Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoe
Dat was de sarcastische ondertoonquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan krijgen we Nederland-B tegen Italië-B...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoorde dat Nesta het in zijn broek deed.
toen hij hoorde dat cairo was geselecteerd
Heb je wel een leuke avondquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
5-5 lijkt me wel wat. Beetje zoals Nederland - België toen.
het vriendschappelijke duel van de blessuresquote:Marcello Lippi raakte voor de derde opeenvolgende dag een international kwijt. Ditmaal is het Christian Vieri die het Italiaanse trainingskamp verlaat.
De aanvaller kampt met een pijnlijke linkerknie, die hij overhield aan de trainingssessie van donderdag. Eerder verlieten al doelman Angelo Peruzzi en aanvaller Francesco Totti de Squadra Azzurra.
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:52 schreef Marty het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer Buffon weer terug is.. Duurt hopelijk niet lang meer!
Oh dat ja....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno. Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Je verwacht dus een positief resultaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Afunados het volgende:
Het is v.Basten blijkbaar naar het hoofd gestegen. Het is dan wel een oefenwedstrijd, maar met deze elf versla je Italie niet. Ik verwacht een gelijkspel of een nipte uitoverwinning..
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Buffon: "Tornerò ai primi di dicembre"
TORINO, 11 novembre 2005 - "I tempi di recupero saranno rispettati, tornerò ai primi di dicembre, come previsto, ma se non sarò al 100% resterò fuori: rischiare non ha senso". Gianluigi Buffon, fermo dal 14 agosto scorso (lussazione alla spalla destra durante la sfida di Supercoppa con il Milan), è ottimista sul suo ritorno.
quote:Il portiere della Juventus commenta anche il campionato: "Sono abbastanza deluso dall'Inter: mi aspettavo qualcosa in più".
Kuijt zie ik idd graag in het centrum, hij en castelen voelen elkaar goed aan.. castelen is zowieso goed bezig de laatste wedstrijden, wat je van Babel niet kan zeggen..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Devano het volgende:
Kuijt zal zich willen bewijzen als spits in Oranje. Kan wel eens positief gaan uitpakken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Stpan het volgende:
Ryan Babel in de basis?!
Is MvB nou nog niet ontslagen?
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
Ryan Babel in de basis?!
* Stpan houdt zich in om niet te ontploffen van woede of te gaan huilen uit pure wanhoop.
Ryan Babel in de basis?!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Om 6 uur Argentinië - Engeland kijken en daarna naar Nederland - Italië
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te makenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:16 schreef LePenseur het volgende:
Crespo ook afgevallen las ik net in het AD.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te maken
en daar is weer een ander topic voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:42 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Misschien iets met Engeland - Argentinie?
Centraal of op rechts hoort hij ook helemaal niet thuis...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef navvy het volgende:
Idd Babel op links, de laatste weken bij Ajax is zijn spel op die plek niet om aan te zien.
van Basten zal hem toch blijven selecteren na die 3 eigen doelpunten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef okee6 het volgende:
Wat zal Babel zeggen na zijn hattrick tegen Italie?
hoow, mistake, ik bedoelde Vieri.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft Crespo met NLD-ITA te maken
iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Als deze wedstrijd half zo leuk wordt als Engeland - Argentinië ben ik al tevreden.
Het zal bij hopen blijven ben ik bangquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Als deze wedstrijd half zo leuk wordt als Engeland - Argentinië ben ik al tevreden.
Na die wedstrijd kan dit alleen nog maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat het 0-0 blijft. Dan schrijft betfair weer 90 euro bij op mijn account.
Geen idee, wellicht de Argentijnen ook?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef twi het volgende:
Wat is eigenlijk de klassieke tegenstander van Italie? Dit n.a.v. het andere topic over Engeland en Argentinie, Nederland en Duitsland. Misschien nog de wrange gevoelens van '70 en '94?
Iedere andere denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?
Als Nederland met 2-1 of meer wint.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
En welke uitslag is voor jou het ongunstigst?
Braziliequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef twi het volgende:
Wat is eigenlijk de klassieke tegenstander van Italie? Dit n.a.v. het andere topic over Engeland en Argentinie, Nederland en Duitsland. Misschien nog de wrange gevoelens van '70 en '94?
denk t ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk dat we gaan verliezen.
Deze ga ik boomarken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Brazilie
Finales tussen deze 2 landen:
Mexico '70
Brazil v Italy
Espana '82
Italy v Brazil
VS 1992
Italy v Brazil
Onbeperkt bellen bij Orange voor 10 EUR per maand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Staan we al voor?
Zou 't familie zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Rene Riva. 98 % snapt niet dat ie de juiste naam heeft.
Inderdaad Oranje, hoe komen e er opquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:43 schreef hellmondunited het volgende:
lekkere dochter heeft neeskens
hahah mooi man al die reacties ineens over dat mensquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef Jajong het volgende:
zo was dat de dochter van neeskens die daar net voorbij kwam? holy shit
Bij Italië 5..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef twi het volgende:
4 spelers met meer dan 30 interlandsWat een ervaring
Valt me tegen inderdaad, maar de rest zit in elk geval boven de 10, alleen de keeper heeft er onder de 10quote:
dat zeg ik. Wat er ook gebeurd, we gaan naar het WKquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef hellmondunited het volgende:
italie gaat dit makkelijk winnen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
dat zeg ik. Wat er ook gebeurd, we gaan naar het WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |