Wat een ontzettende reality check.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Djoj het volgende:
Eigenlijk wel triest hoor, zit ik hier op zaterdagnacht te wachten tot 2 loosers overgaan tot, ja, tot wat eigenlijk...![]()
A dirty mind is a joy forever..quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
daar gaat dido spijt van krijgen maar goed dat is haar probleem.quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
En daar is de ongemakkelijke stilte..
Het kan nu niet lang meer duren....
Hm, je zag het bijna goed denk ik. Dido was geschokt, door de saaiheid van Roelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
Ik denk dat dat het bufferen van je streams wasquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Dido tegen roel: Je was ook al de hele tijd brutaal toen ik met Rob aan het praten was.quote:
volgens mij gebeurt er niet veelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Hummie..... Mag Ralph terug?
Ik vond het vroeger een beetje een "eng" nummer, ik snapte het niet. Moet ik bij zeggen dat ik toen een klein jongetje was nog. Mijn vader was groot Pink Floyd-fan, ik ben met die muziek opgegroeid.quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de zangeres een soort van geboorte uit probeerde te beelden met haar zang. Zat ik dus helemaal mis
sorry... Maar hij blijft wél staan....quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef doka het volgende:
flugeltje, ik ben nou al een maand impotent dankzij je sig![]()
Je lijkt Rob of Chantal wel, Laat die 2 toch lekker sex hebbenquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar gaat dido spijt van krijgen maar goed dat is haar probleem.
Ik zal je zeggen wat er gaat gebeuren: Roel probeer Dido dadelijk te zoenen, en zij weigert.quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
Als er vanavond niets gebeurt, weet ik het niet meer.
joostquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef svann het volgende:
Ligt Nathalie nu naast Menno?
jammerquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
sorry... Maar hij blijft wél staan....
Ralph
![]()
Met Roel's "verleidingstactiek" zou ik alvast maar een boekbespreking over gaan tikken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
Zolang ze nog niet zoenen mogen we offtopic lullen toch?
natuurlijjk seksenquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je lijkt Rob of Chantal wel, Laat die 2 toch lekker sex hebben![]()
Zodra dat glas weg gaat grijpt Roel z'n kans...quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Utwodublin het volgende:
Dido durft het glas niet weg te zetten...
Je zal daar maar in de regie zitten!quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Morwen het volgende:
murmel....blabla...murmel.blabla.....murmel.......
Mogen de bubbels uit![]()
Hoe bedoel je? Zoals gewoonlijk?quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoenen laat ze misschien nog wel toe.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat er gaat gebeuren: Roel probeer Dido dadelijk te zoenen, en zij weigert.![]()
wishfull thinkingquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
dan vreet ik mijn schoenen opquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
je zal raar staan te kijken als naat en josti het gaan doen.
met een grote kans dat hij klap voor zijn kop krijgtquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra dat glas weg gaat grijpt Roel z'n kans...
Wedje?quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoenen laat ze misschien nog wel toe.
Dan nog even off-topic. Wat vooral erg leuk was, was Gilmour die die 4 tonen aansloeg en dat even super versnelde voor On the run.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
De grappige vorm, wat mij betreftquote:
Mischien helpt een mailtje aan Hummiequote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
Ok, nu is het wel mooi geweest.![]()
![]()
Zet godverdomme die bubbels uit!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog even off-topic. Wat vooral erg leuk was, was Gilmour die die 4 tonen aansloeg en dat even super versnelde voor On the run.Heel apart was dat. En die stemmen die je tussen door hoort. Prachtig
joost gaat slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
Zometeen grijpt Roel haar vast als ze een grapje of opmerking maakt. Hij geeft haar dan eerst een soort van stoeiende kieteldood en pakt haar vervolgens vol op de bek....
Tenzij Joost nu de tuin inloopt natuurlijk
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezetenquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hoe stereotyp weer... Roel zo geil als boter en Dido de 'afremmer'. Verandert er dan nooit iets tussen mannen en vrouwen
iedereen ligt op bed behalve rob die loopt in de keuken rondquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef doka het volgende:
liggen alle bewoners behalve roel en dido nu te slapen![]()
ook chantal met haar 'we doen het toch voor de feestjes' ?
Om een zoen?quote:
ik niet op roel hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezeten![]()
Ik heb " Bang Bang my baby shot me down" opstaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik heb "We zullen doorgaan" van Ramses Shaffy op de achtergrond staan bij de streams, geeft een heel paradoxaal effect...
dus ook met al die kamera'squote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dezelfde setting, met dezelfde gevoelens en dezelfde hoeveelheid drank had ik er al lang bovenop gezeten![]()
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fanquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger een beetje een "eng" nummer, ik snapte het niet. Moet ik bij zeggen dat ik toen een klein jongetje was nog. Mijn vader was groot Pink Floyd-fan, ik ben met die muziek opgegroeid.
Maar later ben ik het prachtig gaan vinden, al heb ik het wel altijd als een uiting van "levens-pijn" beschouwd.
Maar dat kan een geboorte ook zijn natuurlijk, letterlijk.
New Age past ook wel bij de bubbels!quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Ik heb "We zullen doorgaan" van Ramses Shaffy op de achtergrond staan bij de streams, geeft een heel paradoxaal effect...
Ik ook niet....quote:
Dito, gaak zelf wel voor vertier zorgen met mn vriendje...quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Bocaj het volgende:
Ik geef Roel en Dido nog een half uur want anders gaan ik slapen
Beetje zoenen en 'droog' vrijen kan geen kwaad lijkt me.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef Morwen het volgende:
Kom op Roel! Ruk dat glas uit haar handen vol op de bek nu![]()
Dan maar een klap voor je kop![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fan![]()
Hihihiquote:
ja hier kan 'ie echt niet mee thuiskomen bij z'n vrienden hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
Roel loop nou eens gewoon ijskoud weg uit dat bad.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
Roel is een lafbek, dat weten jullie nu toch wel?
Heeft ie helaas de ballen niet voor.quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef avonne het volgende:
Roel is een lafbek, dat weten jullie nu toch wel?
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob welquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef avonne het volgende:toch grappig dat Joost even ging checken hoe Rob eruit ziet als hij dronken is.
Om een beetje ontopic te blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gooi ff een leuk nummertje online, duurt nog ff maar ik post hem zo
En, niet te vergeten, de onvergetelijke Syd Barrett!quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben ook een hele grote Pink Floyd-fan![]()
Actie: Flugeltje moet in BB6quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beetje zoenen en 'droog' vrijen kan geen kwaad lijkt me.
roel is al weken mateloos geirriteerdquote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: ja, nu pak je me weer op mijn echte gevoel
Roel: moet je jezelf nu eens horen lullen joh, je echte gevoel.
Roel krijgt haast, Dido raak licht geïrriteerd
Ik geloof niet dat Flugelmannetje me laat gaan....quote:
Nu kun je echt niet meer kapotquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]Die laatste twee studioplaten, zonder Waters, mogen ze wel skippen trouwens wat mij betreft.
M.i. heeft Rob van te voren bedacht dat ie beter niet kon gaan drinken in het huis, omdat ie dan zijn *gezicht* verliest...quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob wel
Roel kan met 1 botte uitlating alles weer verpesten, en dat doet hij dus weer nu en eerder op de avond al, dus...quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Maar zoals ik al schreef... 'met dezelfde gevoelens'...
Gelukkig heb ik die niet voor Roel.
Dat is eigenlijk gewoon alle sexbewegingen maken, maar dan zónder het daadwerkelijk te doen...quote:
en aangezien je alleen nog maar spa rood hebt, kun je idd beter gaan slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef MissX het volgende:
Ik ga ook maar slapen dit is te gaar om naar te kijke
Dát... zullen we nog wel eens zien!quote:
ah, oke, daar heb ik dan toen ik nog jong was wel wat ervaring mee opgedaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon alle sexbewegingen maken, maar dan zónder het daadwerkelijk te doen...
Net zoals je vroeger in de pubertijd deed als je allebei je kleren nog gewoon aanhad... Beetje tegen elkaar oprijen zeg maar
Precies, en een beetje spelen dat je dronken bent doet het goed tegenover de jonkies, heel slimquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
M.i. heeft Rob van te voren bedacht dat ie beter niet kon gaan drinken in het huis, omdat ie dan zijn *gezicht* verliest...
(en hij mist al een half been)
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar Rob is niet dronken, als je dronken bent ga je niet nog even opruimen, doet Rob wel
quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Het wordt weer niks hoor! Ik hang mezelf in de wilgen![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Dat lijkt me een vervelend probleem!quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
post het hier even als je licht ziet aan het eind van de tunnelquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
De mannen kunnen nog wat leren vanavond over 'ons' vrouwenquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef Djoj het volgende:
Waar waren we gebleven zegt Dido...alles ligt nog open dus...
Jij woont hopelijk niet in de buurt van het Hilton.quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef demins het volgende:
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Het gaat nergens overquote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
Ik kan niks verstaan door die rot-bubbels
![]()
Ja, oke, maar hij klonk mij te nuchter tegenover Joost. Maar goed, we zullen het morgen wel merken, als Rob zich brak voelt heeft hij gezopenquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik dronken ben ga ik ook niet direct naar bed, want dan ben ik bang dat ik ga kotsen in bed, of in coma raak.
Aangezien Rob verteld heeft dat hij voor het slapen gaan een doodsangst voelt, denk ik dat hij, net als ik, eerst weer iets nuchter wil worden.
precies Flugel. Ze durft m inderdaad niet aan te kijken. En een gesprek wat nergens over gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mannen kunnen nog wat leren vanavond over 'ons' vrouwen
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
Kortom, Dido is zenuwachtig en wil wel...![]()
Idd, benieuwd hoe lang ze dat volhoudt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
Roel wil zoenen en Dido valt bijna achterover uit dat bad![]()
Oeps, ben blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Dido is een raar geval dus je kan met haar twee kanten op zoenen of slapenquote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:Nou, daar zitten we dan met z'n tweetjes Glas drinken krampachtig vasthouden Waar waren we gebleven Inrichting van je huis bespreken.... Iemand shssen door je vinger op z'n lippen te leggen. Tijdens het praten de andere kant opkijken (als ze naar je kijkt is het goed en mag je zoenen )
You got it girl...quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
lelijker kan niet worden.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, oke, maar hij klonk mij te nuchter tegenover Joost. Maar goed, we zullen het morgen wel merken, als Rob zich brak voelt heeft hij gezopen
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Typische zinnen en dingen:
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je zegt dat als een vrouw dit gedrag vertoond, wij mannen er bovenop kunnen duiken?![]()
Vaarwel, allemaal!![]()
![]()
Dat ze haar muur heeft laten vallen....quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat betekent het dan als een vrouw er zo bij ligt?
[afbeelding]
Wat betreft Dido weet ik het antwoord wel: cockteasen, en niets meer. Er gaat niets gebeuren.
In dat geval moet je míj zoenenquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat betreft Dido weet ik het antwoord wel: cockteasen, en niets meer. Er gaat niets gebeuren.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik ga slapen.....
Als er nog wat gaat gebeuren dan zie ik dat morgen wel weer.... (Gelukkig hebben we de foto's nog....)
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaaktquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Minouishere het volgende:
zal blij zijn als BB is afgelopen eerlijkgezegd
we wachten af maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....
Ze staat helemaal open voor hem....
Zodra ze haar armen weer naar voren haalt is het moment voorbij....quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
we wachten af maar ik vrees het ergste
Nou, laat ik je dit zeggen, ik heb altijd een heel erg slecht gevoel voor het juiste moment, of ik ben te laat, of ik ben te vroeg, maar altijd op het verkeerde moment. Een wonder dat ik toch nog aan een vriendin ben gekomen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog wel ff het juiste moment afwachten en dat is dus écht nu....
Ze staat helemaal open voor hem....
O een zoen kun je zo ook wel krijgen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In dat geval moet je míj zoenen![]()
Dat niet. Dit is wel de slechtste tot nu toe. Per BB lijken te wel meer berekenend te worden en meer bewust van de camera's. Vooral de vrouwen. Dat maakt het er niet beter op. En iedere keer als we denken dat er 'oorlog' is, loopt het weer met een enorme sisser af.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaakt
Nu dus. Te laat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ze haar armen weer naar voren haalt is het moment voorbij....
wat mij betreft "Grijp me en wel nu"quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vermaak me ook wel, maar het beheerst wel een groot deel van m'n leven dit, net als wat iemand eerder vanavond schreef, zitten we te wachten tot een stelletje losers het met elkaar gaat doen, da's toch ergquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vermaak me wel hoor, heb slechtere BB's meegemaakt
Scanman, ik heb Hummie eruit gewipt voor je!quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij laat Roel weer te veel merken dat hij meer wil. Dan heeft Dido haar doel al bereikt en is het genoeg. Beetje hard-to-get spelen jongen
trustquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik ga slapen.....
Als er nog wat gaat gebeuren dan zie ik dat morgen wel weer.... (Gelukkig hebben we de foto's nog....)
Hij moet in ieder geval een MOVE maken..... valt me van hem tegen dat ie nog niks geprobeerd heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij laat Roel weer te veel merken dat hij meer wil. Dan heeft Dido haar doel al bereikt en is het genoeg. Beetje hard-to-get spelen jongen
Valt mee, de armen gaan weer naar achteren.quote:
Jij begonquote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O een zoen kun je zo ook wel krijgen hoor![]()
Beetje rare weddenschap eigenlijk.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Scanman, ik heb Hummie eruit gewipt voor je!(survival game...)
Hij durft gewoon nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt mee, de armen gaan weer naar achteren.
HIj durft zelf niet joh, bang om op zijn muil te gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chara het volgende:
aaaah als ik Roel was, was ik allang gillend weggerend
precies, men zeurt wel over cockteasen, maar hij laat zich ook teasen, hop, pak er op d;r bek dan, ipv zoveel te lullen over het waarom van haar gedragquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Gert het volgende:
Dido zegt ook de hele tijd dat ze uit bad gaat en blijft dan toch weer.
Ze wacht dus ergens op.
óf: ze wil gezoend worden
óf: ze wil Roels poging afwachten en hem dan afwijzen
Ik denk dat dat iets met de uitstraling van Dido te maken heeft aan de ene kant.. en de uitstraling van Linda aan de andere kant.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Roel is echt ongelooflijk vreemd, hij laat zich lekker trekken door Linda en nu durft ie niet eens een (hele makkelijke) kus te geven. Ik snap ineens niets meer van die gast.
Wat een subtiele postquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK denk dat dat iets met de uitstraling van Dido te maken heeft aan de ene kant.. en de uitstraling van Linda aan de andere kant.
Dat accepteerd ze niet en duwt hem dan gewoon wegquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef regenworm het volgende:
Roel gaat weer slap lullen kom op nou sukkel.
Jezus waar wacht je nou op op een e-mail sms.
pak er nou op haar bek
Hij durft niet meer. Zijn mucho-macho ego heeft al een flinke deuk opgelopen door de afwijzingen van Dido de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, men zeurt wel over cockteasen, maar hij laat zich ook teasen, hop, pak er op d;r bek dan, ipv zoveel te lullen over het waarom van haar gedrag![]()
ik snap hem wel, linda intresseerde hem geen rukquote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Roel is echt ongelooflijk vreemd, hij laat zich lekker trekken door Linda en nu durft ie niet eens een (hele makkelijke) kus te geven. Ik snap ineens niets meer van die gast.
Als doorgewinterde BBkijker stel je misschien telkens hogere eisen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat niet. Dit is wel de slechtste tot nu toe. Per BB lijken te wel meer berekenend te worden en meer bewust van de camera's. Vooral de vrouwen. Dat maakt het er niet beter op. En iedere keer als we denken dat er 'oorlog' is, loopt het weer met een enorme sisser af.
Roel is ook hiermee zoals hij altijd is. Enorm grote bek, maar een enorm passief watje als het er op aankomt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
HIj durft zelf niet joh, bang om op zijn muil te gaan.
ze blijft nog even om roel gek te makenquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef flugeltje het volgende:
Oei Roel, gevaarlijk....
Hij vraagt haar waarom hij haar niet durft te zoenen...
Dit kan 2 kanten opgaan... Of ze zoent hém... Of ze vertrekt.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
hij zit véél te lang te lullen, geloof mij maar
![]()
en hij heeft maar een klein lulletjequote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
hij zit véél te lang te lullen, geloof mij maar
![]()
Voorzichtiger is wel de understatement van de eeuw.quote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wel, linda intresseerde hem geen ruken dido wel, dus is ie veel voorzichtiger
Wat zei ik...quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
Ze zijn nu aan het bespreken waarom Roel haar niet durft te zoenen.![]()
Dat wordt dus niets meer.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef Showtime het volgende:
Dido strijkt met haar hand door haar eigen haren, lijkt me een duidelijk signaal dat ze er nog steeds open voor staat.
Het zijn meer Jip en Janneke. Ze spelen wel samen, maar dat is het zo'n beetjequote:
Precies, wij winden er gewoon geen doekjes omquote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Jézus Roel!
Neem een voorbeeld aan WickedAngel en mij.
Wicked, komt er weer eentje lieverd:![]()
Ik zou als ik daar zat op dit punt niet eens meer willen. De spontaniteit is er nu wel heel erg af..quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
Ze zijn nu aan het bespreken waarom Roel haar niet durft te zoenen.![]()
Dat wordt dus niets meer.![]()
En dan gaat Roel een verhaal ophangen over dat we met 22.000 kilometer per uur op deze aardkloot door het heelal suizen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zometeen gaat ze nog zeggen dat hij er niet zoveel over moet lullen maar het misschien gewoon moet DOEN....
quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
nou ik ben het zat, in mijn tijd waren de mannen veel beter
Roel stelt niks voor
![]()
Ik ga lekker boven naar mijn mannetje, die kan het tenminste WEL![]()
Nee, de erotische spanning is helemaal weg.quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou als ik daar zat op dit punt niet eens meer willen. De spontaniteit is er nu wel heel erg af..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
Roel stelt niks voor
![]()
doe maar wel anders komen er vlekken op dit topicquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, wij winden er gewoon geen doekjes om![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Arcee het volgende:
Dido wijst met d'r hand en zegt: "Mannen gaan bij mij zó ver en dan stuiten ze op een deur". D'r hand was nog niet eens in de búúrt van haar broekje.
Yeah right, die is in slaap gevallen met het pornootje nog aan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
Roel stelt niks voor
![]()
En dat klopt dan weer welquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gaat Roel een verhaal ophangen over dat we met 22.000 kilometer per uur op deze aardkloot door het heelal suizen.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef BB5kijker het volgende:
Roel zou misschien wel willen neuken, maar hij kan dat denk ik niet. Dat hij een klein piemeltje heeft, wisten we al, maar zó klein? Je ziet hem niet eens!!!
[afbeelding]
Maar die is wel van veraf genomen, hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef BB5kijker het volgende:
Roel zou misschien wel willen neuken, maar hij kan dat denk ik niet. Dat hij een klein piemeltje heeft, wisten we al, maar zó klein? Je ziet hem niet eens!!!
[afbeelding]
Is ook niet zo vreemd met zo'n prehistorische bush tussen je benen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Enjoy.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
Roel stelt niks voor
![]()
Niet overdrijven hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef doka het volgende:
[..]
doe maar wel anders komen er vlekken op dit topic![]()
Exact.quote:Op zondag 6 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Roel is al een keer op z'n bek gegaan met Dido, dus wil dan niet nog een keer meemaken.
Maar dingen vragen is helemaal niet de oplossing denk ik. Moeilijke situatie nu. Dido straalt niet uit dat ze voor zoenen of meer openstaat e Roel wil geen risico meer lopen.
Ja erg he? En als je dan al zo'n klein piemeltje hebt is het helemaal een reden om je schaamhaar kort te houden.quote:Is ook niet zo vreemd met zo'n prehistorische bush tussen je benen.
Waarom heeft hij eigenlijk met Menno geruild?quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Minouishere het volgende:
joost slaapt voor geen meter vannacht, hij ligt in een vreemd bed.
als ie nu eens zou vragen of dido ff wil scheren daarquote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd met zo'n prehistorische bush tussen je benen.
De grootte maakt toch niet uit?????? Tenminste dat hoop ikquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
ja ook, maar naat wilde niet met menno in 1 bed liggen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef svann het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk met Menno geruild?
Om gezellig met Naat te kunnen kletsen?
Zo makkelijk om even je hand bij dat broekje in te laten glijdenquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot120a.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ze gelijk die balen shag onder zijn armen erbij wegscherenquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ie nu eens zou vragen of dido ff wil scheren daar![]()
Idd, en stel dat ze al bezopen zou zijn, dan nog gebeurd het niet. Nu niet. Nooit niet.quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt nu zelf: "Ik ben de handrem"
Roel, je kunt het shaken! Ze is nog niet bezopen genoeg.
hij durfde de vorige tig keren ook niet, exact deze gesprekken, ook vóór het Linda voorval , dus hij durft sowieso nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hij durft niet meer. Zijn mucho-macho ego heeft al een flinke deuk opgelopen door de afwijzingen van Dido de afgelopen weken.
Zou helemaal de botle-neck zijn voor zijn zelfvertrouwen. Dan ziet ze wat voor klein pikkie hij heeft. Ze kan beter mij even komen scheren.quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ie nu eens zou vragen of dido ff wil scheren daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |