abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34232915
tja , dat hopen we ALLEMAAL

* amen *
pi_34257806
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik vind het best leuk werken Alleen jammer van de 'snakende' jappen bij MKDS (maar dat heeft niks te maken met de on-line gamemogelijkheid)
valt idd wel op dat het vaak jappen zijn die dat doen.
Maar ik speel ook vaak genoeg tegen mensen die niet continu snaken.
pi_34272246
Ik kan het zo gauw niet vinden maar is dat ding alleen te gebruiken met windows XP?
Ik heb namelijk 2000/

Laat maar al gevonden Alleen XP dus.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2006 12:05:18 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:24:05 #254
3415 Webby
1 omhoog!
pi_34404667
Er is al een homebrew hack om extra tracks in MKDS te spelen, nu ook trainers voor animal corssing welke unlimited money en special items geven en kijk naar het resultaat: http://search.ebay.com/animal-crossing-bells_W0QQfromZR40
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:36:09 #255
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_34404869
Dat haalt toch alle lol uit het spel? Van de week was er ook zo eentje in het Animal Crossing topic, 's middags postte 'ie dat 'ie nieuw was en het spel net had gekocht, 's avonds was zijn huis al uitgebreid tot de grootst mogelijke versie. Nou, dan heb je er precies een half uur plezier van gehad ofzo.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39032458
Hallo , ik had een vraagje ;
hoe zit dat met die friendscode? krijg je die bij je wifi connector , of bij het spel of bij je ds?
of moet je die aanvragen ? je ergens registreren ?
[=[_]=]
[+[_]::]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:19:41 #257
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39033075
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Schubbekut het volgende:
Hallo , ik had een vraagje ;
hoe zit dat met die friendscode? krijg je die bij je wifi connector , of bij het spel of bij je ds?
of moet je die aanvragen ? je ergens registreren ?
Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.

Je hoeft je nergens aan te melden. Wel kun je op www.nintendowifi.com je Nintendo.com account linken aan je Nintendo DS waardoor de website al je statistieken bijhoud.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39033191
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Als je een spel speelt op een bepaalde DS krijg je als je inlogt op NWFC een friendcode. Deze friendcode is exclusief aan je game & je DS. Speel je het spel op een andere DS, of speel je een ander spel op je ds, dan heb je een andere code.

Je hoeft je nergens aan te melden. Wel kun je op www.nintendowifi.com je Nintendo.com account linken aan je Nintendo DS waardoor de website al je statistieken bijhoud.
Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde ds
[=[_]=]
[+[_]::]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:26:23 #259
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39033283
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:23 schreef Schubbekut het volgende:

[..]

Oke dus die code blijft het zelfde , mits je hetzelfde spel speelt op de zelfde ds
Ja. En als iemand jouw friendcode aan zijn spel toevoegt kan hij/zij altijd met jou spelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:37:33 #260
151916 Thissle
Eleka nahmen nahmen athum ...
pi_39073193
Wow, dit draadje loopt zo te zien al lang...!
Ik heb alles gelezen en er veel van geleerd!

Ik heb zelf pas een N DS aangeschaft. (Yay )
Nu nog de WiFi USB en meeeeeeeer games!!
Heb pas een paar games (waaronder Mario Kart),
maar ben van plan om in ieder geval
Animal Crossing WW binnenkort te kopen

Ja, dat was het eigenlijk...
Dus bedankt, degenen die de moeite hebben genomen om al die info the posten,
zo kunnen zij die er de ballen verstand van hebben toch nog wat leren!
pi_39288210
http://www.nintendowifi.nl/customersupport/routerSelect.do?manufacturer=Edimax&router=%2Frouters%2Fnl%2FEdimax.BR-6204Wg.NET%2FEdimax.BR-6204Wg.NET.html

Het is 1 van de BR types, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen welke het is, aangezien het niet op de router zelf staat...

Enne, een paar screens van de instellingen van de router
http://rapidshare.de/files/24261514/WEP.rar.html

Ik hoop dat je hieruit kan zien wat er mis mee is

Ik kan dus niet connecten met mijn acces point krijg ik op mijn scherm te zien. Ik heb de MAC adres van de DS toegevoegd, en hij doet nog altijd niks, ook heb ik de WEP code afgezet in de hoop dat die zo zou werken. Maar helaas...
pi_39295754
Heb een usb stickie gehaald (had geen draadloze router etc.), maar dat werkt wel erg leuk zeg. (Ben nu aan het karten)... echt geinig, heerlijk simpel en heerlijk verslavend Ik wist het eerst nog niet zo of ik nou eigenlijk wel een goeie aankoop had gedaan met m'n DS maar alleen al dit spel maakt het dubbel en dwars waard.
pi_39297161
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:57 schreef Innuendo het volgende:
Heb een usb stickie gehaald (had geen draadloze router etc.), maar dat werkt wel erg leuk zeg. (Ben nu aan het karten)... echt geinig, heerlijk simpel en heerlijk verslavend Ik wist het eerst nog niet zo of ik nou eigenlijk wel een goeie aankoop had gedaan met m'n DS maar alleen al dit spel maakt het dubbel en dwars waard.
Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?
En moet dat persé één van Nintendo zijn?
pi_39303117
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hoeveel kost zo'n Nintendo USB stick?
En moet dat
persé één van Nintendo zijn?
Niet echt ik ga deze week uitproberen met een 19 euro netwerk kaart (wifi) kijken of dat werk (moet haast wel namelijk de zelfde chip als de USB stik... Ik laat het wel weten of ik het aan de praat krijg.

[ Bericht 14% gewijzigd door MeZZiN op 28-06-2006 10:26:21 ]
pi_39304316
Zo'n stick van Nintendo kost iig rond de 40 euro.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:40:58 #266
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_39429576
Ik heb een WL-141 WiFi PCI-card gekocht van Sitecom. Hoe kan ik nu via mijn DS verbinding maken met internet? Moet ik dan per sé ook nog een access point aanschaffen? Of kan ik op de een of andere manier ook gewoon het internet van mijn PC delen via de PCI-card?
pi_39873351
Ik heb hier boven al wat dingen zien staan over zo'n wi-fi verbinding alleen heb ik toch nog wat vraagjes zodat het voor mij helderder wordt.
Ik ga morgen een ds lite kopen. Nu zit ik eraan te denken om animal crossing te kopen. Maar klopt het dus dat je zo'n stick moet halen (kan dat bij mediamarkt?) om een verbinding te krijgen en dan kan je met andere mensen animal crossing spelen ofzo?
Sorry als deze vragen wat dom zijn maar ik snap het niet helemaal...
En staat er bij dat stickie uitgelegd hoe dat werkt en zo niet hoe kom ik daar dan achter?
Ik had ook ergens gelezen dat als je kabel hebt ook verbinding kan maken en dus zo een wi-fi verbinding hebt. Klopt dit?
pi_39873533
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb hier boven al wat dingen zien staan over zo'n wi-fi verbinding alleen heb ik toch nog wat vraagjes zodat het voor mij helderder wordt.
Ik ga morgen een ds lite kopen. Nu zit ik eraan te denken om animal crossing te kopen. Maar klopt het dus dat je zo'n stick moet halen (kan dat bij mediamarkt?) om een verbinding te krijgen en dan kan je met andere mensen animal crossing spelen ofzo?
Sorry als deze vragen wat dom zijn maar ik snap het niet helemaal...
En staat er bij dat stickie uitgelegd hoe dat werkt en zo niet hoe kom ik daar dan achter?
Als je een draadloos modem hebt,heb je geen stick nodig,de stick is echt om een vaste kabel,geschikt te maken voor wifi,en die gaat dan in een usbpoort van je pc,en heeft een bereik van 5 tot 10 meter ongeveer,het zijn wel lastige dingen om te instaleren.
De wifi optie's regel je altijd in het spel zelf,bij AC ga je naar 1 van de poortwachters,en dan spreekt het vanzelf.
Je moet wel friendcode's van mensen hebben,die ook AC bezitten,maar die zijn er op fok al genoeg
En mediamarkt heeft ze denk ik wel,ik heb de mijne bij Bart smit op de website besteld.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_39873624
Nee ik heb gewoon kabel maar wel met een draad...
Maar moet ik nu dus een usb stick aanschaffen?

[ Bericht 34% gewijzigd door Sannelie op 16-07-2006 13:07:31 ]
pi_39915589
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Sannelie het volgende:
Nee ik heb gewoon kabel maar wel met een draad...
Maar moet ik nu dus een usb stick aanschaffen?
Yep
pi_39915636
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:18 schreef Innuendo het volgende:
Zo'n stick van Nintendo kost iig rond de 40 euro.
Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
pi_39915669
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Als je in de buurt woont van Zwolle moet je is langs de Top 1 Toys gaan. Daar is hij 30 euro.
Die zitten overal hoor in limburg ook
Maar dat scheelt nogal wat wel ja
pi_39915785
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:28 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Die zitten overal hoor in limburg ook
Maar dat scheelt nogal wat wel ja
Is dacht ik alleen dat filiaal. Verder heb ik hem nergens zo goedkoop gezien bij andere Top 1 Toys filialen.
pi_39917003
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:26 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Als ik tegen je zou zeggen, koop voor mij en stuur het door. Zou dat teveel moeite zijn?
pi_44403832
Hallo,

Ik heb toevallig een DS.
En heb ik het spel Animal Crossing: Wild World gekocht.
MAAR nu wil ik online alleen geeft het spel af en toe een foutmelding van de verbinding. (in het begin nooit nu bijna altijd)

Ik heb alle gegevens van me router goed ingesteld.

In het Wi-Fi boekje staat dat het beste is om bij zo min mogelijk elektronische apparaten te zitten. Nadat ik dat had gelezen had ik het eens geprobeerd met computer uit want daarvoor had ik het altijd aan met het AC:WW-topic aan de hand . Nog steeds geeft hij een fout melding van de verbinding.

Waar kan dit storende probleem liggen?

Merk Router: SMC network
Type: SMCWBR14-G2

Gefixt!

[ Bericht 6% gewijzigd door mini-lellan op 13-12-2006 21:38:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')