SBS meldt nu dezelfde opstelling, alleen Babel als vervanger voor Van Persie mocht hij het niet halen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende: Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Van der Sar; Kromkamp, Vlaar, Mathijsen en Van Bronckhorst; Landzaat, Cocu en Van der Vaart; Cairo, Kuijt en Van Persie
Mathijsen is net terug van een zware blessure, ik denk dat hij op deze manier weer wat vertrouwen krijgt, want voor zijn blessure was hij natuurlijk zeker oranjemateriaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat Ooijer erinstaat. Die bewijst zich wekelijks terwijl Kromkamp, Vlaar en Mathijsen dat dit seizoen ABSOLUUT nog niet hebben gedaan.
Alle interlands tegen Italië:quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
wanneer hebben we eigenlijk voor het laatst van Italië gewonnen?
1: Long time no see - maar goed je weer te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 16:52 schreef Marty het volgende:
[..]
Hij heeft zeker te hard meegepuft bij de geboorte van Cristian
En met Abbiati op goal heeft Nederland nog een redelijke kans op scoren. Als je ziet wat een blunders hij maakt in de serie A bij Juve... (Ik denk nog steeds dat hij een Milan infiltrant is die Juve moet laten verliezen..)
Nog niet dat ik weet, zal vandaag na de training wel meer duidelijk worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
DIGGER al een vermoedelijke basis van de Squadra?
Zitten mooie spelers bij!
1. Ik zit de laaste tijd niet zovaak meer achter de computer. (En nee, dat komt niet door de badkamer, die is al afquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Long time no see - maar goed je weer te zien
2: Abbiati stond niet op de goal bij Milan - Juve en de rest heeft Juve allemaal gewonnen, dus dat gaat niet echt op.
20.45.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Hee, een Italiaan in dit topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Het zou wel natuurlijk hilarisch mochten we winnen zaterdag.![]()
vak 129 presentquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef Suijk het volgende:
Gaan er nog mensen heen?
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Vieri de nieuwste speler die afhaakt, meer uit voorzorg, wat lichte problemen met de linker knie.
och dan zullen toni en gillardino wel de aanval vormen. is ook meteen het koppel van de toekomst denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Vieri de nieuwste speler die afhaakt, meer uit voorzorg, wat lichte problemen met de linker knie.
Zoveel Lazio spelers zijn er nu ook weer niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zometeen komt er een B-elftal hiernaartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |