iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:28 schreef Berend_Jan het volgende:
Owkee Nintendowifi.nl is dus online nu en ik moet zeggen.. wat een usseless piece of crap... de USA versie kan je nog jezelf registreren maar de NL versie niet.... en je ziet maar 3 stats enzo.. ze moeten het wel even uitbouwen nog aangezien dit echt gewoon een beetje sneu dit.. zeker als je het vergelijkt met sommige fansites die hele cups en ladders bijhouden...
OMGquote:
quote:
quote:© 2005 Nintendo. Games zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.
ja, die hebben wij zaterdag ook gehaald. Hij deed het in een keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
Ik krijg vrijdag een Linksys WRT54G router voor Sinterklaas, uiteindelijk toch maar daarvoor gekozen omdat je dan denk ik ook een groter bereik hebt en je computer hoeft niet aldoor aan te staan, handig als je bijvoorbeeld 's avonds in bed nog ff wilt WiFi'en.
Ja, perfect dingetje hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, die hebben wij zaterdag ook gehaald. Hij deed het in een keer![]()
Ja, dat kan. MIsschien kan ik nog wel een bron vinden ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb sinds kort ook een DS, oa met Mario Kart. Mijn zusje heeft ook een DS zonder Mario Kart.
Ga wel "online" spelen, maar mn zusje wil ook wel online. Ik heb dr dan al wel zo ver dat ze dan toch dr eigen Mario Kart moet halen, maar dan het volgende:
Is het mogelijk om met twee DS'en TEGELIJK op een zon Nintendo -Stick te spelen, of moeten er dan ook twee van die sticks gekocht worden??
Alvast bedankt
Als het aan de standaarden van WiFi voldoet moet je gewoon met meerdere draadloze apparaten op 1 ontvanger kunnen werkenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb sinds kort ook een DS, oa met Mario Kart. Mijn zusje heeft ook een DS zonder Mario Kart.
Ga wel "online" spelen, maar mn zusje wil ook wel online. Ik heb dr dan al wel zo ver dat ze dan toch dr eigen Mario Kart moet halen, maar dan het volgende:
Is het mogelijk om met twee DS'en TEGELIJK op een zon Nintendo -Stick te spelen, of moeten er dan ook twee van die sticks gekocht worden??
Alvast bedankt
Dank uquote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Intergalactrick het volgende:
Hier staat het:
http://www.nintendowifi.c(...).do?entryId=usbSetup
Maxiamaal 5 dus.
Die stick is hier bij de intertoys al twee week niet te krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Operc het volgende:
en hoe zit dat met die stick?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |