Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoe
Dat was de sarcastische ondertoonquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoorde dat Nesta het in zijn broek deed.
toen hij hoorde dat cairo was geselecteerd
Heb je wel een leuke avondquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
5-5 lijkt me wel wat. Beetje zoals Nederland - België toen.
het vriendschappelijke duel van de blessuresquote:Marcello Lippi raakte voor de derde opeenvolgende dag een international kwijt. Ditmaal is het Christian Vieri die het Italiaanse trainingskamp verlaat.
De aanvaller kampt met een pijnlijke linkerknie, die hij overhield aan de trainingssessie van donderdag. Eerder verlieten al doelman Angelo Peruzzi en aanvaller Francesco Totti de Squadra Azzurra.
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:52 schreef Marty het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer Buffon weer terug is.. Duurt hopelijk niet lang meer!
Oh dat ja....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno. Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Je verwacht dus een positief resultaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Afunados het volgende:
Het is v.Basten blijkbaar naar het hoofd gestegen. Het is dan wel een oefenwedstrijd, maar met deze elf versla je Italie niet. Ik verwacht een gelijkspel of een nipte uitoverwinning..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno.
quote:Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Kuijt zie ik idd graag in het centrum, hij en castelen voelen elkaar goed aan.. castelen is zowieso goed bezig de laatste wedstrijden, wat je van Babel niet kan zeggen..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Devano het volgende:
Kuijt zal zich willen bewijzen als spits in Oranje. Kan wel eens positief gaan uitpakken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Stpan het volgende:
Ryan Babel in de basis?!
Is MvB nou nog niet ontslagen?
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Stpan het volgende:
Ryan Babel in de basis?!
Is MvB nou nog niet ontslagen?
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |