valt idd wel op dat het vaak jappen zijn die dat doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk werkenAlleen jammer van de 'snakende' jappen bij MKDS (maar dat heeft niks te maken met de on-line gamemogelijkheid)
Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Schubbekut het volgende:
Hallo , ik had een vraagje ;
hoe zit dat met die friendscode? krijg je die bij je wifi connector , of bij het spel of bij je ds?
of moet je die aanvragen ? je ergens registreren ?
Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde dsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.
Je hoeft je nergens aan te melden. Wel kun je op www.nintendowifi.com je Nintendo.com account linken aan je Nintendo DS waardoor de website al je statistieken bijhoud.
Ja. En als iemand jouw friendcode aan zijn spel toevoegt kan hij/zij altijd met jou spelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde ds![]()
Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Innuendo het volgende:
Heb een usb stickie gehaald (had geen draadloze router etc.), maar dat werkt wel erg leuk zeg. (Ben nu aan het karten)... echt geinig, heerlijk simpel en heerlijk verslavendIk wist het eerst nog niet zo of ik nou eigenlijk wel een goeie aankoop had gedaan met m'n DS maar alleen al dit spel maakt het dubbel en dwars waard.
Niet echt ik ga deze week uitproberen met een 19 euro netwerk kaart (wifi) kijken of dat werk (moet haast wel namelijk de zelfde chip als de USB stik... Ik laat het wel weten of ik het aan de praat krijg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?
En moet dat
persé één van Nintendo zijn?
Als je een draadloos modem hebt,heb je geen stick nodig,de stick is echt om een vaste kabel,geschikt te maken voor wifi,en die gaat dan in een usbpoort van je pc,en heeft een bereik van 5 tot 10 meter ongeveer,het zijn wel lastige dingen om te instaleren.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb hier boven al wat dingen zien staan over zo'n wi-fi verbinding alleen heb ik toch nog wat vraagjes zodat het voor mij helderder wordt.
Ik ga morgen een ds lite kopen. Nu zit ik eraan te denken om animal crossing te kopen. Maar klopt het dus dat je zo'n stick moet halen (kan dat bij mediamarkt?) om een verbinding te krijgen en dan kan je met andere mensen animal crossing spelen ofzo?
Sorry als deze vragen wat dom zijn maar ik snap het niet helemaal...
En staat er bij dat stickie uitgelegd hoe dat werkt en zo niet hoe kom ik daar dan achter?
Yepquote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Sannelie het volgende:
Nee ik heb gewoon kabel maar wel met een draad...
Maar moet ik nu dus een usb stick aanschaffen?
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:18 schreef Innuendo het volgende:
Zo'n stick van Nintendo kost iig rond de 40 euro.
Die zitten overal hoor in limburg ookquote:Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
Is dacht ik alleen dat filiaal. Verder heb ik hem nergens zo goedkoop gezien bij andere Top 1 Toys filialen.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zitten overal hoor in limburg ook
Maar dat scheelt nogal wat wel ja
Als ik tegen je zou zeggen, koop voor mij en stuur het door. Zou dat teveel moeite zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |