Nee, ik al veel langer, en mijn vriendin ook hoor ik netquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
ben ik nou de enige die zich kapot ergert aan Dido?
Ik erger me aan beiden, en nog erger, ook aan mezelf, dat ik hier na twee uur nog steeds zit te wachten op iets wat ik eigenlijk liever zelf doe...of ik gek ben...uhhhh, ja, maar gelukkig zijn er vele met mij..quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
misschien wel maar ik vind het wel een leuk spelletje van dido.quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Chara het volgende:
Ik ook hoor, haar bekakte stembanden moeten nodig eens gesmeerd wordenquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, ik al veel langer, en mijn vriendin ook hoor ik net![]()
totally agree, perfect verwoordquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik erger me aan beiden, en nog erger, ook aan mezelf, dat ik hier na twee uur nog steeds zit te wachten op iets wat ik eigenlijk liever zelf doe...of ik gek ben...uhhhh, ja, maar gelukkig zijn er vele met mij..![]()
Ja, die 42.000 km/uur was ook echt een goeie zet.quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef Gert het volgende:
Maar nee, Roel gaat nadenken over een intelligent antwoord, vol wetenschappelijke weetjes.![]()
Die van jou was beter.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Waarom durft Roel Dido niet te zoenen, gaat het over..
Dido: ben je bang dat ik je afwijs?
Roel: Ehm................ ergens wel.
Dido: Dat is je goed recht.
Wat een bitch!
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Wat een bitch!
He jakkes.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ik begrijp Roels remming wel. Hij heeft dus een heel klein piemeltje, maar ook nog een kromme! Vrouwen begrijpen dit misschien niet, maar dit maakt mannen onzeker.
[afbeelding]
Dat is geen piemel.Dat is een pinda.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ik begrijp Roels remming wel. Hij heeft dus een heel klein piemeltje, maar ook nog een kromme! Vrouwen begrijpen dit misschien niet, maar dit maakt mannen onzeker.
[afbeelding]
Vast welquote:BB SC 669 Gaat Roel nog Dido in dr bek nemen of niet?
En omdat ik Godzijdank niet in zijn positie verkeer, vind ik het stiekem ook nog wel cool.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef F4iTH het volgende:
Ok Roel, gooi de handdoek in de ring. Loop naar de damesslaapkamer en neem Chantal vol op de bek. Zullen wij ook zéker gaan slapen.
Oh neeeee niet wéér...quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Het was gewoon te verwachten dat dit zou gaan gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Gert het volgende:
O o o o o Roeltje Roeltje... wat heb jíj het verpest.![]()
Hij is ook gewoon te dronken om z'n kop er nog enigszins bij te houden.. sukkel.
Sure...al neuken ze de sterren van de hemel...ik pas voor tonite..quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Showtime het volgende:
[..]
weet je het zeker, ze gaan "bijna" zoenen![]()
ik denk ook dat ze wil dat hij juist die vraag aan der stelt ,en zou me niks verbazen als ze dan zegt jah dat mag je (zou precies in der straatje passen)quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Utwodublin het volgende:
Hij mag 1 vraag stellen: Zij wil dat hij vraagt: Mag ik je zoenen?
Door schade en schande worden wij wijsquote:Op zondag 6 november 2005 02:12 schreef Lamon het volgende:
Trouwens leuk dat dit topic neuken al vervangen heeft door op haar bek nemen.
De verwachtingen worden ter plekke aangepast.
Als ik Dido was, zou ik 'm ook in de zeik gaan nemen. Zo'n groot smoelwerk en het blijkt allemaal gebakken lucht. Krijg je toch de neiging om het ventje even mores te lerenquote:Op zondag 6 november 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer Roel, kansen verkeken. Je maakt denk ik wel kans bij dit wezen:
[afbeelding]
Welk auraquote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef Gert het volgende:
OK, Dido wijst hem nu dus gewoon af. Da's duidelijk.
Tegen Roel: "Je bent intimiderend nu"
Roel: "Hoezo?"
Dido: "Omdat je steeeeeeeds dichter bij me komt zitten, je zit nu in mijn aura, hihihihihihihi!!!!"
Roel, show some dignity. Laat 'r in dat bad zitten en ga naar bed.
Oeps, excuses!quote:
En bedankt, flugelmannetje stond naast me om me te verleiden met hem naar bed te gaan....
De bui is nu bij hem ineens helemaal over....![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En bedankt, flugelmannetje stond naast me om me te verleiden met hem naar bed te gaan....
De bui is nu bij hem ineens helemaal over....![]()
Milagro had gelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
ZOU JE DEZE PLAATJES ACHTERWEGE KUNNEN HOUDENquote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer Roel, kansen verkeken. Je maakt denk ik wel kans bij dit wezen:
[afbeelding]
Nee dat helpt!!quote:
Dignity? Dat schoothondje weet niet eens wat dat woord betekent.quote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef Gert het volgende:
OK, Dido wijst hem nu dus gewoon af. Da's duidelijk.
Tegen Roel: "Je bent intimiderend nu"
Roel: "Hoezo?"
Dido: "Omdat je steeeeeeeds dichter bij me komt zitten, je zit nu in mijn aura, hihihihihihihi!!!!"
Roel, show some dignity. Laat 'r in dat bad zitten en ga naar bed.
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Door schade en schande worden wij wijs![]()
Exact.quote:Op zondag 6 november 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Showtime het volgende:
Zometeen komt er een cameraman aanlopen en die duwt zo hun koppen tegen elkaar.
en toch blijven we lekker met z'n allen kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Rica het volgende:
Het gaat niet echt lekker tussen die twee he?Roel doet ook zo depri en zwaar met zijn "in godsnaam" etc. Verder komt er ook niks uit.
Ieewwwwquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Als Dido strakjes gaat slapen, vindt ze Joost in haar bed.
Denk dat er niet meer in zit dan een 'handkus' voor Roel bij 'Queen Dido'quote:Op zondag 6 november 2005 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het volgende topic wordt "Gaat Roel Dido nog een nachtkusje op haar hoofd geven?"
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Als Dido strakjes gaat slapen, vindt ze Joost in haar bed.
Als ik daar zou zitten als cameraman dan zou ik dat wel doen jaquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef Showtime het volgende:
Zometeen komt er een cameraman aanlopen en die duwt zo hun koppen tegen elkaar.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en gaan ze der rest van bb elkaars handje vast houden
ZIJ hebben tenminste nog lol, wij zijn een beetje maso.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef doka het volgende:
en toch blijven we lekker met z'n allen kijken![]()
Ja? Ik heb het niet zo gevolgd, ik dacht dat Joost op Dido's plek ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?
quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten als cameraman dan zou ik dat wel doen ja![]()
Ik heb nu zelfs zin om de kat vol op zijn bek te pakken![]()
Volgens mij hebben wij meer lolquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef svann het volgende:
[..]
ZIJ hebben tenminste nog lol, wij zijn een beetje maso.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
Maar waarom durft Roel nou niet gewoon om een zoentje te vragen.. ik snap het echt niet.
Als Dido hem zo op loopt te geilen, dan is het toch geen vernedering meer als zij hem afwijst? Dan is Dído degene die zich moet schamen, om zulke signalen af te geven.
Ik bedoel:
[afbeelding]
Als je dan nog een zoen afwijst, ben je gewoon min bezig.
Daarvoor is die adblocker zo handigquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
OMG steeds als ik deze pagina refresh schrik ik weer van die Evil Chantal. Je wordt bedankt BB5kijker
Yep. Dido vindt straks een leeg bed.quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef Coraatje het volgende:
joost en nathalie liggen toch in menno's bed?
Iets van big bro... big bro. Hoi allemaalquote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef avonne het volgende:
wat roepen ze?
Nou ik viel er een kwartiertje ofzo geleden in maar echt vrolijk word ik er niet van.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef doka het volgende:
[..]
en toch blijven we lekker met z'n allen kijken![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets van big bro... big bro. Hoi allemaal
[afbeelding]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Er staan op dit uur mensen bij het hek?! Aalsmeerse boeren zeker.
Dido vindt over zichzelf praten veel lekkerder dan zoenen. Ze vindt het het lekkerst van alles en het zal me niks verbazen als ze er meermalen stiekem op klaar komt.quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Arcee het volgende:
Dido: "Soms prikken mannen dwars door m'n muur heen".
Er wordt helemaal niks door die muur van jou geprikt, Dido.
ik denk dat ze het gewoon afhoud omdat ze bang is voor zichzelf,dat ze zichzelf dan niet meet in de hand kan houden ,ik verwacht van dido wel zon stille wateret diepe gronden typjequote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
Maar waarom durft Roel nou niet gewoon om een zoentje te vragen.. ik snap het echt niet.
Als Dido hem zo op loopt te geilen, dan is het toch geen vernedering meer als zij hem afwijst? Dan is Dído degene die zich moet schamen, om zulke signalen af te geven.
Ik bedoel:
[afbeelding]
Als je dan nog een zoen afwijst, ben je gewoon min bezig.
Omdat ze al teveel rose op heeft... volgens Roel word ze dan eerlijkerquote:
Ik woon daar ook in de buurt maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar langs te gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....
Ze riepen: "Roel you go of You go Roel" ..... Iets in die strekking in ieder geval![]()
Het halve topic is in staat om elkaar boven op de bek te pakken, en wij kennen elkaar niet eensquote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef Showtime het volgende:
Zitten ze al bijna 2 uur tegen elkaar aan te ouwehoeren, pffff moedeloos wordt je ervan.
klopt er gebeurt niksquote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef Showtime het volgende:
Zitten ze al bijna 2 uur tegen elkaar aan te ouwehoeren, pffff moedeloos wordt je ervan.
Wat vals! Geweldig.quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Roel die gaat eruit zingen ze over het hek
Die konden het niet meer aanzienquote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf net als wij aan het ergeren waren en toevallig wél in de buurt wonen....
quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het halve topic is in staat om elkaar boven op de bek te pakken, en wij kennen elkaar niet eens
Maar de geilheid bij die twee druipt er vanaf en er gebeurt gewoon niets
Dido neukt niet met "ghetto men"quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
Roel mag niet, Nu is Roel boos, gaat ie zijn grote broer erbij halen
![]()
dat cafetje zit daar toch vlakbij? of is die weg? wickedangel?quote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Die konden het niet meer aanzien
"Roel pak haar nou lul!"
ooooooh, dat krijgt nog een staartje...quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
Roel die gaat eruit zingen ze over het hek
quote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer:
[afbeelding]
Hebben ze daar ook zo'n badje?quote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer:
[afbeelding]
Chantal gaat even vragen of ze het wel veilig doen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal komt vertellen dat ze naar bed moeten of niet
Ja, ik weet ook niet wat er mis ging. De url klopte, maar kreeg het oude plaatje... nu is die wel goed.quote:
Je tekst kan zo bij een Nijntje-tekening!quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
Roel mag niet, Nu is Roel boos, gaat ie zijn grote broer erbij halen
![]()
Hahahaha! Maar de oorspronkelijke foto met bijschrift was veel leuker!quote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er mis ging. De url klopte, maar kreeg het oude plaatje... nu is die wel goed.
Zet ik hem wel weer terug voor jequote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar de oorspronkelijke foto met bijschrift was veel leuker!
de kneus die niet durfde te zoenenquote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Showtime het volgende:
Roel zal na deze avond herrinnert worden als de BB bewoner die geen "kusje" durfde te geven.
Hier word je toch helemaal gestoord vanquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
o god... nu gaan ze elkaar verwijten maken.
Dit is niet goed of misschien welquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Lamon het volgende:
Zeg dat dan Goddomme meteen Dido, ipv 2 uur lang tientallen onschuldige forumposters te misleiden.
roel moet nu de rollen omdraaien en gewoon nu zeggen klaar nu wil ik het er niet meer over hebben ,denk dat ze dara niet tegen kan ,want vorige week was er ook een opmerking weet effe niet meer wat maar toen was ze zo pissed dat ze hem een klootzak noemde terwijl het alleen een grapje wasquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is niet goed of misschien wel
Ja want ik heb er ook wel 2quote:Op zondag 6 november 2005 02:30 schreef svann het volgende:
Chantal gaat even vragen of ze het wel veilig doen.
let op er komt weer een wazig verhaalquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Minouishere het volgende:
nou komt het .....
Zal toch de drank wel zijnquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Gert het volgende:
Lees "hou de eer aan jezelf en geef er een slinger aan"quote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef doka het volgende:
roel, wees een man en ga naar bed...
Ik merkte met Linda geen probleem met bloot hoor... Die liet zelfs haar blote reet full face in de camera zien na dat hoerenfeest. Maar ja, die werd weggestemd door ubermoraalridder Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt ook per BB erger. Voorgaande BB's hadden ze nog niet eens veel moeite met bloot.
Deze BB willen de meiden (Dido) al niet eens meer zoenen
Waar moet dat heen.
Ik ben he-le-maal kapot gewoon. Ik ben gebroken!quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er geen kracht voor, weer deze discussie.
Niet iedereenin het huis heeft moeite met bloot de regie heeft er het grootste probleem meequote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt ook per BB erger. Voorgaande BB's hadden ze nog niet eens veel moeite met bloot.
Deze BB willen de meiden (Dido) al niet eens meer zoenen
Waar moet dat heen.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben he-le-maal kapot gewoon. Ik ben gebroken!
In de map cookiesquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je een enkel cookie verwijdert?
*zucht*quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merkte met Linda geen probleem met bloot hoor... Die liet zelfs haar blote reet full face in de camera zien na dat hoerenfeest. Maar ja, die werd weggestemd door ubermoraalridder Dido.
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaanquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
is maar goed ook want het is wel verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Dit zal wel weer in dertig seconden worden samengevat in de maandag-aflevering![]()
Ik heb geen ooooooog dichtgedaan!quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
[..]
zo kun je het ook formulerenquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lees "hou de eer aan jezelf en geef er een slinger aan"
Dat riep ik gelijk al nadat ze die donderdagavond weg was. Het werd een stuk saaier ineens. En met Linda erin had je tenminste nog kans op zoenen. Ze heeft Roel wel 1x meer gezoend tot nu toe dan Dido... en dat nadat Linda al een aantal weken eruit is. Zegt wel wat vind ik.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*zucht*
Kan Linda er niet gewoon terug ingestemd worden donderdag.
Wordt zo saai op deze manier
Alle cookies tegelijk kan alleen maar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je een enkel cookie verwijdert?
Dat is ook een soort masochisme eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaan![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Zo heeft Roel toch gezoend, Met dank aan fotosoep!![]()
[afbeelding]
nee hoor ligt niet aan jou ,ik snap er ook niks van en dat als je nu in de kroegen kijkt ,en dat vergelijkt met toen ik 18 was het nu lijkt of iedereen juist met iedereen zoentquote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch van de zotte dat voor Dido zelfs zoenen al te heftig blijkt te zijn. Ingrid deed er in het begin ook al zo moeilijk over. Dat draaide later wel bij, maar ze wilde eerst niet. Ik snap niet meer wat er zo erg is aan zoenen alleen. Zal wel aan mij liggen
Ja, of je opent de map met bestanden en gooit zo dat ene cookie weg wat weg moetquote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Alle cookies tegelijk kan alleen maar.
Extra, internetopties enzo.
Ohooooo!quote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de weddenschap gewonnen, Gert![]()
Shit, ik kan me niet eens meer herinneren wat ik een paar uur geleden zei...quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohooooo!
Jij zei dat ze gingen zoenen, en ik zei van niet.
Dus ik krijg van joú een zoen nu.![]()
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:ben ik weer.. en zo te zien niet al te veel gemist dus
De schijf waar XP opstaat -> map 'Documents en Settings' -> map met je gebruikersnaam -> map Cookiesquote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
--> Temp ---> Cookies
maar daar staat niks in, blanco pagina
zoals meestal met dat soort gelegenheden: als je er eenmaal bent, valt het reuze meequote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Was de verjaardag nog gezellig? ZO te zien wel aan het tijdstip
Lijkt me een vreselijke job, middenin de nacht die halve garen filmenquote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef doka het volgende:
de regie is in ieder geval wel wakker
gevonden !quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
De schijf waar XP opstaat -> map 'Documents en Settings' -> map met je gebruikersnaam -> map Cookies
het was te verwachten dat dit zou gaan gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
2 fucking half uur van me zaterdagavond verneukt aan deze onzin, en het ergste van alles is dat morgenochtend de streams weer aangaan![]()
bij mijn laatste job werkte ik ook s'nachts en dat was een stuk minder interessant...quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke job, middenin de nacht die halve garen filmen![]()
na 2,5 uur om elkaar heen gedraaid te hebben om een kusje krijg je ditquote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot130a.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien heb jíj de weddenschap ook wel gewonnen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shit, ik kan me niet eens meer herinneren wat ik een paar uur geleden zei...![]()
Nou vooruit...![]()
Heb ook nachtdienst gedraaid, was ver-schrik-ke-lijk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
bij mijn laatste job werkte ik ook s'nachts en dat was een stuk minder interessant...![]()
In ieder geval leuker dan achter je pc die halve garen te volgenquote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Waar staat de camera?"quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ook nachtdienst gedraaid, was ver-schrik-ke-lijk.
zeker weten als je in de regiekamer zit dan wil je ook zoenen roepen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Coraatje het volgende:
en nog ff der benen scheren voor roels neus ...
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef Rica het volgende:
De schijf waar XP opstaat -> map 'Documents en Settings' -> map met je gebruikersnaam -> map Cookies
Ehm, welke is nu de man en welke de vrouw? ik zie geen verschil.quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
Roel = Nathaliequote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot129a1.jpg]afbeelding][/URL]
Roel doet een Nathalie bekkiequote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot129a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou het wel weten als ik in die regiekamer zou zitten:quote:Op zondag 6 november 2005 02:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten als je in de regiekamer zit dan wil je ook zoenen roepen.
En dan gebeurt er niks
het van roel maar het zou maar kunnen dan dido in haar eigen bed gaat slapenquote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Minouishere het volgende:
ben wel erg benieuwd in welk bed ze gaan liggen.....
Is dat een retorische vraag? Serieus? Werken als anderen vrij zijn? Wat denk je dat dat met je sociale leven doet?quote:
Ik twijfelde aan wat ik zag, maar dat was het dus echt?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Coraatje het volgende:
en nog ff der benen scheren voor roels neus ...
Ongeveer hetzelfde als het gestoorde maniakale streams volgen wat we hier nu met z'n allen doen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag? Serieus? Werken als anderen vrij zijn? Wat denk je dat dat met je sociale leven doet?
soms zijn ze een seconden te laat maar goed wie zit op het fluitje van roel te wachtenquote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef BB-King het volgende:
Roel trekt z'n broek uit en de streams verhuizen snel weer.
En de streams zijn dan echt ongecensureerdquote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In ieder geval leuker dan achter je pc die halve garen te volgen
Zij krijgen tenminste nog betaald.
quote:
uhm, het is tegen 3 uur, en we zitten nog lekker in het bb forum te posten... sociaal levenquote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag? Serieus? Werken als anderen vrij zijn? Wat denk je dat dat met je sociale leven doet?
Maar dit doe ik uit eigen vrije wil en ik krijg niet betaald om bij de les te zijnquote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als het gestoorde maniakale streams volgen wat we hier nu met z'n allen doen?
Precies. Ik zou het gratis doenquote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En de streams zijn dan echt ongecensureerd![]()
Valt wel mee hoor, ze gaan gewoon slapenquote:Op zondag 6 november 2005 02:54 schreef Minouishere het volgende:
dit gaat echt helemaal verkeerd.....
quote:
Daarom.quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze gaan gewoon slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |