Moet je maar niet in zo'n gehucht wonenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij herkent mijn plaatsnaam niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klik onder dat invoerding aan: "Not US."
Hier herkent ie a'dam wel hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Tomasso het volgende:
Of niet in a'dam, dat wilt hij nog geen eens herkennen
Nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Deze site gebruikt de kaarten van Google earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Kan dit niet met google earth? of met een ander programma die wel alle woonplaatsen herkent
Google Earthquote:Op woensdag 16 november 2005 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Deze site gebruikt de kaarten van Google earth![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:07 schreef Cheiron het volgende:
Die fucker zet me er niet bij. Fuck you frapper!
-edit
King of Cubes zit al op Amsterdam..
Volgens mij welquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
Ik heb het spel gisteren even kunnen uitproberen bij een vriend, ik vond het er goed uitzien, de levels zijn ongeveer hetzelfde als de console varianten, alleen andere missies volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is TH Amercan Sk8land eigenlijk de moeite waard om te kopen?
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/quote:Over at the Nintendo Forums a moderator has posted the following:
You are not permitted to share your NWC id or friend code on a post, in your profile, through PM, or in a sig. Please do not discuss other ways of sharing codes either. This policy was created by Nintendo of America and we have been asked to follow these rules.
This is a radically different tact than Microsoft’s gamertag integration, where they encourage Live users to congregate on My Xbox. In fact, most people want Nintendo’s Wi-Fi Connection service to include more features like matchmaking and friend tracking.
WTFquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef mikando18 het volgende:
Van Nintendo mag je je friendscodes niet vrijgeven.
[..]
http://joystiq.com/entry/1234000670068505/
Vrijdag is het zover.quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Die NL WiFi site is nog steeds offline :R
Dat weet ik, maar de US site was ook al een week voordat MKDS uit was onlinequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |