Ik ga geen AC kopen denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso, Roy en King_Of_Cubes, zullen we met z'n 3en een dorp maken in Animal Crossing straks?
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga geen AC kopen denk ikLijkt me vreselijk saai...
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
Miss koop ik het ook.. in dat gevalquote:Op donderdag 10 november 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tomasso, Roy en King_Of_Cubes, zullen we met z'n 3en een dorp maken in Animal Crossing straks?
In mario kartquote:Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er eigenlijk al iets meer bekend over de eventuele browser die er misschien zou komen?
JA HALLOquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je geen e-mails krijgen van Miyamoto of Iwataquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wil je geen e-mails krijgen van Miyamoto of Iwata![]()
quote:“It looks like the Wi-Fi Settings entered into Mario Kart DS are actually written directly to the DS system hardware.
I popped in Tony Hawk’s American Sk8land, and went into the Wi-Fi Settings function. My settings on Tony Hawk are identical to what I set up in Mario Kart DS without me doing any configuring whatsoever.
I was originally under the impression that each game needed to be configured individually, and that the settings were only resident on the card’s SRAM. I was apparently wrong…looks like Nintendo’s updating internal hardware memory with the Wi-Fi stuff.”
- Craig (IGN editor)
Nintendoquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef mikando18 het volgende:
Je hoeft niet voor elk spel opnieuw alle settings in te stellen.
[..]
Het is alleen maar een lijstje van mesnen die de laatste 20 minuten zijn ingelogd.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat ik niet snap !
Op die site van NintendoWiFi staat bij de gaming hub rechts een lijstje met ''Now Online'' Maar word dat straks niet een heel lang lijstje?
Ok'equote:Op zondag 13 november 2005 20:28 schreef Reverse het volgende:
[..]
Het is alleen maar een lijstje van mesnen die de laatste 20 minuten zijn ingelogd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |