Ja, het mag niet, maar zag er wel erg grappig uitquote:
is die nog niet gewisseld dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Babel de laatste 10min nog een bal gehad
nee want hij scoort net de 1-0quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is die nog niet gewisseld dan?
Nee, hij heeft net gescoord.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is die nog niet gewisseld dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gezien de herhaling had Pier Hellings, linksbuiten van de Donkervoorste Boys, die bal er nog ingelegd man
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gezien de herhaling had Pier Hellings, linksbuiten van de Donkervoorste Boys, die bal er nog ingelegd man
Ik had die er nog wel met mn piemel ingepistquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef BB-King het volgende:
Slechtste man van Oranje scoort uitgerekend de goal...![]()
Laat dat eerste nou net de specialiteit van onze Pier zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik had die er nog wel met mn piemel ingepist
ow kut 1-1
omdat hij een niet te missen kans er in schiet? Nou poe poequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Jajong het volgende:
hoppa ryan, iedereen de mond gesnoerd
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat dat eerste nou net de specialiteit van onze Pier zijn
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef borisz het volgende:
er is iig gescoord dat is voor een oefenwedstrijd al knap![]()
en babel moeten ze terugsturen naar ASV t 6equote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef sampoo het volgende:
Vlaar kan beter Jong Oranje gaan versterken. Ik zie hem iets te vaak verdwaasd kijken en gelukkig geholpen worden door andere spelers, zelfs nog voor de fout bij het doelpunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |