quote:Van Basten ‘recordinternational’ tegen Italië
Van de huidige groep internationals en (assistent)bondscoaches heeft Marco van Basten de meeste ervaring tegen de Italianen. De bondscoach stond als speler vier keer eerder tegenover de Azzuri. Zijn technische stafleden John van ’t Schip, Stanley Menzo en Rob Witschge speelden één keer eerder tegen Italië.
Voor het trio was dat op 9 september 1992. Net als het kwartet van Van Basten, betrof het ook voor de interland van Van ’t Schip, Menzo en Witschge een oefeninterland.
De huidige spelersgroep herbergt drie spelers met ‘Italië-ervaring’. Edwin van der Sar, Giovanni van Bronckhorst en Phillip Cocu troffen de Zuid-Europeanen in de halve finale van Euro 2000.
bron: www.knvb.nl
De Boer en Seedorf spelen toch nietquote:
idd Forza Italia!quote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef DIGGER het volgende:
Oddo dus weer eens opgeroepen.
Forza Italia, hoewel oefenwedstrijden op zich totaal niet boeiend zijn mbt resultaat.
en Stam ook al nietquote:Op maandag 7 november 2005 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Boer en Seedorf spelen toch niet.
3 x Toni, zou mooi zijnquote:Op maandag 7 november 2005 10:43 schreef Zorro het volgende:
van Basten's selectiebeleid wordt afgestraft met 1-3
Forza Italia![]()
Zal toch wel niet spelen.quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Nu met Van Bommel bij de selectie, dus als we nou niet winnen ligt het aan hem.
Nou kunnen ze misschien wel iets dichter bij elkaar komen. Zodat er meer begrip voor elkaar komt.quote:
En Jaliensquote:
quote:Ook Kew Jaliens krijgt uitnodiging voor Oranje
7/11/2005 18:37
De groep, waar AZ-trainer Louis van Gaal meewerkt deze week, is weer wat kleiner geworden. Want ook Kew Jaliens kan zich melden in het Oranje-kamp.
Bondscoach Marco van Basten haalde Jaliens bij het Nederlands elftal, omdat hij zaterdag mogelijk niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong. De twee verdedigers kampen met lichte blessures.
Het herstel van de verdedigers bepaalt of Jaliens ook mag hopen op een debuut. Donderdag wordt vastgesteld of Boulahrouz en/of De Jong fit genoeg zijn voor de vriendschappelijke interland tegen Italië.
Naast Urby Emanuelson is Jaliens de tweede debutant in de Oranje-selectie. De 27-jarige verdediger van AZ heeft wel in andere vertegenwoordigende team gespeeld. Hij kwam elf keer uit voor Jong Oranje.
Yup.quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
DIGGER, wat doet Marco Amelia in godsnaam bij de selectie? Is Lippi gewoon 3e keepers aan het proberen?
Okee. Lijkt me toch niet echt een kanshebber. Al weet je het nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yup.
Veel keepers hebben al een kans gekregen bij andere wedstrijden, omdat ie dan vaak de doelman nam van de plaatselijke club, nu dus weer een debutant.
weet je toevallig ook in welke minuten de goals zullen vallenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:20 schreef stevengerrard het volgende:
het wordt een saaie wedstrijd waarbij ITa de fouten genadeloos afstraft.
0-1 Pirlo
0-2 Del Piero
1-2 Kuyt
1-3 Cannavaro
Nou als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik:quote:Op woensdag 9 november 2005 09:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weet je toevallig ook in welke minuten de goals zullen vallen
Begint die niet om 18.00 uur?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:30 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik:![]()
18, 37, 67 en 81 ste minuut....
Laat ff weten of ik het goed heb aangezien ik zaterdag een echte wedstrijd op de BBC ga kijken![]()
Dat denk ik eigenlijk niet, ik verwacht dat het een ergerpot wordt voor de Italianen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOnder bikkelaars wint NL niet,
Italie gaat Nederland laten zien wat ze missen.
Dit soort praatjes heb ik al zovaak gehoord. Tsjechië zou Nederland echt wegspelen en laten zien dat we eigenlijk maar heel zwak zijn, toch wonnen we vrij simpel tegen een machteloos Tsjechië met 0-2.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOnder bikkelaars wint NL niet,
Italie gaat Nederland laten zien wat ze missen.
daar zat ik niet bijquote:Op donderdag 10 november 2005 01:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort praatjes heb ik al zovaak gehoord. Tsjechië zou Nederland echt wegspelen en laten zien dat we eigenlijk maar heel zwak zijn, toch wonnen we vrij simpel tegen een machteloos Tsjechië met 0-2.
Ook van Italië winnen we wel denk ik, met 1-0 ofzo.
quote:Italië zonder Angelo Peruzzi naar Nederland
9/11/2005 19:35
Angelo Peruzzi heeft het Italiaanse kamp verlaten en kan zaterdag tegen 'WK-favoriet' Nederland niet onder de lat plaatsnemen.
Peruzzi moest noodgedwongen het Italiaanse trainingskamp verlaten. De doelman van Lazio Roma had te veel last van een spierblessure, die hem al enige weken plaagt. Na overleg met de medische staf werd een terugkeer naar de club het beste geacht.
De ervaren Peruzzi was een van de drie keepers in de selectie voor de wedstrijd tegen Nederland. Bondscoach Marcelo Lippi, die geen vervanger opriep voor Peruzzi, kan zaterdag kiezen tussen Christian Abbiati (Juventus) en Marco Amelia (Livorno).
Lippi kijkt uit naar de vriendschappelijke interland met Nederland. 'Na de kwalificatie voor het WK moeten we ons gaan meten met de meer technisch onderlegde tegenstanders dan onze vorige opponenten. Ik ben gelukkig als mijn ploeg Nederland op de juiste manier bestrijdt', zei de Italiaanse bondscoach.
'Nederland is een van de beste landen in Europa. Op dit moment behoort het met Brazilië en Argentinië tot de favorieten voor het WK', gaf Lippi hoog op van de aanstaande tegenstander van Italië.
Zeg dan dat ie voetbal mag kijken voor z'n verjaardagquote:Op donderdag 10 november 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens dit oefenpotje missen.
Mijn zoontjeis namelijk die dag jarig, dus dat geniet mijn voorkeur.
Nou inderdaad. de voorhoede van Italië bestaat namelijk uit spelers die echt totaal uit vorm zijn en niet kunnen scoren, dat bewijzen ze wekelijks in de serie Aquote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef LuukBes het volgende:
Italie is veel te zwak om een operning te vinden in de defensie van NL.
Iedereen dus fit bij Italie, op Totti na, die wat last heeft van overbelasting van de spieren.quote:Nazionale in campo, Totti a parte
FIRENZE, 10 novembre 2005 - Sono in campo dalle 10 a Coverciano i 22 azzurri a disposizione di Marcello Lippi per l'amichevole Olanda-Italia. Al gruppo manca Angelo Peruzzi, rispedito ieri a casa dopo un controllo da parte del medico azzurro, che ha rilevato la presenza di una lieve lesione muscolare ai gemelli del polpaccio destro. Lippi ha deciso di non sostituire il numero uno biancoceleste, rimanendo con Abbiati ed Amelia. L'altro problema del gruppo è quello di Francesco Totti, alle prese con un lieve affaticamento muscolare agli adduttori. Il romanista stamani è sceso regolarmente in campo, sostenendo un leggero lavoro atletico con il suo preparatore Vito Scala. Alle 12 a Coverciano è prevista la presentazione del nuovo Logo della Federcalcio.
Ja 18:00 begint Engelandquote:
komt Oranje dan in het nieuwe thuisshirt ?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Italie zal ook in een nieuwe uit-kit verschijnen, met het nieuwe logo van de FIGC erop.
Castelen staat dan tegen een echte linksback.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:29 schreef LuukBes het volgende:
Italie is veel te zwak om een operning te vinden in de defensie van NL. NL zonder Robben is echter ook maar half zo sterk voorin. Er gloort echter hoop. Balverlieskoning Ruud doet wellicht niet mee, en Kuyt schuift dan eindelijk naar het centrum. De buitenkanten Castelen en vPersie zijn bovendien in vorm. Dus het zou zomaar eens kunnen lukken qua combinatievoertbal. Al denk ik dat elke keer, en totnutoe komt er maar weinig van terecht.
Plus een stuk of 10 onterecht afgekeurde, maar dat achtervolgt ze al sinds Korea 2002.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:59 schreef zjroentje het volgende:
Alsof de Italianen 3 keer gaan scoren.In zowat de zwakste kwalifactiepoule kwamen ze maar tot 17 doelpunten in 10 wedstrijden.
Hij heeft zeker te hard meegepuft bij de geboorte van Cristianquote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iedereen dus fit bij Italie, op Totti na, die wat last heeft van overbelasting van de spieren.
Hoop toch wel dat Ooijer erinstaat. Die bewijst zich wekelijks terwijl Kromkamp, Vlaar en Mathijsen dat dit seizoen ABSOLUUT nog niet hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Oranje-basis gloort voor Cairo, Mathijsen en Vlaar
10/11/2005 17:51
Het lijkt er op dat Ellery Cairo zijn debuut gaat maken bij het Nederlands elftal. Afgaande op de trainingen zal de extra opgeroepen aanvaller zaterdag in de basis starten als Oranje het opneemt tegen Italië.
Cairo werd maandagavond nog als 24ste speler aan de selectie toegevoegd door bondscoach Marco van Basten. Die wilde bij een eventueel vertrek van Ruud van Nistrelrooy een extra aanvaller achter de hand hebben. Omdat de beoogde rechtsbuiten Romeo Castelen nog kampt met de naweeën van een kuitblessure, lijkt de basisplaats van de 27-jarige speler van Hertha BSC zeer reëel.
Het meespelen van Cairo zal niet de enige verrassing zijn, want Van Basten lijkt ook te gaan kiezen voor Ron Vlaar en Joris Mathijsen als twee centrale verdedigers. Khalid Boulahrouz worstelt nog met zijn fitheid, terwijl André Ooijer bij Van Basten blijkbaar achter de twee AZ-internationals in de rangorde staat.
Door het afhaken van Ruud van Nistelrooy lijkt Dirk Kuijt de kans te krijgen om als centrumspits te beginnen tegen de azzurri. Vooralsnog moest de Feyenoorder in zijn interlandloopbaan vooral genoegen nemen met een basisplaats als rechts- dan wel linksbuiten.
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Van der Sar; Kromkamp, Vlaar, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Cocu en Van der Vaart; Cairo, Kuijt en Van Persie
SBS meldt nu dezelfde opstelling, alleen Babel als vervanger voor Van Persie mocht hij het niet halen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende: Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Van der Sar; Kromkamp, Vlaar, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Cocu en Van der Vaart; Cairo, Kuijt en Van Persie
Mathijsen is net terug van een zware blessure, ik denk dat hij op deze manier weer wat vertrouwen krijgt, want voor zijn blessure was hij natuurlijk zeker oranjemateriaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat Ooijer erinstaat. Die bewijst zich wekelijks terwijl Kromkamp, Vlaar en Mathijsen dat dit seizoen ABSOLUUT nog niet hebben gedaan.
Alle interlands tegen Italië:quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
wanneer hebben we eigenlijk voor het laatst van Italië gewonnen?
1: Long time no see - maar goed je weer te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Marty het volgende:
[..]
Hij heeft zeker te hard meegepuft bij de geboorte van Cristian
En met Abbiati op goal heeft Nederland nog een redelijke kans op scoren. Als je ziet wat een blunders hij maakt in de serie A bij Juve... (Ik denk nog steeds dat hij een Milan infiltrant is die Juve moet laten verliezen..)
Nog niet dat ik weet, zal vandaag na de training wel meer duidelijk worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
DIGGER al een vermoedelijke basis van de Squadra?
Zitten mooie spelers bij!
1. Ik zit de laaste tijd niet zovaak meer achter de computer. (En nee, dat komt niet door de badkamer, die is al afquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Long time no see - maar goed je weer te zien
2: Abbiati stond niet op de goal bij Milan - Juve en de rest heeft Juve allemaal gewonnen, dus dat gaat niet echt op.
20.45.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Hee, een Italiaan in dit topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Het zou wel natuurlijk hilarisch mochten we winnen zaterdag.![]()
vak 129 presentquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef Suijk het volgende:
Gaan er nog mensen heen?
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Vieri de nieuwste speler die afhaakt, meer uit voorzorg, wat lichte problemen met de linker knie.
och dan zullen toni en gillardino wel de aanval vormen. is ook meteen het koppel van de toekomst denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Vieri de nieuwste speler die afhaakt, meer uit voorzorg, wat lichte problemen met de linker knie.
Zoveel Lazio spelers zijn er nu ook weer niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoe
Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoe
Dat was de sarcastische ondertoonquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoorde dat Nesta het in zijn broek deed.
toen hij hoorde dat cairo was geselecteerd
Heb je wel een leuke avondquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
5-5 lijkt me wel wat. Beetje zoals Nederland - België toen.
het vriendschappelijke duel van de blessuresquote:Marcello Lippi raakte voor de derde opeenvolgende dag een international kwijt. Ditmaal is het Christian Vieri die het Italiaanse trainingskamp verlaat.
De aanvaller kampt met een pijnlijke linkerknie, die hij overhield aan de trainingssessie van donderdag. Eerder verlieten al doelman Angelo Peruzzi en aanvaller Francesco Totti de Squadra Azzurra.
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:52 schreef Marty het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer Buffon weer terug is.. Duurt hopelijk niet lang meer!
Oh dat ja....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno. Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Je verwacht dus een positief resultaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Afunados het volgende:
Het is v.Basten blijkbaar naar het hoofd gestegen. Het is dan wel een oefenwedstrijd, maar met deze elf versla je Italie niet. Ik verwacht een gelijkspel of een nipte uitoverwinning..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno.
quote:Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Kuijt zie ik idd graag in het centrum, hij en castelen voelen elkaar goed aan.. castelen is zowieso goed bezig de laatste wedstrijden, wat je van Babel niet kan zeggen..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Devano het volgende:
Kuijt zal zich willen bewijzen als spits in Oranje. Kan wel eens positief gaan uitpakken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Stpan het volgende:
Ryan Babel in de basis?!
Is MvB nou nog niet ontslagen?
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
Ryan Babel in de basis?!
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
Ryan Babel in de basis?!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Om 6 uur Argentinië - Engeland kijken en daarna naar Nederland - Italië
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te makenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:16 schreef LePenseur het volgende:
Crespo ook afgevallen las ik net in het AD.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te maken
en daar is weer een ander topic voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Misschien iets met Engeland - Argentinie?
Centraal of op rechts hoort hij ook helemaal niet thuis...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef navvy het volgende:
Idd Babel op links, de laatste weken bij Ajax is zijn spel op die plek niet om aan te zien.
van Basten zal hem toch blijven selecteren na die 3 eigen doelpunten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef okee6 het volgende:
Wat zal Babel zeggen na zijn hattrick tegen Italie?
hoow, mistake, ik bedoelde Vieri.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te maken
iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Als deze wedstrijd half zo leuk wordt als Engeland - Argentinië ben ik al tevreden.
Het zal bij hopen blijven ben ik bangquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Als deze wedstrijd half zo leuk wordt als Engeland - Argentinië ben ik al tevreden.
Na die wedstrijd kan dit alleen nog maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat het 0-0 blijft. Dan schrijft betfair weer 90 euro bij op mijn account.
Geen idee, wellicht de Argentijnen ook?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef twi het volgende:
Wat is eigenlijk de klassieke tegenstander van Italie? Dit n.a.v. het andere topic over Engeland en Argentinie, Nederland en Duitsland. Misschien nog de wrange gevoelens van '70 en '94?
Iedere andere denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?
Als Nederland met 2-1 of meer wint.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?
Braziliequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef twi het volgende:
Wat is eigenlijk de klassieke tegenstander van Italie? Dit n.a.v. het andere topic over Engeland en Argentinie, Nederland en Duitsland. Misschien nog de wrange gevoelens van '70 en '94?
denk t ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk dat we gaan verliezen.
Deze ga ik boomarken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Brazilie
Finales tussen deze 2 landen:
Mexico '70
Brazil v Italy
Espana '82
Italy v Brazil
VS 1992
Italy v Brazil
Onbeperkt bellen bij Orange voor 10 EUR per maand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Staan we al voor?
Zou 't familie zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Rene Riva. 98 % snapt niet dat ie de juiste naam heeft.
Inderdaad Oranje, hoe komen e er opquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:43 schreef hellmondunited het volgende:
lekkere dochter heeft neeskens
hahah mooi man al die reacties ineens over dat mensquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef Jajong het volgende:
zo was dat de dochter van neeskens die daar net voorbij kwam? holy shit
Bij Italië 5..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef twi het volgende:
4 spelers met meer dan 30 interlandsWat een ervaring
Valt me tegen inderdaad, maar de rest zit in elk geval boven de 10, alleen de keeper heeft er onder de 10quote:
dat zeg ik. Wat er ook gebeurd, we gaan naar het WKquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef hellmondunited het volgende:
italie gaat dit makkelijk winnen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
dat zeg ik. Wat er ook gebeurd, we gaan naar het WK
Wat denk je van Robbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:52 schreef addictivebeat het volgende:
Hahhaha, Castelen in het Nederlands elftal tegen Italie. Nog niet zo lang geleden speelde hij voor ADO. Lachen dat ie het zover geschopt heeft...![]()
die speelt dan ook niet he, zo dom is v Basten nou ook weer nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van Robben2 jaar geleden nog bij Groningen
van Basten is echt de weg kwijt.
Mensen met het syndroom van Downquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:55 schreef hellmondunited het volgende:
al een uur afgevlagd en nog feesten die mongolen door
as usualquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutitalianen lopen lekker te schoppen
jawel, maar die is van een heel andere klassequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van Robben2 jaar geleden nog bij Groningen
van Basten is echt de weg kwijt.
Hoezo ? Zet van der Castelen in Chelsea en hij schiet er meer in dan Robbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:59 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
jawel, maar die is van een heel andere klasse
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker vriendschappelijk duel tot nu toe
Net Duitsersquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker vriendschappelijk duel tot nu toe
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Jajong het volgende:
Nee jongens, zijn poging was inadequaat, het was netjes geweest als ie zat.
toch al wat kansen gehad hoor.. meer dan die italiaanse sletjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
"We" spelen niet zo slecht, maar voorin zijn we zo onmachtig
Nou is vlakbij blijkkbaar een rekbaar begripquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Hobiedobie het volgende:
Vrije trap vlakbij de 11 van Italie, ebn benieuwd
Wiequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Babel de laatste 10min nog een bal gehad
Ja, het mag niet, maar zag er wel erg grappig uitquote:
is die nog niet gewisseld dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Babel de laatste 10min nog een bal gehad
nee want hij scoort net de 1-0quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is die nog niet gewisseld dan?
Nee, hij heeft net gescoord.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is die nog niet gewisseld dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gezien de herhaling had Pier Hellings, linksbuiten van de Donkervoorste Boys, die bal er nog ingelegd man
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gezien de herhaling had Pier Hellings, linksbuiten van de Donkervoorste Boys, die bal er nog ingelegd man
Ik had die er nog wel met mn piemel ingepistquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef BB-King het volgende:
Slechtste man van Oranje scoort uitgerekend de goal...![]()
Laat dat eerste nou net de specialiteit van onze Pier zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik had die er nog wel met mn piemel ingepist
ow kut 1-1
omdat hij een niet te missen kans er in schiet? Nou poe poequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Jajong het volgende:
hoppa ryan, iedereen de mond gesnoerd
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat dat eerste nou net de specialiteit van onze Pier zijn
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef borisz het volgende:
er is iig gescoord dat is voor een oefenwedstrijd al knap![]()
en babel moeten ze terugsturen naar ASV t 6equote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef sampoo het volgende:
Vlaar kan beter Jong Oranje gaan versterken. Ik zie hem iets te vaak verdwaasd kijken en gelukkig geholpen worden door andere spelers, zelfs nog voor de fout bij het doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |