen account aangemaakt, en volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Hebben jullie een account aangemaakt? En kun je je invoer later nog wijzigen (friend code toevoegen)
Moet je maar niet in zo'n gehucht wonenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij herkent mijn plaatsnaam niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klik onder dat invoerding aan: "Not US."
Hier herkent ie a'dam wel hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Tomasso het volgende:
Of niet in a'dam, dat wilt hij nog geen eens herkennen
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Deze site gebruikt de kaarten van Google earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Google Earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Deze site gebruikt de kaarten van Google earth![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:07 schreef Cheiron het volgende:
Die fucker zet me er niet bij. Fuck you frapper!
-edit
King of Cubes zit al op Amsterdam..
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
Ik heb het spel gisteren even kunnen uitproberen bij een vriend, ik vond het er goed uitzien, de levels zijn ongeveer hetzelfde als de console varianten, alleen andere missies volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/quote:Over at the Nintendo Forums a moderator has posted the following:
You are not permitted to share your NWC id or friend code on a post, in your profile, through PM, or in a sig. Please do not discuss other ways of sharing codes either. This policy was created by Nintendo of America and we have been asked to follow these rules.
This is a radically different tact than Microsoft’s gamertag integration, where they encourage Live users to congregate on My Xbox. In fact, most people want Nintendo’s Wi-Fi Connection service to include more features like matchmaking and friend tracking.
WTFquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef mikando18 het volgende:
Van Nintendo mag je je friendscodes niet vrijgeven.
[..]
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/
Vrijdag is het zover.quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Die NL WiFi site is nog steeds offline :R
Dat weet ik, maar de US site was ook al een week voordat MKDS uit was onlinequote:
Ik vind ook wel dat ie nu online mag.quote:Op maandag 21 november 2005 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de US site was ook al een week voordat MKDS uit was online![]()
IK OOK!quote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ie nu online mag.
Gewoon ff lang je systeembeheerder gaan en vragen wat het WEP is.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan morgne pas online
Zelfs hier op school hebben ze nog geen onbeveiligde WiFi verbinding
Nopezquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand al Nintendo Wfi usb connectors gevonden( In de winkels natuurlijk
)
Nu ook nog, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef Xrenity het volgende:
www.nintendowifi.nl wordt de laatste hand aan gelegd
Page is updated.
Boeiend, als je maar online kanquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:40 schreef Yankee_One het volgende:
OMG, kan de DS de router geeneens vinden :S
wel die van de buren![]()
ja nog een leuk grapje. ik raad dus hun wepkey (zelfde als de naam van hun router) krijg ik de melding Error code 51100: unable to connect, confirm correct wep key has been entered, then turn your systeem off and on again. aaargquote:
Ga langs je buren en vraag of je op hun router mag mario kartenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja nog een leuk grapje. ik raad dus hun wepkey (zelfde als de naam van hun router) krijg ik de melding Error code 51100: unable to connect, confirm correct wep key has been entered, then turn your systeem off and on again. aaarg
join the club. ik ga ook kijken voor een nieuwe router. heb genoeg gekut gehad met deze grrrquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
HET WERKT GVD HOEREZOOI NIET met m'n draadloos netwerkkaart terwijl ik alle stappen volg die op een forum staan...
Anders morgen misschien toch maar router kopen
de ssid heeft een naamquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik moest mijn SSID en andere settings handmatig invoeren toen werkte het. Dat is even een tip voor mensen waarvan de DS hun router niet kan vinden.
Ik probeer het ook ja, maar snap er geen reet van. Stel hem in op Ad Hoc enzo, maar lukt me voor geen fokquote:Op maandag 28 november 2005 12:21 schreef basalphenaar het volgende:
Hoe maak je nou een access point met alleen een WiFi kaartje in je PC? Heb je daar speciale software voor nodig?
Goede keusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
Ik krijg vrijdag een Linksys WRT54G router voor Sinterklaas, uiteindelijk toch maar daarvoor gekozen omdat je dan denk ik ook een groter bereik hebt en je computer hoeft niet aldoor aan te staan, handig als je bijvoorbeeld 's avonds in bed nog ff wilt WiFi'en.
Mooi, mijn router word ondersteundquote:
Ik denk dat vrijwel elke router wordt ondersteund. Zolang de DS maar een WEP-password kan opgeven zit je wel goed bij de meeste thuisnetwerken.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef super-muffin het volgende:
Mooi, mijn router word ondersteund
Ik zou inderdaad lekker een wireless accespoint/routertje kopen. Daar heb je meer aan dan alleen zo'n usb stick. En je hoeft je PC dan niet aan te zetten als je online wilt met je DS.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef philipnorth het volgende:
En is het idd verstandiger om een WiFI AP te kopen? (dat ben ik sowieso al van plan eigenlijk)
Nee ik ook niet wanneer komen die dingenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef philipnorth het volgende:
Ja ok, dat snap ik
Maar ik heb eigenlijk nergens nog zo'n wifi stick gezien vandaar
Ik snap het nietquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
De naam van Nintendo's USA persbureau zijn de gegevens
Ja hee, jij vraagt het!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef philipnorth het volgende:
Ja ok, dat snap ik
Maar ik heb eigenlijk nergens nog zo'n wifi stick gezien vandaar
Als je de energierekening niet zelf hoeft te betalen is dat een voordeel jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zie alleen maar voordelen,stick erin en klaar
Mn pc staat toch altijd aan
Verkeerde tijd van de dag denk ik, het spel is wel populair genoeg hoor :")quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef basalphenaar het volgende:
Maar ik kan nauwelijks tegenstanders vinden, hoe kan dat? Zelfs als ik 'm op "Worldwide" zet kan ik nauwelijks iemand vinden. Is het spel niet populair genoeg, of is dit gewoon de verkeerde tijd van de dag om te zoeken ofzo?
ehh je kan ook een klein media center PCtje maken en die als server mediacenter en netwerk HD gebruiken dan issie gelijk mijn nintendo USB hotspot.. als je gewoon een PC hebt die windowns XP hebt is het genoeg... en media center is XP dus... handig handig die vergen geen stroom en staan toch aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Als je de energierekening niet zelf hoeft te betalen is dat een voordeel ja
iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:28 schreef Berend_Jan het volgende:
Owkee Nintendowifi.nl is dus online nu en ik moet zeggen.. wat een usseless piece of crap... de USA versie kan je nog jezelf registreren maar de NL versie niet.... en je ziet maar 3 stats enzo.. ze moeten het wel even uitbouwen nog aangezien dit echt gewoon een beetje sneu dit.. zeker als je het vergelijkt met sommige fansites die hele cups en ladders bijhouden...
OMGquote:
quote:
quote:© 2005 Nintendo. Games zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.
ja, die hebben wij zaterdag ook gehaald. Hij deed het in een keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
Ik krijg vrijdag een Linksys WRT54G router voor Sinterklaas, uiteindelijk toch maar daarvoor gekozen omdat je dan denk ik ook een groter bereik hebt en je computer hoeft niet aldoor aan te staan, handig als je bijvoorbeeld 's avonds in bed nog ff wilt WiFi'en.
Ja, perfect dingetje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, die hebben wij zaterdag ook gehaald. Hij deed het in een keer![]()
Ja, dat kan. MIsschien kan ik nog wel een bron vinden ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb sinds kort ook een DS, oa met Mario Kart. Mijn zusje heeft ook een DS zonder Mario Kart.
Ga wel "online" spelen, maar mn zusje wil ook wel online. Ik heb dr dan al wel zo ver dat ze dan toch dr eigen Mario Kart moet halen, maar dan het volgende:
Is het mogelijk om met twee DS'en TEGELIJK op een zon Nintendo -Stick te spelen, of moeten er dan ook twee van die sticks gekocht worden??
Alvast bedankt
Als het aan de standaarden van WiFi voldoet moet je gewoon met meerdere draadloze apparaten op 1 ontvanger kunnen werkenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb sinds kort ook een DS, oa met Mario Kart. Mijn zusje heeft ook een DS zonder Mario Kart.
Ga wel "online" spelen, maar mn zusje wil ook wel online. Ik heb dr dan al wel zo ver dat ze dan toch dr eigen Mario Kart moet halen, maar dan het volgende:
Is het mogelijk om met twee DS'en TEGELIJK op een zon Nintendo -Stick te spelen, of moeten er dan ook twee van die sticks gekocht worden??
Alvast bedankt
Dank uquote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Intergalactrick het volgende:
Hier staat het:
http://www.nintendowifi.c(...).do?entryId=usbSetup
Maxiamaal 5 dus.
Die stick is hier bij de intertoys al twee week niet te krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Operc het volgende:
en hoe zit dat met die stick?
probeer het eens in Groningen MM ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 09:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Die stick is hier bij de intertoys al twee week niet te krijgen![]()
Das me toch iets te verquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
probeer het eens in Groningen MM ofzo
Whehe, ik zie net wel dat ik een draadloze connectie met de brandweer naast ons heb..quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef BMH het volgende:
Ik ga wat potjes Mariokarten. Me friendcode staat in me sig.
Welke, en voor hoeveel?quote:
De welbekende linksys35G of zoietsquote:
WRT54G zou ik ervan makenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
De welbekende linksys35G of zoiets. 55 euro (aanbieding) bij divxshop.nl en 8 euro verzendkosten
.
Nou ik wil wel ;-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:38 schreef Thomper het volgende:
Ik heb Animal Crossing! Wie wil mijn friend code?
die stick plug je in een USB poort van je PC, vervolgens installeert het programmaatje van Nintendo die stick als een Netwerk-Adapter en zorgt er dan via de stick voor dat de DS in verbinding staat met het Nintendo-Wifi netwerk. je kan tot ongeveer 10 meter van de stick nog gewoon gamenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Operc het volgende:
Ik snap er ni veel meer van, kan iemand mij hier het volgende vertellen: je kunt gewoon multiplayeren zonder extra dingen te hebben als je bij elkaar in de kamer zit zeg maar?
en als je via internet doet, dan moet je of via computer of via een stick ofzo? en hoe zit dat met die stick?
Ik connect zelf rechtstreeks met m'n draadloze router, dus heb niet zo'n usb stick.quote:Op zondag 25 december 2005 17:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik probeer die Wi-Fi USB Connector nu te installeren, maar bij de installatie krijg ik elke keer deze melding: Fout met gedeelde internetverbinding.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?![]()
Dat had ik ook, toen heb ik gerestart en het weer geprobeerd en toen pakte ie hem wel.quote:Op zondag 25 december 2005 17:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik probeer die Wi-Fi USB Connector nu te installeren, maar bij de installatie krijg ik elke keer deze melding: Fout met gedeelde internetverbinding.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?![]()
1) Ten eerste, het is volledig gratis.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:45 schreef GameMaster het volgende:
[onleesbaar geheel]
Ik vind vooral dat je wel wat aan je ABN kan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:45 schreef GameMaster het volgende:
aah , nintendo wi-fi.
eindelijk. naar een jaar is hij online.
Maar is het nou wel de moeite waard?
ik heb toen mario kart ds net in nl uitkwam gelijk gekocht.
ik heb ook een hot-spot thuis , dus ik hoef er geen duure wi-fi stick erbij te kopen*
ik start het op , en ga natuurlijk gelijk naar wi-fi.
Waat , wat is dit voor een bullshit , ik krijg het niet aan de praat.
dus eerst een uur aan de router zitten kloten om hem werkent te laten.
Eindelijk , hij doet het.
zo d8t ik , ga ik is ff wat japanners inmaken.
Waat , wat is dit. * zucht * weer 5 minuten w8ten totdat hij eindelijk wat spelers heeft gevonden.
* zucht * dacht ik , is dit nou de grote wi-fi? heeft dit nintendo zoooo veeel werk gekost?
ik vond dat er wel meer in mocht zitten.
maar ok , verder met de game.
ah , eindelijk hij heeft wat spelers gevonden.
racen maar , maar naar een tijdje zet ik mijn ds maar uit.
ik mag hopen dat nintendo nog heel veel werk aan de wi-fi gaat doen , want wat ze nu hebben , is toch iets te simpel , en ook nog de website , iedereen w8ten totdat hij maar online ging.
gaat de site eindelijk online , krijgen we de stats van de US.
Wat hebben we in godsnaam daar nou aan.
Nintendo mag nog heel veel werk doen.
Heel veel , want dit is iets te simpel.
wat vinden jullie?
Ik vind het best leuk werkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:45 schreef GameMaster het volgende:
Hoop onduidelijk geblaat
valt idd wel op dat het vaak jappen zijn die dat doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk werkenAlleen jammer van de 'snakende' jappen bij MKDS (maar dat heeft niks te maken met de on-line gamemogelijkheid)
Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Schubbekut het volgende:
Hallo , ik had een vraagje ;
hoe zit dat met die friendscode? krijg je die bij je wifi connector , of bij het spel of bij je ds?
of moet je die aanvragen ? je ergens registreren ?
Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde dsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.
Je hoeft je nergens aan te melden. Wel kun je op www.nintendowifi.com je Nintendo.com account linken aan je Nintendo DS waardoor de website al je statistieken bijhoud.
Ja. En als iemand jouw friendcode aan zijn spel toevoegt kan hij/zij altijd met jou spelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde ds![]()
Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Innuendo het volgende:
Heb een usb stickie gehaald (had geen draadloze router etc.), maar dat werkt wel erg leuk zeg. (Ben nu aan het karten)... echt geinig, heerlijk simpel en heerlijk verslavendIk wist het eerst nog niet zo of ik nou eigenlijk wel een goeie aankoop had gedaan met m'n DS maar alleen al dit spel maakt het dubbel en dwars waard.
Niet echt ik ga deze week uitproberen met een 19 euro netwerk kaart (wifi) kijken of dat werk (moet haast wel namelijk de zelfde chip als de USB stik... Ik laat het wel weten of ik het aan de praat krijg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?
En moet dat
persé één van Nintendo zijn?
Als je een draadloos modem hebt,heb je geen stick nodig,de stick is echt om een vaste kabel,geschikt te maken voor wifi,en die gaat dan in een usbpoort van je pc,en heeft een bereik van 5 tot 10 meter ongeveer,het zijn wel lastige dingen om te instaleren.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb hier boven al wat dingen zien staan over zo'n wi-fi verbinding alleen heb ik toch nog wat vraagjes zodat het voor mij helderder wordt.
Ik ga morgen een ds lite kopen. Nu zit ik eraan te denken om animal crossing te kopen. Maar klopt het dus dat je zo'n stick moet halen (kan dat bij mediamarkt?) om een verbinding te krijgen en dan kan je met andere mensen animal crossing spelen ofzo?
Sorry als deze vragen wat dom zijn maar ik snap het niet helemaal...
En staat er bij dat stickie uitgelegd hoe dat werkt en zo niet hoe kom ik daar dan achter?
Yepquote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Sannelie het volgende:
Nee ik heb gewoon kabel maar wel met een draad...
Maar moet ik nu dus een usb stick aanschaffen?
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:18 schreef Innuendo het volgende:
Zo'n stick van Nintendo kost iig rond de 40 euro.
Die zitten overal hoor in limburg ookquote:Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
Is dacht ik alleen dat filiaal. Verder heb ik hem nergens zo goedkoop gezien bij andere Top 1 Toys filialen.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zitten overal hoor in limburg ook
Maar dat scheelt nogal wat wel ja
Als ik tegen je zou zeggen, koop voor mij en stuur het door. Zou dat teveel moeite zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
Het is al opgelost!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Khadgar het volgende:
Heb je een kerstboom staan, die aan staat? Zo ja zet die dan even uit en test nogmaals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |