quote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Scanman, ik heb Hummie eruit gewipt voor je!(survival game...)
Hij durft gewoon nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt mee, de armen gaan weer naar achteren.
HIj durft zelf niet joh, bang om op zijn muil te gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chara het volgende:
aaaah als ik Roel was, was ik allang gillend weggerend
precies, men zeurt wel over cockteasen, maar hij laat zich ook teasen, hop, pak er op d;r bek dan, ipv zoveel te lullen over het waarom van haar gedragquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Gert het volgende:
Dido zegt ook de hele tijd dat ze uit bad gaat en blijft dan toch weer.
Ze wacht dus ergens op.
óf: ze wil gezoend worden
óf: ze wil Roels poging afwachten en hem dan afwijzen
Ik denk dat dat iets met de uitstraling van Dido te maken heeft aan de ene kant.. en de uitstraling van Linda aan de andere kant.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Roel is echt ongelooflijk vreemd, hij laat zich lekker trekken door Linda en nu durft ie niet eens een (hele makkelijke) kus te geven. Ik snap ineens niets meer van die gast.
Wat een subtiele postquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK denk dat dat iets met de uitstraling van Dido te maken heeft aan de ene kant.. en de uitstraling van Linda aan de andere kant.
Dat accepteerd ze niet en duwt hem dan gewoon wegquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef regenworm het volgende:
Roel gaat weer slap lullen kom op nou sukkel.
Jezus waar wacht je nou op op een e-mail sms.
pak er nou op haar bek
Hij durft niet meer. Zijn mucho-macho ego heeft al een flinke deuk opgelopen door de afwijzingen van Dido de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, men zeurt wel over cockteasen, maar hij laat zich ook teasen, hop, pak er op d;r bek dan, ipv zoveel te lullen over het waarom van haar gedrag![]()
ik snap hem wel, linda intresseerde hem geen rukquote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Roel is echt ongelooflijk vreemd, hij laat zich lekker trekken door Linda en nu durft ie niet eens een (hele makkelijke) kus te geven. Ik snap ineens niets meer van die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |