quote:Van Basten ‘recordinternational’ tegen Italië
Van de huidige groep internationals en (assistent)bondscoaches heeft Marco van Basten de meeste ervaring tegen de Italianen. De bondscoach stond als speler vier keer eerder tegenover de Azzuri. Zijn technische stafleden John van ’t Schip, Stanley Menzo en Rob Witschge speelden één keer eerder tegen Italië.
Voor het trio was dat op 9 september 1992. Net als het kwartet van Van Basten, betrof het ook voor de interland van Van ’t Schip, Menzo en Witschge een oefeninterland.
De huidige spelersgroep herbergt drie spelers met ‘Italië-ervaring’. Edwin van der Sar, Giovanni van Bronckhorst en Phillip Cocu troffen de Zuid-Europeanen in de halve finale van Euro 2000.
bron: www.knvb.nl
De Boer en Seedorf spelen toch nietquote:
idd Forza Italia!quote:Op maandag 7 november 2005 09:40 schreef DIGGER het volgende:
Oddo dus weer eens opgeroepen.
Forza Italia, hoewel oefenwedstrijden op zich totaal niet boeiend zijn mbt resultaat.
en Stam ook al nietquote:Op maandag 7 november 2005 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Boer en Seedorf spelen toch niet.
3 x Toni, zou mooi zijnquote:Op maandag 7 november 2005 10:43 schreef Zorro het volgende:
van Basten's selectiebeleid wordt afgestraft met 1-3
Forza Italia![]()
Zal toch wel niet spelen.quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
Nu met Van Bommel bij de selectie, dus als we nou niet winnen ligt het aan hem.
Nou kunnen ze misschien wel iets dichter bij elkaar komen. Zodat er meer begrip voor elkaar komt.quote:
En Jaliensquote:
quote:Ook Kew Jaliens krijgt uitnodiging voor Oranje
7/11/2005 18:37
De groep, waar AZ-trainer Louis van Gaal meewerkt deze week, is weer wat kleiner geworden. Want ook Kew Jaliens kan zich melden in het Oranje-kamp.
Bondscoach Marco van Basten haalde Jaliens bij het Nederlands elftal, omdat hij zaterdag mogelijk niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong. De twee verdedigers kampen met lichte blessures.
Het herstel van de verdedigers bepaalt of Jaliens ook mag hopen op een debuut. Donderdag wordt vastgesteld of Boulahrouz en/of De Jong fit genoeg zijn voor de vriendschappelijke interland tegen Italië.
Naast Urby Emanuelson is Jaliens de tweede debutant in de Oranje-selectie. De 27-jarige verdediger van AZ heeft wel in andere vertegenwoordigende team gespeeld. Hij kwam elf keer uit voor Jong Oranje.
Yup.quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
DIGGER, wat doet Marco Amelia in godsnaam bij de selectie? Is Lippi gewoon 3e keepers aan het proberen?
Okee. Lijkt me toch niet echt een kanshebber. Al weet je het nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yup.
Veel keepers hebben al een kans gekregen bij andere wedstrijden, omdat ie dan vaak de doelman nam van de plaatselijke club, nu dus weer een debutant.
weet je toevallig ook in welke minuten de goals zullen vallenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:20 schreef stevengerrard het volgende:
het wordt een saaie wedstrijd waarbij ITa de fouten genadeloos afstraft.
0-1 Pirlo
0-2 Del Piero
1-2 Kuyt
1-3 Cannavaro
Nou als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik:quote:Op woensdag 9 november 2005 09:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weet je toevallig ook in welke minuten de goals zullen vallen
Begint die niet om 18.00 uur?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:30 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou als ik in mijn glazen bol kijk dan zie ik:![]()
18, 37, 67 en 81 ste minuut....
Laat ff weten of ik het goed heb aangezien ik zaterdag een echte wedstrijd op de BBC ga kijken![]()
Dat denk ik eigenlijk niet, ik verwacht dat het een ergerpot wordt voor de Italianen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOnder bikkelaars wint NL niet,
Italie gaat Nederland laten zien wat ze missen.
Dit soort praatjes heb ik al zovaak gehoord. Tsjechië zou Nederland echt wegspelen en laten zien dat we eigenlijk maar heel zwak zijn, toch wonnen we vrij simpel tegen een machteloos Tsjechië met 0-2.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOnder bikkelaars wint NL niet,
Italie gaat Nederland laten zien wat ze missen.
daar zat ik niet bijquote:Op donderdag 10 november 2005 01:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort praatjes heb ik al zovaak gehoord. Tsjechië zou Nederland echt wegspelen en laten zien dat we eigenlijk maar heel zwak zijn, toch wonnen we vrij simpel tegen een machteloos Tsjechië met 0-2.
Ook van Italië winnen we wel denk ik, met 1-0 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |