Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:16 schreef BMH het volgende:
Mijn locale gamesboer wist mij te vertellen dat ze Mariokart de 18e hebben.
Vraag: Zijn import games compatible met eu releases in wirreless lan modes?
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kun je ook iets met dat draadloze netwerk zonder games?
beetje piccochatten ofzo?
Iemand anders?quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Thank you and come again.![]()
Het gaat meer om de toekomst. Nintendo gaat nu eindelijk officeel online. + Mariokart DSquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:51 schreef Kontiki het volgende:
Wat is er precies zo bijzonder aan dat Nintendo-netwerk? Of het draadloos is of niet zegt alleen maar iets over de verbinding tussen de DS en internet. Maar wat voor goodies brengt die online service?
*edit* even op de website kijken helpt ook natuurlijk![]()
Ik opende net het BS foldertje en daar staat ook de 18equote:Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nedgame beweert hem volgens de site ook vanaf de 18e te hebben. zaterdag toch maar even langsgaan om te kijken of ze mariokart hebben liggen.
Het zal wel niet..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef basalphenaar het volgende:
Nedgame zegt ook 18eZeg me godverdomme dat het waar is
quote:If it has been more than a few months since you have connected with the Nintendo Wi-Fi Connection, it is possible that your Nintendo WFC ID has been erased.
If your WFC ID has been erased, you will need to create a new one. To create a new WFC ID, simply connect to the Nintendo Wi-Fi Connection with any wi-fi compatible game. Once the connection is made, a new Nintendo WFC ID will be created.
Ze wilden van 90% (het liefst 100%) van de gamers online gingen, dan moeten ze zoiets toch wel verwachtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot de 25e, doe het me niet aan
Ik kan ook niet meer wachten maar we hebben geen keus..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten tot de 25e, doe het me niet aan
Ik wil oooooooook mariokartenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer wachten maar we hebben geen keus..
De dixons gaat gewoon de dongle verkopen vanaf volgender week vrijdagquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie nog nergens op internet iets staan over die Dongle, bijvoorbeeld bij Dixons.nl of FRS![]()
En dat terwijl dat ding volgende week al in de winkels ligt![]()
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1572_998 dongle los voor 40 euroquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie nog nergens op internet iets staan over die Dongle, bijvoorbeeld bij Dixons.nl of FRS![]()
En dat terwijl dat ding volgende week al in de winkels ligt![]()
Klik onder dat invoerding aan: "Not US."quote:
Geen account aangemaakt, en volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Hebben jullie een account aangemaakt? En kun je je invoer later nog wijzigen (friend code toevoegen)
Moet je maar niet in zo'n gehucht wonenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij herkent mijn plaatsnaam niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klik onder dat invoerding aan: "Not US."
Hier herkent ie a'dam wel hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Tomasso het volgende:
Of niet in a'dam, dat wilt hij nog geen eens herkennen
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Deze site gebruikt de kaarten van Google earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Google Earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Deze site gebruikt de kaarten van Google earth![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:07 schreef Cheiron het volgende:
Die fucker zet me er niet bij. Fuck you frapper!
-edit
King of Cubes zit al op Amsterdam..
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
Ik heb het spel gisteren even kunnen uitproberen bij een vriend, ik vond het er goed uitzien, de levels zijn ongeveer hetzelfde als de console varianten, alleen andere missies volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/quote:Over at the Nintendo Forums a moderator has posted the following:
You are not permitted to share your NWC id or friend code on a post, in your profile, through PM, or in a sig. Please do not discuss other ways of sharing codes either. This policy was created by Nintendo of America and we have been asked to follow these rules.
This is a radically different tact than Microsoft’s gamertag integration, where they encourage Live users to congregate on My Xbox. In fact, most people want Nintendo’s Wi-Fi Connection service to include more features like matchmaking and friend tracking.
WTFquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef mikando18 het volgende:
Van Nintendo mag je je friendscodes niet vrijgeven.
[..]
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/
Vrijdag is het zover.quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Die NL WiFi site is nog steeds offline :R
Dat weet ik, maar de US site was ook al een week voordat MKDS uit was onlinequote:
Ik vind ook wel dat ie nu online mag.quote:Op maandag 21 november 2005 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de US site was ook al een week voordat MKDS uit was online![]()
IK OOK!quote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ie nu online mag.
Gewoon ff lang je systeembeheerder gaan en vragen wat het WEP is.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan morgne pas online
Zelfs hier op school hebben ze nog geen onbeveiligde WiFi verbinding
Nopezquote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand al Nintendo Wfi usb connectors gevonden( In de winkels natuurlijk
)
Nu ook nog, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2005 19:10 schreef Xrenity het volgende:
www.nintendowifi.nl wordt de laatste hand aan gelegd
Page is updated.
Boeiend, als je maar online kanquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:40 schreef Yankee_One het volgende:
OMG, kan de DS de router geeneens vinden :S
wel die van de buren![]()
ja nog een leuk grapje. ik raad dus hun wepkey (zelfde als de naam van hun router) krijg ik de melding Error code 51100: unable to connect, confirm correct wep key has been entered, then turn your systeem off and on again. aaargquote:
Ga langs je buren en vraag of je op hun router mag mario kartenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja nog een leuk grapje. ik raad dus hun wepkey (zelfde als de naam van hun router) krijg ik de melding Error code 51100: unable to connect, confirm correct wep key has been entered, then turn your systeem off and on again. aaarg
join the club. ik ga ook kijken voor een nieuwe router. heb genoeg gekut gehad met deze grrrquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
HET WERKT GVD HOEREZOOI NIET met m'n draadloos netwerkkaart terwijl ik alle stappen volg die op een forum staan...
Anders morgen misschien toch maar router kopen
de ssid heeft een naamquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik moest mijn SSID en andere settings handmatig invoeren toen werkte het. Dat is even een tip voor mensen waarvan de DS hun router niet kan vinden.
Ik probeer het ook ja, maar snap er geen reet van. Stel hem in op Ad Hoc enzo, maar lukt me voor geen fokquote:Op maandag 28 november 2005 12:21 schreef basalphenaar het volgende:
Hoe maak je nou een access point met alleen een WiFi kaartje in je PC? Heb je daar speciale software voor nodig?
Goede keusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef basalphenaar het volgende:
Ik krijg vrijdag een Linksys WRT54G router voor Sinterklaas, uiteindelijk toch maar daarvoor gekozen omdat je dan denk ik ook een groter bereik hebt en je computer hoeft niet aldoor aan te staan, handig als je bijvoorbeeld 's avonds in bed nog ff wilt WiFi'en.
Mooi, mijn router word ondersteundquote:
Ik denk dat vrijwel elke router wordt ondersteund. Zolang de DS maar een WEP-password kan opgeven zit je wel goed bij de meeste thuisnetwerken.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef super-muffin het volgende:
Mooi, mijn router word ondersteund
Ik zou inderdaad lekker een wireless accespoint/routertje kopen. Daar heb je meer aan dan alleen zo'n usb stick. En je hoeft je PC dan niet aan te zetten als je online wilt met je DS.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:13 schreef philipnorth het volgende:
En is het idd verstandiger om een WiFI AP te kopen? (dat ben ik sowieso al van plan eigenlijk)
Nee ik ook niet wanneer komen die dingenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef philipnorth het volgende:
Ja ok, dat snap ik
Maar ik heb eigenlijk nergens nog zo'n wifi stick gezien vandaar
Ik snap het nietquote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
De naam van Nintendo's USA persbureau zijn de gegevens
Ja hee, jij vraagt het!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:15 schreef philipnorth het volgende:
Ja ok, dat snap ik
Maar ik heb eigenlijk nergens nog zo'n wifi stick gezien vandaar
Als je de energierekening niet zelf hoeft te betalen is dat een voordeel jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zie alleen maar voordelen,stick erin en klaar
Mn pc staat toch altijd aan
Verkeerde tijd van de dag denk ik, het spel is wel populair genoeg hoor :")quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef basalphenaar het volgende:
Maar ik kan nauwelijks tegenstanders vinden, hoe kan dat? Zelfs als ik 'm op "Worldwide" zet kan ik nauwelijks iemand vinden. Is het spel niet populair genoeg, of is dit gewoon de verkeerde tijd van de dag om te zoeken ofzo?
ehh je kan ook een klein media center PCtje maken en die als server mediacenter en netwerk HD gebruiken dan issie gelijk mijn nintendo USB hotspot.. als je gewoon een PC hebt die windowns XP hebt is het genoeg... en media center is XP dus... handig handig die vergen geen stroom en staan toch aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Als je de energierekening niet zelf hoeft te betalen is dat een voordeel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |